maar dan kan je het alleen maar laten hangen of in model doen zoals het geknipt isquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Meer mee? Laten hangen en opsteken. Kort haar kun je in veel meer modellen laten knippen
aj @ uitvallen.. weet je ook waarom?quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:50 schreef Tally het volgende:
Ik heb nu lang haar en staat me erg goed. Maar ik ben bang dat ik het binnenkort toch kort moet knippen.
Het begint nogal uit te vallen
Mannen die op het gebied van haarstijlen vrouwen willen overtreffenquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar dan kan je het alleen maar laten hangen of in model doen zoals het geknipt is
Met lang haar kan je vlechten, krullen, stijlen, los, half lis, pin up op 1000 manieren, vast, omhoog enz. Enz.
Geloof mij.. Ik heb ervaringmeerdere keren zelfs
veel vrouwen verliezen idd hun mooie haardos door zwangerschapquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik had het voor de zwangerschap door de medicijnen. Maar nu lijkt het er op alsof het steeds erger word.
Waarop? Geen taak kunnen uitvoeren op het moment dat je 't zegt? Hardly..quote:
lijkt me niet leukquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik had het voor de zwangerschap door de medicijnen. Maar nu lijkt het er op alsof het steeds erger word.
Nog een goede reden voor mij om niet zwanger te wordenquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
veel vrouwen verliezen idd hun mooie haardos door zwangerschap
Voor de zwangerschap dus door de medicijnen. En nu door de zwangerschapquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:54 schreef Evie het volgende:
[..]
aj @ uitvallen.. weet je ook waarom?
Er zijn genoeg mogelijkheden hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:55 schreef Myraela het volgende:
De overgang van kort terug naar lang is ook niet mooi. Dan heb je zo'n poosje dat het niet kort is, maar ook niet lang.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waarop? Geen taak kunnen uitvoeren op het moment dat je 't zegt? Hardly..
ik heb zoveel gehad.. Dat wordt niet gewonnenquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mannen die op het gebied van haarstijlen vrouwen willen overtreffen
Right on, GvsE
Iddquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog een goede reden voor mij om niet zwanger te worden
Oh ik wel, *wijst naar keuken en kamer* druk bezig hieroquote:
Naar de kapper gaan is ook wel echt een taak natuurlijkquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waarop? Geen taak kunnen uitvoeren op het moment dat je 't zegt? Hardly..
neuh, dat viel nog wel mee, dat is erger met een ponyquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:55 schreef Myraela het volgende:
De overgang van kort terug naar lang is ook niet mooi. Dan heb je zo'n poosje dat het niet kort is, maar ook niet lang.
Tuurlijk, schatquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:59 schreef Ang3l het volgende:
Sammz.... mag ik dan ana jouw hand mee die beurs op?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het zwart vervang door roodWatje ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |