Okquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:34 schreef mahlah het volgende:
[..]
Het was naar aanleiding van d'r opmerking.. het ging niet over haarzelf.
Het is nog hetzelfde jaar.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hmm moet hij toch snappen inmiddels. Nare toestand
Waarom je haar ontkleuren als je van donker naar donker gaat?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:35 schreef Yuki het volgende:
* Yuki wordt een half uurtje blond
En het ziet er heel raar uit
Nou, je doet ook niet erg je best hequote:Op dinsdag 28 september 2010 16:34 schreef mahlah het volgende:
[..]
Nu al! Dan is het gedoemd om een stille dood te sterven voordat het uberhaupt begonnen is
Zijn nieuwe sms bundel is actief. Wat lief.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:36 schreef beetjeB het volgende:
oh let ik even niet op, hup; 5 alweer
Jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:36 schreef Kluts het volgende:
Waarom je haar ontkleuren als je van donker naar donker gaat?
PIcs!!!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:35 schreef Yuki het volgende:
* Yuki wordt een half uurtje blond
En het ziet er heel raar uit
Dat is inderdaad niet heel logisch.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom je haar ontkleuren als je van donker naar donker gaat?
Volslagen zinloos en zonde van je geld ook.quote:
baby daddyquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zijn nieuwe sms bundel is actief. Wat lief.![]()
Tijd voor een nieuw nummer als hij echt niet kan luisteren? Of de FOK! knokploeg.
Nieuw nummer idd. En niet meer in je buurt laten komen. Straatverbod. Zoontje ophalen bij familie/bekenden. En als het echt niet anders kan via de kinderbescherming, maar dat is ook voor je zoontje nogal kutquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zijn nieuwe sms bundel is actief. Wat lief.![]()
Tijd voor een nieuw nummer als hij echt niet kan luisteren? Of de FOK! knokploeg.
Zwart haarquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:41 schreef Kluts het volgende:
Er komt geen ontkleurder in de buurt van mijn haar.Ik verf mijn haar gewoon lekker zwart.
Maar, no offence, zag je niet al eeuwen geleden aankomen dat hij zo kon zijn als hij nu is?quote:
Ja nee, niet zo ergquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar, no offence, zag je niet al eeuwen geleden aankomen dat hij zo kon zijn als hij nu is?
Dan moet ik toch wel iets te stalken hebben?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, je doet ook niet erg je best he
Jij kon hem helpen! Maar als we samen zijn is hij heel anders! Hij is echt niet zo slecht! Hij is gewoon wat onhandig!quote:
Hij maakt er handig gebruik van dat jij verantwoordelijkheidsgevoel hebt richting jullie zoontje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |