abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 september 2010 @ 16:38:20 #1
193252 Babbatuur
'Wat een idioot joh'
pi_86905462

Technisch bewerkt glas
Alle baanbrekende technologie in iPhone 4 zit tussen twee glimmende platen van glas aluminosilicaat — het zelfde soort glas dat wordt gebruikt in windschermen van helikopters en hogesnelheidstreinen. Chemisch sterker gemaakt zodat het 20 keer stijver, en 30 keer zo hard als plastic is. Het glas gaat langer mee, en is meer krasbestendig dan ooit. Het is ook nog eens goed te recyclen.

Roestvrij stalen rand
Vijf keer sterker dan standaard staal. Deze, door een machine geproduceerde rand, is hét punt waar alle onderdelen van iPhone 4 samenkomen. Deze nieuwe rand past helemaal bij het nieuwe, dunne design en maakt de iPhone steviger dan ooit. Ook dient deze rand als een antenne.

Retina-display
Het Retina-display op iPhone 4 is het scherpste, levendigste telefoonscherm dat je ooit hebt gezien. Met vier maal zoveel pixels als vorige iPhone-modellen heeft het de hoogste resolutie die ooit is toegepast. De dichtheid van de pixels is zelfs zo hoog dat het menselijk oog niet in staat is om afzonderlijke pixels te onderscheiden. Dit maakt tekst en afbeeldingen ongelooflijk scherp.

5 megapixel camera met LED flits
De nieuwe camera met 5 megapixels en ingebouwde LED-flitser zorgt ervoor dat je prachtige, gedetailleerde foto's kunt maken. En dankzij de geavanceerde verlichtingssensor aan de achterzijde kun je zelfs als er weinig licht is goede foto's maken. Met de nieuwe camera aan de voorzijde maak je bovendien eenvoudig een zelfportret.

Multitasking
iPhone 4 laat je kennismaken met een compleet nieuwe manier van multitasking. Je kunt nu je favoriete programma's van andere fabrikanten uitvoeren en onmiddellijk tussen deze progamma's schakelen, zonder dat de programma's op de voorgrond langzamer worden of de batterij onnodig wordt gebruikt.1 Deze slimmere benadering van multitasking is alleen beschikbaar op iPhone.

Apple A4 Processor
Apple ingenieurs hebben de A4 chip zó ontwikkeld dat het onvoorstelbaar krachtig is, maar toch erg energie zuinig. Met deze chip kan iPhone 4 makkelijk moeilijke taken afhandelen zoals multitasking, videobewerking en het gebruik van FaceTime. Dit alles met een kijk op de batterij.

720p HD video opname en bewerkingsfunctionaliteit
Maak je eigen films in high definition. Dankzij de geavanceerde verlichtingssensor op de achterzijde van de iPhone en de ingebouwde LED-verlichting maak je zelfs als er weinig licht is mooie video-opnames. Vervolgens kun je op iPhone 4 je eigen kunstwerkje maken en bewerken met behulp van het nieuwe iMovie-programma. Hierbij kun je kiezen uit door Apple ontworpen thema's, titels en overgangen. Binnenkort verkrijgbaar in de App Store.

FaceTime
Mensen dromen er al jaren van elkaar te kunnen zien tijdens het bellen. iPhone 4 zorgt ervoor dat deze droom werkelijkheid wordt. Met één tikje kun je naar je kinderen zwaaien, een glimlach van het ene continent naar het andere sturen of je beste vriendin zien lachen om je verhalen. Met iPhone 4 naar iPhone 4 via Wi-Fi in 2010. Met geen enkele andere telefoon is het zo leuk om contact met elkaar te houden.

Voorlopig werkt dit alleen over Wi-Fi. Volgens Apple-topman Steve Jobs moet Apple eerst in gesprek met de verschillende telecomproviders voordat de functionaliteit ook via een 3G-netwerk geactiveerd zal worden.

Skype heeft al aangegeven gebruik te willen maken van de code achter FaceTime.

Gyro + accelerometer
iPhone 4 is de eerste telefoon met een ingebouwde 3-assen gyroscope. In combinatie met de acclerometer is iPhone 4 in staat om geadvanceerde bewegingen vast te leggen zoals versnelling, hoeksnelheid en rotatie snelheid. Vertaling: meer bewegende gebaren en betere precisie voor een nóg betere game ervaring.

Batterij
De nieuwe accu moet zorgen voor 40 procent meer gesprekstijd dan bij de huidige iPhone, in totaal 7 uur. Daarnaast moet het mogelijk zijn om 6 uur lang te browsen via een 3G-verbinding en 10 uur via een Wi-Fi-verbinding. Tevens is het mogelijk om 10 uur video te bekijken en 40 uur muziek te luisteren. De standbytijd bedraagt 300 uur.

Afbeelding eigendom van iPhoneclub

iOS4
Het nieuwe iOS4 introduceert meer dan 100 nieuwe functies, waarvan dit de opvallendste zijn:
- Multitasking
- Mappen
- Verbeterde mail
- eBoeken lezen in de app iBooks
- Enterprise-functies
- Game center
- iAd reclame

iOS 4 is vanaf 21 juni gratis te downloaden voor iPhone 3G- en 3GS-gebruikers.

Wanneer te koop?
In de Verenigde Staten en een aantal andere landen al vanaf 24 juni 2010. In Nederland officieel vanaf 30 juli 2010. Let wel op dat er lange levertijden zijn!

In het najaar zeer waarschijnlijk ook bij VodaFone.

Linkje naar wiki van deze OP
Over Albert Luque bij Ajax: "Alleen al hoe ie er bij staat, het lijkt wel of ie aan zijn haren getrokken wordt van die bus naar dat veld. Zo blij als een kind als die man in dat zwarte pak affluit. Hè hè, onder de douche."
  maandag 27 september 2010 @ 16:39:15 #2
193252 Babbatuur
'Wat een idioot joh'
pi_86905504
Mijn laatste post/vraag;

Misschien een overbodige en domme vraag; dan alvast mijn excuses.

Maar hoe zit dat bij de T-mobile abbo's? Die speciale I-phone abbonementen liggen mij niet. 500 belminuten maak ik bijvoorbeeld nooit op en 500 smsjes meestal wel. Dus ik ging kijken naar de Relax 35/45 + Web n' walk plus vast + sms verdubbelaar. Komt uit op 55.40 per maand met 450 bm/900 sms en dan dat internet. Toestelprijs is dan 90 euro.

Zie ik iets over het hoofd wat betrekking tot de internetbundel die ik dan heb?
Over Albert Luque bij Ajax: "Alleen al hoe ie er bij staat, het lijkt wel of ie aan zijn haren getrokken wordt van die bus naar dat veld. Zo blij als een kind als die man in dat zwarte pak affluit. Hè hè, onder de douche."
pi_86906749
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:39 schreef Babbatuur het volgende:
Mijn laatste post/vraag;

Misschien een overbodige en domme vraag; dan alvast mijn excuses.

Maar hoe zit dat bij de T-mobile abbo's? Die speciale I-phone abbonementen liggen mij niet. 500 belminuten maak ik bijvoorbeeld nooit op en 500 smsjes meestal wel. Dus ik ging kijken naar de Relax 35/45 + Web n' walk plus vast + sms verdubbelaar. Komt uit op 55.40 per maand met 450 bm/900 sms en dan dat internet. Toestelprijs is dan 90 euro.

Zie ik iets over het hoofd wat betrekking tot de internetbundel die ik dan heb?
Web n walk plus is een prima keuze, al is de internetsnelheid van een i-abbo wel hoger.
Maakt fantastische podcasts voor jouw bedrijf bij https://podcast-fabriek.nl
  maandag 27 september 2010 @ 17:24:06 #4
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_86907491
Vandaag binnen gekregen, wat een mooi apparaat. De helderheid van het scherm blijft me verbazen. Alleen jammer dat ik nog een anderhalve maand moet wachten voor mijn abonnement met internet ingaat.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_86909485
Let er wel op dat je als je naar een web 'n walk overstapt, niet meer terug kan naar de i-abbo's. Ik weet het niet zeker, maar ik heb meer mensen hier overgehoord.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  maandag 27 september 2010 @ 18:25:13 #6
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_86909950
:W
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_86909973
quote:
Op maandag 27 september 2010 18:25 schreef Graseter het volgende:
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  maandag 27 september 2010 @ 18:27:00 #8
262674 Graseter
pi_86910015
Met mijn iPhone die ik nu een maandje heb heb ik 10 smsjes gestuurd en 3 minuten gebelt. :')
Lang leven internet.
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_86910934
Had ik ook in het begin. Zat ik alleen maar te internetten O+
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_86912013
WhatsApp for lifeee
Its my life, dont you forget
pi_86912111
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:13 schreef AlmereRulez het volgende:
WhatsApp for lifeee
Het idee is leuk maar de app is kut en traag
pi_86912285
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:15 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Het idee is leuk maar de app is kut en traag
Ik vind het eigenlijk wel meevallen qua snelheid! Vooral als iemand zoals ik overstapt van een 3G naar een i4.
pi_86912506
Weet niet of ik dat hier gevraagd mag worden maar...zojuist heb ik mijn 32Gb iPhone 4 gehaald, deze moet dus nog geactiveerd worden (ben dus nog niet voorbij emergency call geweest). Ik wilde deze dus direct aan iTunes hangen, maar toen bedacht ik me dat ik deze iPhone 4 misschien nog kon jailbreaken, aangezien met 4.1 het anders niet meer mogelijk is.

Dus kan ik de iPhone al jailbreaken of moet ik hem gewoon activeren met de legitieme 4.1 omdat er toch geen alternatief is?
pi_86913102
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:19 schreef AlmereRulez het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk wel meevallen qua snelheid! Vooral als iemand zoals ik overstapt van een 3G naar een i4.
Op mn 3G was het helemaal drama. Ook kan ie vaak geen verbinding maken
pi_86913107
Zit er 4.0.1 op? In dat geval kan je hem gewoon acitveren en gelijk jailbreaken.
pi_86913211
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:37 schreef AlmereRulez het volgende:
Zit er 4.0.1 op? In dat geval kan je hem gewoon acitveren en gelijk jailbreaken.
Geen idee, maar wanneer ik hem activeer gaat er toch automatisch ios 4.1 op via itunes? Anders kun je toch uberhaupt niet activeren?
pi_86913373
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:39 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Geen idee, maar wanneer ik hem activeer gaat er toch automatisch ios 4.1 op via itunes? Anders kun je toch uberhaupt niet activeren?
In voorkeuren automatische synchronisatie en updates zoeken uit zetten. Krijg je een keuze tussen wel of niet updaten volgens mij.
なんだっけ
pi_86915156
Ik heb een vraag als ik bel hoort die gene me niet, maar als ik spraakherkenning of iets anders doe, hoort me mobiel me wel, wat kan ik hieraan doen? Gaat om iPhone 4
pi_86915174
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:24 schreef Apekoek het volgende:
Weet niet of ik dat hier gevraagd mag worden maar...zojuist heb ik mijn 32Gb iPhone 4 gehaald, deze moet dus nog geactiveerd worden (ben dus nog niet voorbij emergency call geweest). Ik wilde deze dus direct aan iTunes hangen, maar toen bedacht ik me dat ik deze iPhone 4 misschien nog kon jailbreaken, aangezien met 4.1 het anders niet meer mogelijk is.

Dus kan ik de iPhone al jailbreaken of moet ik hem gewoon activeren met de legitieme 4.1 omdat er toch geen alternatief is?
iTunes vraagt of je wilt updaten en doet dit niet automatisch.

Verder is de kans als je hem vandaag aangeschaft hebt, erg groot dat er 4.0.2 of 4.1 op draait. Heb iphone 4 3 weken en toen stond die al op 4.0.2.
pi_86918359
Waar kan je tegenwoordig een goede hardcase voor de 3G krijgen? hier in de winkels is geen 3G-accessoire meer te krijgen. Iemand een goede site met kwaliteitsproducten?
  maandag 27 september 2010 @ 22:17:04 #21
262674 Graseter
pi_86922398
1. Go into settings
2. General
3. Accessibility
4. Triple click
5. Black and white
6. Press the home button three times
7. ???
8. Profit
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_86923448
quote:
Op maandag 27 september 2010 22:17 schreef Graseter het volgende:
1. Go into settings
2. General
3. Accessibility
4. Triple click
5. Black and white
7. ???
8. Profit
Bij stap 2 loop ik al vast :')
  maandag 27 september 2010 @ 22:35:45 #23
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_86923491
quote:
1. Go into settings
2. General
3. Accessibility
4. Triple click
5. Black and white
7. ???
8. Profit
Iets boven die 'Triple click' kun je dat ook gewoon aanzetten.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_86924413
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:14 schreef FreeAttitude het volgende:
Waar kan je tegenwoordig een goede hardcase voor de 3G krijgen? hier in de winkels is geen 3G-accessoire meer te krijgen. Iemand een goede site met kwaliteitsproducten?
Macally of More. Google maar :).
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_86924480
quote:
1. Go into settings
2. General
3. Accessibility
4. Triple click
5. Black and white
7. ???
8. Profit
Is al oud.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_86929642
Inderdaad een prachtig toestel, heb 'em nu ook sinds begin september. Loop alleen tot begin oktober met 2 toestellen rond, maarja who cares :D. Geen problemen met de proximity sensor, alleen merk ik wel soms een licht signaalverlies als ik de antenne vasthoud links onderin. Voor de rest een geniaal toestel! Vooral als je van windows mobile overstapt hiernaar ;).
Steun ons studieproject! Bezoek ons op: http://www.nextgen-navigation.com
pi_86933606
Ik krijg 'm als het goed is binnen twee weken! Ik zit dus al 4 weken te wachten. Eindelijk...
pi_86933700
Al die mensen die zo lang wachten :') Ik ben vanuit de stad naar een dorp gegaan en daar hebben ze iPhones 4 gewoon op voorraad! Kortom niet in de stad zoeken maar erbuiten in de wat kleinere dorpen met een belcompany of t-mobile store.
pi_86937530
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 10:38 schreef Apekoek het volgende:
Al die mensen die zo lang wachten :') Ik ben vanuit de stad naar een dorp gegaan en daar hebben ze iPhones 4 gewoon op voorraad! Kortom niet in de stad zoeken maar erbuiten in de wat kleinere dorpen met een belcompany of t-mobile store.
Heb er 4,5 week op gewacht, zonder enige moeite. Ik ben niet zo'n diehard fan die vanaf dag één de nieuwste iPhone moest hebben, dit is sowieso mijn eerste iPhone. Maar het is wel leuk juist, beetje er naartoe leven voordat je hem krijgt :D des te meer waardeer je de telefoon als je em krijgt ;)
  dinsdag 28 september 2010 @ 12:38:19 #30
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_86937585
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 10:38 schreef Apekoek het volgende:
Er komen inderdaad steeds meer winkels die de telefoon gewoon op voorraad hebben, maar dat was een maand geleden nog niet zo. De mensen die hem toen bestelden krijgen hem ook nu binnen, net als jij :)

Daarnaast kreeg ik via T-Mobile meer korting dan ze me in de winkel wilden geven. Dat vond ik best een weekje wachten waard.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_86938847
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 12:36 schreef AlligatorNL het volgende:

[..]

Heb er 4,5 week op gewacht, zonder enige moeite. Ik ben niet zo'n diehard fan die vanaf dag één de nieuwste iPhone moest hebben, dit is sowieso mijn eerste iPhone. Maar het is wel leuk juist, beetje er naartoe leven voordat je hem krijgt :D des te meer waardeer je de telefoon als je em krijgt ;)
Ik ook niet, in tegenstelling tot jou heb ik niets gereserveerd en ben ik gister gewoon in een belcompany gaan vragen of ze hem TOEVALLIG hadden. En het antwoord was ja en 5 minuten later stond ik met mijn i4 buiten.
pi_86942876
Het scherm is echt heel mooi vergeleken met de 3gs! Nu nog alles aan het overzettten via itunes.
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
pi_86942995
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 12:38 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Er komen inderdaad steeds meer winkels die de telefoon gewoon op voorraad hebben, maar dat was een maand geleden nog niet zo. De mensen die hem toen bestelden krijgen hem ook nu binnen, net als jij :)

Daarnaast kreeg ik via T-Mobile meer korting dan ze me in de winkel wilden geven. Dat vond ik best een weekje wachten waard.
Ik heb er ook een maand op moeten wachten, maar ik heb de 32GB dan ook voor 20 euro p/mnd voor 2 jaar met 210 bijbetalen. (Overigens verlenging met webnwalk standaard). 690 totaal inc abo + dat ik 35 euro korting heb gehad ivm lange wachttijd(foutje in hun systeem waardoor ik opnieuw moest betellen) ~O>
pi_86943875
Iedereen in dit topic heeft toch het nieuwste van het nieuwste, maar ik post 'm toch even:
[TK] iPhone 3G 16GB WIT O+

:@ Ge wit moar neuit.
pi_86944816
Voor de unlockende mensen, Ben verstrekt totaal geen micro-simmetjes!
pi_86944895
kun je ze niet knippen? Of hebben ze een te grote chip?
  dinsdag 28 september 2010 @ 17:05:33 #37
193252 Babbatuur
'Wat een idioot joh'
pi_86947069
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 13:18 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ik ook niet, in tegenstelling tot jou heb ik niets gereserveerd en ben ik gister gewoon in een belcompany gaan vragen of ze hem TOEVALLIG hadden. En het antwoord was ja en 5 minuten later stond ik met mijn i4 buiten.
Als je hem in de winkel haalt kun je dan ook Relax online van T-Mobile krijgen? Volgens mij niet toch?
  dinsdag 28 september 2010 @ 17:07:55 #38
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_86947174
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:40 schreef Blaxje het volgende:
Iedereen in dit topic heeft toch het nieuwste van het nieuwste, maar ik post 'm toch even:
[TK] iPhone 3G 16GB WIT O+

:@ Ge wit moar neuit.
Het scheelt dat je een witte verkoopt, en de 4 is nog steeds niet in het wit te krijgen.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_86947880
Remote 2.0 voor iPhone is trouwens uit :D Retina support :Y
pi_86951395
M'n iphone 2g blijft hangen bij het opstartscherm (met het apple logotje). Oplossingen via google waren herstellen met nieuwe softwareversie erop zetten, alleen herkent itunes hem niet omdat die waarschijnlijk nog niet opgestart is.
Iemand oplossing?
pi_86952768
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 19:08 schreef LennyCole het volgende:
M'n iphone 2g blijft hangen bij het opstartscherm (met het apple logotje). Oplossingen via google waren herstellen met nieuwe softwareversie erop zetten, alleen herkent itunes hem niet omdat die waarschijnlijk nog niet opgestart is.
Iemand oplossing?
Geen idee of dit wat oplevert: http://www.iphoneclub.nl/(...)ngen-apple-logo.html
pi_86953628
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 19:08 schreef LennyCole het volgende:
Iemand oplossing?
Al geprobeerd je iPhone te dwingen UDF mode in te gaan en vanaf daar te herstellen?
pi_86956534

Ik wil ook een iPhone!...... Nog eventjes...

Over 2 dagen nieuwe versie van de iPhone 4.
pi_86963951
Beste iPhoners van Fok!, ik zit met een brandende vraag!

Heb nu een Vodafone abonnement icm een Blackberry Bold (dus ook met
Blackberry Internet Service). Dit abonnement loopt af volgend jaar augustus,
maar ik ben de laatste tijd toch wel erg geïnteresseerd geraakt in een iPhone
4.

Nu ben ik van plan om ergens (waar het beste?) een simlockvrije iPhone 4 te
kopen. Kan ik dan mijn Vodafone sim gebruiken in de iPhone 4? Moet ik deze
verknippen of kan ik bij Vodafone een microsim te halen welke mijn huidige
simkaart vervangt, en zal dit uberhaupt gaan werken?

Als mijn abonnement dan afgelopen is wil ik overstappen op een simonly
abonnement.

Ik dank u bij voorbaat! :)
  dinsdag 28 september 2010 @ 23:15:09 #45
262674 Graseter
pi_86963990
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:55 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]

Ik wil ook een iPhone!...... Nog eventjes...

Over 2 dagen nieuwe versie van de iPhone 4.
:')?
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
  dinsdag 28 september 2010 @ 23:33:58 #46
281157 AskBrad
Heracles Almelo
pi_86964793
Nog een week dan kan ik eindelijk bellen :')
I'm Back Again!
pi_86964887
Simlockvrije iphone kun je in belgie kopen. In antwerpen zijn ze verkrijgbaar bij de mediamarkt(op bestelling en 2-3 weken wachttijd). In NL kun je ze '2dehands'(maar dan nieuw) kopen. ze zijn dan +-700 voor de 16GB.

Je huidige abonnement kun je gewoon gebruiken in de iphone. Volgens mij kun je bij vodafone een microsimkaart aanvragen voor een tientje.
pi_86969611
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 23:15 schreef Graseter het volgende:

[..]

:')?
Nieuwe versie van de iPhone...??
  woensdag 29 september 2010 @ 08:36:18 #49
262674 Graseter
pi_86969623
quote:
Op woensdag 29 september 2010 08:35 schreef Qunix het volgende:

[..]

Nieuwe versie van de iPhone...??
Nieuwe versie iPhone weet ik al.
Maar die jailbreak. :')
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_86970006
quote:
Op woensdag 29 september 2010 08:36 schreef Graseter het volgende:

[..]

Nieuwe versie iPhone weet ik al.
Maar die jailbreak. :')
Ik vind hem wel mooi eigenlijk :)
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_86976499
Ik vind hem wel tof...
  Redactie Games woensdag 29 september 2010 @ 13:34:00 #52
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_86978034
Iemand anders ook al broekzakbelervaringen gehad met de iPhone? " :') "

Overigens leest het irritant dat in de TT geen "-" staat tussen de reeks en de titel.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_86981332
Een maat gaat volgende week naar Birmingham, is er enige mogelijkheid dat ze daar losse iPhone 4 verkopen?

En zo ja, kan ik ergens een exemplaar reserveren zodat hij hem op kan halen? Vind geen email adres oid..
pi_86981561
Gewoon even bellen naar een paar winkels in Birmingham. Denk niet dat iemand het antwoord heeft voor je.

Apple store in Birmingham.

Store Information
Address:
Level 3, Upper Mall West
Birmingham, B5 4BU
0121 260 1900

Resellers

Store Information
Address:
Level 3, Upper Mall West
Birmingham, B5 4BU
0121 260 1900

DIGITAL VILLAGE
JAMES ST., UNIT 2 DAKOTA BUILDINGS
B3 1SD - BIRMINGHAM
Tel. 0121 687 4777

Succes met bellen :o

[ Bericht 32% gewijzigd door nelisb op 29-09-2010 15:09:41 ]
pi_86981878
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:34 schreef Mr.Noodle het volgende:

Overigens leest het irritant dat in de TT geen "-" staat tussen de reeks en de titel.
LOL. Nee, gelukkig niet, hoewel wel eens iemand per ongeluk gebeld terwijl m'n iPhone in mijn schoudertas zat.

iPhone is cool! Favoriete app is whatsapp.
pi_86982191
quote:
Op woensdag 29 september 2010 15:01 schreef nelisb het volgende:
Gewoon even bellen naar een paar winkels in Birmingham. Denk niet dat iemand het antwoord heeft voor je.

Apple store in Birmingham.

Store Information
Address:
Level 3, Upper Mall West
Birmingham, B5 4BU
0121 260 1900

Resellers

Store Information
Address:
Level 3, Upper Mall West
Birmingham, B5 4BU
0121 260 1900

DIGITAL VILLAGE
JAMES ST., UNIT 2 DAKOTA BUILDINGS
B3 1SD - BIRMINGHAM
Tel. 0121 687 4777

Succes met bellen :o
Bedankt man! Op de Apple site vond ik maar 1 reseller. :)
Lijkt me dat ik bij de Apple store zelf meer kans maak dan bij een reseller ofniet?
pi_86986268
Heb je al gebeld? Dan kom je er vanzelf achter.
pi_86990236
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:49 schreef nelisb het volgende:
Heb je al gebeld? Dan kom je er vanzelf achter.
Naar beide gebeld en twee keer hetzelfde antwoord: 'Over voorraden doen we telefonisch geen mededelingen'. ;(
pi_86996543
Helaas.
  woensdag 29 september 2010 @ 21:43:06 #60
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_86999282
quote:
1. Go into settings
2. General
3. Accessibility
4. Triple click
5. Black and white
7. ???
8. Profit
Ik heb die voice over knop, maar hoe krijg ik het uit :'(? als ik uit selecteer loopt ie nog steeds te lullen
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
  woensdag 29 september 2010 @ 21:44:36 #61
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_86999382
Oh, ik moest dus blijkbaar nog een keer die optie selecteren en dan 3 keer op de home button :')
wat zwaar irritant die stem :D
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
  woensdag 29 september 2010 @ 23:03:00 #62
262674 Graseter
pi_87003892
Als ik iemand wil bellen met een iPhone 4 via facetime staat er FaceTime is niet beschikbaar voor <naam>, als hij mij belt krijgt hij hetzelfde.
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
  woensdag 29 september 2010 @ 23:04:37 #63
262674 Graseter
pi_87003962
Oh wacht, we zaten allebei te bellen naar ons oude nummer. :')
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_87004299
Ik heb een vraagske: Hoe lang gaat je iPhone mee als je hem alleen maar gaat gebruiken als een iPod Touch (Dus vliegtuigmodus aan dus)? En met gebruik bedoel ik dan alleen muziek, films, iBooks en foto's schieten.
Specefiek heb ik het over een iPhone 3GS.
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 29 september 2010 @ 23:12:16 #65
262674 Graseter
pi_87004326
quote:
Op woensdag 29 september 2010 23:11 schreef o.us het volgende:
Ik heb een vraagske: Hoe lang gaat je iPhone mee als je hem alleen maar gaat gebruiken als een iPod Touch (Dus vliegtuigmodus aan dus)? En met gebruik bedoel ik dan alleen muziek, films, iBooks en foto's schieten.
Als je alleen maar muziek luistert, lang.
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_87009186
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:34 schreef Mr.Noodle het volgende:

Ja heb ik 1 x gehad en was ik niet blij mee,belt gvd net de verkeerde persoon. :(
pi_87009188
http://www.iphoneclub.nl/(...)it-bekend-jailbreak/

Via de iPhone Wiki heeft hacker pod2g meer informatie over de totstandkoming van de SHAtter exploit bekend gemaakt. De informatie is vooral bedoeld voor gebruikers met een interesse in de technische achtergrond. De geplaatste details bevestigen dat het gaat om een bootrom-exploit, die dus per definitie niet door middel van een eenvoudige firmwareupdate door Apple verholpen kan worden.Via Twitter heeft pod2g daarnaast laten weten dat hij verwacht dat de release van de volgende jailbreak (mogelijk in de vorm van Greenpois0n) volgens hem eerder een kwestie van dagen dan van weken is.

*O* Jailbreak, jailbreak, jailbreak *O*
pi_87015063
quote:
Op woensdag 29 september 2010 23:12 schreef Graseter het volgende:

[..]

Als je alleen maar muziek luistert, lang.
Als je af en toe een gemiddelde film er op kijkt?
Feyenoord Rotterdam
pi_87015624
Vandaag iPhone halen, maar m'n KPN abo loopt t/m december. :|W
Hoe kan ik wél gaan bellen tot aan december met m'n KPN sim zonder dat ik extra ga betalen?
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_87016172
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:00 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Hoe kan ik wél gaan bellen tot aan december met m'n KPN sim zonder dat ik extra ga betalen?
Een simlockvrije iPhone kopen en zorgen dat je een microsim krijgt van KPN (ga ervan uit dat je een iPhone 4 haalt..).
pi_87016175
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:00 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Wachten op de Jailbreak en dan Unlocken (= simlock vrij maken) :)

Heb ik ook gedaan
pi_87016191
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:18 schreef Gauner het volgende:

[..]

Een simlockvrije iPhone kopen en zorgen dat je een microsim krijgt van KPN (ga ervan uit dat je een iPhone 4 haalt..).
Nee, ik neem een nieuw abo. Neem wel een iPhone 4 ofcourse. Moet ik dan nog wel een extra microsim sowieso kopen om m'n oude KPN daar in te krijgen?
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_87016208
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:18 schreef Agiath het volgende:

[..]

Wachten op de Jailbreak en dan Unlocken (= simlock vrij maken) :)

Heb ik ook gedaan
Yea nice, alleen heb ik waarschijnlijk 4.1 erop he, dus nog even wachten tot dat beschikbaar is denk ik.
pi_87016231
quote:
Op woensdag 29 september 2010 23:11 schreef o.us het volgende:
Behoorlijk lang. Ik denk dat je dan de cijfers die bij de iPod Touch gegeven worden het best als referentie kunt gebruiken.

Als je Wifi gaat gebruiken, is je batterij wel vrij snel leeg.
  donderdag 30 september 2010 @ 14:25:03 #75
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87020678
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:20 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Behoorlijk lang. Ik denk dat je dan de cijfers die bij de iPod Touch gegeven worden het best als referentie kunt gebruiken.

Als je Wifi gaat gebruiken, is je batterij wel vrij snel leeg.
Mwa, ook met WiFi aan gaat het bij mij vrij rustig eigenlijk. Alleen bij filmpjes kijken gaat het wat sneller. Maar alles bij elkaar valt het me reuze mee.

En wát een scherm :9

;)
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  Redactie Games donderdag 30 september 2010 @ 14:28:57 #76
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_87020811
Angry Birds met Retina graphics update. Zo dat wordt niet meer naar de pixels staren.. *O*
En WiFi trekt een stuk minder energie weg dan 3G. Ik kan m'n iPhone nu 3 a 4 dagen gebruiken in standby stand als ik 3G uitzet.
pi_87023433
Net via eBay.co.uk een iPhone 4 weten te bemachtigen via een veiling.
640 euro incl. shipping, geen al te gekke prijs en tenminste goedkoper als
via Marktplaats. Nu maar wachten tot hij er is. :)
pi_87025677
Oktober abonnementen van Vodafone?
  donderdag 30 september 2010 @ 16:37:21 #79
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_87026221
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:38 schreef Gauner het volgende:
Net via eBay.co.uk een iPhone 4 weten te bemachtigen via een veiling.
640 euro incl. shipping, geen al te gekke prijs en tenminste goedkoper als
via Marktplaats. Nu maar wachten tot hij er is. :)
Hier was ie laatst voor 600 op de V&A
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_87026282
quote:
Op donderdag 30 september 2010 16:37 schreef Hyman het volgende:

[..]

Hier was ie laatst voor 600 op de V&A
I know, maar geen simlockvrije. En dat heb ik nodig. :)
pi_87029388
quote:
Op donderdag 30 september 2010 16:26 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik ben benieuwd ja...
pi_87033195
Ik heb de Speck hoesje hier liggen als iemand deze nodig heeft!
pi_87033402
630 euro simlockvrij op voorraad in belgie bij mediamarkt antwerpen.
pi_87035845
Hij is nu FIFA 2011 aan het installeren, ben benieuwd :D
pi_87037451
quote:
Op donderdag 30 september 2010 16:26 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik ben ook benieuwd! Het enige wat me tegenhoudt een iPhone 4 met abo te nemen is dus T-Mobile. Of valt dat tegenwoordig ook allemaal wel mee?
pi_87037752
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:00 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Ik ben ook benieuwd! Het enige wat me tegenhoudt een iPhone 4 met abo te nemen is dus T-Mobile. Of valt dat tegenwoordig ook allemaal wel mee?
Bereik schijnt kut te zijn, ik weet niet of dat in het hele land geld maar in Oost-Groningen wel.
pi_87038563
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:06 schreef Gitaarmat het volgende:

[..]

Bereik schijnt kut te zijn, ik weet niet of dat in het hele land geld maar in Oost-Groningen wel.
Moet zeggen dat ik het ook niet echt geweldig bereik vind (omgeving Bussum)
pi_87040148
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:00 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Ben er aardig tevreden over!

Omg mogen duidelijk zijn
  donderdag 30 september 2010 @ 22:42:53 #89
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_87043137
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:06 schreef Gitaarmat het volgende:

[..]

Bereik ben ik ook niet ontzettend over te spreken. Ik zit vaak op de trein tussen Den Bosch en Eindhoven en ik heb daar nooit veel balkjes en geen 3G wat in de trein toch wel erg jammer is. Over de telefoon zelf ben ik nog steeds dik tevreden. :9~!
pi_87043567
Ik heb juist weer 100% bereik in Rotterdam :P.
Feyenoord Rotterdam
pi_87044532
Kan er geen apart topic komen voor vragen over de iPhone? Wordt hier eerlijk gezegd beetje moe van.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_87044741
quote:
Op donderdag 30 september 2010 23:09 schreef CantFazeMe het volgende:
Kan er geen apart topic komen voor vragen over de iPhone? Wordt hier eerlijk gezegd beetje moe van.
Ja, laten we een iPhone reeks beginnen! Oh wacht..
pi_87049648
Waarom werkt google maps niet offline? Echt heel irritant...Als je eenmaal de map gedownload hebt zou je die dan toch tenminste, als je niet in en uitzoomt en het niet hoeft te laden, zo kunnen houden?? Is er een alternatieve map app waarbij je wel gewoon offline weet waar je heen gaat?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 08:47:29 #94
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_87050388
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 07:34 schreef Norrage het volgende:
Waarom werkt google maps niet offline? Echt heel irritant...Als je eenmaal de map gedownload hebt zou je die dan toch tenminste, als je niet in en uitzoomt en het niet hoeft te laden, zo kunnen houden?? Is er een alternatieve map app waarbij je wel gewoon offline weet waar je heen gaat?
Als je de app afsluit en later weer opent, staat de laatstgebruikte kaart toch altijd in beeld?
Dat'ie alle andere kaarten niet opslaat is maar goed ook, dat zou in no-time nogal een bak data opleveren. Als je offline wilt kunnen navigeren, zul je op zoek moeten naar een navigatieprogramma met meegeleverde kaarten. Je kunt Navigon momenteel gratis downloaden met kaarten van Nederland.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 08:57:55 #95
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_87050540
quote:
Op donderdag 30 september 2010 23:14 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Ja, laten we een iPhone reeks beginnen! Oh wacht..
Ga weg met je sarcasme. Het is al een tijdje zo dat er telkens vragen langskomen die al beantwoord zijn.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_87060135
Mijn IPhone G2 geeft een / geen sim aanwezig/ melding en belt dus niet, terwijl er een Vodafoon simcard met Internet inzit en zat. En een andere G2 gaf ook opeens /alleen noodnrs/ is dat iets van Vodafoon? Wie weet raad? Mvg parapono
pi_87060265
Abo stopgezet ? Geblokkeerd door Vodafone, daar lijkt het ieder geval op.

Wat zei Vodafone?
pi_87062421
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 08:57 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Ga weg met je sarcasme. Het is al een tijdje zo dat er telkens vragen langskomen die al beantwoord zijn.
Nou zeg, verschrikkelijk. Je kan er gewoon overheen lezen
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 15:21:28 #99
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_87063478
Sinds de laatste update van Remote werkt die app voor geen meter meer zeg :{. Bij de iTunes DJ functie is de playlist die je bekijkt een grote bende, en ik moet de app om de haverklap "handmatig de nek omdraaien" (via 2x home button) en weer opnieuw starten om überhaupt verbinding te kunnen maken.
pi_87065882
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 15:21 schreef JDude het volgende:
Sinds de laatste update van Remote werkt die app voor geen meter meer zeg :{. Bij de iTunes DJ functie is de playlist die je bekijkt een grote bende, en ik moet de app om de haverklap "handmatig de nek omdraaien" (via 2x home button) en weer opnieuw starten om überhaupt verbinding te kunnen maken.
Bij mij doet iTunes DJ het helemaal niet meer.. Verder wel toffe update.
pi_87069816
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 08:47 schreef JDude het volgende:

[..]

Als je de app afsluit en later weer opent, staat de laatstgebruikte kaart toch altijd in beeld?
Dat'ie alle andere kaarten niet opslaat is maar goed ook, dat zou in no-time nogal een bak data opleveren. Als je offline wilt kunnen navigeren, zul je op zoek moeten naar een navigatieprogramma met meegeleverde kaarten. Je kunt Navigon momenteel gratis downloaden met kaarten van Nederland.
Nee hoor, als ik dan geen internet heb dan verdwijnt de kaart en krijg ik allemaal zwarte plekken op de kaart...
Natuurlijk wil je het niet allemaal opslaan, maar wellicht het laatste scherm dat je hebt gehad toch wel?

Ik zit in de VS snap je, ik heb hier geen 3G maar af en toe Wifi...dus zou toch graag mijn iphone als kaart willen meenemen :) Dus die app met de nederlandse kaarten werkt ook niet ;)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 20:16:40 #102
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_87074164
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 08:57 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Och, dan kun jij je toch weer gewoon lekker superieur voelen als geroutineerde iPhone-gebruiker? Neerkijken op die 'noobs' die net hun eerste iPhone gekocht hebben en hun ervaringen/vragen willen delen in een iPhone-topic (I know, wie verzint dát nou?).. Is dat nou wat jouw dag maakt?
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 20:25:57 #103
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87074537
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 18:22 schreef Norrage het volgende:

[..]

Nee hoor, als ik dan geen internet heb dan verdwijnt de kaart en krijg ik allemaal zwarte plekken op de kaart...
Natuurlijk wil je het niet allemaal opslaan, maar wellicht het laatste scherm dat je hebt gehad toch wel?
Geen idee waarom dat bij jou, of in Amerika, niet werkt, maar bij mij werkt dat ook gewoon op die manier..
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 20:26:53 #104
312358 AlmereRulez
036 jeweetsss
pi_87074572
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:16 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Och, dan kun jij je toch weer gewoon lekker superieur voelen als geroutineerde iPhone-gebruiker? Neerkijken op die 'noobs' die net hun eerste iPhone gekocht hebben en hun ervaringen/vragen willen delen in een iPhone-topic (I know, wie verzint dát nou?).. Is dat nou wat jouw dag maakt?
Kom maar op met een FAQ dan, en vermeld die voortaan!
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 20:38:59 #105
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_87075044
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:16 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Zeg 15 jarige puber, waar slaat dit op met je nep-getrol als ik vragen mag. :? Als jij mij aanvalt, val ik jou terug aan.

Ik zeg gewoon waar het op staat.

Ik ben al veel langer in het iPhone reeks te vinden dan jou, die mensen snappen wel wat ik bedoel.

En je kunt ook gewoon bij google en iphoneclub.nl terecht voor de meeste vragen. Mensen plempen eerst een vraag neer zonder over na te denken of te zoeken en verwachten dat wij ze wel zullen beantwoorden.

Ik ben er klaar mee. Skv had gewoon groot gelijk.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_87075245
Als je niet wil antwoorden doe je het toch niet? Je wordt niet gedwongen om te antwoorden he. Ik zie het probleem niet zo
pi_87076053
Lijkt wel tweakers hier...
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:06:35 #108
312358 AlmereRulez
036 jeweetsss
pi_87076263
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:38 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Zeg 15 jarige puber, waar slaat dit op met je nep-getrol als ik vragen mag. :? Als jij mij aanvalt, val ik jou terug aan.

Ik ben al veel langer in het iPhone reeks te vinden dan jou, die mensen snappen wel wat ik bedoel.

En je kunt ook gewoon bij google en iphoneclub.nl terecht voor de meeste vragen. Mensen plempen eerst een vraag neer zonder over na te denken of te zoeken en verwachten dat wij ze wel zullen beantwoorden.

Huh, hij spreekt je ook niet tegen toch :P
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:08:01 #109
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_87076348
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:06 schreef AlmereRulez het volgende:

[..]

Huh, hij spreekt je ook niet tegen toch :P
Met sarcasme en trollen kon je ver.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:10:54 #110
312358 AlmereRulez
036 jeweetsss
pi_87076528
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:08 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Met sarcasme en trollen kon je ver.
Ik ga er maar niet inmengen.

Ot: Help! Me iphone loopt vast bij het Apple logo, hoe op te lossen?

Lol joke hihih.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:30:51 #111
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_87077612
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:38 schreef CantFazeMe het volgende:
En dat doe je op zo'n fantastisch volwassen manier :)
quote:
Nee, je doet uit de hoogte. Sommige mensen die hun eerste iPhone hebben gekocht en enthousiast zijn, komen in dit topic erover praten. En soms stellen ze vragen die al gesteld zijn, ja. En ja, even googlen en je kunt het antwoord ook vinden. Maar zo neerbuigend doen omdat mensen in hun enthousiasme hun vraag hier stellen en JIJ het beneden je niveau vindt daar antwoord op te geven.. En dan ben ik een 15-jarige puber?
quote:
"langer dan jij"

En omdat jij eerder actief was in het topic heb jij meer recht van spreken? Ik heb alle vier de generaties iPhone gehad, en de 3G en 3GS zelfs meerdere keren. Mag ik nu wel meepraten, grote iPhone-genie?
quote:

Mooi. Als je echt zo volwassen was als je zelf denkt dat je bent, zou je er gewoon écht klaar mee zijn en gewoon niet meer posten. Dat je tóch nog even moet lopen kankeren en van de toren moet blazen dat je er klaar mee bent, is eerder kinderachtige aandachttrekkerij.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:52:39 #112
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_87078943
Jij begon mij persoonlijk te beledigen, dus ik doe het terug. Hoe onvolwassen dat ook mag klinken voor zo'n 15 jarig snertjong als jij.

Ik ga niet eens in op jouw achterlijke commentaar. Uit je manier van denken zegt al meer genoeg dat je het niet verdiend. :W
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_87079037
:') @ CantFazeMe _O-
Je bent volledig uitgelult, je gedraagt je zelf als een 15-jarige puber en dan maak je zo'n post _O-
Grappig...

(sorry dat ik reageer op deze discussie :@ , ik ben al weer weg :P )
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:54:30 #114
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_87079064
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:52 schreef CantFazeMe het volgende:Jij begon mij persoonlijk te beledigen, dus ik doe het terug. Hoe onvolwassen dat ook mag klinken voor zo'n 15 jarig snertjong als jij.
Ik ben geen 15 jaar oud. Maar laat je vooral kennen, jongen :) Ik lig er niet wakker van.
quote:
Ik ga niet eens in op jouw achterlijke commentaar. Uit je manier van denken zegt al meer genoeg dat je het niet verdiend. :W
Verdient.

Als je spellingregels uit groep 3 niet eens correct kunt toepassen, ontneem je jezelf een beetje het recht een ander achterlijk te noemen. Maar betekent dit nu dat je weg blijft uit dit topic? Dat zou de sfeer in ieder geval ten goede komen.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:55:19 #115
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_87079120
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:54 schreef Norrage het volgende:
:') @ CantFazeMe _O-
Je bent volledig uitgelult, je gedraagt je zelf als een 15-jarige puber en dan maak je zo'n post _O-
Grappig...

(sorry dat ik reageer op deze discussie :@ , ik ben al weer weg :P )
Als iemand mij gaat beledigen zet ik zelf ook een grote bek terug, ja.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:56:30 #116
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_87079190
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:54 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Verdient.

Als je spellingregels uit groep 3 niet eens correct kunt toepassen, ontneem je jezelf een beetje het recht een ander achterlijk te noemen. Maar betekent dit nu dat je weg blijft uit dit topic? Dat zou de sfeer in ieder geval ten goede komen.
Kan aan mijn reet roesten wat jij erover denkt.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:56:35 #117
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_87079192
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:55 schreef CantFazeMe het volgende:
Als iemand mij gaat beledigen zet ik zelf ook een grote bek terug, ja.
Eh.. Was jij niet degene die liep te schuimbekken omdat mensen vragen stellen die JIJ te dom vindt om te beantwoorden?
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:58:32 #118
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_87079290
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:56 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Eh.. Was jij niet degene die liep te schuimbekken omdat mensen vragen stellen die JIJ te dom vindt om te beantwoorden?
Nee, jij begon mij te beledigen. Ik mag gerust zeggen wat ik erover van vond.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 22:00:12 #119
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_87079370
Mocht je het nog niet doorhebben, je trollen werkt niet op mij.

En dit zal ook mijn laatste post zijn in deze reeks.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 22:01:45 #120
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_87079444
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 21:58 schreef CantFazeMe het volgende:
Nee, jij begon mij te beledigen. Ik mag gerust zeggen wat ik erover van vond.
Vreemd. De tijd zal in jouw wereldje wel anders lopen dan bij de rest, maar in de echte wereld postte jij:
quote:
Op donderdag 30 september 2010 23:09 schreef CantFazeMe het volgende:
eerder dan dat ik commentaar op jou gaf. En dat was niet de eerste keer dat je liep te janken zodra iemand een vraag stelde. Vreemd dat je je alleen lijkt te ergeren aan vragen die daadwerkelijk over de iPhone zelf gaan, en dat je geen enkel probleem hebt met de vele vragen over de beschikbaarheid en de verschillende abonnementen van T-Mobile.

Maar ik dacht dat je er klaar mee was? Kun je dan niet gewoon weg blijven?
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 22:03:30 #121
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_87079549
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 22:00 schreef CantFazeMe het volgende:
Mocht je het nog niet doorhebben, je trollen werkt niet op mij.
Het is geen trollen. En je komt behoorlijk opgefokt over voor iemand waarop wat wij zeggen geen invloed heeft :)
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 22:12:06 #122
312358 AlmereRulez
036 jeweetsss
pi_87079948
Kom op dames, zand erover.
  Redactie Games vrijdag 1 oktober 2010 @ 22:52:24 #123
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_87082010
D'r is een hele simpele maatregel. Gewoon deze topicreeks mijden..
pi_87084905
Kom , gaan we even ruzie maken met volstrekt onbekenden in het iPhone topic op fok forum!
pi_87088022
Jezus wat een gekanker weer in dit topic :')

Komt er een vraag voorbij dan maak je de keuze of je die beantwoord ja of nee. Simpel toch?

Dat Tweakers gezeik past beter op het Tweakers forum, elkaar beetje helpen moet kunnen toch?

Overigens is een topic van niemand, als men zich aan de Fok policy houdt is volgens mij iedereen welkom.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 08:11:30 #126
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_87089716
Waarom synct itunes niet alle foto's die ik heb aangevinkt?

Ik haat itunes zoooó ;(

[ Bericht 27% gewijzigd door fransbreda op 02-10-2010 08:50:06 ]
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 10:30:10 #127
312358 AlmereRulez
036 jeweetsss
pi_87091036
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 08:11 schreef fransbreda het volgende:
Waarom synct itunes niet alle foto's die ik heb aangevinkt?

Ik haat itunes zoooó ;(
iTunes wilt dat je Copytrans gebuikt!
pi_87091038
Vodafoon zei dat remold te zien was vwb mijn sim/abo.
Toestel 1 doet het weer na sim eruit en er weer in sedan te hebben. Andere Toestel blijft koppig noodnummer tonen.
Mvg emma
pi_87091377
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 01:30 schreef Sharpdressedman het volgende:
Jezus wat een gekanker weer in dit topic :')

Komt er een vraag voorbij dan maak je de keuze of je die beantwoord ja of nee. Simpel toch?

Dat Tweakers gezeik past beter op het Tweakers forum, elkaar beetje helpen moet kunnen toch?

Overigens is een topic van niemand, als men zich aan de Fok policy houdt is volgens mij iedereen welkom.
pi_87097568
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:42 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Bereik ben ik ook niet ontzettend over te spreken. Ik zit vaak op de trein tussen Den Bosch en Eindhoven en ik heb daar nooit veel balkjes en geen 3G wat in de trein toch wel erg jammer is. Over de telefoon zelf ben ik nog steeds dik tevreden. :9~!
Da's wel jammer, ja. -O-

Vraag me af of Vodafone nog gauw een deal rond heeft?
pi_87099712
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:43 schreef retorbrapi het volgende:
Als je niet wil antwoorden doe je het toch niet? Je wordt niet gedwongen om te antwoorden he. Ik zie het probleem niet zo
pi_87111841
Alles weer aan de praat. Via de belwinkelwizkid;) voor 15 euro.;) Ook een 2g kan bij upgraden een simlock oplopen:)
Dank voor t meelezen!! Mvg parapono
pi_87113830
GIsteren Shazam update geprobeerd en daar is mijn iPhone op blijven hangen. Vandaag wilde ik een andere app downloaden maar ook die wil niet installeren. (icoontje blijft grijs, daaronder een lege status balk en de tekst 'wachten'). Verwijderen wil ook niet, iemand een idee?

Overigens; 3GS met laatste iOS 4.1
pi_87114709
Maan
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:16 schreef Reintji het volgende:
GIsteren Shazam update geprobeerd en daar is mijn iPhone op blijven hangen. Vandaag wilde ik een andere app downloaden maar ook die wil niet installeren. (icoontje blijft grijs, daaronder een lege status balk en de tekst 'wachten'). Verwijderen wil ook niet, iemand een idee?

Overigens; 3GS met laatste iOS 4.1
Je toestel aan en uitzetten?
pi_87115065
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:44 schreef WSquater het volgende:
Maan
[..]

Oeps :')
pi_87126971
Ik heb nu 2 verschillende iphones op 1 computer met itunes. Maar toch lukt het me niet helemaal om dit goed te regelen. Ik heb nu op de ene dat hij bij het updaten met de andere inlog en wachtwoord komt.

Hoe regel ik dat het allebei apart blijft? Staat dat ergens goed uitgelegd.
pi_87127202
Inloggen in iTunes met andere account?
Zo wisselen steeds?
pi_87127237
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:44 schreef WSquater het volgende:
Maan
[..]

Is natuurlijk geen goede oplossing.
Mijn iPhone 4 installeert helemaal niks meer. Apps blijven grijs met wachten eronder.
En ja natuurlijk werkt aan en uit doen, maar slaat toch nergens op? Het moet gewoon goed werken.
  zondag 3 oktober 2010 @ 11:55:25 #139
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_87127353
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 11:50 schreef nelisb het volgende:

Is natuurlijk geen goede oplossing.
Mijn iPhone 4 installeert helemaal niks meer. Apps blijven grijs met wachten eronder.
En ja natuurlijk werkt aan en uit doen, maar slaat toch nergens op? Het moet gewoon goed werken.
Ik had dat laatst ook, om een of andere reden was het verholpen toen ik m'n iTunes wachtwoord veranderde.
Maar rond dezelfde tijd heb ik ook wat lopen kloten om een bèta app van m'n werk te kunnen testen, dus ik kan niet uitsluiten dat dat er ook wat mee te maken had :').
pi_87137287
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 11:48 schreef nelisb het volgende:
Inloggen in iTunes met andere account?
Zo wisselen steeds?
Dat heb ik volgens mij ook steeds gedaan. Maar zal nog wel eens goed ernaar kijken.
  FOK!fotograaf zondag 3 oktober 2010 @ 20:44:14 #141
159915 -Menn0-
MNO
pi_87144720
Vraagje:

Als je je iPhone aansluit, dan gaat iTunes toch niet automatisch je foto's en filmpjes op je HD zetten? Ik heb net netjes via iPhoto m'n foto's en filmpjes van m'n iPhone gehaald, zie ik opeens dat iTunes ook foto's en filmpjes aan het back uppen is. Ik snap niet waarom maar iTunes heeft nu dus ergens 2gb aan HD filmpjes neergezet zonder dat ik het wil. Iemand enig idee waar ze kunnen staan?
,,/
pi_87146284
Reservekopie?
  FOK!fotograaf zondag 3 oktober 2010 @ 21:18:04 #143
159915 -Menn0-
MNO
pi_87146607
Shit nog helemaal niet aan gedacht. Eens kijken of ik dat kan uitzetten.

Weet iemand waar ik dat kan doen? Ik wil dus niet dat hij elke keer een reservekopie maakt van mijn gemaakte foto's en filmpjes. Dat doe ik wel lekker zelf.

[ Bericht 53% gewijzigd door -Menn0- op 03-10-2010 21:29:39 ]
,,/
pi_87198774
Jaa, sms'je en mailtje van T-Mobile / AMP. Morgen wordt ie geleverd!

Alleen heb ik volgens mij m'n microsim nog niet... Dat schiet op dus. Maar morgen heb ik 'm!
pi_87199261
Iphone 4G kopen, 250 euro :')
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 10:06:33 #146
312358 AlmereRulez
036 jeweetsss
pi_87199357
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:18 schreef -Menn0- het volgende:
Shit nog helemaal niet aan gedacht. Eens kijken of ik dat kan uitzetten.

Weet iemand waar ik dat kan doen? Ik wil dus niet dat hij elke keer een reservekopie maakt van mijn gemaakte foto's en filmpjes. Dat doe ik wel lekker zelf.
http://www.eidac.de/?p=60
pi_87201254
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 09:42 schreef enilnomrow het volgende:
Jaa, sms'je en mailtje van T-Mobile / AMP. Morgen wordt ie geleverd!

Alleen heb ik volgens mij m'n microsim nog niet... Dat schiet op dus. Maar morgen heb ik 'm!
Mijn microsim zat erbij in hetzelfde pakketje.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 12:14:12 #148
312358 AlmereRulez
036 jeweetsss
pi_87203002
pi_87207798
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 11:17 schreef beefcake het volgende:

[..]

Mijn microsim zat erbij in hetzelfde pakketje.
Ha, dat zou top zijn. Ik geloof dat T-Mobile zei dat ze die apart zouden sturen. Ah well, afwachten maar.
  FOK!fotograaf dinsdag 5 oktober 2010 @ 15:03:47 #150
159915 -Menn0-
MNO
pi_87209486
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:06 schreef AlmereRulez het volgende:

[..]

http://www.eidac.de/?p=60
Thanks maar gebruik geen windows ;(
,,/
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:43:11 #151
128384 mcwops
gat in je glas
pi_87213422
hi! heb een 3gs met JB en krijg nu error-melding op mijn pc in Itunes dat er niet gesynct kan worden en de aanbeveling om herstellen fabrieksinstellingen onder voorkeuren te selecteren. iets in mij zegt dat als ik dat doe ik alles kwijt van na de JB. wat jullie? :?
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_87214888
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:43 schreef mcwops het volgende:
hi! heb een 3gs met JB en krijg nu error-melding op mijn pc in Itunes dat er niet gesynct kan worden en de aanbeveling om herstellen fabrieksinstellingen onder voorkeuren te selecteren. iets in mij zegt dat als ik dat doe ik alles kwijt van na de JB. wat jullie? :?
iTunes maakt backups van je iPhone, je kan dus gewoon herstellen vanaf een backup.
pi_87216203
Hoi mensen!

Ik krijg last van kleine haarscheurtjes bij mijn accu aansluiting, heb van meerdere mensen gehoord dat ze er last van hadden. Kan je er iets aandoen, neem aan dat T-mobile er niets aan doet of wel?
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:07:06 #154
128384 mcwops
gat in je glas
pi_87216566
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:18 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

iTunes maakt backups van je iPhone, je kan dus gewoon herstellen vanaf een backup.
en hoe doe ik dat. want als ik via itunes op iphone klik, krijg ik alleen maar de tab samenvatting te zien met daarop de herstel button. en die herstel button mot ik niet hebben, want dan gooit ie er alles af.

snap ook niet waar ik dit moet zoeken?
pi_87237344
Woeii, hij komt tussen nu en 12.50u!
pi_87237468
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:56 schreef ik.ben.hier het volgende:
Hoi mensen!

Ik krijg last van kleine haarscheurtjes bij mijn accu aansluiting, heb van meerdere mensen gehoord dat ze er last van hadden. Kan je er iets aandoen, neem aan dat T-mobile er niets aan doet of wel?
Binnen de garantie krijg je een nieuwe als je hem laat opsturen door T-Mobile.
Duurt 1 - 2 weken ongeveer.
pi_87238740
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:00 schreef enilnomrow het volgende:
De JB? of je nieuwe iphone?
pi_87238815
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:00 schreef enilnomrow het volgende:
Zijn de levertijden bij T-Mobile nog steeds zo lang?! :o
pi_87239327
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:53 schreef Agiath het volgende:

[..]

De JB? of je nieuwe iphone?
:D. Mijn iPhone. Hij is er nog niet, trouwens. Als het goed is nog maximaal anderhalf uur, ongeveer.

@mie_at_work:
Ik heb 'm 30 augustus besteld en krijg 'm dus zometeen binnen. Iets meer dan 5 weken levertijd dus, zoals ook aangegeven op de site van T-Mobile.
pi_87240144
Jaa, daar is ie. Nu T-Mobile bellen om te activeren. Als ze nou eens niet allemaal in gesprek waren...
  woensdag 6 oktober 2010 @ 11:52:40 #161
312358 AlmereRulez
036 jeweetsss
pi_87240422
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:07 schreef mcwops het volgende:

[..]

en hoe doe ik dat. want als ik via itunes op iphone klik, krijg ik alleen maar de tab samenvatting te zien met daarop de herstel button. en die herstel button mot ik niet hebben, want dan gooit ie er alles af.
[ link | afbeelding ]

snap ook niet waar ik dit moet zoeken?
Dat heb ik nu ook met de i4. Ik wacht de 4.1 jb af en update hem dan gewoon.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 11:54:18 #162
312358 AlmereRulez
036 jeweetsss
pi_87240474
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:03 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Thanks maar gebruik geen windows ;(
Mac?

http://www.eidac.de/?p=50
  woensdag 6 oktober 2010 @ 11:57:01 #163
128384 mcwops
gat in je glas
pi_87240547
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 11:52 schreef AlmereRulez het volgende:

[..]

Dat heb ik nu ook met de i4. Ik wacht de 4.1 jb af en update hem dan gewoon.
omdat ik itunes alleen maar gebruik voor mn mp3's drop en draf te gooien heb ik nu maar Copytrans geinstalleerd
  woensdag 6 oktober 2010 @ 12:06:44 #164
312358 AlmereRulez
036 jeweetsss
pi_87240919
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 11:57 schreef mcwops het volgende:

[..]

omdat ik itunes alleen maar gebruik voor mn mp3's drop en draf te gooien heb ik nu maar Copytrans geinstalleerd
Ja ik ook alleen doet ie het bij Copytrans ook niet!
  woensdag 6 oktober 2010 @ 12:09:50 #165
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_87241042
Ik zal even pluggen

www.belsimpel.nl
iPhone4 gratis bij een KPN zakelijk abo. Komt neer op 420 ex btw over 2 jaar.

Je móet wel elke 2 maanden een keer bellen, dat is de downside. Anders betaal je 10 euro per maand erbij

http://www.belsimpel.nl/z(...)et-Pro-Flx-2-jaar__2
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_87243711
quote:
KPN BedrijfsFlexibel - 2 jaar
Geen bundel, u betaalt voor wat u gebruikt
Bovenop de abonnementskosten komen dus ook nog belkosten:
Bellen in NL naar vast en mobiel Per minuut ¤ 0,10
Sms verzenden in Nederland Per bericht ¤ 0,10

Als je dus uitgaat van een T-Mobile i-150 abonnement. Komt er dus nog ¤ 15,- per maand bij, dat is ¤ 360,- in totaal.

Goed om even te onthouden.
pi_87248066
Mijn ouders hebben ook zo'n abbo en ik hoor horrorverhalen...
  woensdag 6 oktober 2010 @ 15:33:03 #168
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_87248436
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 13:32 schreef Impry het volgende:

Bovenop de abonnementskosten komen dus ook nog belkosten:
Bellen in NL naar vast en mobiel Per minuut ¤ 0,10
Sms verzenden in Nederland Per bericht ¤ 0,10

Als je dus uitgaat van een T-Mobile i-150 abonnement. Komt er dus nog ¤ 15,- per maand bij, dat is ¤ 360,- in totaal.

Goed om even te onthouden.
Internetbundel komt er dan ook nog bij.
pi_87248572
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 15:33 schreef JDude het volgende:

[..]

Internetbundel komt er dan ook nog bij.
Die had Catch al berekend bij die ¤ 420,- :)
  woensdag 6 oktober 2010 @ 15:55:18 #170
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
  woensdag 6 oktober 2010 @ 19:56:38 #171
312358 AlmereRulez
036 jeweetsss
pi_87258542
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 15:55 schreef Saninl het volgende:
http://www.gaveaktie.nl/i(...)_virtuemart&Itemid=3

iPhone past hier niet op :?
iPod / MP3 speler staat erop, als je het met de iPhone wil gebruiken zal het met een kabel moeten. Maar voor die prijs heb je betere in de Mediamarkt.
pi_87266720

als ik cydia start dan doet mijn bereik het volgende.. Daarna gaat ie weer naar 5 streepjes.. Raar.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_87266809
Wat een kutsysteem overigens. Ik sync altijd met mij desktop. Nu heb ik daar een paar maanden geen beschikking over en wil ik syncdn met mijn laptop. En dat Jan dus niet.. Ik kan zelfs geen gewone BackUp maken blijkbaar..
  woensdag 6 oktober 2010 @ 22:48:54 #174
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_87266991
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 15:36 schreef Impry het volgende:

[..]

Die had Catch al berekend bij die ¤ 420,- :)
daarbij hoef je er niet mee te bellen. Dan komt het op 420 euro.

Gewoon eens in de 2 maanden 1 belletje plegen. Dat is wel klote, maar je hebt wel een goedkope simlockvrije iPhone
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 6 oktober 2010 @ 22:54:58 #175
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_87267266
19e komt er een persbericht waarschijnlijk van VF.
En ik gok dat het iets met iphones te maken heeft....
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_87271500
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 12:09 schreef Catch22- het volgende:
Ik zal even pluggen

www.belsimpel.nl
iPhone4 gratis bij een KPN zakelijk abo. Komt neer op 420 ex btw over 2 jaar.

Je móet wel elke 2 maanden een keer bellen, dat is de downside. Anders betaal je 10 euro per maand erbij

http://www.belsimpel.nl/z(...)et-Pro-Flx-2-jaar__2
Net een mailtje van Belsimpel:
quote:
Via deze weg willen wij u graag op de hoogte brengen van het feit dat de aanbieding waar u gebruik van wenst te maken een enorm succes is!
Als gevolg hiervan zijn het aantal binnenkomende contracten overweldigend en helaas zijn deze nog niet allemaal verwerkt. Indien u een contract per e-mail of fax heeft ingestuurd hoeft u dus nog niet ongerust te zijn dat deze niet is aangekomen. Wij doen ons best om alle contracten zo snel mogelijk te behandelen en danken u bij voorbaat voor uw begrip en geduld.

Verder is van belang dat KPN deze enorm goede aanbieding helaas heeft moeten terugroepen. Wij zijn dan ook genoodzaakt de huidige aanbieding morgen om 11.45 van onze website te verwijderen. Voor u heeft dit echter GEEN gevolgen. Als een van de weinigen in Nederland kunt u gewoon van de huidige aanbieding gebruik maken, dit is gegarandeerd! Wel is van belang dat u uiterlijk 22 oktober 2010 uw contract instuurt. Wanneer u dit reeds gedaan heeft is dit niet op u van toepassing.
Voor wie nog wil bestellen, snel zijn dus ~O>
Quidquid latine dictum sit, altum viditur
  donderdag 7 oktober 2010 @ 09:31:44 #177
128384 mcwops
gat in je glas
pi_87274491
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:42 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
als ik cydia start dan doet mijn bereik het volgende.. Daarna gaat ie weer naar 5 streepjes.. Raar.
parallel import-telefoon uit Zuid Afrika?
pi_87274651
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 09:31 schreef mcwops het volgende:

[..]

parallel import-telefoon uit Zuid Afrika?
Eh..?
pi_87275868
Ik gebruik de normale mail van de iPhone om m'n hotmail te beheren. Nu heb ik geprobeerd om Push in te stellen op die zodat ik gelijk een melding krijg dat er een nieuw bericht is. Deze krijg ik helaas niet.

Hoe kan ik dit oplossen, want ik moet me mail vaker checken maar vergeet altijd op de pc te kijken.
"We are the sheeple of America" - Payze Duez
pi_87275981
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 10:22 schreef Your_Business_Partner het volgende:
Ik gebruik de normale mail van de iPhone om m'n hotmail te beheren. Nu heb ik geprobeerd om Push in te stellen op die zodat ik gelijk een melding krijg dat er een nieuw bericht is. Deze krijg ik helaas niet.

Hoe kan ik dit oplossen, want ik moet me mail vaker checken maar vergeet altijd op de pc te kijken.
http://www.iphonenieuwsbl(...)iphone-te-activeren/
  donderdag 7 oktober 2010 @ 10:35:11 #181
128384 mcwops
gat in je glas
pi_87276335
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 09:38 schreef Skv het volgende:

[..]

Eh..?
mtn-sa
pi_87276773
Is er in de normale App Store toevallig ook iets te vinden wat je locatie kan faken? Vind wel genoeg linkjes naar Cydia en dergelijke, maar zou het liever via de App Store doen. Het gaat er dus om dat ik kan faken dat ik me in de USA bevind. Anyone? :)
  donderdag 7 oktober 2010 @ 10:52:25 #183
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87277038
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 10:45 schreef Maravilla het volgende:
Is er in de normale App Store toevallig ook iets te vinden wat je locatie kan faken? Vind wel genoeg linkjes naar Cydia en dergelijke, maar zou het liever via de App Store doen. Het gaat er dus om dat ik kan faken dat ik me in de USA bevind. Anyone? :)
Voor apps of voor websites? Ik kom alleen Tall Tales tegen, maar die is om een of andere reden alleen voor de iPad. Maar het handigst om gewoon even wat te spelen met zoektermen in de App Store zelf, dan kom je in ieder geval geen Cydia tegen :P
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87277113
quote:
Waarom zou je dat willen, gebruik je Maps en dan kun je niet zien waar je bent.
pi_87277470
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 10:35 schreef mcwops het volgende:

[..]

mtn-sa
Ik heb mijn telefoon gekocht in NL bij T-Mobile maar ik woon momenteel in Zuid-Afrika. ;)
pi_87277742
quote:
http://www.iphoned.nl/fak(...)-je-niet-bent/17113/
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:33:21 #187
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87278685
quote:
Hij wil er nu net een die NIET via Cydia werkt ;)
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87279282
;(
pi_87281310
quote:
Oke ik heb dat nu maar nog doet die het niet?
Doe ik iets fout?
pi_87281487
Wanneer komt die freaking jb uut!!
pi_87282005
"soon"
pi_87282063
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 10:54 schreef Your_Business_Partner het volgende:

[..]

Waarom zou je dat willen, gebruik je Maps en dan kun je niet zien waar je bent.
Omdat ik graag gebruik wil maken van streaming in de MLB-At-Bat App, alleen ze bieden voor alles buiten de USA en Canada andere opties aan. En ik wil gebruik maken van de USA opties. :) Maargoed, denk het niet via de App Store gaat lukken helaas..
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:25:23 #193
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87282497
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:11 schreef Maravilla het volgende:

[..]

Omdat ik graag gebruik wil maken van streaming in de MLB-At-Bat App, alleen ze bieden voor alles buiten de USA en Canada andere opties aan. En ik wil gebruik maken van de USA opties. :) Maargoed, denk het niet via de App Store gaat lukken helaas..
Zoekt die app via location services naar waar je bent dan? Dus als je een Amerikaan bent en naar het buitenland gaat krijg je ook plots andere opties? Bijzondere manier van werken, als dat het geval is.

Als dat niet het geval is heb je niet zo veel aan locatie veranderen, dan moet je eerder denken aan proxyservers of iets dergelijks.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:35:41 #194
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_87282887
quote:
Op woensdag 29 september 2010 15:19 schreef Gauner het volgende:

[..]

Bedankt man! Op de Apple site vond ik maar 1 reseller. :)
Lijkt me dat ik bij de Apple store zelf meer kans maak dan bij een reseller ofniet?
Probeer pdashop.nl eens, geen wachttijd iig..

http://www.pdashop.nl/pro(...)-black-t-mobile.html
pi_87283534
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:25 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Zoekt die app via location services naar waar je bent dan? Dus als je een Amerikaan bent en naar het buitenland gaat krijg je ook plots andere opties? Bijzondere manier van werken, als dat het geval is.
Jep. Heeft te maken met het feit dat bepaalde wedstrijden niet uitgezonden mogen worden in een bepaald gebied omdat ze dan de rechten niet hebben. Voorbeeldje: de App mag wedstrijden van de New York Yankees niet uitzenden in New York, omdat een plaatselijk televisiestation daar de rechten heeft. Maar als ik me tijdens de wedstrijd in San Francisco bevind mag het dus weer wel, want het televisiestation zend daar niet uit.

Voor Nederland geld de laatste optie dus altijd, omdat de plaatselijke televisiestations hier niet zitten. :) Maar er is nu voor de play-offs een speciale optie, die alleen kijkers uit het zendgebied hebben, en ik wilde dus laten lijken alsof ik me in dat zendgebied bevind.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 14:49:03 #196
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87285380
Ah, nee, dat gaat dan niet werken met officiële apps inderdaad.

Iets anders, iemand toevallig ervaring met JotNot? Dat is een documentscanner, nu in de aanbieding overigens. Er staan zowel positieve als uiterst negatieve reviews bij. Iemand die het gebruikt?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87286546
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 12:46 schreef Your_Business_Partner het volgende:

[..]

Oke ik heb dat nu maar nog doet die het niet?
Doe ik iets fout?
  donderdag 7 oktober 2010 @ 15:20:49 #198
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_87286583
Nieuwe iphone komt begin volgend jaar uit.

http://www.nu.nl/gadgets/(...)r-nieuwe-iphone.html
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_87286780
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 15:20 schreef IkWilbert het volgende:

:( zit ik nog 2 jr vast aan mijn 'oude' iphone. hoop niet dat er teveel verbeteringen zijn :'(.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 15:28:35 #200
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87286816
quote:

Dat is waarschijnlijk een Verizon-versie van de huidige iPhone 4, dus met een CDMA-netwerk in plaats van HSDPA. Hebben we in Nederland niet zo veel aan :P
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_87286846
lijkt me trouwens wel een vreemde actie van Apple, als ze met een nieuw model komen, aangezien ze de huidige iPhone 4 al nauwelijks kunnen leveren.

Misschien dat ze de antennegate hebben opgelost en dat de witte iPhone versie uit zal komen. Afwachten maar ......
pi_87286859
dubbel
pi_87287692
quote:

Hoop onzin wordt er weer verkocht :') NU.nl lult trouwens altijd maar wat als het om technologie gaat. Het gaat trouwens ook om een Amerikaans toestel bij Verizon, in dat geval. Krijgen we in Nederland toch niet mee te maken, mocht er überhaupt een kern van waarheid in zitten.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:29:52 #204
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_87291846
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 15:28 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Dat is waarschijnlijk een Verizon-versie van de huidige iPhone 4, dus met een CDMA-netwerk in plaats van HSDPA. Hebben we in Nederland niet zo veel aan :P
Whats the difference? :{
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:53:47 #205
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_87292642
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:29 schreef Saninl het volgende:

[..]

Ander type netwerk wat bijna nergens in de wereld gebruikt wordt, maar wel in de VS ;) .
2000 light years from home
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 7 oktober 2010 @ 18:42:20 #206
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_87294297
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:29 schreef Saninl het volgende:

[..]

Dat we er hier geen ruk aan hebben. :D

De witte v4 zou wel mooi zijn, tegen die tijd is m'n huidige abonnement toch afgelopen. *O*
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_87301137
Had een reservering staan bij de T-Mobile shop in Waalwijk, maar net via pdashop een bestelling kunnen plaatsen (i4 16GB) en hij wordt morgenmiddag bezorgd. :)
Een stuk sneller dan de 4 á 6 weken die ik bij de T-Mobile shop zou hebben.

[ Bericht 11% gewijzigd door Impry op 07-10-2010 21:19:00 ]
pi_87302978
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 21:09 schreef Impry het volgende:
Had een reservering staan bij de T-Mobile shop in Waalwijk, maar net via pdashop een bestelling kunnen plaatsen (i4 16GB) en hij wordt morgenmiddag bezorgd. :)
Die site klopt niet... Op de site staat 16GB voor 29.nogwat per maand en 169 los erbij, in de wizard is dat ineens 194 :?
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:12:21 #209
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_87304568
Nieuw iPhone 4 probleem, gebroken glas.

quote:
Apple weathered that Antennagate storm surprisingly well, but now there's another potential cloudburst on the horizon, and it's been pre-named for your convenience: "Glassgate." Or maybe "GlassThatShattersIfScratchedByACasegate." Ryan Block has just posted a story on gdgt citing sources "inside and outside Apple" claiming that Apple has discovered a different flaw -- or weakness, shall we say -- in its iPhone 4 design. The basic problem seems to be with non-bumper cases, specifically ones that slide on to the phone, and the danger of trapped particles scratching the back of the phone while taking the case on and off. Case-caused scratches are nothing new (though still annoying), but the big problem seems to be that these scratches can lead to cracking and even full-on shattering of the back panel. Apparently this lead to Apple severely limiting its reselling efforts of third party cases for a time (which you might have noticed), and while Apple currently has some third party cases online and in its stores, none of the hard cases are of the slide-on variety. Apple also purportedly has a new test program set up to understand this specific issue.

Of course, plenty of questions are raised by all this: is this a widespread problem with folks that have managed to acquire a slide-on case? We haven't really heard of such a correlation so far. Do the snap-on folks, many of whom received their cases free of charge from Apple, have anything to worry about? And does Apple have any intention of warning its consumers about this potential danger? Apple didn't respond to Ryan's request for comment, and we doubt they'll respond to our own until they're good and ready to talk -- let's just hope there's not another faux hat-in-hand press conference in our future!
via engadget

Vraag me af of ik mijn Pixelskin HD die ik binnenkort ga krijgen nu wel om mijn iPhone wil gaan doen. :')
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:13:20 #210
193252 Babbatuur
'Wat een idioot joh'
pi_87304637
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 21:09 schreef Impry het volgende:
Die reservering kostte toch 50 euro borg? Althans bij mij wel
pi_87305613
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:12 schreef King_of_cubes het volgende:
[ afbeelding ]
[..]

via engadget

Vraag me af of ik mijn Pixelskin HD die ik binnenkort ga krijgen nu wel om mijn iPhone wil gaan doen. :')
Kijk naar die barst. Dat komt echt niet van een hoesje hoor :') Dit is meer een bericht voor Gizmodo eigenlijk.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:01:29 #212
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_87307048
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:31 schreef Blaxje het volgende:

[..]

Kijk naar die barst. Dat komt echt niet van een hoesje hoor :') Dit is meer een bericht voor Gizmodo eigenlijk.
Dat komt dus blijkbaar door vaak je hoesje erop en eraf halen terwijl er iets tussenzit. Sinds die gestolen iPhone prototype is Giz. niet zo vriendelijk meer voor Apple idd. :')

Edit:
Gizmodo heeft er ook lucht van gekregen.
pi_87307416
quote:
[ afbeelding ]
[..]

via engadget

Ze bedenken altijd wel wat, ik word er een beetje moe van inmiddels
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:12:46 #214
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_87307546
Ik wil mijn iPhone downgraden van 4.0.2 naar 4.0.1 om 'm weer te gaan jailbreaken maar het lukt me niet :r. Terwijl ik mijn SHSH-blobs heb opgeslagen en mijn hostfile heb geëdit.
Feyenoord Rotterdam
pi_87307709
Zondag 10-10-2010 om 12.10 AM komt de nieuwe jailbreak uit voor 4.1!

http://www.iphoneclub.nl/(...)ois0n-op-10-10-2010/
  donderdag 7 oktober 2010 @ 23:22:05 #216
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_87307950
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:16 schreef TheGeneral het volgende:

Hij doet het nu wel bij mij.. ik vertrek zondag naar de andere kant van de wereld, dan heeft het nog weinig nut ;p
Feyenoord Rotterdam
pi_87307988
quote:

nice =D nu maar wachten tot zondag O+
pi_87309898
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:13 schreef Babbatuur het volgende:

[..]

Die reservering kostte toch 50 euro borg? Althans bij mij wel
Klopt, maar ik heb nadrukkelijk gevraagd of ik de ¤ 50,- terug zou krijgen op het moment dat ik het toestel via een andere weg zou krijgen en dat was het geval.
Morgen ga ik dus, d.m.v. de kassabon van ¤ 50,- dit bedrag terughalen en zal trots vertellen dat ik nog bij T-Mobile ben gebleven. ;)

Mocht het anders gaan dan laat ik het hier weten.
pi_87310599
Ik had mijn reservering destijds ook geannuleerd, er stond wel op het bonnetje dat er ¤5 of iets in die richting vervalt van de ¤50 aan administratiekosten maar dat waren ze bij mij vergeten ofzo.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_87310667
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:22 schreef o.us het volgende:

[..]

Hij doet het nu wel bij mij.. ik vertrek zondag naar de andere kant van de wereld, dan heeft het nog weinig nut ;p
4.2 komt ws november uit, dat terzijde :P
pi_87312696
quote:

:D
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 08:36:08 #222
262674 Graseter
pi_87312992
quote:
[ afbeelding ]
[..]

via engadget

Gelukkig kan je met een 3GS nooit een barst in je scherm krijgen. :')
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_87313444
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 00:46 schreef Baghdaddy het volgende:
Ik had mijn reservering destijds ook geannuleerd, er stond wel op het bonnetje dat er ¤5 of iets in die richting vervalt van de ¤50 aan administratiekosten maar dat waren ze bij mij vergeten ofzo.
Ja, het is ¤ 46,- vs. ¤ 4,- administratiekosten. En die laatste 4,- ben ik wel kwijt waarschijnlijk.
pi_87318151
pi_87330653
Is er iemand die mij even op weg wil helpen? Ik heb weinig verstand van iphones.

Mijn vriendin haar iphone3g met 3.1.2 lijkt bricked. Deze iphone is unlocked en gejailbreaked.

Er blijft constant een Apple logo in beeld staan tijdens het opstarten, af en toe zie je nog zo'n 'laad'-rondje, maar die beweegt niet. Verder gebeurt er niets.

Wanneer ik 30sec ofzo home en lock indruk, krijg ik op een gegeven moment een itunes logo + de kabel in beeld.

Als ik hem nu aan itunes hang, zegt itunes dat hij eea wil verifiëren. Kan ik dit gewoon doen? Of ben ik dan kansloos om hem straks weer te unlocken?

Het belangrijkst is nu het backuppen van de data en adresboek. De iphone heeft een half jaar geleden voor het laatst aan de pc gehangen, dus die itunes backup is niet meer echt recent.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit het beste aan kan pakken?
pi_87353686
Niemand? ;(
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 12:50:22 #227
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_87353857
Ziet er niet goed uit. Ik denk dat je hem toch zult moeten herstellen via iTunes. Dan ben je inderdaad je jailbreak en unlock kwijt.

Wat je wel kunt doen, is proberen de iPhone in DFU-mode te zetten en te herstellen naar een custom firmware 3.1.2 of 3.1.3 (moet je even googlen).
pi_87354772
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 12:50 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ziet er niet goed uit. Ik denk dat je hem toch zult moeten herstellen via iTunes. Dan ben je inderdaad je jailbreak en unlock kwijt.

Wat je wel kunt doen, is proberen de iPhone in DFU-mode te zetten en te herstellen naar een custom firmware 3.1.2 of 3.1.3 (moet je even googlen).
Zover kom ik idd nu ook.

Itunes vraagt of ik wil herstellen, als ik dan shift + klik dan krijg ik een browservenstertje waar ik kan verwijzen naar een ipsw

Dat is toch een firmwarebestand?

Zo'n custom firmwarefile, zit daar de jailbreak e.d. al in dan?
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 13:36:31 #229
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_87354970
ja, daar zit cydia al in. Die firmwarebestanden kun je op torrents vinden, maar je kunt beter eerst kijken op een site als modmyi.com
pi_87355080
Nieuwe jailbreak tool limera1n van Geohot op 11/10 beschikbaar voor de 3G, 3GS en ipod touch:

http://www.redmondpie.com/limera1n-jailbreak-for-ios-4.1-is-real/

En zeer waarschijnlijk een paar dagen later een nieuwe unlock!
pi_87355225
Bedankt voor de hulp tot zover, denk dat ik hem wel weer tot leven kan krijgen inclusief unlock.

Klopt het dat 4.0 de laatste firmwareversie is die naast jailbreak ook unlockbaar is?
http://modmyi.com/guides/?p=3251

Of is het beter er gewoon 3.1.2 / 3.1.3 op te zetten + unlock en jailbreak? Ik hoorde namelijk dat 4.0 niet zo lekker draaide op de 3g?
pi_87363036
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 21:45 schreef Qunix het volgende:

[..]

Die site klopt niet... Op de site staat 16GB voor 29.nogwat per maand en 169 los erbij, in de wizard is dat ineens 194 :?
25 euro aanmeldingskosten ;)
pi_87363264
Ik weet niet of iemand hier ervaring mee heeft, maar goed niet geschoten altijd mis. Ik heb dus een verzekering genomen voor mijn iPhone voor 7 euro per maand. Lekker goedkoop, kan hem altijd inruilen mocht er wat mee aan de hand zijn voor 30 eurotjes.

Ten eerste, mag ik hem ook gewoon inruilen voor een simpel krasje oid?

Ten tweede, is het ook mogelijk dat ik 'em inruil voor een witte iPhone tegen de tijd dat die uit is? Of ben ik dan verplicht voor een zwarte te gaan?

Ik hoop dat iemand mij hier antwoord op kan geven :)
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 9 oktober 2010 @ 19:45:51 #234
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_87363374
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:41 schreef AlligatorNL het volgende:
Ik weet niet of iemand hier ervaring mee heeft, maar goed niet geschoten altijd mis. Ik heb dus een verzekering genomen voor mijn iPhone voor 7 euro per maand. Lekker goedkoop, kan hem altijd inruilen mocht er wat mee aan de hand zijn voor 30 eurotjes.

Ten tweede, is het ook mogelijk dat ik 'em inruil voor een witte iPhone tegen de tijd dat die uit is? Of ben ik dan verplicht voor een zwarte te gaan?

Lekker goedkoop? :')
Unigarant is veel goedkoper, basispremie van 20 euro + 20 euro per jaar (aankoopwaarde 600) :Y)
pi_87364011
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:32 schreef AlligatorNL het volgende:

[..]

25 euro aanmeldingskosten ;)
Ah!
pi_87364534
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:45 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Lekker goedkoop? :')
Unigarant is veel goedkoper, basispremie van 20 euro + 20 euro per jaar (aankoopwaarde 600) :Y)
Sorry hoor, maar als je je al een iPhone kan veroorloven, moet je niet lopen zeiken over die ¤7 per maand. Maar los daarvan, heb je antwoord op mijn vraag? Btw, aankoopwaarde van een iPhone in Nederland is ¤999,-. Daar gaat je verzekering?
pi_87364930
Denk niet dat het de bedoeling is dat een telefoon ingeruild kan worden, alleen omdat er een kras opzit.
pi_87369919
Geohot heeft net zijn jailbreak uitgebracht. Eerder dan de geplande van morgen... Dit is ook niet dezelfde als die, maar dit is die van Geohot alleen:

http://www.iphoneclub.nl/(...)-idevices-jailbreak/

Limera1n.
pi_87376211
http://www.redmondpie.com(...)-how-to-video-guide/

We kunnen weer aan de JB, morgen maar doen, ik ben benieuwd hoe stabiel het allemaal gaat lopen.

Wel ff een tip: maak backups van je contacten en foto's (of gewoon een restore punt), die laatste ben ik kwijt geraakt vorige keer
  zondag 10 oktober 2010 @ 10:33:51 #240
67670 Skv
Cynist.
pi_87378169
Ik moet nog wachten tot januari.. Dan kan ik pas weer syncen met mijn eigen pc en updaten. :(
  zondag 10 oktober 2010 @ 11:29:45 #241
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87379280
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:41 schreef AlligatorNL het volgende:

Je hebt nu een zwarte iphone 4 met een verzekering van ¤84 per jaar (:')) en dan verwacht je dat je die iphone een tijd kan gebruiken en dan zomaar kan inruilen voor een witte als die uitkomt? Tuurlijk kan dat :|W
  zondag 10 oktober 2010 @ 13:16:34 #242
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_87382055
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 10:33 schreef Skv het volgende:
Ik moet nog wachten tot januari.. Dan kan ik pas weer syncen met mijn eigen pc en updaten. :(
Je hoeft toch niet te syncen bij een update?
pi_87383407
hoe zit het met de jailbreak voor iphone 4? ik dacht dat die vandaag uitkwam?
pi_87383536
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 11:29 schreef Neelix het volgende:

[..]

Je hebt nu een zwarte iphone 4 met een verzekering van ¤84 per jaar (:')) en dan verwacht je dat je die iphone een tijd kan gebruiken en dan zomaar kan inruilen voor een witte als die uitkomt? Tuurlijk kan dat :|W
Mja ik weet wel dat je hem gewoon kan vervangen wanneer hij beschadigd is, maar is het ook mogelijk om een witte retour te krijgen?
  zondag 10 oktober 2010 @ 14:23:31 #245
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_87383826
Was het antwoord dat je kreeg te subtiel?

Nee, de kans dat je een witte krijgt als je je zwarte inlevert, is vrij klein.
pi_87385416
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 14:09 schreef fetss het volgende:
hoe zit het met de jailbreak voor iphone 4? ik dacht dat die vandaag uitkwam?
Shit, hij is uitgesteld :(
  zondag 10 oktober 2010 @ 15:29:47 #247
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_87385460
Limera1n is wel gewoon uit, hoor. Werkt prima.
pi_87387006
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
Limera1n is wel gewoon uit, hoor. Werkt prima.
Maar het is toch nog beta? Ik wacht het wel af allemaal :). Zonder jailbreak kan ik niks met mijn telefoon, aangezien ik hem simlock vrij moet maken :).
  zondag 10 oktober 2010 @ 17:15:00 #249
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87388277
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 16:30 schreef mie_at_work het volgende:

[..]

Maar het is toch nog beta? Ik wacht het wel af allemaal :). Zonder jailbreak kan ik niks met mijn telefoon, aangezien ik hem simlock vrij moet maken :).
Da's een unlock en dat kan niet met limera1n.
pi_87394277
Ik krijg ineens een geluidje als ik een sms verstuur. Dat had ik eerder nooit en ik vind het rete irritant dat ik het nu wel heb. Iemand die dit ook heeft en weet hoe ik dit uitzet? :@
Amsterdamsche Football Club Ajax | Chelsea Football Club | Fútbol Club Barcelona
  zondag 10 oktober 2010 @ 23:24:40 #251
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_87403728
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 20:12 schreef duguid het volgende:
Ik krijg ineens een geluidje als ik een sms verstuur. Dat had ik eerder nooit en ik vind het rete irritant dat ik het nu wel heb. Iemand die dit ook heeft en weet hoe ik dit uitzet? :@
Je telefoon op stil zetten?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_87406007
Dat helpt wel, maar als ik gebeld word wil ik dat wel horen :P Misschien is het een update geweest ofzo, vaag.
Amsterdamsche Football Club Ajax | Chelsea Football Club | Fútbol Club Barcelona
pi_87406890
Ik heb geen tijd gehad om het op te zoeken maar is een jailbreak mogelijk op een 3G draaiend op 4.1?
  maandag 11 oktober 2010 @ 07:24:33 #254
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_87408090
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 01:33 schreef Baghdaddy het volgende:
Ik heb geen tijd gehad om het op te zoeken maar is een jailbreak mogelijk op een 3G draaiend op 4.1?
Ja, die is altijd mogelijk. Google redsnow.
pi_87426567
Toch wel weer fijn de JB + Installous _O_
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:29:30 #256
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_87426833
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:22 schreef Agiath het volgende:
Toch wel weer fijn de JB + Installous _O_
Geen 3GS :(

(installous is toch gewoon voor apps te proberen? :P)
  maandag 11 oktober 2010 @ 20:23:29 #257
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_87431926
limera1n werkt toch wel op de 3gs
  maandag 11 oktober 2010 @ 20:46:36 #258
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_87433050
AppSync + Apptrackr :9~ .
pi_87435287
Aanbod gekregen voor een 3GS voor 275, nu ff me pa overhalen. Anders in januari er 1 halen met abonnement :x
  maandag 11 oktober 2010 @ 21:34:01 #260
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_87435379
¤275 is wel een nette prijs hoor.
  maandag 11 oktober 2010 @ 21:57:40 #261
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_87436751
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:46 schreef Merkie het volgende:
AppSync + Apptrackr :9~ .
Ja, dat heb ik dus. Maar ik weet niet wat Installous is? Als het hier niet mag in pm?

Ik heb overigens nog steeds 3GS met 3.1.3 maar weet nog niet of ik kan jb'en en updaten naar 4.1?
  maandag 11 oktober 2010 @ 22:13:33 #262
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_87437722
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:57 schreef Saninl het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik dus. Maar ik weet niet wat Installous is? Als het hier niet mag in pm?

Ik heb overigens nog steeds 3GS met 3.1.3 maar weet nog niet of ik kan jb'en en updaten naar 4.1?
Dat kan met limera1n. :)
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_87437793
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:29 schreef Saninl het volgende:

[..]

Geen 3GS :(

(installous is toch gewoon voor apps te proberen? :P)
Wel op 3GS hoor :)

Installous is in principe piraterij (manier om veel apps vanuit de appstore gratis te krijgen) dus mag denk ik niet openlijk besproken worden.
pi_87437873
Alleen jammer dat FiveIrows nog niet werkt
pi_87438240
Zit wat rond te kijken voor een hoesje. Een screenprotector zie ik toch niet zo zitten, de kwaliteit van het beeld zal altijd veranderen denk ik.

Wat gebruiken jullie voor hoesjes?

Ik zag deze site, erg mooie producten, jammer dat er zo veel modellen uitverkocht zijn.
http://www.beyzacases.com/cat-apple-iphone-4-cases.cfm

maandag 11 oktober 2010 @ 22:28:42 #266
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_87438656
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:14 schreef Agiath het volgende:

[..]

Wel op 3GS hoor :)

Installous is in principe piraterij (manier om veel apps vanuit de appstore gratis te krijgen) dus mag denk ik niet openlijk besproken worden.
Wat is het verschil met AppTracker?
  maandag 11 oktober 2010 @ 22:31:12 #267
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_87438789
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:13 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat kan met limera1n. :)
Dank, ik zie net op iPhoneclub.nl dat de RC1 is gereleased.

Paar kleine vraagjes;

Apps van Apple? Worden via iTunes erop gegooid?
Apps van Cydia? Hoe werkt dat? (ik heb Aptbackup, hoe werkt het?)
Instellingen? Berichten? (foto's neem ik aan gewoon via iTunes?)

En is die Limera1n wel untethered?
  maandag 11 oktober 2010 @ 22:36:32 #268
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_87439129
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:31 schreef Saninl het volgende:

[..]

Dank, ik zie net op iPhoneclub.nl dat de RC1 is gereleased.

Paar kleine vraagjes;

Apps van Apple? Worden via iTunes erop gegooid?
Apps van Cydia? Hoe werkt dat? (ik heb Aptbackup, hoe werkt het?)
Instellingen? Berichten? (foto's neem ik aan gewoon via iTunes?)

En is die Limera1n wel untethered?
Er verandert niets aan de huidige functionaliteit, er komt alleen functionaliteit bij (in de vorm van een extra app, Cydia). Als je bijv. via Cydia AppSync installeert is het mogelijk om gekraakte applicaties via iTunes op je iPhone te zetten (die je bijv. via Apptrackr kan downloaden, gewoon dubbelklikken op de .ipa en ze staan in iTunes), zonder jailbreak zou je een error krijgen.

En Limera1n is idd untethered.
  maandag 11 oktober 2010 @ 23:06:08 #269
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_87440658
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:36 schreef Merkie het volgende:

[..]

Er verandert niets aan de huidige functionaliteit, er komt alleen functionaliteit bij (in de vorm van een extra app, Cydia). Als je bijv. via Cydia AppSync installeert is het mogelijk om gekraakte applicaties via iTunes op je iPhone te zetten (die je bijv. via Apptrackr kan downloaden, gewoon dubbelklikken op de .ipa en ze staan in iTunes), zonder jailbreak zou je een error krijgen.

En waar kan ik 4.1 downloaden? Want ik neem aan dat als ik op updaten klik ik de nieuwste krijg? :o
  maandag 11 oktober 2010 @ 23:16:55 #270
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_87441136
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:36 schreef Merkie het volgende:

[..]

En notities enzo ben ik kwijt he? Die kan je niet syncen toch?
  maandag 11 oktober 2010 @ 23:17:08 #271
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_87441144
Je bent niks kwijt.
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 23:06 schreef Saninl het volgende:

[..]

En waar kan ik 4.1 downloaden? Want ik neem aan dat als ik op updaten klik ik de nieuwste krijg? :o
Soms is het leven zo makkelijk.
  maandag 11 oktober 2010 @ 23:27:00 #272
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_87441551
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 23:17 schreef Merkie het volgende:
Je bent niks kwijt.
[..]

Soms is het leven zo makkelijk.
Oh, oke.

Wel omslachtig dat ik nu op mijn windows pc alles weer up moet daten enzo, want na de update gebruik ik weer alleen mijn mac om te synchroniseren enzo... (zoals nu, en hiervoor)

EDIT: Kan ik na de jailbreak uitgevoerd te hebben op Windows hem synchroniseren op mijn MAC? Of moet die synchronisatie ook op Windows lopen omdat jb daar ook is uitgevoerd?

[ Bericht 15% gewijzigd door Saninl op 11-10-2010 23:32:02 ]
  maandag 11 oktober 2010 @ 23:30:50 #273
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_87441699
Via Parallels blijkt Limera1n niet te werken, kwam ik vandaag achter. Voor het eerst in 3 jaar iOS geen jailbreak voor mij.
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  maandag 11 oktober 2010 @ 23:44:35 #274
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_87442242
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 23:27 schreef Saninl het volgende:

[..]

Oh, oke.

Wel omslachtig dat ik nu op mijn windows pc alles weer up moet daten enzo, want na de update gebruik ik weer alleen mijn mac om te synchroniseren enzo... (zoals nu, en hiervoor)

EDIT: Kan ik na de jailbreak uitgevoerd te hebben op Windows hem synchroniseren op mijn MAC? Of moet die synchronisatie ook op Windows lopen omdat jb daar ook is uitgevoerd?
Iemand nu nog? Anders moet ik weer wachten op morgenavond (dan ben ik pas thuis :'( )
  maandag 11 oktober 2010 @ 23:54:39 #275
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_87442637
Verdomme.

Te snel.

3.1.3 stond er nog op. JB uitgevoerd via LimeRa1n.

Nu krijg ik alleen het appeltje nog te zien, wat te doen?

KUT
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 07:38:45 #276
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87446687
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 23:54 schreef Saninl het volgende:
Verdomme.

Te snel.

3.1.3 stond er nog op. JB uitgevoerd via LimeRa1n.

Nu krijg ik alleen het appeltje nog te zien, wat te doen?

KUT
Gewoon een restore doen, evt via DFU mode?
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 09:07:25 #277
128384 mcwops
gat in je glas
pi_87447654
3gs gelukt. :) eerst 4.1, daarna itunes 10, daarna limera1n (ff op t venstertje blijven letten van limera1n voor de instructie ;) ) , vervolgens cydia en installous. aldus draait ie weer als een tierelier.
pi_87449180
greenpoison jailbreak is ook uit. alleen volgens mij nog niet (betrouwbaar) te unlocken ;(
pi_87449440
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 10:19 schreef mie_at_work het volgende:
greenpoison jailbreak is ook uit. alleen volgens mij nog niet (betrouwbaar) te unlocken ;(
Is greenp0ison niet makkelijker uit te voeren?
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:28:10 #280
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_87451112
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 10:28 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Is greenp0ison niet makkelijker uit te voeren?
Nee. greenpois0n is misschien net iets lastiger dan de andere door de manier waarop ie je instrueert om in DFU mode te komen. Maar het scheelt niet veel.

Helaas is greenpois0n ook alleen maar win-only en werkt ook niet via Parallels :(
pi_87452854
Zojuist iPhone 4.1 gejailbreakt en simlock vrij gemaakt, ging gelukkig makkelijker dan verwacht :P

edit:

Voor mensen die een iPhone 4 bezitten en op 4.1 JB willen draaien zonder simlock:

http://www.iphone4jailbre(...)locked-baseband.html

[ Bericht 21% gewijzigd door Baghdaddy op 12-10-2010 12:49:08 ]
pi_87453141
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 11:28 schreef Neelix het volgende:

[..]

Nee. greenpois0n is misschien net iets lastiger dan de andere door de manier waarop ie je instrueert om in DFU mode te komen. Maar het scheelt niet veel.

Helaas is greenpois0n ook alleen maar win-only en werkt ook niet via Parallels :(
Maar welke jailbreak kan ik nu het beste gebruiken?

Ter info ik zelf beschik over een iPhone 4 32gb met 4.1 en de baseband weet ik niet (weet niet waar dat staat).
pi_87453501
@Apekoek

Instellingen > Algemeen > Info > Modemfirmware (onderaan)

Als deze op 01.59.00 staat, kan je via bovenstaand bericht updaten, jailbreaken en je baseband behouden om je toestel sim-lock vrij te maken.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:33:49 #284
299194 DanHardy
WAR SONNEN!
pi_87454918
Weet iemand of er fysieke joystickjes zijn die je kunt koppelen aan de iphone? Games zoals fifa en fps Hebben enorme potentie maar niet met de huidige besturing.

Wie weet meer?!
pi_87457567
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:50 schreef Baghdaddy het volgende:
@Apekoek

Instellingen > Algemeen > Info > Modemfirmware (onderaan)

Als deze op 01.59.00 staat, kan je via bovenstaand bericht updaten, jailbreaken en je baseband behouden om je toestel sim-lock vrij te maken.
Oei ik heb 02.10.04 als baseband, kan ik dan nog wel jailbreaken?
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 15:14:14 #286
128384 mcwops
gat in je glas
pi_87458474
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 14:49 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Oei ik heb 02.10.04 als baseband, kan ik dan nog wel jailbreaken?
volgens mij moet je dan eerst restoren ..<klik>
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 15:27:11 #287
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_87458916
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 07:38 schreef Neelix het volgende:

[..]

Gewoon een restore doen, evt via DFU mode?
Ik heb nu een herstel gemaakt, daardoor is de nieuwe versie erop gegooid (4.1) Dit is nog niet jailbreakable toch? :'( (3GS)

Ik mis nu al zoooveel van mijn jb :N
pi_87459125
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 15:14 schreef mcwops het volgende:

[..]

volgens mij moet je dan eerst restoren ..<klik>
Hmmm vage sjit. Ik snap er allemaal niet veel van, ik mis echt een jailbreakme.com makkelijk achtig systeem. Of moet ik daarvoor gewoon meer geduld hebben?
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 15:34:51 #289
128384 mcwops
gat in je glas
pi_87459184
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 15:27 schreef Saninl het volgende:

[..]

Ik heb nu een herstel gemaakt, daardoor is de nieuwe versie erop gegooid (4.1) Dit is nog niet jailbreakable toch? :'( (3GS)

Ik mis nu al zoooveel van mijn jb :N
ik weet niet of je een andere versie hebt, maar ik quote mezelf even
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 09:07 schreef mcwops het volgende:
3gs gelukt. :) eerst 4.1, daarna itunes 10, daarna limera1n (ff op t venstertje blijven letten van limera1n voor de instructie ;) ) , vervolgens cydia en installous. aldus draait ie weer als een tierelier.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:25:16 #290
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_87460861
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 15:34 schreef mcwops het volgende:

[..]

ik weet niet of je een andere versie hebt, maar ik quote mezelf even
[..]

Ohja, gedaan. Gelukt. Ik ben wel alles van Cydia kwijt nu :(

(in ieder geval de betaalde apps nog ergens terug te vinden?)
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:33:36 #291
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_87461168
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:25 schreef Saninl het volgende:

[..]

Ohja, gedaan. Gelukt. Ik ben wel alles van Cydia kwijt nu :(

(in ieder geval de betaalde apps nog ergens terug te vinden?)
APTBackUp heb ik. Maar er gebeurt niets als ik op restore klik. Nogmaals opnieuw hersteld. Maar dat verandert niets. Ik zal al mijn Cydia sources en apps weer opnieuw moeten gaan zoeken en installeren en instellingen ed..
pi_87461569
Heb je wel eerst je contacten teruggezet? Aptbackup versleutelt jouw geinstalleerde apps als een contact in je contactlist. Die moet je eerst terugzetten en dan op restore rammen. Het contact heet Pkg BackUp
pi_87461633
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 15:33 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Hmmm vage sjit. Ik snap er allemaal niet veel van, ik mis echt een jailbreakme.com makkelijk achtig systeem. Of moet ik daarvoor gewoon meer geduld hebben?
.. Spijker op zijn kop. Om deze reden moeten ze die jailbreaks weer gewoon net zo moeilijk maken als voorheen. Dan blijven als die onkundigen er af en heb je niet constant domme vragen van mensen die nergens wat van snappen omdat ze te lui zijn zich in te lezen.
pi_87461660
Waarom zou ik mijn iphone willen jailbreaken? Wat is het voordeel ervan? :@
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:56:21 #295
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_87462079
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:46 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom zou ik mijn iphone willen jailbreaken? Wat is het voordeel ervan? :@
Kuchkuchinstallouskuch
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:57:08 #296
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_87462112
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:44 schreef Skv het volgende:
Heb je wel eerst je contacten teruggezet? Aptbackup versleutelt jouw geinstalleerde apps als een contact in je contactlist. Die moet je eerst terugzetten en dan op restore rammen. Het contact heet Pkg BackUp
Ik snap het niet? Ik had gewoon wel gesyncroniseerd..

Overigens heb ik nu geen Vodafone verbinding meer, ik kan niet meer bellen/gebeld worden oid. Alleen via WiFi werkt wel.

Iemand? Moet ik nu alweer herstellen? :{

[ Bericht 8% gewijzigd door Saninl op 12-10-2010 17:04:46 ]
pi_87462302
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:56 schreef Hyman het volgende:

[..]

Kuchkuchinstallouskuch
Ja... maarre... wat doet dat dan? Meerdere apps beschikbaar dan in de store of wat?
  FOK!fotograaf dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:04:10 #298
159915 -Menn0-
MNO
pi_87462383
Is voor gecrackte apps. Dus niet betalen voor apps ;)
,,/
pi_87462466
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 17:04 schreef -Menn0- het volgende:
Is voor gecrackte apps. Dus niet betalen voor apps ;)
Ow... :{
  FOK!fotograaf dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:08:19 #300
159915 -Menn0-
MNO
pi_87462562
Dat is Installous he. Door te jailbreaken kan je ook dingen aanpassen wat normaal niet kan en je kan apps draaien die normaal niet kunnen.
,,/
pi_87462625
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:45 schreef Skv het volgende:

[..]

.. Spijker op zijn kop. Om deze reden moeten ze die jailbreaks weer gewoon net zo moeilijk maken als voorheen. Dan blijven als die onkundigen er af en heb je niet constant domme vragen van mensen die nergens wat van snappen omdat ze te lui zijn zich in te lezen.
Ehhh, ik heb zelf destijds mijn 3G gejailbreaked op de old-skool manier toen jailbreakme.com nog geen feit was. Ik heb alleen nu geen zin meer om er zeeën met tijd in te steken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')