Vind ik niet.... Ik zou dat eng vinden. Vooral dat in de gaten houdenquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:40 schreef mahlah het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon slechte social skills
niet in het stereotype gaan hangenquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:42 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik heb een idee. Wat als ze nou een 2e stalker zoekt ... en elkaar dan in contact met elkaar brengt. Dan kunnen ze het samen uitvechten
Daarom, ik wilde eerst zeggen dat het alleen voor domme wijven was.quote:
Mja, toch heb ik niet het idee dat je echt hebt opgegeven. En dat is maar goed ook. Je bent hartstikke leuk en knap!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is een "Ik reken er niet meer op, maar het zou nog wel leuk zijn".
Je bedoelt terugstalken?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Vind ik niet.... Ik zou dat eng vinden. Vooral dat in de gaten houden
ja in het begin was het enger hoor, nu is het ergste er wel vanaf. Maar toch, nog geen scheet kunnen laten zonder er later op te worden aangesproken sucks..quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Vind ik niet.... Ik zou dat eng vinden. Vooral dat in de gaten houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Not so fucking special after all
quote:
goed zoquote:
Goedquote:
Nee joh!quote:
Goedzo .. en nu van je af zetten. Als ie weer pas over 24 uur reageert, dan betekent dat NIKS ok?quote:
Mooi zoquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:43 schreef beetjeB het volgende:
[..]
ik vatte het ook niet verkeerd op hoor.
je zei dat je ging leren in de bieb, nu heb ik heel die bieb doorzocht en je zat er nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee joh!
In de gaten gehouden worden is eng en valt voor mij onder stalken
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:45 schreef beetjeB het volgende:
[..]
ja in het begin was het enger hoor, nu is het ergste er wel vanaf. Maar toch, nog geen scheet kunnen laten zonder er later op te worden aangesproken sucks..Je bedoelt het is de vader van je kind? Zon vader moet je juist op afstand houden. Ik snap dat dat niet simpel is, maar lijkt me niet onmogelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Oh, ik las dat je bedoelde dat je die stalker in de gaten moest houdenquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee joh!
In de gaten gehouden worden is eng en valt voor mij onder stalken
Ja, of je had vantevoren moeten inschatten dat het zo'n mafkees was dan.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Je bedoelt het is de vader van je kind? Zon vader moet je juist op afstand houden. Ik snap dat dat niet simpel is, maar lijkt me niet onmogelijk
Of je krijgt per sms/mail te horen wat je allemaal gedaan hebtquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:48 schreef Evie het volgende:
[..]
je zei dat je ging leren in de bieb, nu heb ik heel die bieb doorzocht en je zat er niet![]()
![]()
Whaha dat soort dingen zijn eng.. of..
Ik ben vandaag 3 keer langs je huis gereden..
(goh leuk voor je)
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:47 schreef mahlah het volgende:
[..]
Goedzo .. en nu van je af zetten. Als ie weer pas over 24 uur reageert, dan betekent dat NIKS ok?
Zoals u niet wilt dat u geschiedt..............quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:46 schreef beetjeB het volgende:
[..]
You go gay! Als wij mee gaan doen in die spelletjes-onzin, zijn we net zo erg en wordt het nooit beter.
ja had ik eens.. een kerel die ging verkondigen dat ie met zn verrekijker mij een handoek uit de kast had zien halen na het douchen :| die een flat verderop woonde..quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Of je krijgt per sms/mail te horen wat je allemaal gedaan hebt
Dat doe ik ook helemaal niet, tegenovergestelde juist.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, of je had vantevoren moeten inschatten dat het zo'n mafkees was dan.
Kinderen weghouden bij hun pa.
Dat noem ik niet echt eng. Wel een beetje nutteloze info dat laatstequote:Op dinsdag 28 september 2010 15:48 schreef Evie het volgende:
[..]
je zei dat je ging leren in de bieb, nu heb ik heel die bieb doorzocht en je zat er niet![]()
![]()
(goh leuk voor je)
Preciesquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoals u niet wilt dat u geschiedt..............
Ok ... maar hij zei SORRY!!! .. dus niks aan de hand!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou blijkbaar wel, want hij vond z'n eigen sms ook al aan de late kant, anedrs zou ie geen sorry zeggen
Dit vind ik grensgevallen. Als het heel lang duurt is hey wel eng...quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:48 schreef Evie het volgende:
[..]
![]()
(goh leuk voor je)
Het is gewoon geen lekker gevoel dat je in de gaten gehouden wordt...quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:53 schreef mahlah het volgende:
[..]
Dat noem ik niet echt eng. Wel een beetje nutteloze info dat laatste![]()
Of had je al tegen ze gezegd dat je ze niet meer wilde zien?
Maargoed, zelfs als iemand elke dag buiten mijn huis zou staan wachten nadat ik had aangegeven niet meer met iemand te willen praten, dan nog zou ik het niet eng vinden. Ik ben gewoon niet zo snel bang
Mijn eerste stalker was toen mijn vriendje. In het begin vond ik het nog wel uhm leuk en vereerd dat hij zo veel contact op nam (toen stuurde hij me nog niet zulke mailtjes en smsjes). Later vond ik het steeds vervelender worden dat hij echt alles wilde weten. Toen ik hem dingen niet meer ging vertellen ging hij me maar achterna om te kijken waar ik heen gingquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:51 schreef Evie het volgende:
[..]
ja had ik eens.. een kerel die ging verkondigen dat ie met zn verrekijker mij een handoek uit de kast had zien halen na het douchen :| die een flat verderop woonde..
Of een ex van me: wie was die kerel die zojuist wegging uit je kamer?(een vriend van me die gewoon op de koffie kwam als in koffie doen, maar dat heb ik m maar niet vermeld)
Whahahaha omg anders heb je even geen leven
Sorrry doesn't cut it.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:54 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ok ... maar hij zei []SORRY!!![/b] .. dus niks aan de hand!
Gatver!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:51 schreef Evie het volgende:
[..]
ja had ik eens.. een kerel die ging verkondigen dat ie met zn verrekijker mij een handoek uit de kast had zien halen na het douchen :| die een flat verderop woonde..
Of een ex van me: wie was die kerel die zojuist wegging uit je kamer?(een vriend van me die gewoon op de koffie kwam als in koffie doen, maar dat heb ik m maar niet vermeld)
Whahahaha omg anders heb je even geen leven
Door elkaar dan maar face to face te vragen. Spelletjes etc zijn volgens mij ook veel erger geworden sinds er SMS, mail etc isquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:55 schreef Ang3l het volgende:
Hoe deden ze dit in godesnaam voor de sms, daten?
"Tot snel! ...Ja... uh.... ik kom wel een keer langs in de hoop dat jij r dan toevallig ook bent of we zien elkaar op straat lopen of we schrijven een brief!"
sommige mannen....quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn eerste stalker was toen mijn vriendje. In het begin vond ik het nog wel uhm leuk en vereerd dat hij zo veel contact op nam (toen stuurde hij me nog niet zulke mailtjes en smsjes). Later vond ik het steeds vervelender worden dat hij echt alles wilde weten. Toen ik hem dingen niet meer ging vertellen ging hij me maar achterna om te kijken waar ik heen gingNet daarvoor had ik het uit gemaakt
En die andere vent was een beetje een freak op het werk. Belde me dagelijks tig keer. Over van alles.
Stuurde me smsjes op de meest vreemde tijdstippen. Op het werk zat hij me vaak achterna. En thuis reed hij ook vaak langs
Ik ben daar niet voor nee, maar sla het echt een griezel is.... Of anders ervoor zorgen dat hij zijn kind niet bij jou thuis ophaalt, maar bijv bij opa en oma ofzo.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, of je had vantevoren moeten inschatten dat het zo'n mafkees was dan.
Kinderen weghouden bij hun pa.
Ach ze deden maar..quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:57 schreef Evie het volgende:
[..]
sommige mannen....
Ze nemen je toch behoorlijk gemeende woorden niet voor waar aan.. leven in een eigen wereldje..
Vermijden dat ze te horen kunnen krijgen wat je erover te zeggen hebt..
of hebben geen vertrouwen in je.. echt
Ik ken je verder niet.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:54 schreef Evie het volgende:
[..]
Het is gewoon geen lekker gevoel dat je in de gaten gehouden wordt...
Bang ben ik er meestal niet voor maar het is wel knap irritant..
Toen werden vast ook allerlei misleidende rooksignalen rondgewapperdquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Door elkaar dan maar face to face te vragen. Spelletjes etc zijn volgens mij ook veel erger geworden sinds er SMS, mail etc is.
Dat, en er was wel telefoonquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Door elkaar dan maar face to face te vragen. Spelletjes etc zijn volgens mij ook veel erger geworden sinds er SMS, mail etc is.
quote:
Wil je er één?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:00 schreef Samzz het volgende:
Oh, gaat het over stalkers?
Ik heb nog nooit een stalker gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |