quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:06 schreef Godtje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Not so fucking special after all
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:03 schreef beetjeB het volgende:
WTFHij komt zelfs op je werk?! JezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
blijkbaarquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hij komt zelfs op je werk?! Jezus
Ik sla eigenlijk nooit. Ook dan niet. Ik zie het al voor me, iemand die z'n hand op m'n schouder legt om aan te geven dat ie er langs wil in een stampvolle kroeg. Dan ga ik echt niet iemand op z'n bek timmerenquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:06 schreef Evie het volgende:
[..]
hmz slaan doe ik alleen als je ongevraagd aan me zit..
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:06 schreef Godtje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik sla eigenlijk nooit. Ook dan niet. Ik zie het al voor me, iemand die z'n hand op m'n schouder legt om aan te geven dat ie er langs wil in een stampvolle kroeg. Dan ga ik echt niet iemand op z'n bek timmeren
Moet hij vragen .. of moet hij wachten tot jij het vraagt?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:06 schreef Evie het volgende:
[..]
hmz slaan doe ik alleen als je ongevraagd aan me zit..
Hej mag ik ff aan je zitten.. offuh.. Hej wil je ff aan me zitten?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:09 schreef mahlah het volgende:
[..]
Moet hij vragen .. of moet hij wachten tot jij het vraagt?
Wat ben je toch een heerlijk nuchtere meidquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik sla eigenlijk nooit. Ook dan niet. Ik zie het al voor me, iemand die z'n hand op m'n schouder legt om aan te geven dat ie er langs wil in een stampvolle kroeg. Dan ga ik echt niet iemand op z'n bek timmeren
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:03 schreef Tally het volgende:
[..]Ik ken dat ja
Ook andersom dus![]()
Ik heb eens visite gehad van Micha van FOK!Hij maakte een opmerking over cola die hij niet had, en ik bood hem een glas aan. Die mocht hij best bij me komen drinken.
Hij woonde bij mij om de hoek (dat wisten we beide) en hij had mijn adres. Binnen 5 minuten stond hij voor mijn deur en schrok zich lam toen mijn vader open deed
Als ik in een kroeg lastiggevallen wordt in de zin van kont- en tietenknijperij, krijgt degene die dat doet gewoon een lel.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag ik even aan je kut zitten? En HUPPA zo gelijk die vuist er tot de elleboog in.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:09 schreef mahlah het volgende:
[..]
Moet hij vragen .. of moet hij wachten tot jij het vraagt?
Ja graag!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Hej mag ik ff aan je zitten.. offuh.. Hej wil je ff aan me zitten?
AI!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mag ik even aan je kut zitten? En HUPPA zo gelijk die vuist er tot de elleboog in.
Ja ik heb het toch gevraagd.
Dat is al veel genuanceerder dan 'iemand die aan me zit krijgt een mep'quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik in een kroeg lastiggevallen wordt in de zin van kont- en tietenknijperij, krijgt degene die dat doet gewoon een lel.
Verder sla ik nooit iemand, nooit gedaan ook. Ik ben niet gebouwd om te vechten.
Jij wil niet eens een colaatje met me drinkenquote:
Ja. Toen geen tijd om te laten verven. Dus ik dacht gister: doe t ff zelfquote:
Ja, wat? Er zijn serieus meiden die daar pislink om wordenquote:
Dude ... ik moest keihard lachen en mn collega's denken dat ik gek ben. voorzover ze dat nog niet dachtenquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mag ik even aan je kut zitten? En HUPPA zo gelijk die vuist er tot de elleboog in.
Ja ik heb het toch gevraagd.
zo bedoel ik m nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wil welquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij wil niet eens een colaatje met me drinken
Dus hoe kan ik nou aan je zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |