Ik wilde gewoon wat posten. Voor de rest zal het uiteraard aan mijn reet roesten met welke minderjarige puber jij wilt stokslobberen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]Ik vind jullie medeleven echt enorm schattig
![]()
Wil je het ook in z´n hoofd slaan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
STOP MET ANALYSEREN. En gewoon wat drinken met die gast.
Nou godskolere... Zo erg ben ik echt niet hoorquote:
Dat zijn geen vrienden. Jij bent een gratis experiment.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vervelend is dat he? Psychologen als vrienden
Echt he.. Als hij voor me zou staan zou ik hem slaan met zo'n handschoen..quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wil je het ook in z´n hoofd slaan?
Afstudeerprojectquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zijn geen vrienden. Jij bent een gratis experiment.
Jij moet wat anders binnen dringen dan zijn geest, gozer...quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vervelend is dat he? Psychologen als vrienden
Grappig is dat he? De vrouwen zeggen niet analyseren, tis geen nee etc. De mannen zeggen gewoon waar het op staat en lijktquote:
Waarom niet met je mega tits?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Echt he.. Als hij voor me zou staan zou ik hem slaan met zo'n handschoen..
Een bitchslap.. *pets*
Waarom?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:13 schreef Murmeli het volgende:
Saaie sms...
Ff wachten met reageren. En gewoon wat voorstellen en dan merk je wel wat ie wil....
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij moet wat anders binnen dringen dan zijn geest, gozer...
Zo´n mooie met de vlakke handquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Echt he.. Als hij voor me zou staan zou ik hem slaan met zo'n handschoen..
Een bitchslap.. *pets*
Terwijl het juist die vrouwen die het dood zullen analyseren als het ze zelf overkomt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Grappig is dat he? De vrouwen zeggen niet analyseren, tis geen nee etc. De mannen zeggen gewoon waar het op staat en lijktNet als gister bij He's just not that into you
quote:
Omdat we allemaal oud genoeg zijn om te weten hoeveel effect dat kan hebben op de mening van iemand.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:14 schreef HeatWave het volgende:
Altijd die spelletjes, wel smsen, niet smsen, niet te snel, niet te laat, wel duidelijk, niet duidelijk..
Waarom doen we dat toch?
pushy mensenquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:14 schreef mahlah het volgende:
Ang3l ... voor hetzelfde geld wil hij gewoon nuchter overkomen.
Niet te pushy .. want je weet zelfs ook dat je dan snel je interesse zou verliezen!
quote:
Ik ben benieuwd of ze er iets mee willen/kunnen doenquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar het resultaat![]()
Preciesquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:14 schreef HeatWave het volgende:
Altijd die spelletjes, wel smsen, niet smsen, niet te snel, niet te laat, wel duidelijk, niet duidelijk..
Waarom doen we dat toch?
Als je denkt dat je gestalkt wordt dan moet je ook hulp zoeken. Als je het wordt dan moet je naar de politie.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:15 schreef Evie het volgende:
[..]
pushy mensen![]()
Voelt nooit goed wanneer je denkt gestalkt te worden
Ja... En een mooi geluidje.. Zo'n *pets*quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:12 schreef stbabylon het volgende:
Nou niet direct binnen 4 minuten terug smsen he Ang3l lief
Ik vind het gelul, als je iemand leuk vindt zou je dat gewoon moeten kunnen zeggen, en als het niet wederzijds is zou dat gewoon normaal moeten kunnen. OK, nou dan niet, dank je, tot morgenquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:15 schreef mahlah het volgende:
[..]
![]()
[..]
Omdat we allemaal oud genoeg zijn om te weten hoeveel effect dat kan hebben op de mening van iemand.
Ik wacht afquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze er iets mee willen/kunnen doen
Je hoort het wel![]()
sjah spelletjes spelletjes spelletjes .. en dan is de vraag speel je mee?!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:16 schreef YipYip het volgende:
[..]
PreciesWat is er mis met duidelijk en direkt...
Dat sowieso. Leuk studie-object ben ikquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zijn geen vrienden. Jij bent een gratis experiment.
Misschien dat ie die gast anders benauwt? En als die gast moet wachten, bedenkt ie zich misschien ook wel dat ie dat niet fijn vindt en dat hij angel dus toch leuker vindt dan ie dacht.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Waarom?
Ik vind dat zo kinderachtig, bewust gaan wachten
Pure kunst *traantje laat* De schoonheidquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja... En een mooi geluidje.. Zo'n *pets*
Kom je buiten spelenquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:17 schreef Evie het volgende:
[..]
sjah spelletjes spelletjes spelletjes .. en dan is de vraag speel je mee?!
Zo doe ik dat al mijn hele leven.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het gelul, als je iemand leuk vindt zou je dat gewoon moeten kunnen zeggen, en als het niet wederzijds is zou dat gewoon normaal moeten kunnen. OK, nou dan niet, dank je, tot morgen.
Neh. I'm 32. I'm done playing those kinda games.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:14 schreef mahlah het volgende:
Ang3l ... voor hetzelfde geld wil hij gewoon nuchter overkomen.
Niet te pushy.. want je weet zelf ook dat jij dan snel je interesse zou verliezen!
haha best ernstig.. wel vaker gehad.. dat ze je overal kwamen opzoeken e.d.... om van te huilenquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je denkt dat je gestalkt wordt dan moet je ook hulp zoeken. Als je het wordt dan moet je naar de politie.
*zucht* *stil* *mooi*quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Pure kunst *traantje laat* De schoonheid
Dan heb jij nog nooit het gevoel gehad dat je een ernstige periode van verdriet gaat meemaken als je zou falen. Falen is op zo'n moment geen optie en dus neem je alle factoren mee in je handelingen. Met als gevolg dat je iets doodanalyseertquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het gelul, als je iemand leuk vindt zou je dat gewoon moeten kunnen zeggen, en als het niet wederzijds is zou dat gewoon normaal moeten kunnen. OK, nou dan niet, dank je, tot morgen.
Ja nou, dat is dus waar ik helemaal naar (en ja, vervelend en manonvriendelijk) van word.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:14 schreef HeatWave het volgende:
Waarom doen we dat toch?
Ik ben eerst naar mijn baas gegaan aangezien het iemand was die we in huurdequote:Op dinsdag 28 september 2010 15:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je denkt dat je gestalkt wordt dan moet je ook hulp zoeken. Als je het wordt dan moet je naar de politie.
En dat ondertussen er iemand die wel lef heeft er vandoor is met de vrouw van je dromen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:19 schreef mahlah het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit het gevoel gehad dat je een ernstige periode van verdriet gaat meemaken als je zou fale. Falen is op zo'n moment geen optie en dus neem je alle factoren mee in je handelingen. Met als gevolg dat je iets doodanalyseert
Hoeveel heb je nu ingevuld voor die andere gast?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Misschien dat ie die gast anders benauwt? En als die gast moet wachten, bedenkt ie zich misschien ook wel dat ie dat niet fijn vindt en dat hij angel dus toch leuker vindt dan ie dacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |