Web n walk plus is een prima keuze, al is de internetsnelheid van een i-abbo wel hoger.quote:Op maandag 27 september 2010 16:39 schreef Babbatuur het volgende:
Mijn laatste post/vraag;
Misschien een overbodige en domme vraag; dan alvast mijn excuses.
Maar hoe zit dat bij de T-mobile abbo's? Die speciale I-phone abbonementen liggen mij niet. 500 belminuten maak ik bijvoorbeeld nooit op en 500 smsjes meestal wel. Dus ik ging kijken naar de Relax 35/45 + Web n' walk plus vast + sms verdubbelaar. Komt uit op 55.40 per maand met 450 bm/900 sms en dan dat internet. Toestelprijs is dan 90 euro.
Zie ik iets over het hoofd wat betrekking tot de internetbundel die ik dan heb?
Ik vind het eigenlijk wel meevallen qua snelheid! Vooral als iemand zoals ik overstapt van een 3G naar een i4.quote:Op maandag 27 september 2010 19:15 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Het idee is leuk maar de app is kut en traag
Op mn 3G was het helemaal drama. Ook kan ie vaak geen verbinding makenquote:Op maandag 27 september 2010 19:19 schreef AlmereRulez het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel meevallen qua snelheid! Vooral als iemand zoals ik overstapt van een 3G naar een i4.
Geen idee, maar wanneer ik hem activeer gaat er toch automatisch ios 4.1 op via itunes? Anders kun je toch uberhaupt niet activeren?quote:Op maandag 27 september 2010 19:37 schreef AlmereRulez het volgende:
Zit er 4.0.1 op? In dat geval kan je hem gewoon acitveren en gelijk jailbreaken.
In voorkeuren automatische synchronisatie en updates zoeken uit zetten. Krijg je een keuze tussen wel of niet updaten volgens mij.quote:Op maandag 27 september 2010 19:39 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Geen idee, maar wanneer ik hem activeer gaat er toch automatisch ios 4.1 op via itunes? Anders kun je toch uberhaupt niet activeren?
iTunes vraagt of je wilt updaten en doet dit niet automatisch.quote:Op maandag 27 september 2010 19:24 schreef Apekoek het volgende:
Weet niet of ik dat hier gevraagd mag worden maar...zojuist heb ik mijn 32Gb iPhone 4 gehaald, deze moet dus nog geactiveerd worden (ben dus nog niet voorbij emergency call geweest). Ik wilde deze dus direct aan iTunes hangen, maar toen bedacht ik me dat ik deze iPhone 4 misschien nog kon jailbreaken, aangezien met 4.1 het anders niet meer mogelijk is.
Dus kan ik de iPhone al jailbreaken of moet ik hem gewoon activeren met de legitieme 4.1 omdat er toch geen alternatief is?
Bij stap 2 loop ik al vastquote:Op maandag 27 september 2010 22:17 schreef Graseter het volgende:
1. Go into settings
2. General
3. Accessibility
4. Triple click
5. Black and white
6. Press the home button three times
7. ???
8. Profit
Iets boven die 'Triple click' kun je dat ook gewoon aanzetten.quote:Op maandag 27 september 2010 22:17 schreef Graseter het volgende:
1. Go into settings
2. General
3. Accessibility
4. Triple click
5. Black and white
7. ???
8. Profit
Macally of More. Google maarquote:Op maandag 27 september 2010 21:14 schreef FreeAttitude het volgende:
Waar kan je tegenwoordig een goede hardcase voor de 3G krijgen? hier in de winkels is geen 3G-accessoire meer te krijgen. Iemand een goede site met kwaliteitsproducten?
Is al oud.quote:Op maandag 27 september 2010 22:17 schreef Graseter het volgende:
1. Go into settings
2. General
3. Accessibility
4. Triple click
5. Black and white
7. ???
8. Profit
Heb er 4,5 week op gewacht, zonder enige moeite. Ik ben niet zo'n diehard fan die vanaf dag één de nieuwste iPhone moest hebben, dit is sowieso mijn eerste iPhone. Maar het is wel leuk juist, beetje er naartoe leven voordat je hem krijgtquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:38 schreef Apekoek het volgende:
Al die mensen die zo lang wachtenIk ben vanuit de stad naar een dorp gegaan en daar hebben ze iPhones 4 gewoon op voorraad! Kortom niet in de stad zoeken maar erbuiten in de wat kleinere dorpen met een belcompany of t-mobile store.
Er komen inderdaad steeds meer winkels die de telefoon gewoon op voorraad hebben, maar dat was een maand geleden nog niet zo. De mensen die hem toen bestelden krijgen hem ook nu binnen, net als jijquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:38 schreef Apekoek het volgende:
Al die mensen die zo lang wachtenIk ben vanuit de stad naar een dorp gegaan en daar hebben ze iPhones 4 gewoon op voorraad! Kortom niet in de stad zoeken maar erbuiten in de wat kleinere dorpen met een belcompany of t-mobile store.
Ik ook niet, in tegenstelling tot jou heb ik niets gereserveerd en ben ik gister gewoon in een belcompany gaan vragen of ze hem TOEVALLIG hadden. En het antwoord was ja en 5 minuten later stond ik met mijn i4 buiten.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:36 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Heb er 4,5 week op gewacht, zonder enige moeite. Ik ben niet zo'n diehard fan die vanaf dag één de nieuwste iPhone moest hebben, dit is sowieso mijn eerste iPhone. Maar het is wel leuk juist, beetje er naartoe leven voordat je hem krijgtdes te meer waardeer je de telefoon als je em krijgt
Ik heb er ook een maand op moeten wachten, maar ik heb de 32GB dan ook voor 20 euro p/mnd voor 2 jaar met 210 bijbetalen. (Overigens verlenging met webnwalk standaard). 690 totaal inc abo + dat ik 35 euro korting heb gehad ivm lange wachttijd(foutje in hun systeem waardoor ik opnieuw moest betellen)quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:38 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Er komen inderdaad steeds meer winkels die de telefoon gewoon op voorraad hebben, maar dat was een maand geleden nog niet zo. De mensen die hem toen bestelden krijgen hem ook nu binnen, net als jij
Daarnaast kreeg ik via T-Mobile meer korting dan ze me in de winkel wilden geven. Dat vond ik best een weekje wachten waard.
Als je hem in de winkel haalt kun je dan ook Relax online van T-Mobile krijgen? Volgens mij niet toch?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:18 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik ook niet, in tegenstelling tot jou heb ik niets gereserveerd en ben ik gister gewoon in een belcompany gaan vragen of ze hem TOEVALLIG hadden. En het antwoord was ja en 5 minuten later stond ik met mijn i4 buiten.
Het scheelt dat je een witte verkoopt, en de 4 is nog steeds niet in het wit te krijgen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:40 schreef Blaxje het volgende:
Iedereen in dit topic heeft toch het nieuwste van het nieuwste, maar ik post 'm toch even:
[TK] iPhone 3G 16GB WIT![]()
Ge wit moar neuit.
Geen idee of dit wat oplevert: http://www.iphoneclub.nl/(...)ngen-apple-logo.htmlquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:08 schreef LennyCole het volgende:
M'n iphone 2g blijft hangen bij het opstartscherm (met het apple logotje). Oplossingen via google waren herstellen met nieuwe softwareversie erop zetten, alleen herkent itunes hem niet omdat die waarschijnlijk nog niet opgestart is.
Iemand oplossing?
Al geprobeerd je iPhone te dwingen UDF mode in te gaan en vanaf daar te herstellen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:08 schreef LennyCole het volgende:
M'n iphone 2g blijft hangen bij het opstartscherm (met het apple logotje). Oplossingen via google waren herstellen met nieuwe softwareversie erop zetten, alleen herkent itunes hem niet omdat die waarschijnlijk nog niet opgestart is.
Iemand oplossing?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:55 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil ook een iPhone!...... Nog eventjes...
Over 2 dagen nieuwe versie van de iPhone 4.
Ik vind hem wel mooi eigenlijkquote:Op woensdag 29 september 2010 08:36 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nieuwe versie iPhone weet ik al.
Maar die jailbreak.
LOL. Nee, gelukkig niet, hoewel wel eens iemand per ongeluk gebeld terwijl m'n iPhone in mijn schoudertas zat.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Iemand anders ook al broekzakbelervaringen gehad met de iPhone? ""
Overigens leest het irritant dat in de TT geen "-" staat tussen de reeks en de titel.
Bedankt man! Op de Apple site vond ik maar 1 reseller.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:01 schreef nelisb het volgende:
Gewoon even bellen naar een paar winkels in Birmingham. Denk niet dat iemand het antwoord heeft voor je.
Apple store in Birmingham.
Store Information
Address:
Level 3, Upper Mall West
Birmingham, B5 4BU
0121 260 1900
Resellers
Store Information
Address:
Level 3, Upper Mall West
Birmingham, B5 4BU
0121 260 1900
DIGITAL VILLAGE
JAMES ST., UNIT 2 DAKOTA BUILDINGS
B3 1SD - BIRMINGHAM
Tel. 0121 687 4777
Succes met bellen![]()
Naar beide gebeld en twee keer hetzelfde antwoord: 'Over voorraden doen we telefonisch geen mededelingen'.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:49 schreef nelisb het volgende:
Heb je al gebeld? Dan kom je er vanzelf achter.
Ik heb die voice over knop, maar hoe krijg ik het uitquote:Op maandag 27 september 2010 22:17 schreef Graseter het volgende:
1. Go into settings
2. General
3. Accessibility
4. Triple click
5. Black and white
7. ???
8. Profit
Als je alleen maar muziek luistert, lang.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:11 schreef o.us het volgende:
Ik heb een vraagske: Hoe lang gaat je iPhone mee als je hem alleen maar gaat gebruiken als een iPod Touch (Dus vliegtuigmodus aan dus)? En met gebruik bedoel ik dan alleen muziek, films, iBooks en foto's schieten.
Specefiek heb ik het over een iPhone 3GS.
Ja heb ik 1 x gehad en was ik niet blij mee,belt gvd net de verkeerde persoon.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Iemand anders ook al broekzakbelervaringen gehad met de iPhone? ""
Overigens leest het irritant dat in de TT geen "-" staat tussen de reeks en de titel.
Als je af en toe een gemiddelde film er op kijkt?quote:Op woensdag 29 september 2010 23:12 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als je alleen maar muziek luistert, lang.
Een simlockvrije iPhone kopen en zorgen dat je een microsim krijgt van KPN (ga ervan uit dat je een iPhone 4 haalt..).quote:Op donderdag 30 september 2010 12:00 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Vandaag iPhone halen, maar m'n KPN abo loopt t/m december.![]()
Hoe kan ik wél gaan bellen tot aan december met m'n KPN sim zonder dat ik extra ga betalen?
Wachten op de Jailbreak en dan Unlocken (= simlock vrij maken)quote:Op donderdag 30 september 2010 12:00 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Vandaag iPhone halen, maar m'n KPN abo loopt t/m december.![]()
Hoe kan ik wél gaan bellen tot aan december met m'n KPN sim zonder dat ik extra ga betalen?
Nee, ik neem een nieuw abo. Neem wel een iPhone 4 ofcourse. Moet ik dan nog wel een extra microsim sowieso kopen om m'n oude KPN daar in te krijgen?quote:Op donderdag 30 september 2010 12:18 schreef Gauner het volgende:
[..]
Een simlockvrije iPhone kopen en zorgen dat je een microsim krijgt van KPN (ga ervan uit dat je een iPhone 4 haalt..).
Yea nice, alleen heb ik waarschijnlijk 4.1 erop he, dus nog even wachten tot dat beschikbaar is denk ik.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:18 schreef Agiath het volgende:
[..]
Wachten op de Jailbreak en dan Unlocken (= simlock vrij maken)
Heb ik ook gedaan
Behoorlijk lang. Ik denk dat je dan de cijfers die bij de iPod Touch gegeven worden het best als referentie kunt gebruiken.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:11 schreef o.us het volgende:
Ik heb een vraagske: Hoe lang gaat je iPhone mee als je hem alleen maar gaat gebruiken als een iPod Touch (Dus vliegtuigmodus aan dus)? En met gebruik bedoel ik dan alleen muziek, films, iBooks en foto's schieten.
Specefiek heb ik het over een iPhone 3GS.
Mwa, ook met WiFi aan gaat het bij mij vrij rustig eigenlijk. Alleen bij filmpjes kijken gaat het wat sneller. Maar alles bij elkaar valt het me reuze mee.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Behoorlijk lang. Ik denk dat je dan de cijfers die bij de iPod Touch gegeven worden het best als referentie kunt gebruiken.
Als je Wifi gaat gebruiken, is je batterij wel vrij snel leeg.
Hier was ie laatst voor 600 op de V&Aquote:Op donderdag 30 september 2010 15:38 schreef Gauner het volgende:
Net via eBay.co.uk een iPhone 4 weten te bemachtigen via een veiling.
640 euro incl. shipping, geen al te gekke prijs en tenminste goedkoper als
via Marktplaats. Nu maar wachten tot hij er is.
I know, maar geen simlockvrije. En dat heb ik nodig.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hier was ie laatst voor 600 op de V&A
Ik ben benieuwd ja...quote:Op donderdag 30 september 2010 16:26 schreef Gitaarmat het volgende:
Oktober abonnementen van Vodafone?
Ik ben ook benieuwd! Het enige wat me tegenhoudt een iPhone 4 met abo te nemen is dus T-Mobile. Of valt dat tegenwoordig ook allemaal wel mee?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:26 schreef Gitaarmat het volgende:
Oktober abonnementen van Vodafone?
Bereik schijnt kut te zijn, ik weet niet of dat in het hele land geld maar in Oost-Groningen wel.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:00 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd! Het enige wat me tegenhoudt een iPhone 4 met abo te nemen is dus T-Mobile. Of valt dat tegenwoordig ook allemaal wel mee?
Moet zeggen dat ik het ook niet echt geweldig bereik vind (omgeving Bussum)quote:Op donderdag 30 september 2010 21:06 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Bereik schijnt kut te zijn, ik weet niet of dat in het hele land geld maar in Oost-Groningen wel.
Ben er aardig tevreden over!quote:Op donderdag 30 september 2010 21:00 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd! Het enige wat me tegenhoudt een iPhone 4 met abo te nemen is dus T-Mobile. Of valt dat tegenwoordig ook allemaal wel mee?
Bereik ben ik ook niet ontzettend over te spreken. Ik zit vaak op de trein tussen Den Bosch en Eindhoven en ik heb daar nooit veel balkjes en geen 3G wat in de trein toch wel erg jammer is. Over de telefoon zelf ben ik nog steeds dik tevreden.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:06 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Bereik schijnt kut te zijn, ik weet niet of dat in het hele land geld maar in Oost-Groningen wel.
Ja, laten we een iPhone reeks beginnen! Oh wacht..quote:Op donderdag 30 september 2010 23:09 schreef CantFazeMe het volgende:
Kan er geen apart topic komen voor vragen over de iPhone? Wordt hier eerlijk gezegd beetje moe van.
Als je de app afsluit en later weer opent, staat de laatstgebruikte kaart toch altijd in beeld?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 07:34 schreef Norrage het volgende:
Waarom werkt google maps niet offline? Echt heel irritant...Als je eenmaal de map gedownload hebt zou je die dan toch tenminste, als je niet in en uitzoomt en het niet hoeft te laden, zo kunnen houden?? Is er een alternatieve map app waarbij je wel gewoon offline weet waar je heen gaat?
Ga weg met je sarcasme. Het is al een tijdje zo dat er telkens vragen langskomen die al beantwoord zijn.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:14 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ja, laten we een iPhone reeks beginnen! Oh wacht..
Nou zeg, verschrikkelijk. Je kan er gewoon overheen lezenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:57 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ga weg met je sarcasme. Het is al een tijdje zo dat er telkens vragen langskomen die al beantwoord zijn.
Bij mij doet iTunes DJ het helemaal niet meer.. Verder wel toffe update.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:21 schreef JDude het volgende:
Sinds de laatste update van Remote werkt die app voor geen meter meer zeg. Bij de iTunes DJ functie is de playlist die je bekijkt een grote bende, en ik moet de app om de haverklap "handmatig de nek omdraaien" (via 2x home button) en weer opnieuw starten om überhaupt verbinding te kunnen maken.
Nee hoor, als ik dan geen internet heb dan verdwijnt de kaart en krijg ik allemaal zwarte plekken op de kaart...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:47 schreef JDude het volgende:
[..]
Als je de app afsluit en later weer opent, staat de laatstgebruikte kaart toch altijd in beeld?
Dat'ie alle andere kaarten niet opslaat is maar goed ook, dat zou in no-time nogal een bak data opleveren. Als je offline wilt kunnen navigeren, zul je op zoek moeten naar een navigatieprogramma met meegeleverde kaarten. Je kunt Navigon momenteel gratis downloaden met kaarten van Nederland.
Och, dan kun jij je toch weer gewoon lekker superieur voelen als geroutineerde iPhone-gebruiker? Neerkijken op die 'noobs' die net hun eerste iPhone gekocht hebben en hun ervaringen/vragen willen delen in een iPhone-topic (I know, wie verzint dát nou?).. Is dat nou wat jouw dag maakt?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:57 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ga weg met je sarcasme. Het is al een tijdje zo dat er telkens vragen langskomen die al beantwoord zijn.
Geen idee waarom dat bij jou, of in Amerika, niet werkt, maar bij mij werkt dat ook gewoon op die manier..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee hoor, als ik dan geen internet heb dan verdwijnt de kaart en krijg ik allemaal zwarte plekken op de kaart...
Natuurlijk wil je het niet allemaal opslaan, maar wellicht het laatste scherm dat je hebt gehad toch wel?
Kom maar op met een FAQ dan, en vermeld die voortaan!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Och, dan kun jij je toch weer gewoon lekker superieur voelen als geroutineerde iPhone-gebruiker? Neerkijken op die 'noobs' die net hun eerste iPhone gekocht hebben en hun ervaringen/vragen willen delen in een iPhone-topic (I know, wie verzint dát nou?).. Is dat nou wat jouw dag maakt?
Zeg 15 jarige puber, waar slaat dit op met je nep-getrol als ik vragen mag.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Och, dan kun jij je toch weer gewoon lekker superieur voelen als geroutineerde iPhone-gebruiker? Neerkijken op die 'noobs' die net hun eerste iPhone gekocht hebben en hun ervaringen/vragen willen delen in een iPhone-topic (I know, wie verzint dát nou?).. Is dat nou wat jouw dag maakt?
Huh, hij spreekt je ook niet tegen tochquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:38 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Zeg 15 jarige puber, waar slaat dit op met je nep-getrol als ik vragen mag.Als jij mij aanvalt, val ik jou terug aan.
Ik zeg gewoon waar het op staat.
Ik ben al veel langer in het iPhone reeks te vinden dan jou, die mensen snappen wel wat ik bedoel.
En je kunt ook gewoon bij google en iphoneclub.nl terecht voor de meeste vragen. Mensen plempen eerst een vraag neer zonder over na te denken of te zoeken en verwachten dat wij ze wel zullen beantwoorden.
Ik ben er klaar mee. Skv had gewoon groot gelijk.
Met sarcasme en trollen kon je ver.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:06 schreef AlmereRulez het volgende:
[..]
Huh, hij spreekt je ook niet tegen toch
Ik ga er maar niet inmengen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:08 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Met sarcasme en trollen kon je ver.
En dat doe je op zo'n fantastisch volwassen manierquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:38 schreef CantFazeMe het volgende:
Zeg 15 jarige puber, waar slaat dit op met je nep-getrol als ik vragen mag.Als jij mij aanvalt, val ik jou terug aan.
Nee, je doet uit de hoogte. Sommige mensen die hun eerste iPhone hebben gekocht en enthousiast zijn, komen in dit topic erover praten. En soms stellen ze vragen die al gesteld zijn, ja. En ja, even googlen en je kunt het antwoord ook vinden. Maar zo neerbuigend doen omdat mensen in hun enthousiasme hun vraag hier stellen en JIJ het beneden je niveau vindt daar antwoord op te geven.. En dan ben ik een 15-jarige puber?quote:Ik zeg gewoon waar het op staat.
"langer dan jij"quote:Ik ben al veel langer in het iPhone reeks te vinden dan jou, die mensen snappen wel wat ik bedoel.
Mooi. Als je echt zo volwassen was als je zelf denkt dat je bent, zou je er gewoon écht klaar mee zijn en gewoon niet meer posten. Dat je tóch nog even moet lopen kankeren en van de toren moet blazen dat je er klaar mee bent, is eerder kinderachtige aandachttrekkerij.quote:En je kunt ook gewoon bij google en iphoneclub.nl terecht voor de meeste vragen. Mensen plempen eerst een vraag neer zonder over na te denken of te zoeken en verwachten dat wij ze wel zullen beantwoorden.
Ik ben er klaar mee. Skv had gewoon groot gelijk.
Ik ben geen 15 jaar oud. Maar laat je vooral kennen, jongenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:52 schreef CantFazeMe het volgende:Jij begon mij persoonlijk te beledigen, dus ik doe het terug. Hoe onvolwassen dat ook mag klinken voor zo'n 15 jarig snertjong als jij.
Verdient.quote:Ik ga niet eens in op jouw achterlijke commentaar. Uit je manier van denken zegt al meer genoeg dat je het niet verdiend.
Als iemand mij gaat beledigen zet ik zelf ook een grote bek terug, ja.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:54 schreef Norrage het volgende:@ CantFazeMe
![]()
Je bent volledig uitgelult, je gedraagt je zelf als een 15-jarige puber en dan maak je zo'n post
Grappig...
(sorry dat ik reageer op deze discussie, ik ben al weer weg
)
Kan aan mijn reet roesten wat jij erover denkt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:54 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Verdient.
Als je spellingregels uit groep 3 niet eens correct kunt toepassen, ontneem je jezelf een beetje het recht een ander achterlijk te noemen. Maar betekent dit nu dat je weg blijft uit dit topic? Dat zou de sfeer in ieder geval ten goede komen.
Eh.. Was jij niet degene die liep te schuimbekken omdat mensen vragen stellen die JIJ te dom vindt om te beantwoorden?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:55 schreef CantFazeMe het volgende:
Als iemand mij gaat beledigen zet ik zelf ook een grote bek terug, ja.
Nee, jij begon mij te beledigen. Ik mag gerust zeggen wat ik erover van vond.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Eh.. Was jij niet degene die liep te schuimbekken omdat mensen vragen stellen die JIJ te dom vindt om te beantwoorden?
Vreemd. De tijd zal in jouw wereldje wel anders lopen dan bij de rest, maar in de echte wereld postte jij:quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:58 schreef CantFazeMe het volgende:
Nee, jij begon mij te beledigen. Ik mag gerust zeggen wat ik erover van vond.
eerder dan dat ik commentaar op jou gaf. En dat was niet de eerste keer dat je liep te janken zodra iemand een vraag stelde. Vreemd dat je je alleen lijkt te ergeren aan vragen die daadwerkelijk over de iPhone zelf gaan, en dat je geen enkel probleem hebt met de vele vragen over de beschikbaarheid en de verschillende abonnementen van T-Mobile.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:09 schreef CantFazeMe het volgende:
Kan er geen apart topic komen voor vragen over de iPhone? Wordt hier eerlijk gezegd beetje moe van.
Het is geen trollen. En je komt behoorlijk opgefokt over voor iemand waarop wat wij zeggen geen invloed heeftquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:00 schreef CantFazeMe het volgende:
Mocht je het nog niet doorhebben, je trollen werkt niet op mij.
iTunes wilt dat je Copytrans gebuikt!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:11 schreef fransbreda het volgende:
Waarom synct itunes niet alle foto's die ik heb aangevinkt?
Ik haat itunes zoooó![]()
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:30 schreef Sharpdressedman het volgende:
Jezus wat een gekanker weer in dit topic![]()
Komt er een vraag voorbij dan maak je de keuze of je die beantwoord ja of nee. Simpel toch?
Dat Tweakers gezeik past beter op het Tweakers forum, elkaar beetje helpen moet kunnen toch?
Overigens is een topic van niemand, als men zich aan de Fok policy houdt is volgens mij iedereen welkom.
Da's wel jammer, ja.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:42 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Bereik ben ik ook niet ontzettend over te spreken. Ik zit vaak op de trein tussen Den Bosch en Eindhoven en ik heb daar nooit veel balkjes en geen 3G wat in de trein toch wel erg jammer is. Over de telefoon zelf ben ik nog steeds dik tevreden.!
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:43 schreef retorbrapi het volgende:
Als je niet wil antwoorden doe je het toch niet? Je wordt niet gedwongen om te antwoorden he. Ik zie het probleem niet zo
Je toestel aan en uitzetten?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:16 schreef Reintji het volgende:
GIsteren Shazam update geprobeerd en daar is mijn iPhone op blijven hangen. Vandaag wilde ik een andere app downloaden maar ook die wil niet installeren. (icoontje blijft grijs, daaronder een lege status balk en de tekst 'wachten'). Verwijderen wil ook niet, iemand een idee?
Overigens; 3GS met laatste iOS 4.1
Is natuurlijk geen goede oplossing.quote:
Ik had dat laatst ook, om een of andere reden was het verholpen toen ik m'n iTunes wachtwoord veranderde.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:50 schreef nelisb het volgende:
Is natuurlijk geen goede oplossing.
Mijn iPhone 4 installeert helemaal niks meer. Apps blijven grijs met wachten eronder.
En ja natuurlijk werkt aan en uit doen, maar slaat toch nergens op? Het moet gewoon goed werken.
Dat heb ik volgens mij ook steeds gedaan. Maar zal nog wel eens goed ernaar kijken.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:48 schreef nelisb het volgende:
Inloggen in iTunes met andere account?
Zo wisselen steeds?
http://www.eidac.de/?p=60quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:18 schreef -Menn0- het volgende:
Shit nog helemaal niet aan gedacht. Eens kijken of ik dat kan uitzetten.
Weet iemand waar ik dat kan doen? Ik wil dus niet dat hij elke keer een reservekopie maakt van mijn gemaakte foto's en filmpjes. Dat doe ik wel lekker zelf.
Mijn microsim zat erbij in hetzelfde pakketje.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:42 schreef enilnomrow het volgende:
Jaa, sms'je en mailtje van T-Mobile / AMP. Morgen wordt ie geleverd!
Alleen heb ik volgens mij m'n microsim nog niet... Dat schiet op dus. Maar morgen heb ik 'm!
Ha, dat zou top zijn. Ik geloof dat T-Mobile zei dat ze die apart zouden sturen. Ah well, afwachten maar.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:17 schreef beefcake het volgende:
[..]
Mijn microsim zat erbij in hetzelfde pakketje.
iTunes maakt backups van je iPhone, je kan dus gewoon herstellen vanaf een backup.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:43 schreef mcwops het volgende:
hi! heb een 3gs met JB en krijg nu error-melding op mijn pc in Itunes dat er niet gesynct kan worden en de aanbeveling om herstellen fabrieksinstellingen onder voorkeuren te selecteren. iets in mij zegt dat als ik dat doe ik alles kwijt van na de JB. wat jullie?
en hoe doe ik dat. want als ik via itunes op iphone klik, krijg ik alleen maar de tab samenvatting te zien met daarop de herstel button. en die herstel button mot ik niet hebben, want dan gooit ie er alles af.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:18 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
iTunes maakt backups van je iPhone, je kan dus gewoon herstellen vanaf een backup.
Binnen de garantie krijg je een nieuwe als je hem laat opsturen door T-Mobile.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:56 schreef ik.ben.hier het volgende:
Hoi mensen!
Ik krijg last van kleine haarscheurtjes bij mijn accu aansluiting, heb van meerdere mensen gehoord dat ze er last van hadden. Kan je er iets aandoen, neem aan dat T-mobile er niets aan doet of wel?
De JB? of je nieuwe iphone?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:00 schreef enilnomrow het volgende:
Woeii, hij komt tussen nu en 12.50u!
Zijn de levertijden bij T-Mobile nog steeds zo lang?!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:00 schreef enilnomrow het volgende:
Woeii, hij komt tussen nu en 12.50u!
quote:
Dat heb ik nu ook met de i4. Ik wacht de 4.1 jb af en update hem dan gewoon.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:07 schreef mcwops het volgende:
[..]
en hoe doe ik dat. want als ik via itunes op iphone klik, krijg ik alleen maar de tab samenvatting te zien met daarop de herstel button. en die herstel button mot ik niet hebben, want dan gooit ie er alles af.
[ link | afbeelding ]
snap ook niet waar ik dit moet zoeken?
omdat ik itunes alleen maar gebruik voor mn mp3's drop en draf te gooien heb ik nu maar Copytrans geinstalleerdquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:52 schreef AlmereRulez het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook met de i4. Ik wacht de 4.1 jb af en update hem dan gewoon.
Ja ik ook alleen doet ie het bij Copytrans ook niet!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:57 schreef mcwops het volgende:
[..]
omdat ik itunes alleen maar gebruik voor mn mp3's drop en draf te gooien heb ik nu maar Copytrans geinstalleerd
Bovenop de abonnementskosten komen dus ook nog belkosten:quote:KPN BedrijfsFlexibel - 2 jaar
Geen bundel, u betaalt voor wat u gebruikt
Internetbundel komt er dan ook nog bij.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:32 schreef Impry het volgende:
Bovenop de abonnementskosten komen dus ook nog belkosten:
Bellen in NL naar vast en mobiel Per minuut ¤ 0,10
Sms verzenden in Nederland Per bericht ¤ 0,10
Als je dus uitgaat van een T-Mobile i-150 abonnement. Komt er dus nog ¤ 15,- per maand bij, dat is ¤ 360,- in totaal.
Goed om even te onthouden.
Die had Catch al berekend bij die ¤ 420,-quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Internetbundel komt er dan ook nog bij.
iPod / MP3 speler staat erop, als je het met de iPhone wil gebruiken zal het met een kabel moeten. Maar voor die prijs heb je betere in de Mediamarkt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:55 schreef Saninl het volgende:
http://www.gaveaktie.nl/i(...)_virtuemart&Itemid=3
iPhone past hier niet op
daarbij hoef je er niet mee te bellen. Dan komt het op 420 euro.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:36 schreef Impry het volgende:
[..]
Die had Catch al berekend bij die ¤ 420,-
Net een mailtje van Belsimpel:quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:09 schreef Catch22- het volgende:
Ik zal even pluggen
www.belsimpel.nl
iPhone4 gratis bij een KPN zakelijk abo. Komt neer op 420 ex btw over 2 jaar.
Je móet wel elke 2 maanden een keer bellen, dat is de downside. Anders betaal je 10 euro per maand erbij
http://www.belsimpel.nl/z(...)et-Pro-Flx-2-jaar__2
Voor wie nog wil bestellen, snel zijn dusquote:Via deze weg willen wij u graag op de hoogte brengen van het feit dat de aanbieding waar u gebruik van wenst te maken een enorm succes is!
Als gevolg hiervan zijn het aantal binnenkomende contracten overweldigend en helaas zijn deze nog niet allemaal verwerkt. Indien u een contract per e-mail of fax heeft ingestuurd hoeft u dus nog niet ongerust te zijn dat deze niet is aangekomen. Wij doen ons best om alle contracten zo snel mogelijk te behandelen en danken u bij voorbaat voor uw begrip en geduld.
Verder is van belang dat KPN deze enorm goede aanbieding helaas heeft moeten terugroepen. Wij zijn dan ook genoodzaakt de huidige aanbieding morgen om 11.45 van onze website te verwijderen. Voor u heeft dit echter GEEN gevolgen. Als een van de weinigen in Nederland kunt u gewoon van de huidige aanbieding gebruik maken, dit is gegarandeerd! Wel is van belang dat u uiterlijk 22 oktober 2010 uw contract instuurt. Wanneer u dit reeds gedaan heeft is dit niet op u van toepassing.
parallel import-telefoon uit Zuid Afrika?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:42 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
als ik cydia start dan doet mijn bereik het volgende.. Daarna gaat ie weer naar 5 streepjes.. Raar.
Eh..?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:31 schreef mcwops het volgende:
[..]
parallel import-telefoon uit Zuid Afrika?
http://www.iphonenieuwsbl(...)iphone-te-activeren/quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:22 schreef Your_Business_Partner het volgende:
Ik gebruik de normale mail van de iPhone om m'n hotmail te beheren. Nu heb ik geprobeerd om Push in te stellen op die zodat ik gelijk een melding krijg dat er een nieuw bericht is. Deze krijg ik helaas niet.
Hoe kan ik dit oplossen, want ik moet me mail vaker checken maar vergeet altijd op de pc te kijken.
Voor apps of voor websites? Ik kom alleen Tall Tales tegen, maar die is om een of andere reden alleen voor de iPad. Maar het handigst om gewoon even wat te spelen met zoektermen in de App Store zelf, dan kom je in ieder geval geen Cydia tegenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:45 schreef Maravilla het volgende:
Is er in de normale App Store toevallig ook iets te vinden wat je locatie kan faken? Vind wel genoeg linkjes naar Cydia en dergelijke, maar zou het liever via de App Store doen. Het gaat er dus om dat ik kan faken dat ik me in de USA bevind. Anyone?
Waarom zou je dat willen, gebruik je Maps en dan kun je niet zien waar je bent.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:45 schreef Maravilla het volgende:
Is er in de normale App Store toevallig ook iets te vinden wat je locatie kan faken? Vind wel genoeg linkjes naar Cydia en dergelijke, maar zou het liever via de App Store doen. Het gaat er dus om dat ik kan faken dat ik me in de USA bevind. Anyone?
Ik heb mijn telefoon gekocht in NL bij T-Mobile maar ik woon momenteel in Zuid-Afrika.quote:
http://www.iphoned.nl/fak(...)-je-niet-bent/17113/quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:45 schreef Maravilla het volgende:
Hij wil er nu net een die NIET via Cydia werktquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:09 schreef Skv het volgende:
[..]
http://www.iphoned.nl/fak(...)-je-niet-bent/17113/
Oke ik heb dat nu maar nog doet die het niet?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:25 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
http://www.iphonenieuwsbl(...)iphone-te-activeren/
Omdat ik graag gebruik wil maken van streaming in de MLB-At-Bat App, alleen ze bieden voor alles buiten de USA en Canada andere opties aan. En ik wil gebruik maken van de USA opties.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:54 schreef Your_Business_Partner het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen, gebruik je Maps en dan kun je niet zien waar je bent.
Zoekt die app via location services naar waar je bent dan? Dus als je een Amerikaan bent en naar het buitenland gaat krijg je ook plots andere opties? Bijzondere manier van werken, als dat het geval is.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:11 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Omdat ik graag gebruik wil maken van streaming in de MLB-At-Bat App, alleen ze bieden voor alles buiten de USA en Canada andere opties aan. En ik wil gebruik maken van de USA opties.Maargoed, denk het niet via de App Store gaat lukken helaas..
Probeer pdashop.nl eens, geen wachttijd iig..quote:Op woensdag 29 september 2010 15:19 schreef Gauner het volgende:
[..]
Bedankt man! Op de Apple site vond ik maar 1 reseller.
Lijkt me dat ik bij de Apple store zelf meer kans maak dan bij een reseller ofniet?
Jep. Heeft te maken met het feit dat bepaalde wedstrijden niet uitgezonden mogen worden in een bepaald gebied omdat ze dan de rechten niet hebben. Voorbeeldje: de App mag wedstrijden van de New York Yankees niet uitzenden in New York, omdat een plaatselijk televisiestation daar de rechten heeft. Maar als ik me tijdens de wedstrijd in San Francisco bevind mag het dus weer wel, want het televisiestation zend daar niet uit.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:25 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zoekt die app via location services naar waar je bent dan? Dus als je een Amerikaan bent en naar het buitenland gaat krijg je ook plots andere opties? Bijzondere manier van werken, als dat het geval is.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:46 schreef Your_Business_Partner het volgende:
[..]
Oke ik heb dat nu maar nog doet die het niet?
Doe ik iets fout?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:20 schreef IkWilbert het volgende:
Nieuwe iphone komt begin volgend jaar uit.
http://www.nu.nl/gadgets/(...)r-nieuwe-iphone.html
Dat is waarschijnlijk een Verizon-versie van de huidige iPhone 4, dus met een CDMA-netwerk in plaats van HSDPA. Hebben we in Nederland niet zo veel aanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:20 schreef IkWilbert het volgende:
Hoop onzin wordt er weer verkochtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:20 schreef IkWilbert het volgende:
Whats the difference?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:28 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk een Verizon-versie van de huidige iPhone 4, dus met een CDMA-netwerk in plaats van HSDPA. Hebben we in Nederland niet zo veel aan
Ander type netwerk wat bijna nergens in de wereld gebruikt wordt, maar wel in de VSquote:
Dat we er hier geen ruk aan hebben.quote:
Die site klopt niet... Op de site staat 16GB voor 29.nogwat per maand en 169 los erbij, in de wizard is dat ineens 194quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:09 schreef Impry het volgende:
Had een reservering staan bij de T-Mobile shop in Waalwijk, maar net via pdashop een bestelling kunnen plaatsen (i4 16GB) en hij wordt morgenmiddag bezorgd.
Een stuk sneller dan de 4 á 6 weken die ik bij de T-Mobile shop zou hebben.
via engadgetquote:Apple weathered that Antennagate storm surprisingly well, but now there's another potential cloudburst on the horizon, and it's been pre-named for your convenience: "Glassgate." Or maybe "GlassThatShattersIfScratchedByACasegate." Ryan Block has just posted a story on gdgt citing sources "inside and outside Apple" claiming that Apple has discovered a different flaw -- or weakness, shall we say -- in its iPhone 4 design. The basic problem seems to be with non-bumper cases, specifically ones that slide on to the phone, and the danger of trapped particles scratching the back of the phone while taking the case on and off. Case-caused scratches are nothing new (though still annoying), but the big problem seems to be that these scratches can lead to cracking and even full-on shattering of the back panel. Apparently this lead to Apple severely limiting its reselling efforts of third party cases for a time (which you might have noticed), and while Apple currently has some third party cases online and in its stores, none of the hard cases are of the slide-on variety. Apple also purportedly has a new test program set up to understand this specific issue.
Of course, plenty of questions are raised by all this: is this a widespread problem with folks that have managed to acquire a slide-on case? We haven't really heard of such a correlation so far. Do the snap-on folks, many of whom received their cases free of charge from Apple, have anything to worry about? And does Apple have any intention of warning its consumers about this potential danger? Apple didn't respond to Ryan's request for comment, and we doubt they'll respond to our own until they're good and ready to talk -- let's just hope there's not another faux hat-in-hand press conference in our future!
Die reservering kostte toch 50 euro borg? Althans bij mij welquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:09 schreef Impry het volgende:
Had een reservering staan bij de T-Mobile shop in Waalwijk, maar net via pdashop een bestelling kunnen plaatsen (i4 16GB) en hij wordt morgenmiddag bezorgd.
Een stuk sneller dan de 4 á 6 weken die ik bij de T-Mobile shop zou hebben.
Kijk naar die barst. Dat komt echt niet van een hoesje hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:12 schreef King_of_cubes het volgende:
Nieuw iPhone 4 probleem, gebroken glas.
[ afbeelding ]
[..]
via engadget
Vraag me af of ik mijn Pixelskin HD die ik binnenkort ga krijgen nu wel om mijn iPhone wil gaan doen.
Dat komt dus blijkbaar door vaak je hoesje erop en eraf halen terwijl er iets tussenzit. Sinds die gestolen iPhone prototype is Giz. niet zo vriendelijk meer voor Apple idd.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:31 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Kijk naar die barst. Dat komt echt niet van een hoesje hoorDit is meer een bericht voor Gizmodo eigenlijk.
Ze bedenken altijd wel wat, ik word er een beetje moe van inmiddelsquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:12 schreef King_of_cubes het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
via engadget
Vraag me af of ik mijn Pixelskin HD die ik binnenkort ga krijgen nu wel om mijn iPhone wil gaan doen.
Hij doet het nu wel bij mij.. ik vertrek zondag naar de andere kant van de wereld, dan heeft het nog weinig nut ;pquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:16 schreef TheGeneral het volgende:
Zondag 10-10-2010 om 12.10 AM komt de nieuwe jailbreak uit voor 4.1!
http://www.iphoneclub.nl/(...)ois0n-op-10-10-2010/
nice =D nu maar wachten tot zondagquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:16 schreef TheGeneral het volgende:
Klopt, maar ik heb nadrukkelijk gevraagd of ik de ¤ 50,- terug zou krijgen op het moment dat ik het toestel via een andere weg zou krijgen en dat was het geval.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:13 schreef Babbatuur het volgende:
[..]
Die reservering kostte toch 50 euro borg? Althans bij mij wel
4.2 komt ws november uit, dat terzijdequote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:22 schreef o.us het volgende:
[..]
Hij doet het nu wel bij mij.. ik vertrek zondag naar de andere kant van de wereld, dan heeft het nog weinig nut ;p
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:16 schreef TheGeneral het volgende:
Gelukkig kan je met een 3GS nooit een barst in je scherm krijgen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:12 schreef King_of_cubes het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
via engadget
Ja, het is ¤ 46,- vs. ¤ 4,- administratiekosten. En die laatste 4,- ben ik wel kwijt waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:46 schreef Baghdaddy het volgende:
Ik had mijn reservering destijds ook geannuleerd, er stond wel op het bonnetje dat er ¤5 of iets in die richting vervalt van de ¤50 aan administratiekosten maar dat waren ze bij mij vergeten ofzo.
Zover kom ik idd nu ook.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:50 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ziet er niet goed uit. Ik denk dat je hem toch zult moeten herstellen via iTunes. Dan ben je inderdaad je jailbreak en unlock kwijt.
Wat je wel kunt doen, is proberen de iPhone in DFU-mode te zetten en te herstellen naar een custom firmware 3.1.2 of 3.1.3 (moet je even googlen).
25 euro aanmeldingskostenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:45 schreef Qunix het volgende:
[..]
Die site klopt niet... Op de site staat 16GB voor 29.nogwat per maand en 169 los erbij, in de wizard is dat ineens 194
Lekker goedkoop?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:41 schreef AlligatorNL het volgende:
Ik weet niet of iemand hier ervaring mee heeft, maar goed niet geschoten altijd mis. Ik heb dus een verzekering genomen voor mijn iPhone voor 7 euro per maand. Lekker goedkoop, kan hem altijd inruilen mocht er wat mee aan de hand zijn voor 30 eurotjes.
Ten eerste, mag ik hem ook gewoon inruilen voor een simpel krasje oid?
Ten tweede, is het ook mogelijk dat ik 'em inruil voor een witte iPhone tegen de tijd dat die uit is? Of ben ik dan verplicht voor een zwarte te gaan?
Ik hoop dat iemand mij hier antwoord op kan geven
Sorry hoor, maar als je je al een iPhone kan veroorloven, moet je niet lopen zeiken over die ¤7 per maand. Maar los daarvan, heb je antwoord op mijn vraag? Btw, aankoopwaarde van een iPhone in Nederland is ¤999,-. Daar gaat je verzekering?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lekker goedkoop?
Unigarant is veel goedkoper, basispremie van 20 euro + 20 euro per jaar (aankoopwaarde 600)
Je hebt nu een zwarte iphone 4 met een verzekering van ¤84 per jaar (:')) en dan verwacht je dat je die iphone een tijd kan gebruiken en dan zomaar kan inruilen voor een witte als die uitkomt? Tuurlijk kan datquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:41 schreef AlligatorNL het volgende:
Ik weet niet of iemand hier ervaring mee heeft, maar goed niet geschoten altijd mis. Ik heb dus een verzekering genomen voor mijn iPhone voor 7 euro per maand. Lekker goedkoop, kan hem altijd inruilen mocht er wat mee aan de hand zijn voor 30 eurotjes.
Ten eerste, mag ik hem ook gewoon inruilen voor een simpel krasje oid?
Ten tweede, is het ook mogelijk dat ik 'em inruil voor een witte iPhone tegen de tijd dat die uit is? Of ben ik dan verplicht voor een zwarte te gaan?
Ik hoop dat iemand mij hier antwoord op kan geven
Je hoeft toch niet te syncen bij een update?quote:Op zondag 10 oktober 2010 10:33 schreef Skv het volgende:
Ik moet nog wachten tot januari.. Dan kan ik pas weer syncen met mijn eigen pc en updaten.
Mja ik weet wel dat je hem gewoon kan vervangen wanneer hij beschadigd is, maar is het ook mogelijk om een witte retour te krijgen?quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:29 schreef Neelix het volgende:
[..]
Je hebt nu een zwarte iphone 4 met een verzekering van ¤84 per jaar (:')) en dan verwacht je dat je die iphone een tijd kan gebruiken en dan zomaar kan inruilen voor een witte als die uitkomt? Tuurlijk kan dat
Shit, hij is uitgesteldquote:Op zondag 10 oktober 2010 14:09 schreef fetss het volgende:
hoe zit het met de jailbreak voor iphone 4? ik dacht dat die vandaag uitkwam?
Maar het is toch nog beta? Ik wacht het wel af allemaalquote:Op zondag 10 oktober 2010 15:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
Limera1n is wel gewoon uit, hoor. Werkt prima.
Da's een unlock en dat kan niet met limera1n.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:30 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
Maar het is toch nog beta? Ik wacht het wel af allemaal. Zonder jailbreak kan ik niks met mijn telefoon, aangezien ik hem simlock vrij moet maken
.
Je telefoon op stil zetten?quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:12 schreef duguid het volgende:
Ik krijg ineens een geluidje als ik een sms verstuur. Dat had ik eerder nooit en ik vind het rete irritant dat ik het nu wel heb. Iemand die dit ook heeft en weet hoe ik dit uitzet?
Ja, die is altijd mogelijk. Google redsnow.quote:Op maandag 11 oktober 2010 01:33 schreef Baghdaddy het volgende:
Ik heb geen tijd gehad om het op te zoeken maar is een jailbreak mogelijk op een 3G draaiend op 4.1?
Ja, dat heb ik dus. Maar ik weet niet wat Installous is? Als het hier niet mag in pm?quote:
Dat kan met limera1n.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:57 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus. Maar ik weet niet wat Installous is? Als het hier niet mag in pm?
Ik heb overigens nog steeds 3GS met 3.1.3 maar weet nog niet of ik kan jb'en en updaten naar 4.1?
Wel op 3GS hoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:29 schreef Saninl het volgende:
[..]
Geen 3GS
(installous is toch gewoon voor apps te proberen?)
Wat is het verschil met AppTracker?quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:14 schreef Agiath het volgende:
[..]
Wel op 3GS hoor
Installous is in principe piraterij (manier om veel apps vanuit de appstore gratis te krijgen) dus mag denk ik niet openlijk besproken worden.
Dank, ik zie net op iPhoneclub.nl dat de RC1 is gereleased.quote:
Er verandert niets aan de huidige functionaliteit, er komt alleen functionaliteit bij (in de vorm van een extra app, Cydia). Als je bijv. via Cydia AppSync installeert is het mogelijk om gekraakte applicaties via iTunes op je iPhone te zetten (die je bijv. via Apptrackr kan downloaden, gewoon dubbelklikken op de .ipa en ze staan in iTunes), zonder jailbreak zou je een error krijgen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:31 schreef Saninl het volgende:
[..]
Dank, ik zie net op iPhoneclub.nl dat de RC1 is gereleased.
Paar kleine vraagjes;
Apps van Apple? Worden via iTunes erop gegooid?
Apps van Cydia? Hoe werkt dat? (ik heb Aptbackup, hoe werkt het?)
Instellingen? Berichten? (foto's neem ik aan gewoon via iTunes?)
En is die Limera1n wel untethered?
En waar kan ik 4.1 downloaden? Want ik neem aan dat als ik op updaten klik ik de nieuwste krijg?quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Er verandert niets aan de huidige functionaliteit, er komt alleen functionaliteit bij (in de vorm van een extra app, Cydia). Als je bijv. via Cydia AppSync installeert is het mogelijk om gekraakte applicaties via iTunes op je iPhone te zetten (die je bijv. via Apptrackr kan downloaden, gewoon dubbelklikken op de .ipa en ze staan in iTunes), zonder jailbreak zou je een error krijgen.
En Limera1n is idd untethered.
En notities enzo ben ik kwijt he? Die kan je niet syncen toch?quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Er verandert niets aan de huidige functionaliteit, er komt alleen functionaliteit bij (in de vorm van een extra app, Cydia). Als je bijv. via Cydia AppSync installeert is het mogelijk om gekraakte applicaties via iTunes op je iPhone te zetten (die je bijv. via Apptrackr kan downloaden, gewoon dubbelklikken op de .ipa en ze staan in iTunes), zonder jailbreak zou je een error krijgen.
En Limera1n is idd untethered.
Soms is het leven zo makkelijk.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:06 schreef Saninl het volgende:
[..]
En waar kan ik 4.1 downloaden? Want ik neem aan dat als ik op updaten klik ik de nieuwste krijg?
Oh, oke.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:17 schreef Merkie het volgende:
Je bent niks kwijt.
[..]
Soms is het leven zo makkelijk.
Iemand nu nog? Anders moet ik weer wachten op morgenavond (dan ben ik pas thuisquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:27 schreef Saninl het volgende:
[..]
Oh, oke.
Wel omslachtig dat ik nu op mijn windows pc alles weer up moet daten enzo, want na de update gebruik ik weer alleen mijn mac om te synchroniseren enzo... (zoals nu, en hiervoor)
EDIT: Kan ik na de jailbreak uitgevoerd te hebben op Windows hem synchroniseren op mijn MAC? Of moet die synchronisatie ook op Windows lopen omdat jb daar ook is uitgevoerd?
Gewoon een restore doen, evt via DFU mode?quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:54 schreef Saninl het volgende:
Verdomme.
Te snel.
3.1.3 stond er nog op. JB uitgevoerd via LimeRa1n.
Nu krijg ik alleen het appeltje nog te zien, wat te doen?
KUT
Is greenp0ison niet makkelijker uit te voeren?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:19 schreef mie_at_work het volgende:
greenpoison jailbreak is ook uit. alleen volgens mij nog niet (betrouwbaar) te unlocken
Nee. greenpois0n is misschien net iets lastiger dan de andere door de manier waarop ie je instrueert om in DFU mode te komen. Maar het scheelt niet veel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:28 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Is greenp0ison niet makkelijker uit te voeren?
Maar welke jailbreak kan ik nu het beste gebruiken?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:28 schreef Neelix het volgende:
[..]
Nee. greenpois0n is misschien net iets lastiger dan de andere door de manier waarop ie je instrueert om in DFU mode te komen. Maar het scheelt niet veel.
Helaas is greenpois0n ook alleen maar win-only en werkt ook niet via Parallels
Oei ik heb 02.10.04 als baseband, kan ik dan nog wel jailbreaken?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:50 schreef Baghdaddy het volgende:
@Apekoek
Instellingen > Algemeen > Info > Modemfirmware (onderaan)
Als deze op 01.59.00 staat, kan je via bovenstaand bericht updaten, jailbreaken en je baseband behouden om je toestel sim-lock vrij te maken.
volgens mij moet je dan eerst restoren ..<klik>quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:49 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Oei ik heb 02.10.04 als baseband, kan ik dan nog wel jailbreaken?
Ik heb nu een herstel gemaakt, daardoor is de nieuwe versie erop gegooid (4.1) Dit is nog niet jailbreakable toch?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 07:38 schreef Neelix het volgende:
[..]
Gewoon een restore doen, evt via DFU mode?
Hmmm vage sjit. Ik snap er allemaal niet veel van, ik mis echt een jailbreakme.com makkelijk achtig systeem. Of moet ik daarvoor gewoon meer geduld hebben?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:14 schreef mcwops het volgende:
[..]
volgens mij moet je dan eerst restoren ..<klik>
ik weet niet of je een andere versie hebt, maar ik quote mezelf evenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:27 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ik heb nu een herstel gemaakt, daardoor is de nieuwe versie erop gegooid (4.1) Dit is nog niet jailbreakable toch?(3GS)
Ik mis nu al zoooveel van mijn jb
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:07 schreef mcwops het volgende:
3gs gelukt.eerst 4.1, daarna itunes 10, daarna limera1n (ff op t venstertje blijven letten van limera1n voor de instructie
) , vervolgens cydia en installous. aldus draait ie weer als een tierelier.
Ohja, gedaan. Gelukt. Ik ben wel alles van Cydia kwijt nuquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:34 schreef mcwops het volgende:
[..]
ik weet niet of je een andere versie hebt, maar ik quote mezelf even
[..]
APTBackUp heb ik. Maar er gebeurt niets als ik op restore klik. Nogmaals opnieuw hersteld. Maar dat verandert niets. Ik zal al mijn Cydia sources en apps weer opnieuw moeten gaan zoeken en installeren en instellingen ed..quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:25 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ohja, gedaan. Gelukt. Ik ben wel alles van Cydia kwijt nu
(in ieder geval de betaalde apps nog ergens terug te vinden?)
.. Spijker op zijn kop. Om deze reden moeten ze die jailbreaks weer gewoon net zo moeilijk maken als voorheen. Dan blijven als die onkundigen er af en heb je niet constant domme vragen van mensen die nergens wat van snappen omdat ze te lui zijn zich in te lezen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:33 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Hmmm vage sjit. Ik snap er allemaal niet veel van, ik mis echt een jailbreakme.com makkelijk achtig systeem. Of moet ik daarvoor gewoon meer geduld hebben?
Kuchkuchinstallouskuchquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:46 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom zou ik mijn iphone willen jailbreaken? Wat is het voordeel ervan?
Ik snap het niet? Ik had gewoon wel gesyncroniseerd..quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:44 schreef Skv het volgende:
Heb je wel eerst je contacten teruggezet? Aptbackup versleutelt jouw geinstalleerde apps als een contact in je contactlist. Die moet je eerst terugzetten en dan op restore rammen. Het contact heet Pkg BackUp
Ja... maarre... wat doet dat dan? Meerdere apps beschikbaar dan in de store of wat?quote:
Ow...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:04 schreef -Menn0- het volgende:
Is voor gecrackte apps. Dus niet betalen voor apps
Ehhh, ik heb zelf destijds mijn 3G gejailbreaked op de old-skool manier toen jailbreakme.com nog geen feit was. Ik heb alleen nu geen zin meer om er zeeën met tijd in te steken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:45 schreef Skv het volgende:
[..]
.. Spijker op zijn kop. Om deze reden moeten ze die jailbreaks weer gewoon net zo moeilijk maken als voorheen. Dan blijven als die onkundigen er af en heb je niet constant domme vragen van mensen die nergens wat van snappen omdat ze te lui zijn zich in te lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |