Nee hoor, als ik dan geen internet heb dan verdwijnt de kaart en krijg ik allemaal zwarte plekken op de kaart...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:47 schreef JDude het volgende:
[..]
Als je de app afsluit en later weer opent, staat de laatstgebruikte kaart toch altijd in beeld?
Dat'ie alle andere kaarten niet opslaat is maar goed ook, dat zou in no-time nogal een bak data opleveren. Als je offline wilt kunnen navigeren, zul je op zoek moeten naar een navigatieprogramma met meegeleverde kaarten. Je kunt Navigon momenteel gratis downloaden met kaarten van Nederland.
Och, dan kun jij je toch weer gewoon lekker superieur voelen als geroutineerde iPhone-gebruiker? Neerkijken op die 'noobs' die net hun eerste iPhone gekocht hebben en hun ervaringen/vragen willen delen in een iPhone-topic (I know, wie verzint dát nou?).. Is dat nou wat jouw dag maakt?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:57 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ga weg met je sarcasme. Het is al een tijdje zo dat er telkens vragen langskomen die al beantwoord zijn.
Geen idee waarom dat bij jou, of in Amerika, niet werkt, maar bij mij werkt dat ook gewoon op die manier..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee hoor, als ik dan geen internet heb dan verdwijnt de kaart en krijg ik allemaal zwarte plekken op de kaart...
Natuurlijk wil je het niet allemaal opslaan, maar wellicht het laatste scherm dat je hebt gehad toch wel?
Kom maar op met een FAQ dan, en vermeld die voortaan!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Och, dan kun jij je toch weer gewoon lekker superieur voelen als geroutineerde iPhone-gebruiker? Neerkijken op die 'noobs' die net hun eerste iPhone gekocht hebben en hun ervaringen/vragen willen delen in een iPhone-topic (I know, wie verzint dát nou?).. Is dat nou wat jouw dag maakt?
Zeg 15 jarige puber, waar slaat dit op met je nep-getrol als ik vragen mag.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Och, dan kun jij je toch weer gewoon lekker superieur voelen als geroutineerde iPhone-gebruiker? Neerkijken op die 'noobs' die net hun eerste iPhone gekocht hebben en hun ervaringen/vragen willen delen in een iPhone-topic (I know, wie verzint dát nou?).. Is dat nou wat jouw dag maakt?
Huh, hij spreekt je ook niet tegen tochquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:38 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Zeg 15 jarige puber, waar slaat dit op met je nep-getrol als ik vragen mag.Als jij mij aanvalt, val ik jou terug aan.
Ik zeg gewoon waar het op staat.
Ik ben al veel langer in het iPhone reeks te vinden dan jou, die mensen snappen wel wat ik bedoel.
En je kunt ook gewoon bij google en iphoneclub.nl terecht voor de meeste vragen. Mensen plempen eerst een vraag neer zonder over na te denken of te zoeken en verwachten dat wij ze wel zullen beantwoorden.
Ik ben er klaar mee. Skv had gewoon groot gelijk.
Met sarcasme en trollen kon je ver.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:06 schreef AlmereRulez het volgende:
[..]
Huh, hij spreekt je ook niet tegen toch
Ik ga er maar niet inmengen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:08 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Met sarcasme en trollen kon je ver.
En dat doe je op zo'n fantastisch volwassen manierquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:38 schreef CantFazeMe het volgende:
Zeg 15 jarige puber, waar slaat dit op met je nep-getrol als ik vragen mag.Als jij mij aanvalt, val ik jou terug aan.
Nee, je doet uit de hoogte. Sommige mensen die hun eerste iPhone hebben gekocht en enthousiast zijn, komen in dit topic erover praten. En soms stellen ze vragen die al gesteld zijn, ja. En ja, even googlen en je kunt het antwoord ook vinden. Maar zo neerbuigend doen omdat mensen in hun enthousiasme hun vraag hier stellen en JIJ het beneden je niveau vindt daar antwoord op te geven.. En dan ben ik een 15-jarige puber?quote:Ik zeg gewoon waar het op staat.
"langer dan jij"quote:Ik ben al veel langer in het iPhone reeks te vinden dan jou, die mensen snappen wel wat ik bedoel.
Mooi. Als je echt zo volwassen was als je zelf denkt dat je bent, zou je er gewoon écht klaar mee zijn en gewoon niet meer posten. Dat je tóch nog even moet lopen kankeren en van de toren moet blazen dat je er klaar mee bent, is eerder kinderachtige aandachttrekkerij.quote:En je kunt ook gewoon bij google en iphoneclub.nl terecht voor de meeste vragen. Mensen plempen eerst een vraag neer zonder over na te denken of te zoeken en verwachten dat wij ze wel zullen beantwoorden.
Ik ben er klaar mee. Skv had gewoon groot gelijk.
Ik ben geen 15 jaar oud. Maar laat je vooral kennen, jongenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:52 schreef CantFazeMe het volgende:Jij begon mij persoonlijk te beledigen, dus ik doe het terug. Hoe onvolwassen dat ook mag klinken voor zo'n 15 jarig snertjong als jij.
Verdient.quote:Ik ga niet eens in op jouw achterlijke commentaar. Uit je manier van denken zegt al meer genoeg dat je het niet verdiend.
Als iemand mij gaat beledigen zet ik zelf ook een grote bek terug, ja.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:54 schreef Norrage het volgende:@ CantFazeMe
![]()
Je bent volledig uitgelult, je gedraagt je zelf als een 15-jarige puber en dan maak je zo'n post
Grappig...
(sorry dat ik reageer op deze discussie, ik ben al weer weg
)
Kan aan mijn reet roesten wat jij erover denkt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:54 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Verdient.
Als je spellingregels uit groep 3 niet eens correct kunt toepassen, ontneem je jezelf een beetje het recht een ander achterlijk te noemen. Maar betekent dit nu dat je weg blijft uit dit topic? Dat zou de sfeer in ieder geval ten goede komen.
Eh.. Was jij niet degene die liep te schuimbekken omdat mensen vragen stellen die JIJ te dom vindt om te beantwoorden?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:55 schreef CantFazeMe het volgende:
Als iemand mij gaat beledigen zet ik zelf ook een grote bek terug, ja.
Nee, jij begon mij te beledigen. Ik mag gerust zeggen wat ik erover van vond.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Eh.. Was jij niet degene die liep te schuimbekken omdat mensen vragen stellen die JIJ te dom vindt om te beantwoorden?
Vreemd. De tijd zal in jouw wereldje wel anders lopen dan bij de rest, maar in de echte wereld postte jij:quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:58 schreef CantFazeMe het volgende:
Nee, jij begon mij te beledigen. Ik mag gerust zeggen wat ik erover van vond.
eerder dan dat ik commentaar op jou gaf. En dat was niet de eerste keer dat je liep te janken zodra iemand een vraag stelde. Vreemd dat je je alleen lijkt te ergeren aan vragen die daadwerkelijk over de iPhone zelf gaan, en dat je geen enkel probleem hebt met de vele vragen over de beschikbaarheid en de verschillende abonnementen van T-Mobile.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:09 schreef CantFazeMe het volgende:
Kan er geen apart topic komen voor vragen over de iPhone? Wordt hier eerlijk gezegd beetje moe van.
Het is geen trollen. En je komt behoorlijk opgefokt over voor iemand waarop wat wij zeggen geen invloed heeftquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:00 schreef CantFazeMe het volgende:
Mocht je het nog niet doorhebben, je trollen werkt niet op mij.
iTunes wilt dat je Copytrans gebuikt!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:11 schreef fransbreda het volgende:
Waarom synct itunes niet alle foto's die ik heb aangevinkt?
Ik haat itunes zoooó![]()
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:30 schreef Sharpdressedman het volgende:
Jezus wat een gekanker weer in dit topic![]()
Komt er een vraag voorbij dan maak je de keuze of je die beantwoord ja of nee. Simpel toch?
Dat Tweakers gezeik past beter op het Tweakers forum, elkaar beetje helpen moet kunnen toch?
Overigens is een topic van niemand, als men zich aan de Fok policy houdt is volgens mij iedereen welkom.
Da's wel jammer, ja.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:42 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Bereik ben ik ook niet ontzettend over te spreken. Ik zit vaak op de trein tussen Den Bosch en Eindhoven en ik heb daar nooit veel balkjes en geen 3G wat in de trein toch wel erg jammer is. Over de telefoon zelf ben ik nog steeds dik tevreden.!
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:43 schreef retorbrapi het volgende:
Als je niet wil antwoorden doe je het toch niet? Je wordt niet gedwongen om te antwoorden he. Ik zie het probleem niet zo
Je toestel aan en uitzetten?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:16 schreef Reintji het volgende:
GIsteren Shazam update geprobeerd en daar is mijn iPhone op blijven hangen. Vandaag wilde ik een andere app downloaden maar ook die wil niet installeren. (icoontje blijft grijs, daaronder een lege status balk en de tekst 'wachten'). Verwijderen wil ook niet, iemand een idee?
Overigens; 3GS met laatste iOS 4.1
Is natuurlijk geen goede oplossing.quote:
Ik had dat laatst ook, om een of andere reden was het verholpen toen ik m'n iTunes wachtwoord veranderde.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:50 schreef nelisb het volgende:
Is natuurlijk geen goede oplossing.
Mijn iPhone 4 installeert helemaal niks meer. Apps blijven grijs met wachten eronder.
En ja natuurlijk werkt aan en uit doen, maar slaat toch nergens op? Het moet gewoon goed werken.
Dat heb ik volgens mij ook steeds gedaan. Maar zal nog wel eens goed ernaar kijken.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:48 schreef nelisb het volgende:
Inloggen in iTunes met andere account?
Zo wisselen steeds?
http://www.eidac.de/?p=60quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:18 schreef -Menn0- het volgende:
Shit nog helemaal niet aan gedacht. Eens kijken of ik dat kan uitzetten.
Weet iemand waar ik dat kan doen? Ik wil dus niet dat hij elke keer een reservekopie maakt van mijn gemaakte foto's en filmpjes. Dat doe ik wel lekker zelf.
Mijn microsim zat erbij in hetzelfde pakketje.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:42 schreef enilnomrow het volgende:
Jaa, sms'je en mailtje van T-Mobile / AMP. Morgen wordt ie geleverd!
Alleen heb ik volgens mij m'n microsim nog niet... Dat schiet op dus. Maar morgen heb ik 'm!
Ha, dat zou top zijn. Ik geloof dat T-Mobile zei dat ze die apart zouden sturen. Ah well, afwachten maar.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:17 schreef beefcake het volgende:
[..]
Mijn microsim zat erbij in hetzelfde pakketje.
iTunes maakt backups van je iPhone, je kan dus gewoon herstellen vanaf een backup.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:43 schreef mcwops het volgende:
hi! heb een 3gs met JB en krijg nu error-melding op mijn pc in Itunes dat er niet gesynct kan worden en de aanbeveling om herstellen fabrieksinstellingen onder voorkeuren te selecteren. iets in mij zegt dat als ik dat doe ik alles kwijt van na de JB. wat jullie?
en hoe doe ik dat. want als ik via itunes op iphone klik, krijg ik alleen maar de tab samenvatting te zien met daarop de herstel button. en die herstel button mot ik niet hebben, want dan gooit ie er alles af.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:18 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
iTunes maakt backups van je iPhone, je kan dus gewoon herstellen vanaf een backup.
Binnen de garantie krijg je een nieuwe als je hem laat opsturen door T-Mobile.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:56 schreef ik.ben.hier het volgende:
Hoi mensen!
Ik krijg last van kleine haarscheurtjes bij mijn accu aansluiting, heb van meerdere mensen gehoord dat ze er last van hadden. Kan je er iets aandoen, neem aan dat T-mobile er niets aan doet of wel?
De JB? of je nieuwe iphone?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:00 schreef enilnomrow het volgende:
Woeii, hij komt tussen nu en 12.50u!
Zijn de levertijden bij T-Mobile nog steeds zo lang?!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:00 schreef enilnomrow het volgende:
Woeii, hij komt tussen nu en 12.50u!
quote:
Dat heb ik nu ook met de i4. Ik wacht de 4.1 jb af en update hem dan gewoon.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:07 schreef mcwops het volgende:
[..]
en hoe doe ik dat. want als ik via itunes op iphone klik, krijg ik alleen maar de tab samenvatting te zien met daarop de herstel button. en die herstel button mot ik niet hebben, want dan gooit ie er alles af.
[ link | afbeelding ]
snap ook niet waar ik dit moet zoeken?
omdat ik itunes alleen maar gebruik voor mn mp3's drop en draf te gooien heb ik nu maar Copytrans geinstalleerdquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:52 schreef AlmereRulez het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook met de i4. Ik wacht de 4.1 jb af en update hem dan gewoon.
Ja ik ook alleen doet ie het bij Copytrans ook niet!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:57 schreef mcwops het volgende:
[..]
omdat ik itunes alleen maar gebruik voor mn mp3's drop en draf te gooien heb ik nu maar Copytrans geinstalleerd
Bovenop de abonnementskosten komen dus ook nog belkosten:quote:KPN BedrijfsFlexibel - 2 jaar
Geen bundel, u betaalt voor wat u gebruikt
Internetbundel komt er dan ook nog bij.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:32 schreef Impry het volgende:
Bovenop de abonnementskosten komen dus ook nog belkosten:
Bellen in NL naar vast en mobiel Per minuut ¤ 0,10
Sms verzenden in Nederland Per bericht ¤ 0,10
Als je dus uitgaat van een T-Mobile i-150 abonnement. Komt er dus nog ¤ 15,- per maand bij, dat is ¤ 360,- in totaal.
Goed om even te onthouden.
Die had Catch al berekend bij die ¤ 420,-quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Internetbundel komt er dan ook nog bij.
iPod / MP3 speler staat erop, als je het met de iPhone wil gebruiken zal het met een kabel moeten. Maar voor die prijs heb je betere in de Mediamarkt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:55 schreef Saninl het volgende:
http://www.gaveaktie.nl/i(...)_virtuemart&Itemid=3
iPhone past hier niet op
daarbij hoef je er niet mee te bellen. Dan komt het op 420 euro.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:36 schreef Impry het volgende:
[..]
Die had Catch al berekend bij die ¤ 420,-
Net een mailtje van Belsimpel:quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:09 schreef Catch22- het volgende:
Ik zal even pluggen
www.belsimpel.nl
iPhone4 gratis bij een KPN zakelijk abo. Komt neer op 420 ex btw over 2 jaar.
Je móet wel elke 2 maanden een keer bellen, dat is de downside. Anders betaal je 10 euro per maand erbij
http://www.belsimpel.nl/z(...)et-Pro-Flx-2-jaar__2
Voor wie nog wil bestellen, snel zijn dusquote:Via deze weg willen wij u graag op de hoogte brengen van het feit dat de aanbieding waar u gebruik van wenst te maken een enorm succes is!
Als gevolg hiervan zijn het aantal binnenkomende contracten overweldigend en helaas zijn deze nog niet allemaal verwerkt. Indien u een contract per e-mail of fax heeft ingestuurd hoeft u dus nog niet ongerust te zijn dat deze niet is aangekomen. Wij doen ons best om alle contracten zo snel mogelijk te behandelen en danken u bij voorbaat voor uw begrip en geduld.
Verder is van belang dat KPN deze enorm goede aanbieding helaas heeft moeten terugroepen. Wij zijn dan ook genoodzaakt de huidige aanbieding morgen om 11.45 van onze website te verwijderen. Voor u heeft dit echter GEEN gevolgen. Als een van de weinigen in Nederland kunt u gewoon van de huidige aanbieding gebruik maken, dit is gegarandeerd! Wel is van belang dat u uiterlijk 22 oktober 2010 uw contract instuurt. Wanneer u dit reeds gedaan heeft is dit niet op u van toepassing.
parallel import-telefoon uit Zuid Afrika?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:42 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
als ik cydia start dan doet mijn bereik het volgende.. Daarna gaat ie weer naar 5 streepjes.. Raar.
Eh..?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:31 schreef mcwops het volgende:
[..]
parallel import-telefoon uit Zuid Afrika?
http://www.iphonenieuwsbl(...)iphone-te-activeren/quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:22 schreef Your_Business_Partner het volgende:
Ik gebruik de normale mail van de iPhone om m'n hotmail te beheren. Nu heb ik geprobeerd om Push in te stellen op die zodat ik gelijk een melding krijg dat er een nieuw bericht is. Deze krijg ik helaas niet.
Hoe kan ik dit oplossen, want ik moet me mail vaker checken maar vergeet altijd op de pc te kijken.
Voor apps of voor websites? Ik kom alleen Tall Tales tegen, maar die is om een of andere reden alleen voor de iPad. Maar het handigst om gewoon even wat te spelen met zoektermen in de App Store zelf, dan kom je in ieder geval geen Cydia tegenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:45 schreef Maravilla het volgende:
Is er in de normale App Store toevallig ook iets te vinden wat je locatie kan faken? Vind wel genoeg linkjes naar Cydia en dergelijke, maar zou het liever via de App Store doen. Het gaat er dus om dat ik kan faken dat ik me in de USA bevind. Anyone?
Waarom zou je dat willen, gebruik je Maps en dan kun je niet zien waar je bent.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:45 schreef Maravilla het volgende:
Is er in de normale App Store toevallig ook iets te vinden wat je locatie kan faken? Vind wel genoeg linkjes naar Cydia en dergelijke, maar zou het liever via de App Store doen. Het gaat er dus om dat ik kan faken dat ik me in de USA bevind. Anyone?
Ik heb mijn telefoon gekocht in NL bij T-Mobile maar ik woon momenteel in Zuid-Afrika.quote:
http://www.iphoned.nl/fak(...)-je-niet-bent/17113/quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:45 schreef Maravilla het volgende:
Hij wil er nu net een die NIET via Cydia werktquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:09 schreef Skv het volgende:
[..]
http://www.iphoned.nl/fak(...)-je-niet-bent/17113/
Oke ik heb dat nu maar nog doet die het niet?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:25 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
http://www.iphonenieuwsbl(...)iphone-te-activeren/
Omdat ik graag gebruik wil maken van streaming in de MLB-At-Bat App, alleen ze bieden voor alles buiten de USA en Canada andere opties aan. En ik wil gebruik maken van de USA opties.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:54 schreef Your_Business_Partner het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen, gebruik je Maps en dan kun je niet zien waar je bent.
Zoekt die app via location services naar waar je bent dan? Dus als je een Amerikaan bent en naar het buitenland gaat krijg je ook plots andere opties? Bijzondere manier van werken, als dat het geval is.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:11 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Omdat ik graag gebruik wil maken van streaming in de MLB-At-Bat App, alleen ze bieden voor alles buiten de USA en Canada andere opties aan. En ik wil gebruik maken van de USA opties.Maargoed, denk het niet via de App Store gaat lukken helaas..
Probeer pdashop.nl eens, geen wachttijd iig..quote:Op woensdag 29 september 2010 15:19 schreef Gauner het volgende:
[..]
Bedankt man! Op de Apple site vond ik maar 1 reseller.
Lijkt me dat ik bij de Apple store zelf meer kans maak dan bij een reseller ofniet?
Jep. Heeft te maken met het feit dat bepaalde wedstrijden niet uitgezonden mogen worden in een bepaald gebied omdat ze dan de rechten niet hebben. Voorbeeldje: de App mag wedstrijden van de New York Yankees niet uitzenden in New York, omdat een plaatselijk televisiestation daar de rechten heeft. Maar als ik me tijdens de wedstrijd in San Francisco bevind mag het dus weer wel, want het televisiestation zend daar niet uit.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:25 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zoekt die app via location services naar waar je bent dan? Dus als je een Amerikaan bent en naar het buitenland gaat krijg je ook plots andere opties? Bijzondere manier van werken, als dat het geval is.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:46 schreef Your_Business_Partner het volgende:
[..]
Oke ik heb dat nu maar nog doet die het niet?
Doe ik iets fout?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:20 schreef IkWilbert het volgende:
Nieuwe iphone komt begin volgend jaar uit.
http://www.nu.nl/gadgets/(...)r-nieuwe-iphone.html
Dat is waarschijnlijk een Verizon-versie van de huidige iPhone 4, dus met een CDMA-netwerk in plaats van HSDPA. Hebben we in Nederland niet zo veel aanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:20 schreef IkWilbert het volgende:
Nieuwe iphone komt begin volgend jaar uit.
http://www.nu.nl/gadgets/(...)r-nieuwe-iphone.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |