Toch vind ik het kortzichtig. Homo's en lesbi's moeten gewoon ook de ruimte krijgenquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou volgens mij mochten er bv alleen stelletjes die kamers in, hetero-stelletjes, man-vrouwErgens ook wel "logisch".
Oh ja, dat is ook zo.. Ach, jullie hebben de gay paradequote:Op dinsdag 28 september 2010 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou volgens mij mochten er bv alleen stelletjes die kamers in, hetero-stelletjes, man-vrouwErgens ook wel "logisch".
Daar binnen was dan best wel wat vrouw-vrouw gebeuren. Man-man niet gezien, maar lijkt me niet een banable offence. Dus jij aan de hand van een schone dame naar binnen en helemaal los gaan op de 'hetero'-mannen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eensquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Toch vind ik het kortzichtig. Homo's en lesbi's moeten gewoon ook de ruimte krijgen
Gaan we toch naar Hustlerball
super extreme abnormalquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wordt dat dan niet supernormal, of extremenormal...
quote:
Vechten tegen de bierkaai. Elke keer dat ik zeg dat ik het wel mooi vind, ben ik een lesbianlover of zo..quote:
Voor mij part een apart gedeelte. Zodat men zelf kan kiezen of ze er bij willen zijnquote:
Ja ik weet wat je bedoelt hoor. Maar niet altijdquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het te mannelijk meestal.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vechten tegen de bierkaai. Elke keer dat ik zeg dat ik het wel mooi vind, ben ik een lesbianlover of zo..
lang leve lang haar!!quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het te mannelijk meestal.
quote:
Sommige vrouwen staat het wel, maar dan had ik het met lang haar nog mooier gevonden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:45 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ja ik weet wat je bedoelt hoor. Maar niet altijd
Neuh, je moet het zelf weten, maar je bent wel heel sterk in de minderheid gewoon. Er zijn voorbeelden van vrouwen waarbij het wel ok staat, maar 9 van de 10 keer zou ze nog leuker zijn met lang haarquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vechten tegen de bierkaai. Elke keer dat ik zeg dat ik het wel mooi vind, ben ik een lesbianlover of zo..
NU naar de kapper werd NU met een studiegenootje praten en bitchen over de opleidingquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja ging toch al naar de kapper een paar uur geleden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |