iTunes maakt backups van je iPhone, je kan dus gewoon herstellen vanaf een backup.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:43 schreef mcwops het volgende:
hi! heb een 3gs met JB en krijg nu error-melding op mijn pc in Itunes dat er niet gesynct kan worden en de aanbeveling om herstellen fabrieksinstellingen onder voorkeuren te selecteren. iets in mij zegt dat als ik dat doe ik alles kwijt van na de JB. wat jullie?
en hoe doe ik dat. want als ik via itunes op iphone klik, krijg ik alleen maar de tab samenvatting te zien met daarop de herstel button. en die herstel button mot ik niet hebben, want dan gooit ie er alles af.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:18 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
iTunes maakt backups van je iPhone, je kan dus gewoon herstellen vanaf een backup.
Binnen de garantie krijg je een nieuwe als je hem laat opsturen door T-Mobile.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:56 schreef ik.ben.hier het volgende:
Hoi mensen!
Ik krijg last van kleine haarscheurtjes bij mijn accu aansluiting, heb van meerdere mensen gehoord dat ze er last van hadden. Kan je er iets aandoen, neem aan dat T-mobile er niets aan doet of wel?
De JB? of je nieuwe iphone?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:00 schreef enilnomrow het volgende:
Woeii, hij komt tussen nu en 12.50u!
Zijn de levertijden bij T-Mobile nog steeds zo lang?!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:00 schreef enilnomrow het volgende:
Woeii, hij komt tussen nu en 12.50u!
quote:
Dat heb ik nu ook met de i4. Ik wacht de 4.1 jb af en update hem dan gewoon.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:07 schreef mcwops het volgende:
[..]
en hoe doe ik dat. want als ik via itunes op iphone klik, krijg ik alleen maar de tab samenvatting te zien met daarop de herstel button. en die herstel button mot ik niet hebben, want dan gooit ie er alles af.
[ link | afbeelding ]
snap ook niet waar ik dit moet zoeken?
omdat ik itunes alleen maar gebruik voor mn mp3's drop en draf te gooien heb ik nu maar Copytrans geinstalleerdquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:52 schreef AlmereRulez het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook met de i4. Ik wacht de 4.1 jb af en update hem dan gewoon.
Ja ik ook alleen doet ie het bij Copytrans ook niet!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:57 schreef mcwops het volgende:
[..]
omdat ik itunes alleen maar gebruik voor mn mp3's drop en draf te gooien heb ik nu maar Copytrans geinstalleerd
Bovenop de abonnementskosten komen dus ook nog belkosten:quote:KPN BedrijfsFlexibel - 2 jaar
Geen bundel, u betaalt voor wat u gebruikt
Internetbundel komt er dan ook nog bij.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:32 schreef Impry het volgende:
Bovenop de abonnementskosten komen dus ook nog belkosten:
Bellen in NL naar vast en mobiel Per minuut ¤ 0,10
Sms verzenden in Nederland Per bericht ¤ 0,10
Als je dus uitgaat van een T-Mobile i-150 abonnement. Komt er dus nog ¤ 15,- per maand bij, dat is ¤ 360,- in totaal.
Goed om even te onthouden.
Die had Catch al berekend bij die ¤ 420,-quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Internetbundel komt er dan ook nog bij.
iPod / MP3 speler staat erop, als je het met de iPhone wil gebruiken zal het met een kabel moeten. Maar voor die prijs heb je betere in de Mediamarkt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:55 schreef Saninl het volgende:
http://www.gaveaktie.nl/i(...)_virtuemart&Itemid=3
iPhone past hier niet op
daarbij hoef je er niet mee te bellen. Dan komt het op 420 euro.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:36 schreef Impry het volgende:
[..]
Die had Catch al berekend bij die ¤ 420,-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |