Ben best een tolerant mens hoor! Sommige dingen gaan alleen te ver!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:59 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik ken je verder niet.
Maar bij de meeste mensen die ik hoor praten over stalkers ligt de irritatie-grens veel te laag
Hahaquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:59 schreef Evie het volgende:
[..]
sindsdien liggen de handoeken gewoon in mn douche
Je past niet in singles! Hier hebben ze er meerdere.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:00 schreef Samzz het volgende:
Oh, gaat het over stalkers?
Ik heb nog nooit een stalker gehad
Ja, alleen dan weet je dat je echt geleefd hebtquote:
QFT .... ik heb een hekel aan sms. Mail gaat nog wel, daar kun je tenminste nog duidelijker je gevoelens verwoorden dan in 160 karakters, maar het blijft een excuus om afstand te bewaren.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Door elkaar dan maar face to face te vragen. Spelletjes etc zijn volgens mij ook veel erger geworden sinds er SMS, mail etc is.
Ja, dat je dan met angstzweet dr ouders aan de lijn kreeg en naar haar moest vragenquote:
Ohquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je past niet in singles! Hier hebben ze er meerdere.
Do not agreequote:Op dinsdag 28 september 2010 15:59 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik ken je verder niet.
Maar bij de meeste mensen die ik hoor praten over stalkers ligt de irritatie-grens veel te laag
Toen ik nog een klein Samzz'je was, belde m'n eerste vriendje altijd onder het mom van 'huiswerk'quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat je dan met angstzweet dr ouders aan de lijn kreeg en naar haar moest vragen.
Eens, maar daar irriteer ik me niet aan.... die ben ik dankbaar voor geven van een excuus om ze te slaanquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Ben best een tolerant mens hoor! Sommige dingen gaan alleen te ver!
Ik niet!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je past niet in singles! Hier hebben ze er meerdere.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat je dan met angstzweet dr ouders aan de lijn kreeg en naar haar moest vragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Not so fucking special after all
Ik zeg ook niet dat jij dat doet.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:53 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Dat doe ik ook helemaal niet, tegenovergestelde juist.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:03 schreef beetjeB het volgende:
WTFAangifte doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Nee ben ik met je eens. Zou dat echt pas doen als hij niet goed voor hem zou zijn.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat jij dat doet.
Ik bedoel alleen maar dat ik kinderen weghouden bij hun pa niet sjiek vind. Ik ken jouw situatie niet.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[sarcasme]Aangifte doen.[/sarcasme]
En mijn broertje en zusje luisterden altijd stiekem mee, dat hoorde ik altijd aan de klik op de lijn.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toen ik nog een klein Samzz'je was, belde m'n eerste vriendje altijd onder het mom van 'huiswerk'
WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTFHeb je wel een goed excuus om miss lekker warm binnen te mogen roken nu het kouder begint te wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Overal het positieve van in zien
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
hmz slaan doe ik alleen als je ongevraagd aan me zit..quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:03 schreef mahlah het volgende:
[..]
Eens, maar daar irriteer ik me niet aan.... die ben ik dankbaar voor geven van een excuus om ze te slaan
Hahaha, dat deden mijn zusjes nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
En mijn broertje en zusje luisterden altijd stiekem mee, dat hoorde ik altijd aan de klik op de lijn.
Zaten ze boven te giechelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |