abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86929642
Inderdaad een prachtig toestel, heb 'em nu ook sinds begin september. Loop alleen tot begin oktober met 2 toestellen rond, maarja who cares :D. Geen problemen met de proximity sensor, alleen merk ik wel soms een licht signaalverlies als ik de antenne vasthoud links onderin. Voor de rest een geniaal toestel! Vooral als je van windows mobile overstapt hiernaar ;).
Steun ons studieproject! Bezoek ons op: http://www.nextgen-navigation.com
pi_86933606
Ik krijg 'm als het goed is binnen twee weken! Ik zit dus al 4 weken te wachten. Eindelijk...
pi_86933700
Al die mensen die zo lang wachten :') Ik ben vanuit de stad naar een dorp gegaan en daar hebben ze iPhones 4 gewoon op voorraad! Kortom niet in de stad zoeken maar erbuiten in de wat kleinere dorpen met een belcompany of t-mobile store.
pi_86937530
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 10:38 schreef Apekoek het volgende:
Al die mensen die zo lang wachten :') Ik ben vanuit de stad naar een dorp gegaan en daar hebben ze iPhones 4 gewoon op voorraad! Kortom niet in de stad zoeken maar erbuiten in de wat kleinere dorpen met een belcompany of t-mobile store.
Heb er 4,5 week op gewacht, zonder enige moeite. Ik ben niet zo'n diehard fan die vanaf dag één de nieuwste iPhone moest hebben, dit is sowieso mijn eerste iPhone. Maar het is wel leuk juist, beetje er naartoe leven voordat je hem krijgt :D des te meer waardeer je de telefoon als je em krijgt ;)
Steun ons studieproject! Bezoek ons op: http://www.nextgen-navigation.com
  dinsdag 28 september 2010 @ 12:38:19 #30
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_86937585
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 10:38 schreef Apekoek het volgende:
Er komen inderdaad steeds meer winkels die de telefoon gewoon op voorraad hebben, maar dat was een maand geleden nog niet zo. De mensen die hem toen bestelden krijgen hem ook nu binnen, net als jij :)

Daarnaast kreeg ik via T-Mobile meer korting dan ze me in de winkel wilden geven. Dat vond ik best een weekje wachten waard.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_86938847
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 12:36 schreef AlligatorNL het volgende:

[..]

Heb er 4,5 week op gewacht, zonder enige moeite. Ik ben niet zo'n diehard fan die vanaf dag één de nieuwste iPhone moest hebben, dit is sowieso mijn eerste iPhone. Maar het is wel leuk juist, beetje er naartoe leven voordat je hem krijgt :D des te meer waardeer je de telefoon als je em krijgt ;)
Ik ook niet, in tegenstelling tot jou heb ik niets gereserveerd en ben ik gister gewoon in een belcompany gaan vragen of ze hem TOEVALLIG hadden. En het antwoord was ja en 5 minuten later stond ik met mijn i4 buiten.
pi_86942876
Het scherm is echt heel mooi vergeleken met de 3gs! Nu nog alles aan het overzettten via itunes.
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
pi_86942995
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 12:38 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Er komen inderdaad steeds meer winkels die de telefoon gewoon op voorraad hebben, maar dat was een maand geleden nog niet zo. De mensen die hem toen bestelden krijgen hem ook nu binnen, net als jij :)

Daarnaast kreeg ik via T-Mobile meer korting dan ze me in de winkel wilden geven. Dat vond ik best een weekje wachten waard.
Ik heb er ook een maand op moeten wachten, maar ik heb de 32GB dan ook voor 20 euro p/mnd voor 2 jaar met 210 bijbetalen. (Overigens verlenging met webnwalk standaard). 690 totaal inc abo + dat ik 35 euro korting heb gehad ivm lange wachttijd(foutje in hun systeem waardoor ik opnieuw moest betellen) ~O>
pi_86943875
Iedereen in dit topic heeft toch het nieuwste van het nieuwste, maar ik post 'm toch even:
[TK] iPhone 3G 16GB WIT O+

:@ Ge wit moar neuit.
pi_86944816
Voor de unlockende mensen, Ben verstrekt totaal geen micro-simmetjes!
pi_86944895
kun je ze niet knippen? Of hebben ze een te grote chip?
  dinsdag 28 september 2010 @ 17:05:33 #37
193252 Babbatuur
'Wat een idioot joh'
pi_86947069
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 13:18 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ik ook niet, in tegenstelling tot jou heb ik niets gereserveerd en ben ik gister gewoon in een belcompany gaan vragen of ze hem TOEVALLIG hadden. En het antwoord was ja en 5 minuten later stond ik met mijn i4 buiten.
Als je hem in de winkel haalt kun je dan ook Relax online van T-Mobile krijgen? Volgens mij niet toch?
Over Albert Luque bij Ajax: "Alleen al hoe ie er bij staat, het lijkt wel of ie aan zijn haren getrokken wordt van die bus naar dat veld. Zo blij als een kind als die man in dat zwarte pak affluit. Hè hè, onder de douche."
  dinsdag 28 september 2010 @ 17:07:55 #38
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_86947174
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:40 schreef Blaxje het volgende:
Iedereen in dit topic heeft toch het nieuwste van het nieuwste, maar ik post 'm toch even:
[TK] iPhone 3G 16GB WIT O+

:@ Ge wit moar neuit.
Het scheelt dat je een witte verkoopt, en de 4 is nog steeds niet in het wit te krijgen.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_86947880
Remote 2.0 voor iPhone is trouwens uit :D Retina support :Y
pi_86951395
M'n iphone 2g blijft hangen bij het opstartscherm (met het apple logotje). Oplossingen via google waren herstellen met nieuwe softwareversie erop zetten, alleen herkent itunes hem niet omdat die waarschijnlijk nog niet opgestart is.
Iemand oplossing?
pi_86952768
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 19:08 schreef LennyCole het volgende:
M'n iphone 2g blijft hangen bij het opstartscherm (met het apple logotje). Oplossingen via google waren herstellen met nieuwe softwareversie erop zetten, alleen herkent itunes hem niet omdat die waarschijnlijk nog niet opgestart is.
Iemand oplossing?
Geen idee of dit wat oplevert: http://www.iphoneclub.nl/(...)ngen-apple-logo.html
pi_86953628
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 19:08 schreef LennyCole het volgende:
Iemand oplossing?
Al geprobeerd je iPhone te dwingen UDF mode in te gaan en vanaf daar te herstellen?
Its my life, dont you forget
pi_86956534

Ik wil ook een iPhone!...... Nog eventjes...

Over 2 dagen nieuwe versie van de iPhone 4.
pi_86963951
Beste iPhoners van Fok!, ik zit met een brandende vraag!

Heb nu een Vodafone abonnement icm een Blackberry Bold (dus ook met
Blackberry Internet Service). Dit abonnement loopt af volgend jaar augustus,
maar ik ben de laatste tijd toch wel erg geïnteresseerd geraakt in een iPhone
4.

Nu ben ik van plan om ergens (waar het beste?) een simlockvrije iPhone 4 te
kopen. Kan ik dan mijn Vodafone sim gebruiken in de iPhone 4? Moet ik deze
verknippen of kan ik bij Vodafone een microsim te halen welke mijn huidige
simkaart vervangt, en zal dit uberhaupt gaan werken?

Als mijn abonnement dan afgelopen is wil ik overstappen op een simonly
abonnement.

Ik dank u bij voorbaat! :)
  dinsdag 28 september 2010 @ 23:15:09 #45
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_86963990
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:55 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]

Ik wil ook een iPhone!...... Nog eventjes...

Over 2 dagen nieuwe versie van de iPhone 4.
:')?
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
  dinsdag 28 september 2010 @ 23:33:58 #46
281157 AskBrad
Heracles Almelo
pi_86964793
Nog een week dan kan ik eindelijk bellen :')
I'm Back Again!
pi_86964887
Simlockvrije iphone kun je in belgie kopen. In antwerpen zijn ze verkrijgbaar bij de mediamarkt(op bestelling en 2-3 weken wachttijd). In NL kun je ze '2dehands'(maar dan nieuw) kopen. ze zijn dan +-700 voor de 16GB.

Je huidige abonnement kun je gewoon gebruiken in de iphone. Volgens mij kun je bij vodafone een microsimkaart aanvragen voor een tientje.
pi_86969611
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 23:15 schreef Graseter het volgende:

[..]

:')?
Nieuwe versie van de iPhone...??
  woensdag 29 september 2010 @ 08:36:18 #49
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_86969623
quote:
Op woensdag 29 september 2010 08:35 schreef Qunix het volgende: