LOL. Nee, gelukkig niet, hoewel wel eens iemand per ongeluk gebeld terwijl m'n iPhone in mijn schoudertas zat.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Iemand anders ook al broekzakbelervaringen gehad met de iPhone? ""
Overigens leest het irritant dat in de TT geen "-" staat tussen de reeks en de titel.
Bedankt man! Op de Apple site vond ik maar 1 reseller.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:01 schreef nelisb het volgende:
Gewoon even bellen naar een paar winkels in Birmingham. Denk niet dat iemand het antwoord heeft voor je.
Apple store in Birmingham.
Store Information
Address:
Level 3, Upper Mall West
Birmingham, B5 4BU
0121 260 1900
Resellers
Store Information
Address:
Level 3, Upper Mall West
Birmingham, B5 4BU
0121 260 1900
DIGITAL VILLAGE
JAMES ST., UNIT 2 DAKOTA BUILDINGS
B3 1SD - BIRMINGHAM
Tel. 0121 687 4777
Succes met bellen![]()
Naar beide gebeld en twee keer hetzelfde antwoord: 'Over voorraden doen we telefonisch geen mededelingen'.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:49 schreef nelisb het volgende:
Heb je al gebeld? Dan kom je er vanzelf achter.
Ik heb die voice over knop, maar hoe krijg ik het uitquote:Op maandag 27 september 2010 22:17 schreef Graseter het volgende:
1. Go into settings
2. General
3. Accessibility
4. Triple click
5. Black and white
6. Press the home button three times
7. ???
8. Profit
Als je alleen maar muziek luistert, lang.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:11 schreef o.us het volgende:
Ik heb een vraagske: Hoe lang gaat je iPhone mee als je hem alleen maar gaat gebruiken als een iPod Touch (Dus vliegtuigmodus aan dus)? En met gebruik bedoel ik dan alleen muziek, films, iBooks en foto's schieten.
Specefiek heb ik het over een iPhone 3GS.
Ja heb ik 1 x gehad en was ik niet blij mee,belt gvd net de verkeerde persoon.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Iemand anders ook al broekzakbelervaringen gehad met de iPhone? ""
Overigens leest het irritant dat in de TT geen "-" staat tussen de reeks en de titel.
Als je af en toe een gemiddelde film er op kijkt?quote:Op woensdag 29 september 2010 23:12 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als je alleen maar muziek luistert, lang.
Een simlockvrije iPhone kopen en zorgen dat je een microsim krijgt van KPN (ga ervan uit dat je een iPhone 4 haalt..).quote:Op donderdag 30 september 2010 12:00 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Vandaag iPhone halen, maar m'n KPN abo loopt t/m december.![]()
Hoe kan ik wél gaan bellen tot aan december met m'n KPN sim zonder dat ik extra ga betalen?
Wachten op de Jailbreak en dan Unlocken (= simlock vrij maken)quote:Op donderdag 30 september 2010 12:00 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Vandaag iPhone halen, maar m'n KPN abo loopt t/m december.![]()
Hoe kan ik wél gaan bellen tot aan december met m'n KPN sim zonder dat ik extra ga betalen?
Nee, ik neem een nieuw abo. Neem wel een iPhone 4 ofcourse. Moet ik dan nog wel een extra microsim sowieso kopen om m'n oude KPN daar in te krijgen?quote:Op donderdag 30 september 2010 12:18 schreef Gauner het volgende:
[..]
Een simlockvrije iPhone kopen en zorgen dat je een microsim krijgt van KPN (ga ervan uit dat je een iPhone 4 haalt..).
Yea nice, alleen heb ik waarschijnlijk 4.1 erop he, dus nog even wachten tot dat beschikbaar is denk ik.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:18 schreef Agiath het volgende:
[..]
Wachten op de Jailbreak en dan Unlocken (= simlock vrij maken)
Heb ik ook gedaan
Behoorlijk lang. Ik denk dat je dan de cijfers die bij de iPod Touch gegeven worden het best als referentie kunt gebruiken.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:11 schreef o.us het volgende:
Ik heb een vraagske: Hoe lang gaat je iPhone mee als je hem alleen maar gaat gebruiken als een iPod Touch (Dus vliegtuigmodus aan dus)? En met gebruik bedoel ik dan alleen muziek, films, iBooks en foto's schieten.
Specefiek heb ik het over een iPhone 3GS.
Mwa, ook met WiFi aan gaat het bij mij vrij rustig eigenlijk. Alleen bij filmpjes kijken gaat het wat sneller. Maar alles bij elkaar valt het me reuze mee.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Behoorlijk lang. Ik denk dat je dan de cijfers die bij de iPod Touch gegeven worden het best als referentie kunt gebruiken.
Als je Wifi gaat gebruiken, is je batterij wel vrij snel leeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |