Vind ik niet.... Ik zou dat eng vinden. Vooral dat in de gaten houdenquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:40 schreef mahlah het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon slechte social skills
niet in het stereotype gaan hangenquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:42 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik heb een idee. Wat als ze nou een 2e stalker zoekt ... en elkaar dan in contact met elkaar brengt. Dan kunnen ze het samen uitvechten
Daarom, ik wilde eerst zeggen dat het alleen voor domme wijven was.quote:
Mja, toch heb ik niet het idee dat je echt hebt opgegeven. En dat is maar goed ook. Je bent hartstikke leuk en knap!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is een "Ik reken er niet meer op, maar het zou nog wel leuk zijn".
Je bedoelt terugstalken?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Vind ik niet.... Ik zou dat eng vinden. Vooral dat in de gaten houden
ja in het begin was het enger hoor, nu is het ergste er wel vanaf. Maar toch, nog geen scheet kunnen laten zonder er later op te worden aangesproken sucks..quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Vind ik niet.... Ik zou dat eng vinden. Vooral dat in de gaten houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Not so fucking special after all
quote:
goed zoquote:
Goedquote:
Nee joh!quote:
Goedzo .. en nu van je af zetten. Als ie weer pas over 24 uur reageert, dan betekent dat NIKS ok?quote:
Mooi zoquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:43 schreef beetjeB het volgende:
[..]
ik vatte het ook niet verkeerd op hoor.
je zei dat je ging leren in de bieb, nu heb ik heel die bieb doorzocht en je zat er nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee joh!
In de gaten gehouden worden is eng en valt voor mij onder stalken
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:45 schreef beetjeB het volgende:
[..]
ja in het begin was het enger hoor, nu is het ergste er wel vanaf. Maar toch, nog geen scheet kunnen laten zonder er later op te worden aangesproken sucks..Je bedoelt het is de vader van je kind? Zon vader moet je juist op afstand houden. Ik snap dat dat niet simpel is, maar lijkt me niet onmogelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Oh, ik las dat je bedoelde dat je die stalker in de gaten moest houdenquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee joh!
In de gaten gehouden worden is eng en valt voor mij onder stalken
Ja, of je had vantevoren moeten inschatten dat het zo'n mafkees was dan.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Je bedoelt het is de vader van je kind? Zon vader moet je juist op afstand houden. Ik snap dat dat niet simpel is, maar lijkt me niet onmogelijk
Of je krijgt per sms/mail te horen wat je allemaal gedaan hebtquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:48 schreef Evie het volgende:
[..]
je zei dat je ging leren in de bieb, nu heb ik heel die bieb doorzocht en je zat er niet![]()
![]()
Whaha dat soort dingen zijn eng.. of..
Ik ben vandaag 3 keer langs je huis gereden..
(goh leuk voor je)
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:47 schreef mahlah het volgende:
[..]
Goedzo .. en nu van je af zetten. Als ie weer pas over 24 uur reageert, dan betekent dat NIKS ok?
Zoals u niet wilt dat u geschiedt..............quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:46 schreef beetjeB het volgende:
[..]
You go gay! Als wij mee gaan doen in die spelletjes-onzin, zijn we net zo erg en wordt het nooit beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |