He, ik dacht dat jij m'n stalker zou wordenquote:
Is meer van dat het wel duidelijk is wanneer het mag en wanneer niet.. en zo niet dan geef ik waarschuwing 1 dan 2 dan 3 met een klap en dan komt hellquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:09 schreef mahlah het volgende:
[..]
Moet hij vragen .. of moet hij wachten tot jij het vraagt?
Over enkele weken komt het er wel uit.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Dr gaat GEEN hand, arm of voet in mijn doos
Er ging iets mis, we zijn nu eenmaal niet allemaal zo'n computernerd als jij.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oeh in code![]()
3 maanden en 4 dagen gestopt.
Mooi! Dan gaan we dat eens doen!quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Toen geen tijd om te laten verven. Dus ik dacht gister: doe t ff zelf
Mislukt. Dus nu zit ik bij de kapper, die mijn haar ontkleurt en zometeen een echt mooie bruine kleur erin gaat zetten
Ik hou van die homo
Je moest eens weten...quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die paarden zo een kort lontje hadden.
En of ik ongezellig ben! Niet te genieten zelfs maar dat heeft niks te maken met dat roken. Dat is eitje.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er ging iets mis, we zijn nu eenmaal niet allemaal zo'n computernerd als jij.
En goed bezig, ongezelligerd!
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Hej mag ik ff aan je zitten.. offuh.. Hej wil je ff aan me zitten?
Enkele? Nog uhm... 28 weken joh! 199 dagen precies vandaag!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Over enkele weken komt het er wel uit.
Nee joh, daar ben ik veelste slapjanus voor.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is al veel genuanceerder dan 'iemand die aan me zit krijgt een mep'
Een colaatje met Tally betekent dat ik geen stalker meer kan zijn?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
He, ik dacht dat jij m'n stalker zou worden
Nu hoor ik nog niet in Singles
Dat is subjectief. Ik noem dat enkele weken.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Enkele? Nog uhm... 28 weken joh! 199 dagen precies vandaag!
Das nie enkele.
Dat geloof ik nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee joh, daar ben ik veelste slapjanus voor.
Good old Godt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
En of ik ongezellig ben! Niet te genieten zelfs maar dat heeft niks te maken met dat roken. Dat is eitje.
Tofquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:12 schreef automatic_ het volgende:
Goedemiddag!
Net even naar de stad geweest om voor mijn nichtje kleertjes te kopen (naja, voor de aankomende baby'tjes dan)
Nee, dat je me nog niet gestalkt hebt welquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:15 schreef mahlah het volgende:
[..]
Een colaatje met Tally betekent dat ik geen stalker meer kan zijn?
Nee, klopt, maar ik kan het niet laten om dan weer teveel dingen te kopenquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
TofMaar ik dacht dat je je nichtje niet zo mocht?
Ze is 1m20 en 12 kg. Je denkt dat het indruk maakt?quote:
Ik weet wel wat mijn "openingszin" wordquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:15 schreef mahlah het volgende:
[..]
Een colaatje met Tally betekent dat ik geen stalker meer kan zijn?
irl ben ik heel duidelijkquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:13 schreef mahlah het volgende:
[..]
COMMUNICATIE!
Ik dacht dat je zo duidelijk was
Ik ben maar een meisje van 1.64 en 50 kilo! En ik heb nog nooit gevochten.quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:16 schreef automatic_ het volgende:
Nee, klopt, maar ik kan het niet laten om dan weer teveel dingen te kopen
Of naja, we moeten elkaar gewoon niet teveel zien (vanuit mijn kant dan)
Dus nog enkele weken voor je sabbatical ?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is subjectief. Ik noem dat enkele weken.
Wil jij mijn vruchtje haar eerste facial geven?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik weet wel wat mijn "openingszin" word
Het erge is dat ik dat niet eens hoef te doen om een indruk te maken door middel van heetgebakerd gedrag.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze is 1m20 en 12 kg. Je denkt dat het indruk maakt?![]()
Die moet heel Columbia leeg snuiven voordat ze gaat flippen en indruk maakt.
Dat geloof ik wel, maar ik geloof niet dat je een slapjanus bentquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben maar een meisje van 1.64 en 50 kilo! En ik heb nog nooit gevochten.
Dat is inderdaad precies hoe ik het zeg.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Dus nog enkele weken voor je sabbatical ?
Neeheeeeeej!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wil jij mijn vruchtje haar eerste facial geven?
Dus jij gebruikt geen sms'jes en mailtjes om iemand af te wijzen?quote:
Hij is geweldig. Ik wil hem nooit meer kwijtquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:13 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ja ik hou ook van mijn haarhomo
Ik ben al enkele weken singlequote:Op dinsdag 28 september 2010 16:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Dus nog enkele weken voor je sabbatical ?
En ik ben trouwens heel vrolijk! Want ik ga naar Jamiroquai in Paradiso.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er ging iets mis, we zijn nu eenmaal niet allemaal zo'n computernerd als jij.
En goed bezig, ongezelligerd!
Nee, dat vind ik zo onpersoonlijk..quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:19 schreef mahlah het volgende:
[..]
Dus jij gebruikt geen sms'jes en mailtjes om iemand af te wijzen?
Toen Jezus nog Herman heette en Godt nog rookte.quote:
Daar laat ik het ook vaak.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik zo onpersoonlijk..
Gewoon recht in t gezicht huppa!
Komt Jamiroquai in Paradiso??quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
En ik ben trouwens heel vrolijk! Want ik ga naar Jamiroquai in Paradiso.![]()
Ik zou er bijna van gaan roken.
De hele economie is ingestort sinds ik ben gestopt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toen Jezus nog Herman heette en Godt nog rookte.
Yeah Baby.quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Yeah Baby.![]()
http://www.paradiso.nl/web/Agenda-Item/Jamiroquai.htm
Sorry was binnen 30 seconde uitverkocht.
Ik ben echt een slapjanus, ik heb Beetman nodig om potten en flessen open te maken.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel, maar ik geloof niet dat je een slapjanus bentEn wie niet sterk is moet slim zijn
En houden zo, dat niet vechten. Dat heb ik ook nog nooit gedaan
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een SMS. Een beetje blijven opletten.
Scherp!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een SMS. Een beetje blijven opletten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |