quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:08 schreef RealZeus het volgende:
Kindertjes, lief zijn.
De oppergod moer weer met verse ruikertjes naar La France.
Een voorzichtig begin,is ook een beginquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het is een beetje een semi-lauwe sms, maar tis geeen nee
[..]
Eerste analyse:
Sorry voor de late reactie Dat dacht ik GVD ook ja! Bijna 24 uur!
iets drinken moet wel lukken Klinkt niet dol-enthousiast. Zo van "iets drinken moet nog wel lukken, maar verwacht niets meer!"
Even kijken wanneer alleen, tijd is namelijk nogal schaars bij mij.. Op zich snap ik dat nog wel, want ik kan dus ook de hele week niet, pas zondag ergensVan mijn kant stond er dan ook "binnenkort een keer".
Hij's net een wijfquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Niet zo analyseren (whehehe ik zei anal!) stomme homo
Je hebt nu antwoord terug en het is geen nee
quote:
Vervelend is dat he? Psychologen als vriendenquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
STOP MET ANALYSEREN. En gewoon wat drinken met die gast.
Ik wilde gewoon wat posten. Voor de rest zal het uiteraard aan mijn reet roesten met welke minderjarige puber jij wilt stokslobberen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]Ik vind jullie medeleven echt enorm schattig
![]()
Wil je het ook in z´n hoofd slaan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
STOP MET ANALYSEREN. En gewoon wat drinken met die gast.
Nou godskolere... Zo erg ben ik echt niet hoorquote:
Dat zijn geen vrienden. Jij bent een gratis experiment.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vervelend is dat he? Psychologen als vrienden
Echt he.. Als hij voor me zou staan zou ik hem slaan met zo'n handschoen..quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wil je het ook in z´n hoofd slaan?
Afstudeerprojectquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zijn geen vrienden. Jij bent een gratis experiment.
Jij moet wat anders binnen dringen dan zijn geest, gozer...quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vervelend is dat he? Psychologen als vrienden
Grappig is dat he? De vrouwen zeggen niet analyseren, tis geen nee etc. De mannen zeggen gewoon waar het op staat en lijktquote:
Waarom niet met je mega tits?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Echt he.. Als hij voor me zou staan zou ik hem slaan met zo'n handschoen..
Een bitchslap.. *pets*
Waarom?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:13 schreef Murmeli het volgende:
Saaie sms...
Ff wachten met reageren. En gewoon wat voorstellen en dan merk je wel wat ie wil....
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij moet wat anders binnen dringen dan zijn geest, gozer...
Zo´n mooie met de vlakke handquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Echt he.. Als hij voor me zou staan zou ik hem slaan met zo'n handschoen..
Een bitchslap.. *pets*
Terwijl het juist die vrouwen die het dood zullen analyseren als het ze zelf overkomt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Grappig is dat he? De vrouwen zeggen niet analyseren, tis geen nee etc. De mannen zeggen gewoon waar het op staat en lijktNet als gister bij He's just not that into you
quote:
Omdat we allemaal oud genoeg zijn om te weten hoeveel effect dat kan hebben op de mening van iemand.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:14 schreef HeatWave het volgende:
Altijd die spelletjes, wel smsen, niet smsen, niet te snel, niet te laat, wel duidelijk, niet duidelijk..
Waarom doen we dat toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |