quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:05 schreef Ang3l het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
Ik heb een sms terug
Vertel jij Angel nu wat hij wel en niet met mij mag doen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet aan een tet? Dat mag daar ook hoor!
Ho, we weten nog niet wat er in de sms staat he.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zie nou dat je niet zo snel drama moet maken
Zoenen zoenenquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:05 schreef Ang3l het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
Ik heb een sms terug
Jijj hebt er zeer vaak aangegeven dat Ang3l aan je tet mag komen!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vertel jij Angel nu wat hij wel en niet met mij mag doen?
Dat had ik ook, tot op m'n kont. Maar nu niet meer. Maar dat komt wel weerquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb nu allemaal pijpekrullenmijn haar is nu tot onder mn borsten.. Mag wat mij betreft langer
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:08 schreef RealZeus het volgende:
Kindertjes, lief zijn.
De oppergod moer weer met verse ruikertjes naar La France.
Ja, daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jijj hebt er zeer vaak aangegeven dat Ang3l aan je tet mag komen!
GMTA om een paar woordjesquote:
quote:
quote:
Het is een beetje een semi-lauwe sms, maar tis geeen neequote:
Eerste analyse:quote:Hee Stephan! Sorry voor de late reactie, maar iets drinken moet wel lukken! Even kijken wanneer alleen, tijd is namelijk nogal schaars bij mij.. Had je iets in gedachten? xx
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:08 schreef RealZeus het volgende:
Kindertjes, lief zijn.
Moeizame start.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het is een beetje een semi-lauwe sms, maar tis geeen nee
[..]
Eerste analyse:
Sorry voor de late reactie Dat dacht ik GVD ook ja! Bijna 24 uur!
iets drinken moet wel lukken Klinkt niet dol-enthousiast. Zo van "iets drinken moet nog wel lukken, maar verwacht niets meer!"
Even kijken wanneer alleen, tijd is namelijk nogal schaars bij mij.. Op zich snap ik dat nog wel, want ik kan dus ook de hele week niet, pas zondag ergensVan mijn kant stond er dan ook "binnenkort een keer".
Komt wel goed, schatjequote:Op dinsdag 28 september 2010 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Eerste analyse:
iets drinken moet wel lukken Klinkt niet dol-enthousiast. Zo van "iets drinken moet nog wel lukken, maar verwacht niets meer!"
Even kijken wanneer alleen, tijd is namelijk nogal schaars bij mij.. Op zich snap ik dat nog wel, want ik kan dus ook de hele week niet, pas zondag ergensVan mijn kant stond er dan ook "binnenkort een keer".
Hihiquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik knipte elke keer mn haar kort als ik genas van een pony
Ik ben benieuwd naar het resultaatquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bummer
Ik ga nu dus wel naar de kapper. Ben benieuwd wat ze zeggen
Werkse kerelquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:08 schreef RealZeus het volgende:
Kindertjes, lief zijn.
STOP MET ANALYSEREN. En gewoon wat drinken met die gast.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:09 schreef Ang3l het volgende:
Eerste analyse:
Niet zo analyseren (whehehe ik zei anal!) stomme homoquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Eerste analyse:
GMTAquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
STOP MET ANALYSEREN. En gewoon wat drinken met die gast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |