Je telefoon op stil zetten?quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:12 schreef duguid het volgende:
Ik krijg ineens een geluidje als ik een sms verstuur. Dat had ik eerder nooit en ik vind het rete irritant dat ik het nu wel heb. Iemand die dit ook heeft en weet hoe ik dit uitzet?
Ja, die is altijd mogelijk. Google redsnow.quote:Op maandag 11 oktober 2010 01:33 schreef Baghdaddy het volgende:
Ik heb geen tijd gehad om het op te zoeken maar is een jailbreak mogelijk op een 3G draaiend op 4.1?
Ja, dat heb ik dus. Maar ik weet niet wat Installous is? Als het hier niet mag in pm?quote:
Dat kan met limera1n.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:57 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus. Maar ik weet niet wat Installous is? Als het hier niet mag in pm?
Ik heb overigens nog steeds 3GS met 3.1.3 maar weet nog niet of ik kan jb'en en updaten naar 4.1?
Wel op 3GS hoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:29 schreef Saninl het volgende:
[..]
Geen 3GS
(installous is toch gewoon voor apps te proberen?)
Wat is het verschil met AppTracker?quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:14 schreef Agiath het volgende:
[..]
Wel op 3GS hoor
Installous is in principe piraterij (manier om veel apps vanuit de appstore gratis te krijgen) dus mag denk ik niet openlijk besproken worden.
Dank, ik zie net op iPhoneclub.nl dat de RC1 is gereleased.quote:
Er verandert niets aan de huidige functionaliteit, er komt alleen functionaliteit bij (in de vorm van een extra app, Cydia). Als je bijv. via Cydia AppSync installeert is het mogelijk om gekraakte applicaties via iTunes op je iPhone te zetten (die je bijv. via Apptrackr kan downloaden, gewoon dubbelklikken op de .ipa en ze staan in iTunes), zonder jailbreak zou je een error krijgen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:31 schreef Saninl het volgende:
[..]
Dank, ik zie net op iPhoneclub.nl dat de RC1 is gereleased.
Paar kleine vraagjes;
Apps van Apple? Worden via iTunes erop gegooid?
Apps van Cydia? Hoe werkt dat? (ik heb Aptbackup, hoe werkt het?)
Instellingen? Berichten? (foto's neem ik aan gewoon via iTunes?)
En is die Limera1n wel untethered?
En waar kan ik 4.1 downloaden? Want ik neem aan dat als ik op updaten klik ik de nieuwste krijg?quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Er verandert niets aan de huidige functionaliteit, er komt alleen functionaliteit bij (in de vorm van een extra app, Cydia). Als je bijv. via Cydia AppSync installeert is het mogelijk om gekraakte applicaties via iTunes op je iPhone te zetten (die je bijv. via Apptrackr kan downloaden, gewoon dubbelklikken op de .ipa en ze staan in iTunes), zonder jailbreak zou je een error krijgen.
En Limera1n is idd untethered.
En notities enzo ben ik kwijt he? Die kan je niet syncen toch?quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Er verandert niets aan de huidige functionaliteit, er komt alleen functionaliteit bij (in de vorm van een extra app, Cydia). Als je bijv. via Cydia AppSync installeert is het mogelijk om gekraakte applicaties via iTunes op je iPhone te zetten (die je bijv. via Apptrackr kan downloaden, gewoon dubbelklikken op de .ipa en ze staan in iTunes), zonder jailbreak zou je een error krijgen.
En Limera1n is idd untethered.
Soms is het leven zo makkelijk.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:06 schreef Saninl het volgende:
[..]
En waar kan ik 4.1 downloaden? Want ik neem aan dat als ik op updaten klik ik de nieuwste krijg?
Oh, oke.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:17 schreef Merkie het volgende:
Je bent niks kwijt.
[..]
Soms is het leven zo makkelijk.
Iemand nu nog? Anders moet ik weer wachten op morgenavond (dan ben ik pas thuisquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:27 schreef Saninl het volgende:
[..]
Oh, oke.
Wel omslachtig dat ik nu op mijn windows pc alles weer up moet daten enzo, want na de update gebruik ik weer alleen mijn mac om te synchroniseren enzo... (zoals nu, en hiervoor)
EDIT: Kan ik na de jailbreak uitgevoerd te hebben op Windows hem synchroniseren op mijn MAC? Of moet die synchronisatie ook op Windows lopen omdat jb daar ook is uitgevoerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |