iTunes maakt backups van je iPhone, je kan dus gewoon herstellen vanaf een backup.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:43 schreef mcwops het volgende:
hi! heb een 3gs met JB en krijg nu error-melding op mijn pc in Itunes dat er niet gesynct kan worden en de aanbeveling om herstellen fabrieksinstellingen onder voorkeuren te selecteren. iets in mij zegt dat als ik dat doe ik alles kwijt van na de JB. wat jullie?
en hoe doe ik dat. want als ik via itunes op iphone klik, krijg ik alleen maar de tab samenvatting te zien met daarop de herstel button. en die herstel button mot ik niet hebben, want dan gooit ie er alles af.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:18 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
iTunes maakt backups van je iPhone, je kan dus gewoon herstellen vanaf een backup.
Binnen de garantie krijg je een nieuwe als je hem laat opsturen door T-Mobile.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:56 schreef ik.ben.hier het volgende:
Hoi mensen!
Ik krijg last van kleine haarscheurtjes bij mijn accu aansluiting, heb van meerdere mensen gehoord dat ze er last van hadden. Kan je er iets aandoen, neem aan dat T-mobile er niets aan doet of wel?
De JB? of je nieuwe iphone?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:00 schreef enilnomrow het volgende:
Woeii, hij komt tussen nu en 12.50u!
Zijn de levertijden bij T-Mobile nog steeds zo lang?!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:00 schreef enilnomrow het volgende:
Woeii, hij komt tussen nu en 12.50u!
quote:
Dat heb ik nu ook met de i4. Ik wacht de 4.1 jb af en update hem dan gewoon.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:07 schreef mcwops het volgende:
[..]
en hoe doe ik dat. want als ik via itunes op iphone klik, krijg ik alleen maar de tab samenvatting te zien met daarop de herstel button. en die herstel button mot ik niet hebben, want dan gooit ie er alles af.
[ link | afbeelding ]
snap ook niet waar ik dit moet zoeken?
omdat ik itunes alleen maar gebruik voor mn mp3's drop en draf te gooien heb ik nu maar Copytrans geinstalleerdquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:52 schreef AlmereRulez het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook met de i4. Ik wacht de 4.1 jb af en update hem dan gewoon.
Ja ik ook alleen doet ie het bij Copytrans ook niet!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:57 schreef mcwops het volgende:
[..]
omdat ik itunes alleen maar gebruik voor mn mp3's drop en draf te gooien heb ik nu maar Copytrans geinstalleerd
Bovenop de abonnementskosten komen dus ook nog belkosten:quote:KPN BedrijfsFlexibel - 2 jaar
Geen bundel, u betaalt voor wat u gebruikt
Internetbundel komt er dan ook nog bij.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:32 schreef Impry het volgende:
Bovenop de abonnementskosten komen dus ook nog belkosten:
Bellen in NL naar vast en mobiel Per minuut ¤ 0,10
Sms verzenden in Nederland Per bericht ¤ 0,10
Als je dus uitgaat van een T-Mobile i-150 abonnement. Komt er dus nog ¤ 15,- per maand bij, dat is ¤ 360,- in totaal.
Goed om even te onthouden.
Die had Catch al berekend bij die ¤ 420,-quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Internetbundel komt er dan ook nog bij.
iPod / MP3 speler staat erop, als je het met de iPhone wil gebruiken zal het met een kabel moeten. Maar voor die prijs heb je betere in de Mediamarkt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:55 schreef Saninl het volgende:
http://www.gaveaktie.nl/i(...)_virtuemart&Itemid=3
iPhone past hier niet op
daarbij hoef je er niet mee te bellen. Dan komt het op 420 euro.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:36 schreef Impry het volgende:
[..]
Die had Catch al berekend bij die ¤ 420,-
Net een mailtje van Belsimpel:quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:09 schreef Catch22- het volgende:
Ik zal even pluggen
www.belsimpel.nl
iPhone4 gratis bij een KPN zakelijk abo. Komt neer op 420 ex btw over 2 jaar.
Je móet wel elke 2 maanden een keer bellen, dat is de downside. Anders betaal je 10 euro per maand erbij
http://www.belsimpel.nl/z(...)et-Pro-Flx-2-jaar__2
Voor wie nog wil bestellen, snel zijn dusquote:Via deze weg willen wij u graag op de hoogte brengen van het feit dat de aanbieding waar u gebruik van wenst te maken een enorm succes is!
Als gevolg hiervan zijn het aantal binnenkomende contracten overweldigend en helaas zijn deze nog niet allemaal verwerkt. Indien u een contract per e-mail of fax heeft ingestuurd hoeft u dus nog niet ongerust te zijn dat deze niet is aangekomen. Wij doen ons best om alle contracten zo snel mogelijk te behandelen en danken u bij voorbaat voor uw begrip en geduld.
Verder is van belang dat KPN deze enorm goede aanbieding helaas heeft moeten terugroepen. Wij zijn dan ook genoodzaakt de huidige aanbieding morgen om 11.45 van onze website te verwijderen. Voor u heeft dit echter GEEN gevolgen. Als een van de weinigen in Nederland kunt u gewoon van de huidige aanbieding gebruik maken, dit is gegarandeerd! Wel is van belang dat u uiterlijk 22 oktober 2010 uw contract instuurt. Wanneer u dit reeds gedaan heeft is dit niet op u van toepassing.
parallel import-telefoon uit Zuid Afrika?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:42 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
als ik cydia start dan doet mijn bereik het volgende.. Daarna gaat ie weer naar 5 streepjes.. Raar.
Eh..?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:31 schreef mcwops het volgende:
[..]
parallel import-telefoon uit Zuid Afrika?
http://www.iphonenieuwsbl(...)iphone-te-activeren/quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:22 schreef Your_Business_Partner het volgende:
Ik gebruik de normale mail van de iPhone om m'n hotmail te beheren. Nu heb ik geprobeerd om Push in te stellen op die zodat ik gelijk een melding krijg dat er een nieuw bericht is. Deze krijg ik helaas niet.
Hoe kan ik dit oplossen, want ik moet me mail vaker checken maar vergeet altijd op de pc te kijken.
Voor apps of voor websites? Ik kom alleen Tall Tales tegen, maar die is om een of andere reden alleen voor de iPad. Maar het handigst om gewoon even wat te spelen met zoektermen in de App Store zelf, dan kom je in ieder geval geen Cydia tegenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:45 schreef Maravilla het volgende:
Is er in de normale App Store toevallig ook iets te vinden wat je locatie kan faken? Vind wel genoeg linkjes naar Cydia en dergelijke, maar zou het liever via de App Store doen. Het gaat er dus om dat ik kan faken dat ik me in de USA bevind. Anyone?
Waarom zou je dat willen, gebruik je Maps en dan kun je niet zien waar je bent.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:45 schreef Maravilla het volgende:
Is er in de normale App Store toevallig ook iets te vinden wat je locatie kan faken? Vind wel genoeg linkjes naar Cydia en dergelijke, maar zou het liever via de App Store doen. Het gaat er dus om dat ik kan faken dat ik me in de USA bevind. Anyone?
Ik heb mijn telefoon gekocht in NL bij T-Mobile maar ik woon momenteel in Zuid-Afrika.quote:
http://www.iphoned.nl/fak(...)-je-niet-bent/17113/quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:45 schreef Maravilla het volgende:
Hij wil er nu net een die NIET via Cydia werktquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:09 schreef Skv het volgende:
[..]
http://www.iphoned.nl/fak(...)-je-niet-bent/17113/
Oke ik heb dat nu maar nog doet die het niet?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:25 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
http://www.iphonenieuwsbl(...)iphone-te-activeren/
Omdat ik graag gebruik wil maken van streaming in de MLB-At-Bat App, alleen ze bieden voor alles buiten de USA en Canada andere opties aan. En ik wil gebruik maken van de USA opties.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:54 schreef Your_Business_Partner het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen, gebruik je Maps en dan kun je niet zien waar je bent.
Zoekt die app via location services naar waar je bent dan? Dus als je een Amerikaan bent en naar het buitenland gaat krijg je ook plots andere opties? Bijzondere manier van werken, als dat het geval is.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:11 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Omdat ik graag gebruik wil maken van streaming in de MLB-At-Bat App, alleen ze bieden voor alles buiten de USA en Canada andere opties aan. En ik wil gebruik maken van de USA opties.Maargoed, denk het niet via de App Store gaat lukken helaas..
Probeer pdashop.nl eens, geen wachttijd iig..quote:Op woensdag 29 september 2010 15:19 schreef Gauner het volgende:
[..]
Bedankt man! Op de Apple site vond ik maar 1 reseller.
Lijkt me dat ik bij de Apple store zelf meer kans maak dan bij een reseller ofniet?
Jep. Heeft te maken met het feit dat bepaalde wedstrijden niet uitgezonden mogen worden in een bepaald gebied omdat ze dan de rechten niet hebben. Voorbeeldje: de App mag wedstrijden van de New York Yankees niet uitzenden in New York, omdat een plaatselijk televisiestation daar de rechten heeft. Maar als ik me tijdens de wedstrijd in San Francisco bevind mag het dus weer wel, want het televisiestation zend daar niet uit.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:25 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zoekt die app via location services naar waar je bent dan? Dus als je een Amerikaan bent en naar het buitenland gaat krijg je ook plots andere opties? Bijzondere manier van werken, als dat het geval is.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:46 schreef Your_Business_Partner het volgende:
[..]
Oke ik heb dat nu maar nog doet die het niet?
Doe ik iets fout?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:20 schreef IkWilbert het volgende:
Nieuwe iphone komt begin volgend jaar uit.
http://www.nu.nl/gadgets/(...)r-nieuwe-iphone.html
Dat is waarschijnlijk een Verizon-versie van de huidige iPhone 4, dus met een CDMA-netwerk in plaats van HSDPA. Hebben we in Nederland niet zo veel aanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:20 schreef IkWilbert het volgende:
Hoop onzin wordt er weer verkochtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:20 schreef IkWilbert het volgende:
Whats the difference?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:28 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk een Verizon-versie van de huidige iPhone 4, dus met een CDMA-netwerk in plaats van HSDPA. Hebben we in Nederland niet zo veel aan
Ander type netwerk wat bijna nergens in de wereld gebruikt wordt, maar wel in de VSquote:
Dat we er hier geen ruk aan hebben.quote:
Die site klopt niet... Op de site staat 16GB voor 29.nogwat per maand en 169 los erbij, in de wizard is dat ineens 194quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:09 schreef Impry het volgende:
Had een reservering staan bij de T-Mobile shop in Waalwijk, maar net via pdashop een bestelling kunnen plaatsen (i4 16GB) en hij wordt morgenmiddag bezorgd.
Een stuk sneller dan de 4 į 6 weken die ik bij de T-Mobile shop zou hebben.
via engadgetquote:Apple weathered that Antennagate storm surprisingly well, but now there's another potential cloudburst on the horizon, and it's been pre-named for your convenience: "Glassgate." Or maybe "GlassThatShattersIfScratchedByACasegate." Ryan Block has just posted a story on gdgt citing sources "inside and outside Apple" claiming that Apple has discovered a different flaw -- or weakness, shall we say -- in its iPhone 4 design. The basic problem seems to be with non-bumper cases, specifically ones that slide on to the phone, and the danger of trapped particles scratching the back of the phone while taking the case on and off. Case-caused scratches are nothing new (though still annoying), but the big problem seems to be that these scratches can lead to cracking and even full-on shattering of the back panel. Apparently this lead to Apple severely limiting its reselling efforts of third party cases for a time (which you might have noticed), and while Apple currently has some third party cases online and in its stores, none of the hard cases are of the slide-on variety. Apple also purportedly has a new test program set up to understand this specific issue.
Of course, plenty of questions are raised by all this: is this a widespread problem with folks that have managed to acquire a slide-on case? We haven't really heard of such a correlation so far. Do the snap-on folks, many of whom received their cases free of charge from Apple, have anything to worry about? And does Apple have any intention of warning its consumers about this potential danger? Apple didn't respond to Ryan's request for comment, and we doubt they'll respond to our own until they're good and ready to talk -- let's just hope there's not another faux hat-in-hand press conference in our future!
Die reservering kostte toch 50 euro borg? Althans bij mij welquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:09 schreef Impry het volgende:
Had een reservering staan bij de T-Mobile shop in Waalwijk, maar net via pdashop een bestelling kunnen plaatsen (i4 16GB) en hij wordt morgenmiddag bezorgd.
Een stuk sneller dan de 4 į 6 weken die ik bij de T-Mobile shop zou hebben.
Kijk naar die barst. Dat komt echt niet van een hoesje hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:12 schreef King_of_cubes het volgende:
Nieuw iPhone 4 probleem, gebroken glas.
[ afbeelding ]
[..]
via engadget
Vraag me af of ik mijn Pixelskin HD die ik binnenkort ga krijgen nu wel om mijn iPhone wil gaan doen.
Dat komt dus blijkbaar door vaak je hoesje erop en eraf halen terwijl er iets tussenzit. Sinds die gestolen iPhone prototype is Giz. niet zo vriendelijk meer voor Apple idd.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:31 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Kijk naar die barst. Dat komt echt niet van een hoesje hoorDit is meer een bericht voor Gizmodo eigenlijk.
Ze bedenken altijd wel wat, ik word er een beetje moe van inmiddelsquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:12 schreef King_of_cubes het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
via engadget
Vraag me af of ik mijn Pixelskin HD die ik binnenkort ga krijgen nu wel om mijn iPhone wil gaan doen.
Hij doet het nu wel bij mij.. ik vertrek zondag naar de andere kant van de wereld, dan heeft het nog weinig nut ;pquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:16 schreef TheGeneral het volgende:
Zondag 10-10-2010 om 12.10 AM komt de nieuwe jailbreak uit voor 4.1!
http://www.iphoneclub.nl/(...)ois0n-op-10-10-2010/
nice =D nu maar wachten tot zondagquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:16 schreef TheGeneral het volgende:
Klopt, maar ik heb nadrukkelijk gevraagd of ik de ¤ 50,- terug zou krijgen op het moment dat ik het toestel via een andere weg zou krijgen en dat was het geval.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:13 schreef Babbatuur het volgende:
[..]
Die reservering kostte toch 50 euro borg? Althans bij mij wel
4.2 komt ws november uit, dat terzijdequote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:22 schreef o.us het volgende:
[..]
Hij doet het nu wel bij mij.. ik vertrek zondag naar de andere kant van de wereld, dan heeft het nog weinig nut ;p
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:16 schreef TheGeneral het volgende:
Gelukkig kan je met een 3GS nooit een barst in je scherm krijgen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:12 schreef King_of_cubes het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
via engadget
Ja, het is ¤ 46,- vs. ¤ 4,- administratiekosten. En die laatste 4,- ben ik wel kwijt waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:46 schreef Baghdaddy het volgende:
Ik had mijn reservering destijds ook geannuleerd, er stond wel op het bonnetje dat er ¤5 of iets in die richting vervalt van de ¤50 aan administratiekosten maar dat waren ze bij mij vergeten ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |