Web n walk plus is een prima keuze, al is de internetsnelheid van een i-abbo wel hoger.quote:Op maandag 27 september 2010 16:39 schreef Babbatuur het volgende:
Mijn laatste post/vraag;
Misschien een overbodige en domme vraag; dan alvast mijn excuses.
Maar hoe zit dat bij de T-mobile abbo's? Die speciale I-phone abbonementen liggen mij niet. 500 belminuten maak ik bijvoorbeeld nooit op en 500 smsjes meestal wel. Dus ik ging kijken naar de Relax 35/45 + Web n' walk plus vast + sms verdubbelaar. Komt uit op 55.40 per maand met 450 bm/900 sms en dan dat internet. Toestelprijs is dan 90 euro.
Zie ik iets over het hoofd wat betrekking tot de internetbundel die ik dan heb?
Ik vind het eigenlijk wel meevallen qua snelheid! Vooral als iemand zoals ik overstapt van een 3G naar een i4.quote:Op maandag 27 september 2010 19:15 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Het idee is leuk maar de app is kut en traag
Op mn 3G was het helemaal drama. Ook kan ie vaak geen verbinding makenquote:Op maandag 27 september 2010 19:19 schreef AlmereRulez het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel meevallen qua snelheid! Vooral als iemand zoals ik overstapt van een 3G naar een i4.
Geen idee, maar wanneer ik hem activeer gaat er toch automatisch ios 4.1 op via itunes? Anders kun je toch uberhaupt niet activeren?quote:Op maandag 27 september 2010 19:37 schreef AlmereRulez het volgende:
Zit er 4.0.1 op? In dat geval kan je hem gewoon acitveren en gelijk jailbreaken.
In voorkeuren automatische synchronisatie en updates zoeken uit zetten. Krijg je een keuze tussen wel of niet updaten volgens mij.quote:Op maandag 27 september 2010 19:39 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Geen idee, maar wanneer ik hem activeer gaat er toch automatisch ios 4.1 op via itunes? Anders kun je toch uberhaupt niet activeren?
iTunes vraagt of je wilt updaten en doet dit niet automatisch.quote:Op maandag 27 september 2010 19:24 schreef Apekoek het volgende:
Weet niet of ik dat hier gevraagd mag worden maar...zojuist heb ik mijn 32Gb iPhone 4 gehaald, deze moet dus nog geactiveerd worden (ben dus nog niet voorbij emergency call geweest). Ik wilde deze dus direct aan iTunes hangen, maar toen bedacht ik me dat ik deze iPhone 4 misschien nog kon jailbreaken, aangezien met 4.1 het anders niet meer mogelijk is.
Dus kan ik de iPhone al jailbreaken of moet ik hem gewoon activeren met de legitieme 4.1 omdat er toch geen alternatief is?
Bij stap 2 loop ik al vastquote:Op maandag 27 september 2010 22:17 schreef Graseter het volgende:
1. Go into settings
2. General
3. Accessibility
4. Triple click
5. Black and white
6. Press the home button three times
7. ???
8. Profit
Iets boven die 'Triple click' kun je dat ook gewoon aanzetten.quote:Op maandag 27 september 2010 22:17 schreef Graseter het volgende:
1. Go into settings
2. General
3. Accessibility
4. Triple click
5. Black and white
7. ???
8. Profit
Macally of More. Google maarquote:Op maandag 27 september 2010 21:14 schreef FreeAttitude het volgende:
Waar kan je tegenwoordig een goede hardcase voor de 3G krijgen? hier in de winkels is geen 3G-accessoire meer te krijgen. Iemand een goede site met kwaliteitsproducten?
Is al oud.quote:Op maandag 27 september 2010 22:17 schreef Graseter het volgende:
1. Go into settings
2. General
3. Accessibility
4. Triple click
5. Black and white
7. ???
8. Profit
Heb er 4,5 week op gewacht, zonder enige moeite. Ik ben niet zo'n diehard fan die vanaf dag één de nieuwste iPhone moest hebben, dit is sowieso mijn eerste iPhone. Maar het is wel leuk juist, beetje er naartoe leven voordat je hem krijgtquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:38 schreef Apekoek het volgende:
Al die mensen die zo lang wachtenIk ben vanuit de stad naar een dorp gegaan en daar hebben ze iPhones 4 gewoon op voorraad! Kortom niet in de stad zoeken maar erbuiten in de wat kleinere dorpen met een belcompany of t-mobile store.
Er komen inderdaad steeds meer winkels die de telefoon gewoon op voorraad hebben, maar dat was een maand geleden nog niet zo. De mensen die hem toen bestelden krijgen hem ook nu binnen, net als jijquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:38 schreef Apekoek het volgende:
Al die mensen die zo lang wachtenIk ben vanuit de stad naar een dorp gegaan en daar hebben ze iPhones 4 gewoon op voorraad! Kortom niet in de stad zoeken maar erbuiten in de wat kleinere dorpen met een belcompany of t-mobile store.
Ik ook niet, in tegenstelling tot jou heb ik niets gereserveerd en ben ik gister gewoon in een belcompany gaan vragen of ze hem TOEVALLIG hadden. En het antwoord was ja en 5 minuten later stond ik met mijn i4 buiten.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:36 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Heb er 4,5 week op gewacht, zonder enige moeite. Ik ben niet zo'n diehard fan die vanaf dag één de nieuwste iPhone moest hebben, dit is sowieso mijn eerste iPhone. Maar het is wel leuk juist, beetje er naartoe leven voordat je hem krijgtdes te meer waardeer je de telefoon als je em krijgt
Ik heb er ook een maand op moeten wachten, maar ik heb de 32GB dan ook voor 20 euro p/mnd voor 2 jaar met 210 bijbetalen. (Overigens verlenging met webnwalk standaard). 690 totaal inc abo + dat ik 35 euro korting heb gehad ivm lange wachttijd(foutje in hun systeem waardoor ik opnieuw moest betellen)quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:38 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Er komen inderdaad steeds meer winkels die de telefoon gewoon op voorraad hebben, maar dat was een maand geleden nog niet zo. De mensen die hem toen bestelden krijgen hem ook nu binnen, net als jij
Daarnaast kreeg ik via T-Mobile meer korting dan ze me in de winkel wilden geven. Dat vond ik best een weekje wachten waard.
Als je hem in de winkel haalt kun je dan ook Relax online van T-Mobile krijgen? Volgens mij niet toch?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:18 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik ook niet, in tegenstelling tot jou heb ik niets gereserveerd en ben ik gister gewoon in een belcompany gaan vragen of ze hem TOEVALLIG hadden. En het antwoord was ja en 5 minuten later stond ik met mijn i4 buiten.
Het scheelt dat je een witte verkoopt, en de 4 is nog steeds niet in het wit te krijgen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:40 schreef Blaxje het volgende:
Iedereen in dit topic heeft toch het nieuwste van het nieuwste, maar ik post 'm toch even:
[TK] iPhone 3G 16GB WIT![]()
Ge wit moar neuit.
Geen idee of dit wat oplevert: http://www.iphoneclub.nl/(...)ngen-apple-logo.htmlquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:08 schreef LennyCole het volgende:
M'n iphone 2g blijft hangen bij het opstartscherm (met het apple logotje). Oplossingen via google waren herstellen met nieuwe softwareversie erop zetten, alleen herkent itunes hem niet omdat die waarschijnlijk nog niet opgestart is.
Iemand oplossing?
Al geprobeerd je iPhone te dwingen UDF mode in te gaan en vanaf daar te herstellen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:08 schreef LennyCole het volgende:
M'n iphone 2g blijft hangen bij het opstartscherm (met het apple logotje). Oplossingen via google waren herstellen met nieuwe softwareversie erop zetten, alleen herkent itunes hem niet omdat die waarschijnlijk nog niet opgestart is.
Iemand oplossing?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:55 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil ook een iPhone!...... Nog eventjes...
Over 2 dagen nieuwe versie van de iPhone 4.
Ik vind hem wel mooi eigenlijkquote:Op woensdag 29 september 2010 08:36 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nieuwe versie iPhone weet ik al.
Maar die jailbreak.
LOL. Nee, gelukkig niet, hoewel wel eens iemand per ongeluk gebeld terwijl m'n iPhone in mijn schoudertas zat.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Iemand anders ook al broekzakbelervaringen gehad met de iPhone? ""
Overigens leest het irritant dat in de TT geen "-" staat tussen de reeks en de titel.
Bedankt man! Op de Apple site vond ik maar 1 reseller.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:01 schreef nelisb het volgende:
Gewoon even bellen naar een paar winkels in Birmingham. Denk niet dat iemand het antwoord heeft voor je.
Apple store in Birmingham.
Store Information
Address:
Level 3, Upper Mall West
Birmingham, B5 4BU
0121 260 1900
Resellers
Store Information
Address:
Level 3, Upper Mall West
Birmingham, B5 4BU
0121 260 1900
DIGITAL VILLAGE
JAMES ST., UNIT 2 DAKOTA BUILDINGS
B3 1SD - BIRMINGHAM
Tel. 0121 687 4777
Succes met bellen![]()
Naar beide gebeld en twee keer hetzelfde antwoord: 'Over voorraden doen we telefonisch geen mededelingen'.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:49 schreef nelisb het volgende:
Heb je al gebeld? Dan kom je er vanzelf achter.
Ik heb die voice over knop, maar hoe krijg ik het uitquote:Op maandag 27 september 2010 22:17 schreef Graseter het volgende:
1. Go into settings
2. General
3. Accessibility
4. Triple click
5. Black and white
7. ???
8. Profit
Als je alleen maar muziek luistert, lang.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:11 schreef o.us het volgende:
Ik heb een vraagske: Hoe lang gaat je iPhone mee als je hem alleen maar gaat gebruiken als een iPod Touch (Dus vliegtuigmodus aan dus)? En met gebruik bedoel ik dan alleen muziek, films, iBooks en foto's schieten.
Specefiek heb ik het over een iPhone 3GS.
Ja heb ik 1 x gehad en was ik niet blij mee,belt gvd net de verkeerde persoon.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Iemand anders ook al broekzakbelervaringen gehad met de iPhone? ""
Overigens leest het irritant dat in de TT geen "-" staat tussen de reeks en de titel.
Als je af en toe een gemiddelde film er op kijkt?quote:Op woensdag 29 september 2010 23:12 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als je alleen maar muziek luistert, lang.
Een simlockvrije iPhone kopen en zorgen dat je een microsim krijgt van KPN (ga ervan uit dat je een iPhone 4 haalt..).quote:Op donderdag 30 september 2010 12:00 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Vandaag iPhone halen, maar m'n KPN abo loopt t/m december.![]()
Hoe kan ik wél gaan bellen tot aan december met m'n KPN sim zonder dat ik extra ga betalen?
Wachten op de Jailbreak en dan Unlocken (= simlock vrij maken)quote:Op donderdag 30 september 2010 12:00 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Vandaag iPhone halen, maar m'n KPN abo loopt t/m december.![]()
Hoe kan ik wél gaan bellen tot aan december met m'n KPN sim zonder dat ik extra ga betalen?
Nee, ik neem een nieuw abo. Neem wel een iPhone 4 ofcourse. Moet ik dan nog wel een extra microsim sowieso kopen om m'n oude KPN daar in te krijgen?quote:Op donderdag 30 september 2010 12:18 schreef Gauner het volgende:
[..]
Een simlockvrije iPhone kopen en zorgen dat je een microsim krijgt van KPN (ga ervan uit dat je een iPhone 4 haalt..).
Yea nice, alleen heb ik waarschijnlijk 4.1 erop he, dus nog even wachten tot dat beschikbaar is denk ik.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:18 schreef Agiath het volgende:
[..]
Wachten op de Jailbreak en dan Unlocken (= simlock vrij maken)
Heb ik ook gedaan
Behoorlijk lang. Ik denk dat je dan de cijfers die bij de iPod Touch gegeven worden het best als referentie kunt gebruiken.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:11 schreef o.us het volgende:
Ik heb een vraagske: Hoe lang gaat je iPhone mee als je hem alleen maar gaat gebruiken als een iPod Touch (Dus vliegtuigmodus aan dus)? En met gebruik bedoel ik dan alleen muziek, films, iBooks en foto's schieten.
Specefiek heb ik het over een iPhone 3GS.
Mwa, ook met WiFi aan gaat het bij mij vrij rustig eigenlijk. Alleen bij filmpjes kijken gaat het wat sneller. Maar alles bij elkaar valt het me reuze mee.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Behoorlijk lang. Ik denk dat je dan de cijfers die bij de iPod Touch gegeven worden het best als referentie kunt gebruiken.
Als je Wifi gaat gebruiken, is je batterij wel vrij snel leeg.
Hier was ie laatst voor 600 op de V&Aquote:Op donderdag 30 september 2010 15:38 schreef Gauner het volgende:
Net via eBay.co.uk een iPhone 4 weten te bemachtigen via een veiling.
640 euro incl. shipping, geen al te gekke prijs en tenminste goedkoper als
via Marktplaats. Nu maar wachten tot hij er is.
I know, maar geen simlockvrije. En dat heb ik nodig.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hier was ie laatst voor 600 op de V&A
Ik ben benieuwd ja...quote:Op donderdag 30 september 2010 16:26 schreef Gitaarmat het volgende:
Oktober abonnementen van Vodafone?
Ik ben ook benieuwd! Het enige wat me tegenhoudt een iPhone 4 met abo te nemen is dus T-Mobile. Of valt dat tegenwoordig ook allemaal wel mee?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:26 schreef Gitaarmat het volgende:
Oktober abonnementen van Vodafone?
Bereik schijnt kut te zijn, ik weet niet of dat in het hele land geld maar in Oost-Groningen wel.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:00 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd! Het enige wat me tegenhoudt een iPhone 4 met abo te nemen is dus T-Mobile. Of valt dat tegenwoordig ook allemaal wel mee?
Moet zeggen dat ik het ook niet echt geweldig bereik vind (omgeving Bussum)quote:Op donderdag 30 september 2010 21:06 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Bereik schijnt kut te zijn, ik weet niet of dat in het hele land geld maar in Oost-Groningen wel.
Ben er aardig tevreden over!quote:Op donderdag 30 september 2010 21:00 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd! Het enige wat me tegenhoudt een iPhone 4 met abo te nemen is dus T-Mobile. Of valt dat tegenwoordig ook allemaal wel mee?
Bereik ben ik ook niet ontzettend over te spreken. Ik zit vaak op de trein tussen Den Bosch en Eindhoven en ik heb daar nooit veel balkjes en geen 3G wat in de trein toch wel erg jammer is. Over de telefoon zelf ben ik nog steeds dik tevreden.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:06 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Bereik schijnt kut te zijn, ik weet niet of dat in het hele land geld maar in Oost-Groningen wel.
Ja, laten we een iPhone reeks beginnen! Oh wacht..quote:Op donderdag 30 september 2010 23:09 schreef CantFazeMe het volgende:
Kan er geen apart topic komen voor vragen over de iPhone? Wordt hier eerlijk gezegd beetje moe van.
Als je de app afsluit en later weer opent, staat de laatstgebruikte kaart toch altijd in beeld?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 07:34 schreef Norrage het volgende:
Waarom werkt google maps niet offline? Echt heel irritant...Als je eenmaal de map gedownload hebt zou je die dan toch tenminste, als je niet in en uitzoomt en het niet hoeft te laden, zo kunnen houden?? Is er een alternatieve map app waarbij je wel gewoon offline weet waar je heen gaat?
Ga weg met je sarcasme. Het is al een tijdje zo dat er telkens vragen langskomen die al beantwoord zijn.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:14 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ja, laten we een iPhone reeks beginnen! Oh wacht..
Nou zeg, verschrikkelijk. Je kan er gewoon overheen lezenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:57 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ga weg met je sarcasme. Het is al een tijdje zo dat er telkens vragen langskomen die al beantwoord zijn.
Bij mij doet iTunes DJ het helemaal niet meer.. Verder wel toffe update.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:21 schreef JDude het volgende:
Sinds de laatste update van Remote werkt die app voor geen meter meer zeg. Bij de iTunes DJ functie is de playlist die je bekijkt een grote bende, en ik moet de app om de haverklap "handmatig de nek omdraaien" (via 2x home button) en weer opnieuw starten om überhaupt verbinding te kunnen maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |