quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja. Ooit moet ik daar ook naartoe
zeg het eens chef?quote:
ga je mee de volgende keer?quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik ben nu wel erg nieuwsgierig....
Baby maken?quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind het allemaal walgelijk dit. Sex is iets tussen 2 personen die van elkaar houden. Prive. Niet zo voor jan en alleman en MET jan en alleman! Sex is om babies te maken. Tussen man en vrouw!
WALGELIJK!
Precies en als het dan druk is (rij voor de deur), dan denk ik al gauw; laat maar zittenquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:08 schreef Samzz het volgende:
Nou, ik zeg geen nooit, denk dat t afhankelijk is van de sfeer of zoMaar dan nog, de drempel is momenteel erg hoog
Klopt, en dat was ook niets nieuws, maar ik durfde het (nog) nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:09 schreef Duimelot het volgende:
maar wel op die beurs geweest? daar is dan toch ook geen zak aan?
ik bedoel die standjes stelde dus echt niets voor...
Leg ik wel een keer uit onder het genot van een biertjequote:
daarom ga ik daar ook Gods woord verkondigen.. Zij die zondigen zullen branden in de HEL!quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind het allemaal walgelijk dit. Sex is iets tussen 2 personen die van elkaar houden. Prive. Niet zo voor jan en alleman en MET jan en alleman! Sex is om babies te maken. Tussen man en vrouw!
WALGELIJK!
Uhuh, heb ook niks tegen mensen die het wel doen, more power to you! Ik ben daar sowieso ook gewoon veel te verlegen voor.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het moet je liggen. De één vind get geweldig, de ander niks. Kan allebei.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ga je mee de volgende keer?
maken we er een meet van
Moet dat dan ook fysiek?quote:
Mja, dan nog. Ik zou er eerder geld voor neerleggen dan betalen. En de collega/voyeur hoeft niet te zeggen dat ie me heeft gezien, maar kan het wel denkenquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]nah het is niet gewoon een raam maar een gedeelte waar dan ook voor betaald moet worden (voyeur) en die collega moet dan meteen uitleggen dat ie een betalende voyeur is
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat hoeft toch ook helemaal niet?
grmbl.. Je weet dat ik niet tegen onduidelijkheid kan.. Nu blijf ik jaren malen over wat je ermee bedoeldequote:Op dinsdag 28 september 2010 14:18 schreef YipYip het volgende:
[..]
Leg ik wel een keer uit onder het genot van een biertje
Ik ga mee. Pakken we de Bijbelbus en wat Boeken en schreeuwen maar!quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daarom ga ik daar ook Gods woord verkondigen.. Zij die zondigen zullen branden in de HEL!
mweh spuitje sperma voldoet hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet dat dan ook fysiek?
Dat ik dan zo met mijn ding in jouw ding?
En dan zo op en neer?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet dat dan ook fysiek?
Dat ik dan zo met mijn ding in jouw ding?
En dan zo op en neer?
Denk dat ik vriendje niet meekrijg als er een stel bekende fokkers looptquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ga je mee de volgende keer?
maken we er een meet van
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:19 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar goed, vooralsnog hebben jullie allemaal wel seks en ik al veel te lang niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
Nou, heel verlegen ben je niet, met de foto's.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:18 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Uhuh, heb ook niks tegen mensen die het wel doen, more power to you! Ik ben daar sowieso ook gewoon veel te verlegen voor.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:20 schreef YipYip het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik geloof er niks van!
Not so fucking special after all
Dat je dan ineens zo KLOP KLOP hoort en dan je een stem hoort "Muuurm! MUUUURM! Ik ben het Angel!!!! Nice titties!!!"quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Denk dat ik vriendje niet meekrijg als er een stel bekende fokkers loopt
we moeten pamfletten maken, met jou als engeltje en mij als Godquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga mee. Pakken we de Bijbelbus en wat Boeken en schreeuwen maar!
Dan zeg je dat toch nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Denk dat ik vriendje niet meekrijg als er een stel bekende fokkers loopt
Oh, met een rij zou ik snel zoiets hebben van 'ach ik doe ook mee, er zijn zoveel mensen, dan val ik niet op'quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Precies en als het dan druk is (rij voor de deur), dan denk ik al gauw; laat maar zitten![]()
[..]
Klopt, en dat was ook niets nieuws, maar ik durfde het (nog) nietMisschien volgende keer.. Enige waar ik wel ben geweest was Sexbox theater.
Ja maar da's toch heel anders, ergens.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, heel verlegen ben je niet, met de foto's.
ja die rij hebben wij gemist, toen waren we al lang en breed binnenquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Precies en als het dan druk is (rij voor de deur), dan denk ik al gauw; laat maar zitten![]()
[..]
Klopt, en dat was ook niets nieuws, maar ik durfde het (nog) nietMisschien volgende keer.. Enige waar ik wel ben geweest was Sexbox theater.
Gaat vanzelf overquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
grmbl.. Je weet dat ik niet tegen onduidelijkheid kan.. Nu blijf ik jaren malen over wat je ermee bedoelde
Dat zou wel heel erg cool zijn, eigenlijkquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat je dan ineens zo KLOP KLOP hoort en dan je een stem hoort "Muuurm! MUUUURM! Ik ben het Angel!!!! Nice titties!!!"
nooitquote:
Oke, dat klinkt al beter dan ik het in m'n hoofd hadquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja die rij hebben wij gemist, toen waren we al lang en breed binnen
wij kwamen eind van de middag aan, en het leek wel de huishoudbeurs (ook de mensen daar) ik had verwacht het meest degelijke gekleed te zijn maar bleek enorm op te vallen daar![]()
WIlden eerst naar t doolhof ofzo maar daar was het erg rustig en dan is het ook niet leuk dus na wat showtjes gezien te hebben en wat te hebben gegeten maar naar sc gegaan.
Kwamen we er binnen dachten we eerst: hell no!
Enorm verlichte bar met allemaal saaie mensen die maar wat zaten....
tot we verder liepen en de gangetjes ontdekten![]()
Wat ik gemist had heb ik nu in een weekend wel weer ingehaald![]()
Oh en je hoeft helemaal niets er waren ook heel veel mensen die gewoon stonden te kijken naar hoe anderen bezig waren!
Maar als je verder niet die behoefte hebt, kun je toch gewoon doorgaan zoals je bezig bent?quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:22 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ja maar da's toch heel anders, ergens.Ja ik ben één en al tegenstrijdigheid ik weet het...
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat je dan ineens zo KLOP KLOP hoort en dan je een stem hoort "Muuurm! MUUUURM! Ik ben het Angel!!!! Nice titties!!!"
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:22 schreef Tally het volgende:
Januari.. Hmm... Dan ben ik 6 maanden zwanger.. Hmm.. ik denk dat ik toch maar naar de WinterEfteling ga
wat had je in je hoofd dan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke, dat klinkt al beter dan ik het in m'n hoofd had
Niet om meer pics vragen babs...anders gaan de mods zeikenquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar als je verder niet die behoefte hebt, kun je toch gewoon doorgaan zoals je bezig bent?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar als je verder niet die behoefte hebt, kun je toch gewoon doorgaan zoals je bezig bent?
he jijquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:23 schreef El_Matador het volgende:
Kloon, je inbox is vol. Zullen wij vrijdag afspreken?![]()
Dat hoor je mij niet zeggenquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:24 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ja stiekem is ze ook best leuk he?
ohw.. Ja das goedquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:23 schreef El_Matador het volgende:
Ik wil best. Ik ben 1 keer geweest. Maar met zo'n dikke buik.. Ik weet nietquote:
Dat je bij die speciale dingen alleen naar binnen mag/kan als je zelf ook van plan bent aan de actie deel te nemen, dat er alleen maar mooie mensen ( ja ja, utopie, ik weet het, maar tochquote:
Ah, welke dagen? Zal es ff kieken. Ben nogal druk op het moment met mijn nieuwe functie.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
he jij
jij hebt ook nog wat in je box over volgend weekend
Ik hoop het ookquote:
Mataaaaaaa,whaaaaat's uuuuup ?quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:23 schreef El_Matador het volgende:
Ja dat zou dan nog wel kunnen. Maar zodra ik zou roepen "Soooooow Barbusse! Da's een flinke!" dan vinden ze 't denk ik wat minderquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg cool zijn, eigenlijk
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:26 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet dat, met mijn mensenkennis
Eh nee. Ik meen gewoon gelezen te hebben dat jij niet van het seksen buiten een relatie te zijn. Nou, dan is het toch geen probleem dat je het lef niet hebt om een swingerscafe in te gaan?quote:
Hmm wel leuk...quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wij kwamen eind van de middag aan, en het leek wel de huishoudbeurs (ook de mensen daar) ik had verwacht het meest degelijke gekleed te zijn maar bleek enorm op te vallen daar![]()
WIlden eerst naar t doolhof ofzo maar daar was het erg rustig en dan is het ook niet leuk dus na wat showtjes gezien te hebben en wat te hebben gegeten maar naar sc gegaan.
Oh en je hoeft helemaal niets er waren ook heel veel mensen die gewoon stonden te kijken naar hoe anderen bezig waren!
http://messages.fok.nl/inbox.phpquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ohw.. Ja das goed![]()
Dan pmen we nog wel over hoe en wat
Iemand, doe me eens een linkje inbox?
Tuurlijk niet, da's coolquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat zou dan nog wel kunnen. Maar zodra ik zou roepen "Soooooow Barbusse! Da's een flinke!" dan vinden ze 't denk ik wat minder
Doen ze dit bij de Winterefteling ook dan? In de Vogel Rok zeker?quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wil best. Ik ben 1 keer geweest. Maar met zo'n dikke buik.. Ik weet nietEen meet lijkt me wel leuk daar
MjaIn Januari heb ik ook al een meet in de WinterEfteling. En die gaat wel voor/door
![]()
thanks babequote:
Haha, dat klopt wel inderdaad..quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:22 schreef Samzz het volgende:
Oh, met een rij zou ik snel zoiets hebben van 'ach ik doe ook mee, er zijn zoveel mensen, dan val ik niet op'Ik zou weinig mensen om me heen erger vinden denk ik, dan zit je veel meer in 't oog.
Ik was er pas om 21:00 uur ofzo...quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:22 schreef Duimelot het volgende:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh nee. Ik meen gewoon gelezen te hebben dat jij niet van het seksen buiten een relatie te zijn. Nou, dan is het toch geen probleem dat je het lef niet hebt om een swingerscafe in te gaan?
Wel als je graag naar anderen kijkt als je zelf bezig bent en naar je laat kijken dan, toch?quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh nee. Ik meen gewoon gelezen te hebben dat jij niet van het seksen buiten een relatie te zijn. Nou, dan is het toch geen probleem dat je het lef niet hebt om een swingerscafe in te gaan?
22,50 pp voor de beurs zelf. 25 per stel voor de SC. En als je in het voyeurgedeelte gaat batsen, of de kerel bij de deur dat idee geeft, is die 22,50 pp de volgende keer op kosten van de beurs.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hmm wel leuk...
Vriendje overhalen.....
Wat kost dat dan?
Staat bovenin, de rij onder je username.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Iemand, doe me eens een linkje inbox?
Scherpquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tegen wie het maar wil horen. Maar yipyip quote dat van gvse in de first.
Ja voor jou ja, maar ik denk dat die van Barpoes dan als een puddinkje instort!quote:
oh nee daar niet en in een parenclub zover ik weet ook niet.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat je bij die speciale dingen alleen naar binnen mag/kan als je zelf ook van plan bent aan de actie deel te nemen, dat er alleen maar mooie mensen ( ja ja, utopie, ik weet het, maar toch) zijn en zo
Ik ben wel echt een zeikdoos he
Oh, thanksquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh nee daar niet en in een parenclub zover ik weet ook niet.
daar kon iedereen naar binnen, velen deden wel iets al was t met eigen partner en je keek maar echt niet iedereen
en mooie mensen.... die waren er GELUKKIG! ook maar ik heb je fobo gezien en neem van mij aan... je hoort dan bij de mooie mensen, er liep me toch wat engs tussen ook hahahaha
(heeft mij mn organsme gekostmaar dat is een ander verhaal
)
Vis ik in jouw vijver, Yippie?quote:
True, maar ik had het idee dat bb daar niet echt van is. Seks is tussen twee mensen die van elkaar houden enzoquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wel als je graag naar anderen kijkt als je zelf bezig bent en naar je laat kijken dan, toch?
Barpoes moet niet zeiken en een vent zijnquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja voor jou ja, maar ik denk dat die van Barpoes dan als een puddinkje instort!
Nee hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vis ik in jouw vijver, Yippie?
Ik heb dan ineens een beeld voor me dat jij je broek ophijst, naar die vent loopt, hem een klap verkoopt... en dan "You owe me an orgasm you ugly son of a bitch!"quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:30 schreef Duimelot het volgende:
(heeft mij mn organsme gekostmaar dat is een ander verhaal
)
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
True, maar ik had het idee dat bb daar niet echt van is. Seks is tussen twee mensen die van elkaar houden enzo
In Droomvlucht kan je leuke dingen doen hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doen ze dit bij de Winterefteling ook dan? In de Vogel Rok zeker?
He honeyquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vis ik in jouw vijver, Yippie?
Zo jammerquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:33 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Hahaha ja idd, de oldfashioned way, like God intended
haha ik zoek nog een huismanquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ook hoi![]()
Was even huishoudelijk bezig
Kloptquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:35 schreef beetjeB het volgende:
[..]
da's eigenlijk wel weer een compliment!
Ha, dank je.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:33 schreef YipYip het volgende:
[..]
Nee hoorBen gewoon benieuwd hoe het met je gaat
Jezus!quote:
ik mag datquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Walk it, don't cross it
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Barpoes moet niet zeiken en een vent zijnIk zou me een beuk lachen
Druk is goedquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ha, dank je.
Goed, maar erg druk, dus ik blijf niet te lang hangen. Ken mezelf en ken Singles en topposter van de dag worden is vandaag niet mijn ambitie.
Dus laterz maar weer.
ja, maar in de mobiele layout kan ik niks wissenquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Staat bovenin, de rij onder je username.
Zoals zovaak, ik denk het, jij zegt hetquote:
Dat zou wel kortzichtig zijn van die beursquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik geloof niet dat het voor gay praktijken is, die beurs
Kee!quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
True, maar ik had het idee dat bb daar niet echt van is. Seks is tussen twee mensen die van elkaar houden enzo
maar dan kan ik dat weer goed makenquote:
Kloptquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar in de mobiele layout kan ik niks wissen
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er is altijd ruimte voor onderhandelingen
maar als je een linkje opent dan krijg je volledige weergavequote:
GODverdomme doe toch normaal.quote:
Ja ging toch al naar de kapper een paar uur geleden?quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:40 schreef Yuki het volgende:
Thuis. Voor eventjes.
Straks naar de kapper
Nou volgens mij mochten er bv alleen stelletjes die kamers in, hetero-stelletjes, man-vrouwquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou wel kortzichtig zijn van die beurs
kort en pittig ?quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:40 schreef Yuki het volgende:
Thuis. Voor eventjes.
Straks naar de kapper
Ohja,was ik ff vergetenquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar dan kan ik dat weer goed maken
K, eedat wist ik nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar als je een linkje opent dan krijg je volledige weergave
Wordt dat dan niet supernormal, of extremenormal...quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:41 schreef Evie het volgende:
[..]
I'm better then normal, I'm abnormal!
Toch vind ik het kortzichtig. Homo's en lesbi's moeten gewoon ook de ruimte krijgenquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou volgens mij mochten er bv alleen stelletjes die kamers in, hetero-stelletjes, man-vrouwErgens ook wel "logisch".
Oh ja, dat is ook zo.. Ach, jullie hebben de gay paradequote:Op dinsdag 28 september 2010 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou volgens mij mochten er bv alleen stelletjes die kamers in, hetero-stelletjes, man-vrouwErgens ook wel "logisch".
Daar binnen was dan best wel wat vrouw-vrouw gebeuren. Man-man niet gezien, maar lijkt me niet een banable offence. Dus jij aan de hand van een schone dame naar binnen en helemaal los gaan op de 'hetero'-mannen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eensquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Toch vind ik het kortzichtig. Homo's en lesbi's moeten gewoon ook de ruimte krijgen
Gaan we toch naar Hustlerball
super extreme abnormalquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wordt dat dan niet supernormal, of extremenormal...
quote:
Vechten tegen de bierkaai. Elke keer dat ik zeg dat ik het wel mooi vind, ben ik een lesbianlover of zo..quote:
Voor mij part een apart gedeelte. Zodat men zelf kan kiezen of ze er bij willen zijnquote:
Ja ik weet wat je bedoelt hoor. Maar niet altijdquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het te mannelijk meestal.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vechten tegen de bierkaai. Elke keer dat ik zeg dat ik het wel mooi vind, ben ik een lesbianlover of zo..
lang leve lang haar!!quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:
Sommige vrouwen staat het wel, maar dan had ik het met lang haar nog mooier gevonden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:45 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ja ik weet wat je bedoelt hoor. Maar niet altijd
Neuh, je moet het zelf weten, maar je bent wel heel sterk in de minderheid gewoon. Er zijn voorbeelden van vrouwen waarbij het wel ok staat, maar 9 van de 10 keer zou ze nog leuker zijn met lang haarquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vechten tegen de bierkaai. Elke keer dat ik zeg dat ik het wel mooi vind, ben ik een lesbianlover of zo..
NU naar de kapper werd NU met een studiegenootje praten en bitchen over de opleidingquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja ging toch al naar de kapper een paar uur geleden?
nou, bij dezequote:
Vrouwenquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
NU naar de kapper werd NU met een studiegenootje praten en bitchen over de opleiding
Ben even thuis om iets te printen en ga dan naar de kapper
Ik denk dat ik het zwart vervang door roodquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Vind jijquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, je moet het zelf weten, maar je bent wel heel sterk in de minderheid gewoon. Er zijn voorbeelden van vrouwen waarbij het wel ok staat, maar 9 van de 10 keer zou ze nog leuker zijn met lang haar.
Sommigen kunnen het goed hebben. Dan is het echt top.quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het zwart vervang door roodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Not so fucking special after all
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:34 schreef Tally het volgende:
[..]
In Droomvlucht kan je leuke dingen doen hoor
Eensquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, je moet het zelf weten, maar je bent wel heel sterk in de minderheid gewoon. Er zijn voorbeelden van vrouwen waarbij het wel ok staat, maar 9 van de 10 keer zou ze nog leuker zijn met lang haar.
ik moet het toegeven... Kort haar stond me wel, maar lang haar is veul mooierquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Barbusse!quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:45 schreef Barbusse het volgende:
Sommige mensen wonen ook echt op dit forum geloof ik
Yukiquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
NU naar de kapper werd NU met een studiegenootje praten en bitchen over de opleiding
Ben even thuis om iets te printen en ga dan naar de kapper
Eerst kijken waar je gaat zittenquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zal nooit meer onbevangen in zo'n bakje gaan zitten.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Meer mee? Laten hangen en opsteken. Kort haar kun je in veel meer modellen laten knippenquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik moet het toegeven... Kort haar stond me wel, maar lang haar is veul mooier. En je kan er ook meer mee
haaruitvalquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:50 schreef Tally het volgende:
Ik heb nu lang haar en staat me erg goed. Maar ik ben bang dat ik het binnenkort toch kort moet knippen.
Het begint nogal uit te vallen
Jongens, count me in bij de meetquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar binnen was dan best wel wat vrouw-vrouw gebeuren. Man-man niet gezien, maar lijkt me niet een banable offence. Dus jij aan de hand van een schone dame naar binnen en helemaal los gaan op de 'hetero'-mannen.
Ik heb gemerkt dat ik er meer mee kan als het korter is dan als het heel lang is.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Meer mee? Laten hangen en opsteken. Kort haar kun je in veel meer modellen laten knippen
Je vergelijkt nu haar dat geknipt is, met haar dat in modellen geknipt kán worden. Beetje raarquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:50 schreef stbabylon het volgende:
Meer mee? Laten hangen en opsteken. Kort haar kun je in veel meer modellen laten knippen
Ik had het voor de zwangerschap door de medicijnen. Maar nu lijkt het er op alsof het steeds erger word.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
haaruitvalik vind echt overal haar van mij...
Ja, lang haar kan inderdaad maar in 1 model geknipt wordenquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
maar dan kan je het alleen maar laten hangen of in model doen zoals het geknipt isquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
aj @ uitvallen.. weet je ook waarom?quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:50 schreef Tally het volgende:
Ik heb nu lang haar en staat me erg goed. Maar ik ben bang dat ik het binnenkort toch kort moet knippen.
Het begint nogal uit te vallen
Mannen die op het gebied van haarstijlen vrouwen willen overtreffenquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar dan kan je het alleen maar laten hangen of in model doen zoals het geknipt is
Met lang haar kan je vlechten, krullen, stijlen, los, half lis, pin up op 1000 manieren, vast, omhoog enz. Enz.
Geloof mij.. Ik heb ervaringmeerdere keren zelfs
veel vrouwen verliezen idd hun mooie haardos door zwangerschapquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik had het voor de zwangerschap door de medicijnen. Maar nu lijkt het er op alsof het steeds erger word.
Waarop? Geen taak kunnen uitvoeren op het moment dat je 't zegt? Hardly..quote:
lijkt me niet leukquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik had het voor de zwangerschap door de medicijnen. Maar nu lijkt het er op alsof het steeds erger word.
Nog een goede reden voor mij om niet zwanger te wordenquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
veel vrouwen verliezen idd hun mooie haardos door zwangerschap
Voor de zwangerschap dus door de medicijnen. En nu door de zwangerschapquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:54 schreef Evie het volgende:
[..]
aj @ uitvallen.. weet je ook waarom?
Er zijn genoeg mogelijkheden hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:55 schreef Myraela het volgende:
De overgang van kort terug naar lang is ook niet mooi. Dan heb je zo'n poosje dat het niet kort is, maar ook niet lang.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waarop? Geen taak kunnen uitvoeren op het moment dat je 't zegt? Hardly..
ik heb zoveel gehad.. Dat wordt niet gewonnenquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mannen die op het gebied van haarstijlen vrouwen willen overtreffen
Right on, GvsE
Iddquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog een goede reden voor mij om niet zwanger te worden
Oh ik wel, *wijst naar keuken en kamer* druk bezig hieroquote:
Naar de kapper gaan is ook wel echt een taak natuurlijkquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waarop? Geen taak kunnen uitvoeren op het moment dat je 't zegt? Hardly..
neuh, dat viel nog wel mee, dat is erger met een ponyquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:55 schreef Myraela het volgende:
De overgang van kort terug naar lang is ook niet mooi. Dan heb je zo'n poosje dat het niet kort is, maar ook niet lang.
Tuurlijk, schatquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:59 schreef Ang3l het volgende:
Sammz.... mag ik dan ana jouw hand mee die beurs op?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het zwart vervang door roodWatje ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
Pony laten groeien is hellquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
neuh, dat viel nog wel mee, dat is erger met een pony
als het nodig is zou ik het afscherenquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog een goede reden voor mij om niet zwanger te worden
Ik krijg door regen altijd een watergolf in m'n ponyquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb zoveel gehad.. Dat wordt niet gewonnen
Mn haar is nu helemaal gekruld door het weer
En dan eenmaal binnen.... ZOEFFFFFFFFFFFFFquote:
Maar dat gunnen we je allemaal van hartequote:Op dinsdag 28 september 2010 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan eenmaal binnen.... ZOEFFFFFFFFFFFFF
Ja, drama.... Ik had zon lok een paar jaar geleden. Kreeg het nooit in model. En duurde jaren om bij te groeienquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
neuh, dat viel nog wel mee, dat is erger met een pony
Niet aan een tet? Dat mag daar ook hoor!quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:59 schreef Ang3l het volgende:
Sammz.... mag ik dan ana jouw hand mee die beurs op?
De vrouwen en StBaby wel jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat gunnen we je allemaal van harte
Ik ook,vandaar de tondeusequote:Op dinsdag 28 september 2010 15:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tsja. Ik weet wel wat me staat. En zeker wat niet
*knijpt kont*quote:
Met zo'n klemmetje en dan zo'n kettinkje en dat dat dan aan mijn halsband vastzitquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet aan een tet? Dat mag daar ook hoor!
Lekker hoorquote:
ik heb nu allemaal pijpekrullenquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krijg door regen altijd een watergolf in m'n ponyMaar verder gelukkig geen last van rare krullen of zo.
Ik ben nog steeds blij met m'n half lange haarAl laat ik het wel weer mega lang groeien
Bummerquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lekker hoorAlleen zo wel werken...
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:05 schreef Ang3l het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
Ik heb een sms terug
En en en en ....?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:05 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb een sms terug
En en en en en en?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:05 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb een sms terug
ik knipte elke keer mn haar kort als ik genas van een ponyquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, drama.... Ik had zon lok een paar jaar geleden. Kreeg het nooit in model. En duurde jaren om bij te groeien
GEIL!!!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met zo'n klemmetje en dan zo'n kettinkje en dat dat dan aan mijn halsband vastzit
JA DOE IS EVEN ZEGGEN!!!quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:05 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb een sms terug
Vertel jij Angel nu wat hij wel en niet met mij mag doen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet aan een tet? Dat mag daar ook hoor!
Ho, we weten nog niet wat er in de sms staat he.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zie nou dat je niet zo snel drama moet maken
Zoenen zoenenquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:05 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb een sms terug
Jijj hebt er zeer vaak aangegeven dat Ang3l aan je tet mag komen!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vertel jij Angel nu wat hij wel en niet met mij mag doen?
Dat had ik ook, tot op m'n kont. Maar nu niet meer. Maar dat komt wel weerquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb nu allemaal pijpekrullenmijn haar is nu tot onder mn borsten.. Mag wat mij betreft langer
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:08 schreef RealZeus het volgende:
Kindertjes, lief zijn.
De oppergod moer weer met verse ruikertjes naar La France.
Ja, daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jijj hebt er zeer vaak aangegeven dat Ang3l aan je tet mag komen!
GMTA om een paar woordjesquote:
quote:
quote:
Het is een beetje een semi-lauwe sms, maar tis geeen neequote:
Eerste analyse:quote:Hee Stephan! Sorry voor de late reactie, maar iets drinken moet wel lukken! Even kijken wanneer alleen, tijd is namelijk nogal schaars bij mij.. Had je iets in gedachten? xx
Kindertjes, lief zijn.
Moeizame start.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het is een beetje een semi-lauwe sms, maar tis geeen nee
[..]
Eerste analyse:
Sorry voor de late reactie Dat dacht ik GVD ook ja! Bijna 24 uur!
iets drinken moet wel lukken Klinkt niet dol-enthousiast. Zo van "iets drinken moet nog wel lukken, maar verwacht niets meer!"
Even kijken wanneer alleen, tijd is namelijk nogal schaars bij mij.. Op zich snap ik dat nog wel, want ik kan dus ook de hele week niet, pas zondag ergensVan mijn kant stond er dan ook "binnenkort een keer".
Komt wel goed, schatjequote:Op dinsdag 28 september 2010 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Eerste analyse:
iets drinken moet wel lukken Klinkt niet dol-enthousiast. Zo van "iets drinken moet nog wel lukken, maar verwacht niets meer!"
Even kijken wanneer alleen, tijd is namelijk nogal schaars bij mij.. Op zich snap ik dat nog wel, want ik kan dus ook de hele week niet, pas zondag ergensVan mijn kant stond er dan ook "binnenkort een keer".
Hihiquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik knipte elke keer mn haar kort als ik genas van een pony
Ik ben benieuwd naar het resultaatquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bummer
Ik ga nu dus wel naar de kapper. Ben benieuwd wat ze zeggen
Werkse kerelquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:08 schreef RealZeus het volgende:
Kindertjes, lief zijn.
STOP MET ANALYSEREN. En gewoon wat drinken met die gast.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:09 schreef Ang3l het volgende:
Eerste analyse:
Niet zo analyseren (whehehe ik zei anal!) stomme homoquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Eerste analyse:
GMTAquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
STOP MET ANALYSEREN. En gewoon wat drinken met die gast.
quote:
quote:
quote:
quote:
Kindertjes, lief zijn.
Een voorzichtig begin,is ook een beginquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Eerste analyse:
Hij's net een wijfquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Niet zo analyseren (whehehe ik zei anal!) stomme homo
Je hebt nu antwoord terug en het is geen nee
quote:
Vervelend is dat he? Psychologen als vriendenquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon wat posten. Voor de rest zal het uiteraard aan mijn reet roesten met welke minderjarige puber jij wilt stokslobberen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]Ik vind jullie medeleven echt enorm schattig
![]()
Wil je het ook in z´n hoofd slaan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou godskolere... Zo erg ben ik echt niet hoorquote:
Dat zijn geen vrienden. Jij bent een gratis experiment.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vervelend is dat he? Psychologen als vrienden
Echt he.. Als hij voor me zou staan zou ik hem slaan met zo'n handschoen..quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wil je het ook in z´n hoofd slaan?
Afstudeerprojectquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zijn geen vrienden. Jij bent een gratis experiment.
Jij moet wat anders binnen dringen dan zijn geest, gozer...quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vervelend is dat he? Psychologen als vrienden
Grappig is dat he? De vrouwen zeggen niet analyseren, tis geen nee etc. De mannen zeggen gewoon waar het op staat en lijktquote:
Waarom niet met je mega tits?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Echt he.. Als hij voor me zou staan zou ik hem slaan met zo'n handschoen..
Een bitchslap.. *pets*
Waarom?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:13 schreef Murmeli het volgende:
Saaie sms...
Ff wachten met reageren. En gewoon wat voorstellen en dan merk je wel wat ie wil....
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij moet wat anders binnen dringen dan zijn geest, gozer...
Zo´n mooie met de vlakke handquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Echt he.. Als hij voor me zou staan zou ik hem slaan met zo'n handschoen..
Een bitchslap.. *pets*
Terwijl het juist die vrouwen die het dood zullen analyseren als het ze zelf overkomt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Grappig is dat he? De vrouwen zeggen niet analyseren, tis geen nee etc. De mannen zeggen gewoon waar het op staat en lijktNet als gister bij He's just not that into you
quote:
Omdat we allemaal oud genoeg zijn om te weten hoeveel effect dat kan hebben op de mening van iemand.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:14 schreef HeatWave het volgende:
Altijd die spelletjes, wel smsen, niet smsen, niet te snel, niet te laat, wel duidelijk, niet duidelijk..
Waarom doen we dat toch?
pushy mensenquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:14 schreef mahlah het volgende:
Ang3l ... voor hetzelfde geld wil hij gewoon nuchter overkomen.
Niet te pushy .. want je weet zelfs ook dat je dan snel je interesse zou verliezen!
quote:
Ik ben benieuwd of ze er iets mee willen/kunnen doenquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar het resultaat![]()
Preciesquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:14 schreef HeatWave het volgende:
Altijd die spelletjes, wel smsen, niet smsen, niet te snel, niet te laat, wel duidelijk, niet duidelijk..
Waarom doen we dat toch?
Als je denkt dat je gestalkt wordt dan moet je ook hulp zoeken. Als je het wordt dan moet je naar de politie.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:15 schreef Evie het volgende:
[..]
pushy mensen![]()
Voelt nooit goed wanneer je denkt gestalkt te worden
Ja... En een mooi geluidje.. Zo'n *pets*quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:12 schreef stbabylon het volgende:
Nou niet direct binnen 4 minuten terug smsen he Ang3l lief
Ik vind het gelul, als je iemand leuk vindt zou je dat gewoon moeten kunnen zeggen, en als het niet wederzijds is zou dat gewoon normaal moeten kunnen. OK, nou dan niet, dank je, tot morgenquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:15 schreef mahlah het volgende:
[..]
![]()
[..]
Omdat we allemaal oud genoeg zijn om te weten hoeveel effect dat kan hebben op de mening van iemand.
Ik wacht afquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze er iets mee willen/kunnen doen
Je hoort het wel![]()
sjah spelletjes spelletjes spelletjes .. en dan is de vraag speel je mee?!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:16 schreef YipYip het volgende:
[..]
PreciesWat is er mis met duidelijk en direkt...
Dat sowieso. Leuk studie-object ben ikquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zijn geen vrienden. Jij bent een gratis experiment.
Misschien dat ie die gast anders benauwt? En als die gast moet wachten, bedenkt ie zich misschien ook wel dat ie dat niet fijn vindt en dat hij angel dus toch leuker vindt dan ie dacht.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Waarom?
Ik vind dat zo kinderachtig, bewust gaan wachten
Pure kunst *traantje laat* De schoonheidquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja... En een mooi geluidje.. Zo'n *pets*
Kom je buiten spelenquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:17 schreef Evie het volgende:
[..]
sjah spelletjes spelletjes spelletjes .. en dan is de vraag speel je mee?!
Zo doe ik dat al mijn hele leven.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het gelul, als je iemand leuk vindt zou je dat gewoon moeten kunnen zeggen, en als het niet wederzijds is zou dat gewoon normaal moeten kunnen. OK, nou dan niet, dank je, tot morgen.
Neh. I'm 32. I'm done playing those kinda games.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:14 schreef mahlah het volgende:
Ang3l ... voor hetzelfde geld wil hij gewoon nuchter overkomen.
Niet te pushy.. want je weet zelf ook dat jij dan snel je interesse zou verliezen!
haha best ernstig.. wel vaker gehad.. dat ze je overal kwamen opzoeken e.d.... om van te huilenquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je denkt dat je gestalkt wordt dan moet je ook hulp zoeken. Als je het wordt dan moet je naar de politie.
*zucht* *stil* *mooi*quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Pure kunst *traantje laat* De schoonheid
Dan heb jij nog nooit het gevoel gehad dat je een ernstige periode van verdriet gaat meemaken als je zou falen. Falen is op zo'n moment geen optie en dus neem je alle factoren mee in je handelingen. Met als gevolg dat je iets doodanalyseertquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het gelul, als je iemand leuk vindt zou je dat gewoon moeten kunnen zeggen, en als het niet wederzijds is zou dat gewoon normaal moeten kunnen. OK, nou dan niet, dank je, tot morgen.
Ja nou, dat is dus waar ik helemaal naar (en ja, vervelend en manonvriendelijk) van word.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:14 schreef HeatWave het volgende:
Waarom doen we dat toch?
Ik ben eerst naar mijn baas gegaan aangezien het iemand was die we in huurdequote:Op dinsdag 28 september 2010 15:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je denkt dat je gestalkt wordt dan moet je ook hulp zoeken. Als je het wordt dan moet je naar de politie.
En dat ondertussen er iemand die wel lef heeft er vandoor is met de vrouw van je dromen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:19 schreef mahlah het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit het gevoel gehad dat je een ernstige periode van verdriet gaat meemaken als je zou fale. Falen is op zo'n moment geen optie en dus neem je alle factoren mee in je handelingen. Met als gevolg dat je iets doodanalyseert
Hoeveel heb je nu ingevuld voor die andere gast?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Misschien dat ie die gast anders benauwt? En als die gast moet wachten, bedenkt ie zich misschien ook wel dat ie dat niet fijn vindt en dat hij angel dus toch leuker vindt dan ie dacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |