Kom op, we hebben het over een mogelijke relatie in een zeer pril stadium, geen terminale ziektequote:Op dinsdag 28 september 2010 15:19 schreef mahlah het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit het gevoel gehad dat je een ernstige periode van verdriet gaat meemaken als je zou fale. Falen is op zo'n moment geen optie en dus neem je alle factoren mee in je handelingen. Met als gevolg dat je iets doodanalyseert
Dat jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:16 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het gelul, als je iemand leuk vindt zou je dat gewoon moeten kunnen zeggen, en als het niet wederzijds is zou dat gewoon normaal moeten kunnen. OK, nou dan niet, dank je, tot morgen.
Vaker gehad? Is het dan echt heel gek dat ik ergens ga denken wat jij doet om het uit te lokken of met wat voor gek volk je om gaat?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:18 schreef Evie het volgende:
[..]
haha best ernstig.. wel vaker gehad.. dat ze je overal kwamen opzoeken e.d.... om van te huilen![]()
En het aller ergste is nog dat ze dan nog denken kans te maken ook![]()
Dat is ergens wel weer vermakelijk
Ja, ik ga niet alles meteen prijsgeven natuurlijk!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:21 schreef stbabylon het volgende:
Jij bent echt goed!
Had ik niet verwacht
Niets goed aan domme twitterposts.quote:
Ja hallo, je hebt geen idee hoe belangrijk dit voor Ang3l is .... of voor die ander.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom op, we hebben het over een mogelijke relatie in een zeer pril stadium, geen terminale ziekte
quote:
Zo doe ik dat al mijn hele leven.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het gelul, als je iemand leuk vindt zou je dat gewoon moeten kunnen zeggen, en als het niet wederzijds is zou dat gewoon normaal moeten kunnen. OK, nou dan niet, dank je, tot morgen.
BUSKRUIT!!!!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Gaan we dan voetballen? schommelen? of tikkertje spelen?
Zo, hoe gaat het hier met de heertjes en dames?quote:
Als je geluk afhangt van zoiets, dan ben je ver heenquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:23 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ja hallo, je hebt geen idee hoe belangrijk dit voor Ang3l is .... of voor die ander.
Ik heb zoiets van: doe niet zo moeilijk. Maar ik ken ze niet goed genoeg om daar over te oordelen
Schommelenquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Gaan we dan voetballen? schommelen? of tikkertje spelen?
mweh uitlokken nee.. er lopen gewoon veel gekken rond op deze aardbol!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vaker gehad? Is het dan echt heel gek dat ik ergens ga denken wat jij doet om het uit te lokken of met wat voor gek volk je om gaat?
Ik ben heel goed in gevoelens bij anderen, niet goed in gevoelens bij mij.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:23 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ja hallo, je hebt geen idee hoe belangrijk dit voor Ang3l is .... of voor die ander.
Ik heb zoiets van: doe niet zo moeilijk. Maar ik ken ze niet goed genoeg om daar over te oordelen
Ja dan ben je een C en geen Oquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je geluk afhangt van zoiets, dan ben je ver heen
Ik ken toch een hoop vrouwen zeer goed en ze zijn allemaal niet meerdere malen gestalkt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:24 schreef Evie het volgende:
[..]
mweh uitlokken nee.. er lopen gewoon veel gekken rond op deze aardbol!
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Zo doe ik dat al mijn hele leven.Duidelijkheid
Zijn wij nu ook GMTA
Komt wel goed met jouquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben heel goed in gevoelens bij anderen, niet goed in gevoelens bij mij.
Ik ben heel goed in sex zonder gevoel, niet goed in sex met gevoel.
Ik ben heel goed in gevoel verwoorden op papier, niet goed om dat in echte woorden te doen.
Ik kan heel goed met mensen omgaan, ik kan heel slecht mensen ontmoeeten.
Ik date nooit. Daarom dus.
Dus di's ff..... nieuw? Anders? Eng.
Nee, dan gaan we eerst... kut, hoe heette dat ook alweer. 3 man tegelijk, 1 hand van elk op elkaar. En dan diegene die de hand anders heeft dan de andere (palm naar boven/beneden) is hem.quote:
Vorige week toch ook al?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dag lieve Barbusse!
Hier: kapper. Dag!
Paas je nummer maarquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:26 schreef Tally het volgende:
Ik wacht ook al een hele tijd op een smsje
Maar ik weet dat er geen smsje gaat komen
Stom he
Hubbie leest het en denkt dan: Owh zullen we het vanavond wel over hebben.
Ik heb de hoop al 2 jaar opgegevenquote:
Nee want ik ben 30 jaar ouder dan jijquote:
Kaal terugkomenquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dag lieve Barbusse!
Hier: kapper. Dag!
Nee man.. wie het laatst op de berg in het bos is.. die is m gewoon!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dan gaan we eerst... kut, hoe heette dat ook alweer. 3 man tegelijk, 1 hand van elk op elkaar. En dan diegene die de hand anders heeft dan de andere (palm naar boven/beneden) is hem.
edit: PLOFFEN!
Toch nog iets positiefs uit dit topic gekomenquote:
Ah, gilfje dus.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee want ik ben 30 jaar ouder dan jij
Ik dacht dit eerlijk gezegd ook.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ken toch een hoop vrouwen zeer goed en ze zijn allemaal niet meerdere malen gestalkt.
Inderdaadquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toch nog iets positiefs uit dit topic gekomen.
quote:
Ik trek best debielen aan (aan ja niet af!!).quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik dacht dit eerlijk gezegd ook.
Hardnekkig volhouden gebeurt wel, maar stalken lijkt me vrij zeldzaam
Mja ... als je op de trots van iemand staat, dan zal hij dat niet snel vergeten. Veel mensen die stalkers hebben wijzen vaak iemand af met een dubbelzinnige interpretatie (zoals 24 uur wachten met een sms) en gaan dan zeuren als iemand de hint niet snaptquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vaker gehad? Is het dan echt heel gek dat ik ergens ga denken wat jij doet om het uit te lokken of met wat voor gek volk je om gaat?
Doe normaal, gek!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb de hoop al 2 jaar opgegevenZo rond Tibo ergens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |