Oh, thanksquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh nee daar niet en in een parenclub zover ik weet ook niet.
daar kon iedereen naar binnen, velen deden wel iets al was t met eigen partner en je keek maar echt niet iedereen
en mooie mensen.... die waren er GELUKKIG! ook maar ik heb je fobo gezien en neem van mij aan... je hoort dan bij de mooie mensen, er liep me toch wat engs tussen ook hahahaha
(heeft mij mn organsme gekostmaar dat is een ander verhaal
)
Vis ik in jouw vijver, Yippie?quote:
True, maar ik had het idee dat bb daar niet echt van is. Seks is tussen twee mensen die van elkaar houden enzoquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wel als je graag naar anderen kijkt als je zelf bezig bent en naar je laat kijken dan, toch?
Barpoes moet niet zeiken en een vent zijnquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja voor jou ja, maar ik denk dat die van Barpoes dan als een puddinkje instort!
Nee hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vis ik in jouw vijver, Yippie?
Ik heb dan ineens een beeld voor me dat jij je broek ophijst, naar die vent loopt, hem een klap verkoopt... en dan "You owe me an orgasm you ugly son of a bitch!"quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:30 schreef Duimelot het volgende:
(heeft mij mn organsme gekostmaar dat is een ander verhaal
)
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
True, maar ik had het idee dat bb daar niet echt van is. Seks is tussen twee mensen die van elkaar houden enzo
In Droomvlucht kan je leuke dingen doen hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doen ze dit bij de Winterefteling ook dan? In de Vogel Rok zeker?
He honeyquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vis ik in jouw vijver, Yippie?
Zo jammerquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:33 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Hahaha ja idd, de oldfashioned way, like God intended
haha ik zoek nog een huismanquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ook hoi![]()
Was even huishoudelijk bezig
Kloptquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:35 schreef beetjeB het volgende:
[..]
da's eigenlijk wel weer een compliment!
Ha, dank je.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:33 schreef YipYip het volgende:
[..]
Nee hoorBen gewoon benieuwd hoe het met je gaat
Jezus!quote:
ik mag datquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Walk it, don't cross it
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Barpoes moet niet zeiken en een vent zijnIk zou me een beuk lachen
| Forum Opties | |