he jijquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:23 schreef El_Matador het volgende:
Kloon, je inbox is vol. Zullen wij vrijdag afspreken?![]()
Dat hoor je mij niet zeggenquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:24 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ja stiekem is ze ook best leuk he?
ohw.. Ja das goedquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:23 schreef El_Matador het volgende:
Ik wil best. Ik ben 1 keer geweest. Maar met zo'n dikke buik.. Ik weet nietquote:
Dat je bij die speciale dingen alleen naar binnen mag/kan als je zelf ook van plan bent aan de actie deel te nemen, dat er alleen maar mooie mensen ( ja ja, utopie, ik weet het, maar tochquote:
Ah, welke dagen? Zal es ff kieken. Ben nogal druk op het moment met mijn nieuwe functie.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
he jij
jij hebt ook nog wat in je box over volgend weekend
Ik hoop het ookquote:
Mataaaaaaa,whaaaaat's uuuuup ?quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:23 schreef El_Matador het volgende:
Ja dat zou dan nog wel kunnen. Maar zodra ik zou roepen "Soooooow Barbusse! Da's een flinke!" dan vinden ze 't denk ik wat minderquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg cool zijn, eigenlijk
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:26 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet dat, met mijn mensenkennis
Eh nee. Ik meen gewoon gelezen te hebben dat jij niet van het seksen buiten een relatie te zijn. Nou, dan is het toch geen probleem dat je het lef niet hebt om een swingerscafe in te gaan?quote:
Hmm wel leuk...quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja die rij hebben wij gemist, toen waren we al lang en breed binnen
wij kwamen eind van de middag aan, en het leek wel de huishoudbeurs (ook de mensen daar) ik had verwacht het meest degelijke gekleed te zijn maar bleek enorm op te vallen daar![]()
WIlden eerst naar t doolhof ofzo maar daar was het erg rustig en dan is het ook niet leuk dus na wat showtjes gezien te hebben en wat te hebben gegeten maar naar sc gegaan.
Kwamen we er binnen dachten we eerst: hell no!
Enorm verlichte bar met allemaal saaie mensen die maar wat zaten....
tot we verder liepen en de gangetjes ontdekten![]()
Wat ik gemist had heb ik nu in een weekend wel weer ingehaald![]()
Oh en je hoeft helemaal niets er waren ook heel veel mensen die gewoon stonden te kijken naar hoe anderen bezig waren!
http://messages.fok.nl/inbox.phpquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ohw.. Ja das goed![]()
Dan pmen we nog wel over hoe en wat
Iemand, doe me eens een linkje inbox?
Tuurlijk niet, da's coolquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat zou dan nog wel kunnen. Maar zodra ik zou roepen "Soooooow Barbusse! Da's een flinke!" dan vinden ze 't denk ik wat minder
Doen ze dit bij de Winterefteling ook dan? In de Vogel Rok zeker?quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wil best. Ik ben 1 keer geweest. Maar met zo'n dikke buik.. Ik weet nietEen meet lijkt me wel leuk daar
MjaIn Januari heb ik ook al een meet in de WinterEfteling. En die gaat wel voor/door
![]()
thanks babequote:
Haha, dat klopt wel inderdaad..quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:22 schreef Samzz het volgende:
Oh, met een rij zou ik snel zoiets hebben van 'ach ik doe ook mee, er zijn zoveel mensen, dan val ik niet op'Ik zou weinig mensen om me heen erger vinden denk ik, dan zit je veel meer in 't oog.
Ik was er pas om 21:00 uur ofzo...quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:22 schreef Duimelot het volgende:
ja die rij hebben wij gemist, toen waren we al lang en breed binnen
wij kwamen eind van de middag aan, en het leek wel de huishoudbeurs (ook de mensen daar) ik had verwacht het meest degelijke gekleed te zijn maar bleek enorm op te vallen daar![]()
WIlden eerst naar t doolhof ofzo maar daar was het erg rustig en dan is het ook niet leuk dus na wat showtjes gezien te hebben en wat te hebben gegeten maar naar sc gegaan.
Kwamen we er binnen dachten we eerst: hell no!
Enorm verlichte bar met allemaal saaie mensen die maar wat zaten....
tot we verder liepen en de gangetjes ontdekten![]()
Wat ik gemist had heb ik nu in een weekend wel weer ingehaald![]()
Oh en je hoeft helemaal niets er waren ook heel veel mensen die gewoon stonden te kijken naar hoe anderen bezig waren!
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh nee. Ik meen gewoon gelezen te hebben dat jij niet van het seksen buiten een relatie te zijn. Nou, dan is het toch geen probleem dat je het lef niet hebt om een swingerscafe in te gaan?
Wel als je graag naar anderen kijkt als je zelf bezig bent en naar je laat kijken dan, toch?quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh nee. Ik meen gewoon gelezen te hebben dat jij niet van het seksen buiten een relatie te zijn. Nou, dan is het toch geen probleem dat je het lef niet hebt om een swingerscafe in te gaan?
22,50 pp voor de beurs zelf. 25 per stel voor de SC. En als je in het voyeurgedeelte gaat batsen, of de kerel bij de deur dat idee geeft, is die 22,50 pp de volgende keer op kosten van de beurs.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hmm wel leuk...
Vriendje overhalen.....
Wat kost dat dan?
Staat bovenin, de rij onder je username.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Iemand, doe me eens een linkje inbox?
Scherpquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tegen wie het maar wil horen. Maar yipyip quote dat van gvse in de first.
Ja voor jou ja, maar ik denk dat die van Barpoes dan als een puddinkje instort!quote:
oh nee daar niet en in een parenclub zover ik weet ook niet.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat je bij die speciale dingen alleen naar binnen mag/kan als je zelf ook van plan bent aan de actie deel te nemen, dat er alleen maar mooie mensen ( ja ja, utopie, ik weet het, maar toch) zijn en zo
Ik ben wel echt een zeikdoos he
Oh, thanksquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh nee daar niet en in een parenclub zover ik weet ook niet.
daar kon iedereen naar binnen, velen deden wel iets al was t met eigen partner en je keek maar echt niet iedereen
en mooie mensen.... die waren er GELUKKIG! ook maar ik heb je fobo gezien en neem van mij aan... je hoort dan bij de mooie mensen, er liep me toch wat engs tussen ook hahahaha
(heeft mij mn organsme gekostmaar dat is een ander verhaal
)
Vis ik in jouw vijver, Yippie?quote:
True, maar ik had het idee dat bb daar niet echt van is. Seks is tussen twee mensen die van elkaar houden enzoquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wel als je graag naar anderen kijkt als je zelf bezig bent en naar je laat kijken dan, toch?
Barpoes moet niet zeiken en een vent zijnquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja voor jou ja, maar ik denk dat die van Barpoes dan als een puddinkje instort!
Nee hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vis ik in jouw vijver, Yippie?
Ik heb dan ineens een beeld voor me dat jij je broek ophijst, naar die vent loopt, hem een klap verkoopt... en dan "You owe me an orgasm you ugly son of a bitch!"quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:30 schreef Duimelot het volgende:
(heeft mij mn organsme gekostmaar dat is een ander verhaal
)
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
True, maar ik had het idee dat bb daar niet echt van is. Seks is tussen twee mensen die van elkaar houden enzo
In Droomvlucht kan je leuke dingen doen hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doen ze dit bij de Winterefteling ook dan? In de Vogel Rok zeker?
He honeyquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vis ik in jouw vijver, Yippie?
Zo jammerquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:33 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Hahaha ja idd, de oldfashioned way, like God intended
haha ik zoek nog een huismanquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ook hoi![]()
Was even huishoudelijk bezig
Kloptquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:35 schreef beetjeB het volgende:
[..]
da's eigenlijk wel weer een compliment!
Ha, dank je.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:33 schreef YipYip het volgende:
[..]
Nee hoorBen gewoon benieuwd hoe het met je gaat
Jezus!quote:
ik mag datquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Walk it, don't cross it
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Barpoes moet niet zeiken en een vent zijnIk zou me een beuk lachen
| Forum Opties | |