Gewoon een restore doen, evt via DFU mode?quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:54 schreef Saninl het volgende:
Verdomme.
Te snel.
3.1.3 stond er nog op. JB uitgevoerd via LimeRa1n.
Nu krijg ik alleen het appeltje nog te zien, wat te doen?
KUT
Is greenp0ison niet makkelijker uit te voeren?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:19 schreef mie_at_work het volgende:
greenpoison jailbreak is ook uit. alleen volgens mij nog niet (betrouwbaar) te unlocken
Nee. greenpois0n is misschien net iets lastiger dan de andere door de manier waarop ie je instrueert om in DFU mode te komen. Maar het scheelt niet veel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:28 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Is greenp0ison niet makkelijker uit te voeren?
Maar welke jailbreak kan ik nu het beste gebruiken?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:28 schreef Neelix het volgende:
[..]
Nee. greenpois0n is misschien net iets lastiger dan de andere door de manier waarop ie je instrueert om in DFU mode te komen. Maar het scheelt niet veel.
Helaas is greenpois0n ook alleen maar win-only en werkt ook niet via Parallels
Oei ik heb 02.10.04 als baseband, kan ik dan nog wel jailbreaken?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:50 schreef Baghdaddy het volgende:
@Apekoek
Instellingen > Algemeen > Info > Modemfirmware (onderaan)
Als deze op 01.59.00 staat, kan je via bovenstaand bericht updaten, jailbreaken en je baseband behouden om je toestel sim-lock vrij te maken.
volgens mij moet je dan eerst restoren ..<klik>quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:49 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Oei ik heb 02.10.04 als baseband, kan ik dan nog wel jailbreaken?
Ik heb nu een herstel gemaakt, daardoor is de nieuwe versie erop gegooid (4.1) Dit is nog niet jailbreakable toch?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 07:38 schreef Neelix het volgende:
[..]
Gewoon een restore doen, evt via DFU mode?
Hmmm vage sjit. Ik snap er allemaal niet veel van, ik mis echt een jailbreakme.com makkelijk achtig systeem. Of moet ik daarvoor gewoon meer geduld hebben?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:14 schreef mcwops het volgende:
[..]
volgens mij moet je dan eerst restoren ..<klik>
ik weet niet of je een andere versie hebt, maar ik quote mezelf evenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:27 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ik heb nu een herstel gemaakt, daardoor is de nieuwe versie erop gegooid (4.1) Dit is nog niet jailbreakable toch?(3GS)
Ik mis nu al zoooveel van mijn jb
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:07 schreef mcwops het volgende:
3gs gelukt.eerst 4.1, daarna itunes 10, daarna limera1n (ff op t venstertje blijven letten van limera1n voor de instructie
) , vervolgens cydia en installous. aldus draait ie weer als een tierelier.
Ohja, gedaan. Gelukt. Ik ben wel alles van Cydia kwijt nuquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:34 schreef mcwops het volgende:
[..]
ik weet niet of je een andere versie hebt, maar ik quote mezelf even
[..]
APTBackUp heb ik. Maar er gebeurt niets als ik op restore klik. Nogmaals opnieuw hersteld. Maar dat verandert niets. Ik zal al mijn Cydia sources en apps weer opnieuw moeten gaan zoeken en installeren en instellingen ed..quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:25 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ohja, gedaan. Gelukt. Ik ben wel alles van Cydia kwijt nu
(in ieder geval de betaalde apps nog ergens terug te vinden?)
.. Spijker op zijn kop. Om deze reden moeten ze die jailbreaks weer gewoon net zo moeilijk maken als voorheen. Dan blijven als die onkundigen er af en heb je niet constant domme vragen van mensen die nergens wat van snappen omdat ze te lui zijn zich in te lezen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:33 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Hmmm vage sjit. Ik snap er allemaal niet veel van, ik mis echt een jailbreakme.com makkelijk achtig systeem. Of moet ik daarvoor gewoon meer geduld hebben?
Kuchkuchinstallouskuchquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:46 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom zou ik mijn iphone willen jailbreaken? Wat is het voordeel ervan?
Ik snap het niet? Ik had gewoon wel gesyncroniseerd..quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:44 schreef Skv het volgende:
Heb je wel eerst je contacten teruggezet? Aptbackup versleutelt jouw geinstalleerde apps als een contact in je contactlist. Die moet je eerst terugzetten en dan op restore rammen. Het contact heet Pkg BackUp
Ja... maarre... wat doet dat dan? Meerdere apps beschikbaar dan in de store of wat?quote:
Ow...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:04 schreef -Menn0- het volgende:
Is voor gecrackte apps. Dus niet betalen voor apps
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |