quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja. Ooit moet ik daar ook naartoe
zeg het eens chef?quote:
ga je mee de volgende keer?quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik ben nu wel erg nieuwsgierig....
Baby maken?quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind het allemaal walgelijk dit. Sex is iets tussen 2 personen die van elkaar houden. Prive. Niet zo voor jan en alleman en MET jan en alleman! Sex is om babies te maken. Tussen man en vrouw!
WALGELIJK!
Precies en als het dan druk is (rij voor de deur), dan denk ik al gauw; laat maar zittenquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:08 schreef Samzz het volgende:
Nou, ik zeg geen nooit, denk dat t afhankelijk is van de sfeer of zoMaar dan nog, de drempel is momenteel erg hoog
Klopt, en dat was ook niets nieuws, maar ik durfde het (nog) nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:09 schreef Duimelot het volgende:
maar wel op die beurs geweest? daar is dan toch ook geen zak aan?
ik bedoel die standjes stelde dus echt niets voor...
Leg ik wel een keer uit onder het genot van een biertjequote:
daarom ga ik daar ook Gods woord verkondigen.. Zij die zondigen zullen branden in de HEL!quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind het allemaal walgelijk dit. Sex is iets tussen 2 personen die van elkaar houden. Prive. Niet zo voor jan en alleman en MET jan en alleman! Sex is om babies te maken. Tussen man en vrouw!
WALGELIJK!
Uhuh, heb ook niks tegen mensen die het wel doen, more power to you! Ik ben daar sowieso ook gewoon veel te verlegen voor.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het moet je liggen. De één vind get geweldig, de ander niks. Kan allebei.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ga je mee de volgende keer?
maken we er een meet van
Moet dat dan ook fysiek?quote:
Mja, dan nog. Ik zou er eerder geld voor neerleggen dan betalen. En de collega/voyeur hoeft niet te zeggen dat ie me heeft gezien, maar kan het wel denkenquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]nah het is niet gewoon een raam maar een gedeelte waar dan ook voor betaald moet worden (voyeur) en die collega moet dan meteen uitleggen dat ie een betalende voyeur is
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat hoeft toch ook helemaal niet?
grmbl.. Je weet dat ik niet tegen onduidelijkheid kan.. Nu blijf ik jaren malen over wat je ermee bedoeldequote:Op dinsdag 28 september 2010 14:18 schreef YipYip het volgende:
[..]
Leg ik wel een keer uit onder het genot van een biertje
Ik ga mee. Pakken we de Bijbelbus en wat Boeken en schreeuwen maar!quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daarom ga ik daar ook Gods woord verkondigen.. Zij die zondigen zullen branden in de HEL!
mweh spuitje sperma voldoet hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet dat dan ook fysiek?
Dat ik dan zo met mijn ding in jouw ding?
En dan zo op en neer?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet dat dan ook fysiek?
Dat ik dan zo met mijn ding in jouw ding?
En dan zo op en neer?
Denk dat ik vriendje niet meekrijg als er een stel bekende fokkers looptquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ga je mee de volgende keer?
maken we er een meet van
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:19 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar goed, vooralsnog hebben jullie allemaal wel seks en ik al veel te lang niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |