Ik ben echt een slapjanus, ik heb Beetman nodig om potten en flessen open te maken.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel, maar ik geloof niet dat je een slapjanus bentEn wie niet sterk is moet slim zijn
En houden zo, dat niet vechten. Dat heb ik ook nog nooit gedaan
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een SMS. Een beetje blijven opletten.
Scherp!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een SMS. Een beetje blijven opletten.
Ja jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee. Ik kan wel lezen en opletten.
Jij bent een slapjanusquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben echt een slapjanus, ik heb Beetman nodig om potten en flessen open te maken.
En wie niet sterk is moet idd slim zijn, daarom lul ik mezelf eigenlijk overal wel uit.
Oh oke. Ik heb niet alles teruggelezen hoorquote:
Ik weet igg dat je foto met Normaal fake isquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat je me nog niet gestalkt hebt wel
Duh, dat weet iedereenquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:26 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik weet igg dat je foto met Normaal fake is
Ja foto! Die zou ik nog van je krijgenquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:26 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik weet igg dat je foto met Normaal fake is
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik zo onpersoonlijk..
Gewoon recht in t gezicht huppa!
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Yeah Baby.![]()
http://www.paradiso.nl/web/Agenda-Item/Jamiroquai.htm
Sorry was binnen 30 seconde uitverkocht.
Ik dacht dat je bedoelde dat je der voorbeelden van hier vond dat de dames te snel vinden dat ze gestalkt worden. (reactie op tig posts geleden)quote:
Nou, inderdaad. Je stelt me teleurquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:31 schreef mahlah het volgende:
[..]
Wat ben ik toch een stalker van niks
sinds aprilquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hoe lang zijn jullie uit elkaar dan?
Niks dat een hamer niet kan oplossen!quote:
Het was naar aanleiding van d'r opmerking.. het ging niet over haarzelf.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat je der voorbeelden van hier vond dat de dames te snel vinden dat ze gestalkt worden. (reactie op tig posts geleden)
Nu al! Dan is het gedoemd om een stille dood te sterven voordat het uberhaupt begonnen isquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Je stelt me teleur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |