wanneer word het stalken?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik dacht dit eerlijk gezegd ook.
Hardnekkig volhouden gebeurt wel, maar stalken lijkt me vrij zeldzaam
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:30 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
Ik trek best debielen aan (aan ja niet af!!).
hmz als er iemand duidelijk is in dit leven.. dan ben ik het welquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:30 schreef mahlah het volgende:
[..]
Mja ... als je op de trots van iemand staat, dan zal hij dat niet snel vergeten. Veel mensen die stalkers hebben wijzen vaak iemand af met een dubbelzinnige interpretatie (zoals 24 uur wachten met een sms) en gaan dan zeuren als iemand de hint niet snaptAls je de gewoonte hebt om niet vanaf het begin duidelijk te zijn, dan groeit zoiets in een nare situatie.
Girl or Granny?quote:
Ik zeg Girl!quote:
Ik vul de G in zoals ik dat wil.quote:
Owh maar dat geef ik meteen toequote:Op dinsdag 28 september 2010 15:32 schreef Murmeli het volgende:
@ mahlah en tally: dan wel je het dus op door je eigen gedrag. Volgens mij bedoelde godt dat ook
Dat dacht ik dus al ... dit is wel degelijk belangrijk voor je, omdat het iets zeldzaams voor je is.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben heel goed in gevoelens bij anderen, niet goed in gevoelens bij mij.
Ik ben heel goed in sex zonder gevoel, niet goed in sex met gevoel.
Ik ben heel goed in gevoel verwoorden op papier, niet goed om dat in echte woorden te doen.
Ik kan heel goed met mensen omgaan, ik kan heel slecht mensen ontmoeeten.
Ik date nooit. Daarom dus.
Dus di's ff..... nieuw? Anders? Eng.
quote:
Kan je doen, maar ik maak de regels niet waar een bepaalde letter voor hoort te staanquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zeg Girl!
[..]
Ik vul de G in zoals ik dat wil.
Ja, hier begint 'hardnekkig volhouden' ook langzaam te veranderen in 'stalken'...quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik dacht dit eerlijk gezegd ook.
Hardnekkig volhouden gebeurt wel, maar stalken lijkt me vrij zeldzaam
Langs blijven komen zonder uitnodiging, je in de gaten gaan houden, zulke dingen. En dat voor zeg langer dan een week of 2?quote:
Er zijn al 30 min voorbijquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:33 schreef mahlah het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus al ... dit is wel degelijk belangrijk voor je, omdat het iets zeldzaams voor je is.
Maar ik ben het met HW en Titty eens, laat je niet verleiden tot spelletjes. Sms gewoon binnen 4 minuten terug.
Even aangepastquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]Echt hoor!
Laten we zeggen dat het "mooi meegenomen zou zijn"
Precies, dan zal ie "afgeschrikt" worden, waardoor dan, dat je hem leuk vindt? Als dat afschrikt, wat moet je dan met hem?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:33 schreef mahlah het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus al ... dit is wel degelijk belangrijk voor je, omdat het iets zeldzaams voor je is.
Maar ik ben het met HW en Titty eens, laat je niet verleiden tot spelletjes. Sms gewoon binnen 4 minuten terug.
Oh dat is hier nu al maanden zo....quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Langs blijven komen zonder uitnodiging, je in de gaten gaan houden, zulke dingen. En dat voor zeg langer dan een week of 2?
Dat is geen opgeven....quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]Echt hoor!
Laten we zeggen dat het "mooi meegenomen zou zijn"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |