iTunes wilt dat je Copytrans gebuikt!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:11 schreef fransbreda het volgende:
Waarom synct itunes niet alle foto's die ik heb aangevinkt?
Ik haat itunes zoooó![]()
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:30 schreef Sharpdressedman het volgende:
Jezus wat een gekanker weer in dit topic![]()
Komt er een vraag voorbij dan maak je de keuze of je die beantwoord ja of nee. Simpel toch?
Dat Tweakers gezeik past beter op het Tweakers forum, elkaar beetje helpen moet kunnen toch?
Overigens is een topic van niemand, als men zich aan de Fok policy houdt is volgens mij iedereen welkom.
Da's wel jammer, ja.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:42 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Bereik ben ik ook niet ontzettend over te spreken. Ik zit vaak op de trein tussen Den Bosch en Eindhoven en ik heb daar nooit veel balkjes en geen 3G wat in de trein toch wel erg jammer is. Over de telefoon zelf ben ik nog steeds dik tevreden.!
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:43 schreef retorbrapi het volgende:
Als je niet wil antwoorden doe je het toch niet? Je wordt niet gedwongen om te antwoorden he. Ik zie het probleem niet zo
Je toestel aan en uitzetten?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:16 schreef Reintji het volgende:
GIsteren Shazam update geprobeerd en daar is mijn iPhone op blijven hangen. Vandaag wilde ik een andere app downloaden maar ook die wil niet installeren. (icoontje blijft grijs, daaronder een lege status balk en de tekst 'wachten'). Verwijderen wil ook niet, iemand een idee?
Overigens; 3GS met laatste iOS 4.1
Is natuurlijk geen goede oplossing.quote:
Ik had dat laatst ook, om een of andere reden was het verholpen toen ik m'n iTunes wachtwoord veranderde.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:50 schreef nelisb het volgende:
Is natuurlijk geen goede oplossing.
Mijn iPhone 4 installeert helemaal niks meer. Apps blijven grijs met wachten eronder.
En ja natuurlijk werkt aan en uit doen, maar slaat toch nergens op? Het moet gewoon goed werken.
Dat heb ik volgens mij ook steeds gedaan. Maar zal nog wel eens goed ernaar kijken.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:48 schreef nelisb het volgende:
Inloggen in iTunes met andere account?
Zo wisselen steeds?
http://www.eidac.de/?p=60quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:18 schreef -Menn0- het volgende:
Shit nog helemaal niet aan gedacht. Eens kijken of ik dat kan uitzetten.
Weet iemand waar ik dat kan doen? Ik wil dus niet dat hij elke keer een reservekopie maakt van mijn gemaakte foto's en filmpjes. Dat doe ik wel lekker zelf.
Mijn microsim zat erbij in hetzelfde pakketje.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:42 schreef enilnomrow het volgende:
Jaa, sms'je en mailtje van T-Mobile / AMP. Morgen wordt ie geleverd!
Alleen heb ik volgens mij m'n microsim nog niet... Dat schiet op dus. Maar morgen heb ik 'm!
Ha, dat zou top zijn. Ik geloof dat T-Mobile zei dat ze die apart zouden sturen. Ah well, afwachten maar.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:17 schreef beefcake het volgende:
[..]
Mijn microsim zat erbij in hetzelfde pakketje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |