abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 september 2010 @ 16:38:20 #1
193252 Babbatuur
'Wat een idioot joh'
pi_86905462

Technisch bewerkt glas
Alle baanbrekende technologie in iPhone 4 zit tussen twee glimmende platen van glas aluminosilicaat — het zelfde soort glas dat wordt gebruikt in windschermen van helikopters en hogesnelheidstreinen. Chemisch sterker gemaakt zodat het 20 keer stijver, en 30 keer zo hard als plastic is. Het glas gaat langer mee, en is meer krasbestendig dan ooit. Het is ook nog eens goed te recyclen.

Roestvrij stalen rand
Vijf keer sterker dan standaard staal. Deze, door een machine geproduceerde rand, is hét punt waar alle onderdelen van iPhone 4 samenkomen. Deze nieuwe rand past helemaal bij het nieuwe, dunne design en maakt de iPhone steviger dan ooit. Ook dient deze rand als een antenne.

Retina-display
Het Retina-display op iPhone 4 is het scherpste, levendigste telefoonscherm dat je ooit hebt gezien. Met vier maal zoveel pixels als vorige iPhone-modellen heeft het de hoogste resolutie die ooit is toegepast. De dichtheid van de pixels is zelfs zo hoog dat het menselijk oog niet in staat is om afzonderlijke pixels te onderscheiden. Dit maakt tekst en afbeeldingen ongelooflijk scherp.

5 megapixel camera met LED flits
De nieuwe camera met 5 megapixels en ingebouwde LED-flitser zorgt ervoor dat je prachtige, gedetailleerde foto's kunt maken. En dankzij de geavanceerde verlichtingssensor aan de achterzijde kun je zelfs als er weinig licht is goede foto's maken. Met de nieuwe camera aan de voorzijde maak je bovendien eenvoudig een zelfportret.

Multitasking
iPhone 4 laat je kennismaken met een compleet nieuwe manier van multitasking. Je kunt nu je favoriete programma's van andere fabrikanten uitvoeren en onmiddellijk tussen deze progamma's schakelen, zonder dat de programma's op de voorgrond langzamer worden of de batterij onnodig wordt gebruikt.1 Deze slimmere benadering van multitasking is alleen beschikbaar op iPhone.

Apple A4 Processor
Apple ingenieurs hebben de A4 chip zó ontwikkeld dat het onvoorstelbaar krachtig is, maar toch erg energie zuinig. Met deze chip kan iPhone 4 makkelijk moeilijke taken afhandelen zoals multitasking, videobewerking en het gebruik van FaceTime. Dit alles met een kijk op de batterij.

720p HD video opname en bewerkingsfunctionaliteit
Maak je eigen films in high definition. Dankzij de geavanceerde verlichtingssensor op de achterzijde van de iPhone en de ingebouwde LED-verlichting maak je zelfs als er weinig licht is mooie video-opnames. Vervolgens kun je op iPhone 4 je eigen kunstwerkje maken en bewerken met behulp van het nieuwe iMovie-programma. Hierbij kun je kiezen uit door Apple ontworpen thema's, titels en overgangen. Binnenkort verkrijgbaar in de App Store.

FaceTime
Mensen dromen er al jaren van elkaar te kunnen zien tijdens het bellen. iPhone 4 zorgt ervoor dat deze droom werkelijkheid wordt. Met één tikje kun je naar je kinderen zwaaien, een glimlach van het ene continent naar het andere sturen of je beste vriendin zien lachen om je verhalen. Met iPhone 4 naar iPhone 4 via Wi-Fi in 2010. Met geen enkele andere telefoon is het zo leuk om contact met elkaar te houden.

Voorlopig werkt dit alleen over Wi-Fi. Volgens Apple-topman Steve Jobs moet Apple eerst in gesprek met de verschillende telecomproviders voordat de functionaliteit ook via een 3G-netwerk geactiveerd zal worden.

Skype heeft al aangegeven gebruik te willen maken van de code achter FaceTime.

Gyro + accelerometer
iPhone 4 is de eerste telefoon met een ingebouwde 3-assen gyroscope. In combinatie met de acclerometer is iPhone 4 in staat om geadvanceerde bewegingen vast te leggen zoals versnelling, hoeksnelheid en rotatie snelheid. Vertaling: meer bewegende gebaren en betere precisie voor een nóg betere game ervaring.

Batterij
De nieuwe accu moet zorgen voor 40 procent meer gesprekstijd dan bij de huidige iPhone, in totaal 7 uur. Daarnaast moet het mogelijk zijn om 6 uur lang te browsen via een 3G-verbinding en 10 uur via een Wi-Fi-verbinding. Tevens is het mogelijk om 10 uur video te bekijken en 40 uur muziek te luisteren. De standbytijd bedraagt 300 uur.

Afbeelding eigendom van iPhoneclub

iOS4
Het nieuwe iOS4 introduceert meer dan 100 nieuwe functies, waarvan dit de opvallendste zijn:
- Multitasking
- Mappen
- Verbeterde mail
- eBoeken lezen in de app iBooks
- Enterprise-functies
- Game center
- iAd reclame

iOS 4 is vanaf 21 juni gratis te downloaden voor iPhone 3G- en 3GS-gebruikers.

Wanneer te koop?
In de Verenigde Staten en een aantal andere landen al vanaf 24 juni 2010. In Nederland officieel vanaf 30 juli 2010. Let wel op dat er lange levertijden zijn!

In het najaar zeer waarschijnlijk ook bij VodaFone.

Linkje naar wiki van deze OP
Over Albert Luque bij Ajax: "Alleen al hoe ie er bij staat, het lijkt wel of ie aan zijn haren getrokken wordt van die bus naar dat veld. Zo blij als een kind als die man in dat zwarte pak affluit. Hè hè, onder de douche."
  maandag 27 september 2010 @ 16:39:15 #2
193252 Babbatuur
'Wat een idioot joh'
pi_86905504
Mijn laatste post/vraag;

Misschien een overbodige en domme vraag; dan alvast mijn excuses.

Maar hoe zit dat bij de T-mobile abbo's? Die speciale I-phone abbonementen liggen mij niet. 500 belminuten maak ik bijvoorbeeld nooit op en 500 smsjes meestal wel. Dus ik ging kijken naar de Relax 35/45 + Web n' walk plus vast + sms verdubbelaar. Komt uit op 55.40 per maand met 450 bm/900 sms en dan dat internet. Toestelprijs is dan 90 euro.

Zie ik iets over het hoofd wat betrekking tot de internetbundel die ik dan heb?
Over Albert Luque bij Ajax: "Alleen al hoe ie er bij staat, het lijkt wel of ie aan zijn haren getrokken wordt van die bus naar dat veld. Zo blij als een kind als die man in dat zwarte pak affluit. Hè hè, onder de douche."
pi_86906749
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:39 schreef Babbatuur het volgende:
Mijn laatste post/vraag;

Misschien een overbodige en domme vraag; dan alvast mijn excuses.

Maar hoe zit dat bij de T-mobile abbo's? Die speciale I-phone abbonementen liggen mij niet. 500 belminuten maak ik bijvoorbeeld nooit op en 500 smsjes meestal wel. Dus ik ging kijken naar de Relax 35/45 + Web n' walk plus vast + sms verdubbelaar. Komt uit op 55.40 per maand met 450 bm/900 sms en dan dat internet. Toestelprijs is dan 90 euro.

Zie ik iets over het hoofd wat betrekking tot de internetbundel die ik dan heb?
Web n walk plus is een prima keuze, al is de internetsnelheid van een i-abbo wel hoger.
Maakt fantastische podcasts voor jouw bedrijf bij https://podcast-fabriek.nl
  maandag 27 september 2010 @ 17:24:06 #4
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_86907491
Vandaag binnen gekregen, wat een mooi apparaat. De helderheid van het scherm blijft me verbazen. Alleen jammer dat ik nog een anderhalve maand moet wachten voor mijn abonnement met internet ingaat.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_86909485
Let er wel op dat je als je naar een web 'n walk overstapt, niet meer terug kan naar de i-abbo's. Ik weet het niet zeker, maar ik heb meer mensen hier overgehoord.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  maandag 27 september 2010 @ 18:25:13 #6
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_86909950
:W
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_86909973
quote:
Op maandag 27 september 2010 18:25 schreef Graseter het volgende:
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  maandag 27 september 2010 @ 18:27:00 #8
262674 Graseter
pi_86910015
Met mijn iPhone die ik nu een maandje heb heb ik 10 smsjes gestuurd en 3 minuten gebelt. :')
Lang leven internet.
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_86910934
Had ik ook in het begin. Zat ik alleen maar te internetten O+
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_86912013
WhatsApp for lifeee
Its my life, dont you forget
pi_86912111
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:13 schreef AlmereRulez het volgende:
WhatsApp for lifeee
Het idee is leuk maar de app is kut en traag
pi_86912285
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:15 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Het idee is leuk maar de app is kut en traag
Ik vind het eigenlijk wel meevallen qua snelheid! Vooral als iemand zoals ik overstapt van een 3G naar een i4.
pi_86912506
Weet niet of ik dat hier gevraagd mag worden maar...zojuist heb ik mijn 32Gb iPhone 4 gehaald, deze moet dus nog geactiveerd worden (ben dus nog niet voorbij emergency call geweest). Ik wilde deze dus direct aan iTunes hangen, maar toen bedacht ik me dat ik deze iPhone 4 misschien nog kon jailbreaken, aangezien met 4.1 het anders niet meer mogelijk is.

Dus kan ik de iPhone al jailbreaken of moet ik hem gewoon activeren met de legitieme 4.1 omdat er toch geen alternatief is?
pi_86913102
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:19 schreef AlmereRulez het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk wel meevallen qua snelheid! Vooral als iemand zoals ik overstapt van een 3G naar een i4.
Op mn 3G was het helemaal drama. Ook kan ie vaak geen verbinding maken
pi_86913107
Zit er 4.0.1 op? In dat geval kan je hem gewoon acitveren en gelijk jailbreaken.
pi_86913211
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:37 schreef AlmereRulez het volgende:
Zit er 4.0.1 op? In dat geval kan je hem gewoon acitveren en gelijk jailbreaken.
Geen idee, maar wanneer ik hem activeer gaat er toch automatisch ios 4.1 op via itunes? Anders kun je toch uberhaupt niet activeren?
pi_86913373
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:39 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Geen idee, maar wanneer ik hem activeer gaat er toch automatisch ios 4.1 op via itunes? Anders kun je toch uberhaupt niet activeren?
In voorkeuren automatische synchronisatie en updates zoeken uit zetten. Krijg je een keuze tussen wel of niet updaten volgens mij.
なんだっけ
pi_86915156
Ik heb een vraag als ik bel hoort die gene me niet, maar als ik spraakherkenning of iets anders doe, hoort me mobiel me wel, wat kan ik hieraan doen? Gaat om iPhone 4
pi_86915174
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:24 schreef Apekoek het volgende:
Weet niet of ik dat hier gevraagd mag worden maar...zojuist heb ik mijn 32Gb iPhone 4 gehaald, deze moet dus nog geactiveerd worden (ben dus nog niet voorbij emergency call geweest). Ik wilde deze dus direct aan iTunes hangen, maar toen bedacht ik me dat ik deze iPhone 4 misschien nog kon jailbreaken, aangezien met 4.1 het anders niet meer mogelijk is.

Dus kan ik de iPhone al jailbreaken of moet ik hem gewoon activeren met de legitieme 4.1 omdat er toch geen alternatief is?
iTunes vraagt of je wilt updaten en doet dit niet automatisch.

Verder is de kans als je hem vandaag aangeschaft hebt, erg groot dat er 4.0.2 of 4.1 op draait. Heb iphone 4 3 weken en toen stond die al op 4.0.2.
pi_86918359
Waar kan je tegenwoordig een goede hardcase voor de 3G krijgen? hier in de winkels is geen 3G-accessoire meer te krijgen. Iemand een goede site met kwaliteitsproducten?
  maandag 27 september 2010 @ 22:17:04 #21
262674 Graseter
pi_86922398
1. Go into settings
2. General
3. Accessibility
4. Triple click
5. Black and white
6. Press the home button three times
7. ???
8. Profit
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_86923448
quote:
Op maandag 27 september 2010 22:17 schreef Graseter het volgende:
1. Go into settings
2. General
3. Accessibility
4. Triple click
5. Black and white
7. ???
8. Profit
Bij stap 2 loop ik al vast :')
  maandag 27 september 2010 @ 22:35:45 #23
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_86923491
quote:
1. Go into settings
2. General
3. Accessibility
4. Triple click
5. Black and white
7. ???
8. Profit
Iets boven die 'Triple click' kun je dat ook gewoon aanzetten.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_86924413
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:14 schreef FreeAttitude het volgende:
Waar kan je tegenwoordig een goede hardcase voor de 3G krijgen? hier in de winkels is geen 3G-accessoire meer te krijgen. Iemand een goede site met kwaliteitsproducten?
Macally of More. Google maar :).
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_86924480
quote:
1. Go into settings
2. General
3. Accessibility
4. Triple click
5. Black and white
7. ???
8. Profit
Is al oud.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_86929642
Inderdaad een prachtig toestel, heb 'em nu ook sinds begin september. Loop alleen tot begin oktober met 2 toestellen rond, maarja who cares :D. Geen problemen met de proximity sensor, alleen merk ik wel soms een licht signaalverlies als ik de antenne vasthoud links onderin. Voor de rest een geniaal toestel! Vooral als je van windows mobile overstapt hiernaar ;).
Steun ons studieproject! Bezoek ons op: http://www.nextgen-navigation.com
pi_86933606
Ik krijg 'm als het goed is binnen twee weken! Ik zit dus al 4 weken te wachten. Eindelijk...
pi_86933700
Al die mensen die zo lang wachten :') Ik ben vanuit de stad naar een dorp gegaan en daar hebben ze iPhones 4 gewoon op voorraad! Kortom niet in de stad zoeken maar erbuiten in de wat kleinere dorpen met een belcompany of t-mobile store.
pi_86937530
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 10:38 schreef Apekoek het volgende:
Al die mensen die zo lang wachten :') Ik ben vanuit de stad naar een dorp gegaan en daar hebben ze iPhones 4 gewoon op voorraad! Kortom niet in de stad zoeken maar erbuiten in de wat kleinere dorpen met een belcompany of t-mobile store.
Heb er 4,5 week op gewacht, zonder enige moeite. Ik ben niet zo'n diehard fan die vanaf dag één de nieuwste iPhone moest hebben, dit is sowieso mijn eerste iPhone. Maar het is wel leuk juist, beetje er naartoe leven voordat je hem krijgt :D des te meer waardeer je de telefoon als je em krijgt ;)
Steun ons studieproject! Bezoek ons op: http://www.nextgen-navigation.com
  dinsdag 28 september 2010 @ 12:38:19 #30
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_86937585
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 10:38 schreef Apekoek het volgende:
Er komen inderdaad steeds meer winkels die de telefoon gewoon op voorraad hebben, maar dat was een maand geleden nog niet zo. De mensen die hem toen bestelden krijgen hem ook nu binnen, net als jij :)

Daarnaast kreeg ik via T-Mobile meer korting dan ze me in de winkel wilden geven. Dat vond ik best een weekje wachten waard.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_86938847
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 12:36 schreef AlligatorNL het volgende:

[..]

Heb er 4,5 week op gewacht, zonder enige moeite. Ik ben niet zo'n diehard fan die vanaf dag één de nieuwste iPhone moest hebben, dit is sowieso mijn eerste iPhone. Maar het is wel leuk juist, beetje er naartoe leven voordat je hem krijgt :D des te meer waardeer je de telefoon als je em krijgt ;)
Ik ook niet, in tegenstelling tot jou heb ik niets gereserveerd en ben ik gister gewoon in een belcompany gaan vragen of ze hem TOEVALLIG hadden. En het antwoord was ja en 5 minuten later stond ik met mijn i4 buiten.
pi_86942876
Het scherm is echt heel mooi vergeleken met de 3gs! Nu nog alles aan het overzettten via itunes.
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
pi_86942995
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 12:38 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Er komen inderdaad steeds meer winkels die de telefoon gewoon op voorraad hebben, maar dat was een maand geleden nog niet zo. De mensen die hem toen bestelden krijgen hem ook nu binnen, net als jij :)

Daarnaast kreeg ik via T-Mobile meer korting dan ze me in de winkel wilden geven. Dat vond ik best een weekje wachten waard.
Ik heb er ook een maand op moeten wachten, maar ik heb de 32GB dan ook voor 20 euro p/mnd voor 2 jaar met 210 bijbetalen. (Overigens verlenging met webnwalk standaard). 690 totaal inc abo + dat ik 35 euro korting heb gehad ivm lange wachttijd(foutje in hun systeem waardoor ik opnieuw moest betellen) ~O>
pi_86943875
Iedereen in dit topic heeft toch het nieuwste van het nieuwste, maar ik post 'm toch even:
[TK] iPhone 3G 16GB WIT O+

:@ Ge wit moar neuit.
pi_86944816
Voor de unlockende mensen, Ben verstrekt totaal geen micro-simmetjes!
pi_86944895
kun je ze niet knippen? Of hebben ze een te grote chip?
  dinsdag 28 september 2010 @ 17:05:33 #37
193252 Babbatuur
'Wat een idioot joh'
pi_86947069
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 13:18 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ik ook niet, in tegenstelling tot jou heb ik niets gereserveerd en ben ik gister gewoon in een belcompany gaan vragen of ze hem TOEVALLIG hadden. En het antwoord was ja en 5 minuten later stond ik met mijn i4 buiten.
Als je hem in de winkel haalt kun je dan ook Relax online van T-Mobile krijgen? Volgens mij niet toch?
  dinsdag 28 september 2010 @ 17:07:55 #38
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_86947174
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:40 schreef Blaxje het volgende:
Iedereen in dit topic heeft toch het nieuwste van het nieuwste, maar ik post 'm toch even:
[TK] iPhone 3G 16GB WIT O+

:@ Ge wit moar neuit.
Het scheelt dat je een witte verkoopt, en de 4 is nog steeds niet in het wit te krijgen.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_86947880
Remote 2.0 voor iPhone is trouwens uit :D Retina support :Y
pi_86951395
M'n iphone 2g blijft hangen bij het opstartscherm (met het apple logotje). Oplossingen via google waren herstellen met nieuwe softwareversie erop zetten, alleen herkent itunes hem niet omdat die waarschijnlijk nog niet opgestart is.
Iemand oplossing?
pi_86952768
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 19:08 schreef LennyCole het volgende:
M'n iphone 2g blijft hangen bij het opstartscherm (met het apple logotje). Oplossingen via google waren herstellen met nieuwe softwareversie erop zetten, alleen herkent itunes hem niet omdat die waarschijnlijk nog niet opgestart is.
Iemand oplossing?
Geen idee of dit wat oplevert: http://www.iphoneclub.nl/(...)ngen-apple-logo.html
pi_86953628
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 19:08 schreef LennyCole het volgende:
Iemand oplossing?
Al geprobeerd je iPhone te dwingen UDF mode in te gaan en vanaf daar te herstellen?
pi_86956534

Ik wil ook een iPhone!...... Nog eventjes...

Over 2 dagen nieuwe versie van de iPhone 4.
pi_86963951
Beste iPhoners van Fok!, ik zit met een brandende vraag!

Heb nu een Vodafone abonnement icm een Blackberry Bold (dus ook met
Blackberry Internet Service). Dit abonnement loopt af volgend jaar augustus,
maar ik ben de laatste tijd toch wel erg geïnteresseerd geraakt in een iPhone
4.

Nu ben ik van plan om ergens (waar het beste?) een simlockvrije iPhone 4 te
kopen. Kan ik dan mijn Vodafone sim gebruiken in de iPhone 4? Moet ik deze
verknippen of kan ik bij Vodafone een microsim te halen welke mijn huidige
simkaart vervangt, en zal dit uberhaupt gaan werken?

Als mijn abonnement dan afgelopen is wil ik overstappen op een simonly
abonnement.

Ik dank u bij voorbaat! :)
  dinsdag 28 september 2010 @ 23:15:09 #45
262674 Graseter
pi_86963990
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:55 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]

Ik wil ook een iPhone!...... Nog eventjes...

Over 2 dagen nieuwe versie van de iPhone 4.
:')?
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
  dinsdag 28 september 2010 @ 23:33:58 #46
281157 AskBrad
Heracles Almelo
pi_86964793
Nog een week dan kan ik eindelijk bellen :')
I'm Back Again!
pi_86964887
Simlockvrije iphone kun je in belgie kopen. In antwerpen zijn ze verkrijgbaar bij de mediamarkt(op bestelling en 2-3 weken wachttijd). In NL kun je ze '2dehands'(maar dan nieuw) kopen. ze zijn dan +-700 voor de 16GB.

Je huidige abonnement kun je gewoon gebruiken in de iphone. Volgens mij kun je bij vodafone een microsimkaart aanvragen voor een tientje.
pi_86969611
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 23:15 schreef Graseter het volgende:

[..]

:')?
Nieuwe versie van de iPhone...??
  woensdag 29 september 2010 @ 08:36:18 #49
262674 Graseter
pi_86969623
quote:
Op woensdag 29 september 2010 08:35 schreef Qunix het volgende:

[..]

Nieuwe versie van de iPhone...??
Nieuwe versie iPhone weet ik al.
Maar die jailbreak. :')
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_86970006
quote:
Op woensdag 29 september 2010 08:36 schreef Graseter het volgende:

[..]

Nieuwe versie iPhone weet ik al.
Maar die jailbreak. :')
Ik vind hem wel mooi eigenlijk :)
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_86976499
Ik vind hem wel tof...
  Redactie Games woensdag 29 september 2010 @ 13:34:00 #52
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_86978034
Iemand anders ook al broekzakbelervaringen gehad met de iPhone? " :') "

Overigens leest het irritant dat in de TT geen "-" staat tussen de reeks en de titel.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_86981332
Een maat gaat volgende week naar Birmingham, is er enige mogelijkheid dat ze daar losse iPhone 4 verkopen?

En zo ja, kan ik ergens een exemplaar reserveren zodat hij hem op kan halen? Vind geen email adres oid..
pi_86981561
Gewoon even bellen naar een paar winkels in Birmingham. Denk niet dat iemand het antwoord heeft voor je.

Apple store in Birmingham.

Store Information
Address:
Level 3, Upper Mall West
Birmingham, B5 4BU
0121 260 1900

Resellers

Store Information
Address:
Level 3, Upper Mall West
Birmingham, B5 4BU
0121 260 1900

DIGITAL VILLAGE
JAMES ST., UNIT 2 DAKOTA BUILDINGS
B3 1SD - BIRMINGHAM
Tel. 0121 687 4777

Succes met bellen :o

[ Bericht 32% gewijzigd door nelisb op 29-09-2010 15:09:41 ]
pi_86981878
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:34 schreef Mr.Noodle het volgende:

Overigens leest het irritant dat in de TT geen "-" staat tussen de reeks en de titel.
LOL. Nee, gelukkig niet, hoewel wel eens iemand per ongeluk gebeld terwijl m'n iPhone in mijn schoudertas zat.

iPhone is cool! Favoriete app is whatsapp.
pi_86982191
quote:
Op woensdag 29 september 2010 15:01 schreef nelisb het volgende:
Gewoon even bellen naar een paar winkels in Birmingham. Denk niet dat iemand het antwoord heeft voor je.

Apple store in Birmingham.

Store Information
Address:
Level 3, Upper Mall West
Birmingham, B5 4BU
0121 260 1900

Resellers

Store Information
Address:
Level 3, Upper Mall West
Birmingham, B5 4BU
0121 260 1900

DIGITAL VILLAGE
JAMES ST., UNIT 2 DAKOTA BUILDINGS
B3 1SD - BIRMINGHAM
Tel. 0121 687 4777

Succes met bellen :o
Bedankt man! Op de Apple site vond ik maar 1 reseller. :)
Lijkt me dat ik bij de Apple store zelf meer kans maak dan bij een reseller ofniet?
pi_86986268
Heb je al gebeld? Dan kom je er vanzelf achter.
pi_86990236
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:49 schreef nelisb het volgende:
Heb je al gebeld? Dan kom je er vanzelf achter.
Naar beide gebeld en twee keer hetzelfde antwoord: 'Over voorraden doen we telefonisch geen mededelingen'. ;(
pi_86996543
Helaas.
  woensdag 29 september 2010 @ 21:43:06 #60
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_86999282
quote:
1. Go into settings
2. General
3. Accessibility
4. Triple click
5. Black and white
7. ???
8. Profit
Ik heb die voice over knop, maar hoe krijg ik het uit :'(? als ik uit selecteer loopt ie nog steeds te lullen
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
  woensdag 29 september 2010 @ 21:44:36 #61
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_86999382
Oh, ik moest dus blijkbaar nog een keer die optie selecteren en dan 3 keer op de home button :')
wat zwaar irritant die stem :D
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
  woensdag 29 september 2010 @ 23:03:00 #62
262674 Graseter
pi_87003892
Als ik iemand wil bellen met een iPhone 4 via facetime staat er FaceTime is niet beschikbaar voor <naam>, als hij mij belt krijgt hij hetzelfde.
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
  woensdag 29 september 2010 @ 23:04:37 #63
262674 Graseter
pi_87003962
Oh wacht, we zaten allebei te bellen naar ons oude nummer. :')
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_87004299
Ik heb een vraagske: Hoe lang gaat je iPhone mee als je hem alleen maar gaat gebruiken als een iPod Touch (Dus vliegtuigmodus aan dus)? En met gebruik bedoel ik dan alleen muziek, films, iBooks en foto's schieten.
Specefiek heb ik het over een iPhone 3GS.
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 29 september 2010 @ 23:12:16 #65
262674 Graseter
pi_87004326
quote:
Op woensdag 29 september 2010 23:11 schreef o.us het volgende:
Ik heb een vraagske: Hoe lang gaat je iPhone mee als je hem alleen maar gaat gebruiken als een iPod Touch (Dus vliegtuigmodus aan dus)? En met gebruik bedoel ik dan alleen muziek, films, iBooks en foto's schieten.
Als je alleen maar muziek luistert, lang.
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_87009186
quote:
Op woensdag 29 september 2010 13:34 schreef Mr.Noodle het volgende:

Ja heb ik 1 x gehad en was ik niet blij mee,belt gvd net de verkeerde persoon. :(
pi_87009188
http://www.iphoneclub.nl/(...)it-bekend-jailbreak/

Via de iPhone Wiki heeft hacker pod2g meer informatie over de totstandkoming van de SHAtter exploit bekend gemaakt. De informatie is vooral bedoeld voor gebruikers met een interesse in de technische achtergrond. De geplaatste details bevestigen dat het gaat om een bootrom-exploit, die dus per definitie niet door middel van een eenvoudige firmwareupdate door Apple verholpen kan worden.Via Twitter heeft pod2g daarnaast laten weten dat hij verwacht dat de release van de volgende jailbreak (mogelijk in de vorm van Greenpois0n) volgens hem eerder een kwestie van dagen dan van weken is.

*O* Jailbreak, jailbreak, jailbreak *O*
pi_87015063
quote:
Op woensdag 29 september 2010 23:12 schreef Graseter het volgende:

[..]

Als je alleen maar muziek luistert, lang.
Als je af en toe een gemiddelde film er op kijkt?
Feyenoord Rotterdam
pi_87015624
Vandaag iPhone halen, maar m'n KPN abo loopt t/m december. :|W
Hoe kan ik wél gaan bellen tot aan december met m'n KPN sim zonder dat ik extra ga betalen?
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_87016172
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:00 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Hoe kan ik wél gaan bellen tot aan december met m'n KPN sim zonder dat ik extra ga betalen?
Een simlockvrije iPhone kopen en zorgen dat je een microsim krijgt van KPN (ga ervan uit dat je een iPhone 4 haalt..).
pi_87016175
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:00 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Wachten op de Jailbreak en dan Unlocken (= simlock vrij maken) :)

Heb ik ook gedaan
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_87016191
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:18 schreef Gauner het volgende:

[..]

Een simlockvrije iPhone kopen en zorgen dat je een microsim krijgt van KPN (ga ervan uit dat je een iPhone 4 haalt..).
Nee, ik neem een nieuw abo. Neem wel een iPhone 4 ofcourse. Moet ik dan nog wel een extra microsim sowieso kopen om m'n oude KPN daar in te krijgen?
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_87016208
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:18 schreef Agiath het volgende:

[..]

Wachten op de Jailbreak en dan Unlocken (= simlock vrij maken) :)

Heb ik ook gedaan
Yea nice, alleen heb ik waarschijnlijk 4.1 erop he, dus nog even wachten tot dat beschikbaar is denk ik.
pi_87016231
quote:
Op woensdag 29 september 2010 23:11 schreef o.us het volgende:
Behoorlijk lang. Ik denk dat je dan de cijfers die bij de iPod Touch gegeven worden het best als referentie kunt gebruiken.

Als je Wifi gaat gebruiken, is je batterij wel vrij snel leeg.
  donderdag 30 september 2010 @ 14:25:03 #75
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_87020678
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:20 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Behoorlijk lang. Ik denk dat je dan de cijfers die bij de iPod Touch gegeven worden het best als referentie kunt gebruiken.

Als je Wifi gaat gebruiken, is je batterij wel vrij snel leeg.
Mwa, ook met WiFi aan gaat het bij mij vrij rustig eigenlijk. Alleen bij filmpjes kijken gaat het wat sneller. Maar alles bij elkaar valt het me reuze mee.

En wát een scherm :9

;)
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  Redactie Games donderdag 30 september 2010 @ 14:28:57 #76
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_87020811
Angry Birds met Retina graphics update. Zo dat wordt niet meer naar de pixels staren.. *O*
En WiFi trekt een stuk minder energie weg dan 3G. Ik kan m'n iPhone nu 3 a 4 dagen gebruiken in standby stand als ik 3G uitzet.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_87023433
Net via eBay.co.uk een iPhone 4 weten te bemachtigen via een veiling.
640 euro incl. shipping, geen al te gekke prijs en tenminste goedkoper als
via Marktplaats. Nu maar wachten tot hij er is. :)
pi_87025677
Oktober abonnementen van Vodafone?
  donderdag 30 september 2010 @ 16:37:21 #79
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_87026221
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:38 schreef Gauner het volgende:
Net via eBay.co.uk een iPhone 4 weten te bemachtigen via een veiling.
640 euro incl. shipping, geen al te gekke prijs en tenminste goedkoper als
via Marktplaats. Nu maar wachten tot hij er is. :)
Hier was ie laatst voor 600 op de V&A
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_87026282
quote:
Op donderdag 30 september 2010 16:37 schreef Hyman het volgende:

[..]

Hier was ie laatst voor 600 op de V&A
I know, maar geen simlockvrije. En dat heb ik nodig. :)
pi_87029388
quote:
Op donderdag 30 september 2010 16:26 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik ben benieuwd ja...
pi_87033195
Ik heb de Speck hoesje hier liggen als iemand deze nodig heeft!
pi_87033402
630 euro simlockvrij op voorraad in belgie bij mediamarkt antwerpen.
pi_87035845
Hij is nu FIFA 2011 aan het installeren, ben benieuwd :D
pi_87037451
quote:
Op donderdag 30 september 2010 16:26 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik ben ook benieuwd! Het enige wat me tegenhoudt een iPhone 4 met abo te nemen is dus T-Mobile. Of valt dat tegenwoordig ook allemaal wel mee?
pi_87037752
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:00 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Ik ben ook benieuwd! Het enige wat me tegenhoudt een iPhone 4 met abo te nemen is dus T-Mobile. Of valt dat tegenwoordig ook allemaal wel mee?
Bereik schijnt kut te zijn, ik weet niet of dat in het hele land geld maar in Oost-Groningen wel.
pi_87038563
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:06 schreef Gitaarmat het volgende:

[..]

Bereik schijnt kut te zijn, ik weet niet of dat in het hele land geld maar in Oost-Groningen wel.
Moet zeggen dat ik het ook niet echt geweldig bereik vind (omgeving Bussum)
pi_87040148
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:00 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Ben er aardig tevreden over!

Omg mogen duidelijk zijn
  donderdag 30 september 2010 @ 22:42:53 #89
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_87043137
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:06 schreef Gitaarmat het volgende:

[..]

Bereik ben ik ook niet ontzettend over te spreken. Ik zit vaak op de trein tussen Den Bosch en Eindhoven en ik heb daar nooit veel balkjes en geen 3G wat in de trein toch wel erg jammer is. Over de telefoon zelf ben ik nog steeds dik tevreden. :9~!
pi_87043567
Ik heb juist weer 100% bereik in Rotterdam :P.
Feyenoord Rotterdam
pi_87044532
Kan er geen apart topic komen voor vragen over de iPhone? Wordt hier eerlijk gezegd beetje moe van.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_87044741
quote:
Op donderdag 30 september 2010 23:09 schreef CantFazeMe het volgende:
Kan er geen apart topic komen voor vragen over de iPhone? Wordt hier eerlijk gezegd beetje moe van.
Ja, laten we een iPhone reeks beginnen! Oh wacht..
pi_87049648
Waarom werkt google maps niet offline? Echt heel irritant...Als je eenmaal de map gedownload hebt zou je die dan toch tenminste, als je niet in en uitzoomt en het niet hoeft te laden, zo kunnen houden?? Is er een alternatieve map app waarbij je wel gewoon offline weet waar je heen gaat?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 08:47:29 #94
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_87050388
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 07:34 schreef Norrage het volgende:
Waarom werkt google maps niet offline? Echt heel irritant...Als je eenmaal de map gedownload hebt zou je die dan toch tenminste, als je niet in en uitzoomt en het niet hoeft te laden, zo kunnen houden?? Is er een alternatieve map app waarbij je wel gewoon offline weet waar je heen gaat?
Als je de app afsluit en later weer opent, staat de laatstgebruikte kaart toch altijd in beeld?
Dat'ie alle andere kaarten niet opslaat is maar goed ook, dat zou in no-time nogal een bak data opleveren. Als je offline wilt kunnen navigeren, zul je op zoek moeten naar een navigatieprogramma met meegeleverde kaarten. Je kunt Navigon momenteel gratis downloaden met kaarten van Nederland.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 08:57:55 #95
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_87050540
quote:
Op donderdag 30 september 2010 23:14 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Ja, laten we een iPhone reeks beginnen! Oh wacht..
Ga weg met je sarcasme. Het is al een tijdje zo dat er telkens vragen langskomen die al beantwoord zijn.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_87060135
Mijn IPhone G2 geeft een / geen sim aanwezig/ melding en belt dus niet, terwijl er een Vodafoon simcard met Internet inzit en zat. En een andere G2 gaf ook opeens /alleen noodnrs/ is dat iets van Vodafoon? Wie weet raad? Mvg parapono
pi_87060265
Abo stopgezet ? Geblokkeerd door Vodafone, daar lijkt het ieder geval op.

Wat zei Vodafone?
pi_87062421
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 08:57 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Ga weg met je sarcasme. Het is al een tijdje zo dat er telkens vragen langskomen die al beantwoord zijn.
Nou zeg, verschrikkelijk. Je kan er gewoon overheen lezen
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 15:21:28 #99
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_87063478
Sinds de laatste update van Remote werkt die app voor geen meter meer zeg :{. Bij de iTunes DJ functie is de playlist die je bekijkt een grote bende, en ik moet de app om de haverklap "handmatig de nek omdraaien" (via 2x home button) en weer opnieuw starten om überhaupt verbinding te kunnen maken.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_87065882
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 15:21 schreef JDude het volgende:
Sinds de laatste update van Remote werkt die app voor geen meter meer zeg :{. Bij de iTunes DJ functie is de playlist die je bekijkt een grote bende, en ik moet de app om de haverklap "handmatig de nek omdraaien" (via 2x home button) en weer opnieuw starten om überhaupt verbinding te kunnen maken.
Bij mij doet iTunes DJ het helemaal niet meer.. Verder wel toffe update.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')