Ik ben maar een meisje van 1.64 en 50 kilo! En ik heb nog nooit gevochten.quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:16 schreef automatic_ het volgende:
Nee, klopt, maar ik kan het niet laten om dan weer teveel dingen te kopen
Of naja, we moeten elkaar gewoon niet teveel zien (vanuit mijn kant dan)
Dus nog enkele weken voor je sabbatical ?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is subjectief. Ik noem dat enkele weken.
Wil jij mijn vruchtje haar eerste facial geven?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik weet wel wat mijn "openingszin" word
Het erge is dat ik dat niet eens hoef te doen om een indruk te maken door middel van heetgebakerd gedrag.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze is 1m20 en 12 kg. Je denkt dat het indruk maakt?![]()
Die moet heel Columbia leeg snuiven voordat ze gaat flippen en indruk maakt.
Dat geloof ik wel, maar ik geloof niet dat je een slapjanus bentquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben maar een meisje van 1.64 en 50 kilo! En ik heb nog nooit gevochten.
Dat is inderdaad precies hoe ik het zeg.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Dus nog enkele weken voor je sabbatical ?
Neeheeeeeej!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wil jij mijn vruchtje haar eerste facial geven?
Dus jij gebruikt geen sms'jes en mailtjes om iemand af te wijzen?quote:
Hij is geweldig. Ik wil hem nooit meer kwijtquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:13 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ja ik hou ook van mijn haarhomo
Ik ben al enkele weken singlequote:Op dinsdag 28 september 2010 16:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Dus nog enkele weken voor je sabbatical ?
En ik ben trouwens heel vrolijk! Want ik ga naar Jamiroquai in Paradiso.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er ging iets mis, we zijn nu eenmaal niet allemaal zo'n computernerd als jij.
En goed bezig, ongezelligerd!
Nee, dat vind ik zo onpersoonlijk..quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:19 schreef mahlah het volgende:
[..]
Dus jij gebruikt geen sms'jes en mailtjes om iemand af te wijzen?
Toen Jezus nog Herman heette en Godt nog rookte.quote:
Daar laat ik het ook vaak.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik zo onpersoonlijk..
Gewoon recht in t gezicht huppa!
Komt Jamiroquai in Paradiso??quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
En ik ben trouwens heel vrolijk! Want ik ga naar Jamiroquai in Paradiso.![]()
Ik zou er bijna van gaan roken.
De hele economie is ingestort sinds ik ben gestopt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toen Jezus nog Herman heette en Godt nog rookte.
Yeah Baby.quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Yeah Baby.![]()
http://www.paradiso.nl/web/Agenda-Item/Jamiroquai.htm
Sorry was binnen 30 seconde uitverkocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |