Zover kom ik idd nu ook.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:50 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ziet er niet goed uit. Ik denk dat je hem toch zult moeten herstellen via iTunes. Dan ben je inderdaad je jailbreak en unlock kwijt.
Wat je wel kunt doen, is proberen de iPhone in DFU-mode te zetten en te herstellen naar een custom firmware 3.1.2 of 3.1.3 (moet je even googlen).
25 euro aanmeldingskostenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:45 schreef Qunix het volgende:
[..]
Die site klopt niet... Op de site staat 16GB voor 29.nogwat per maand en 169 los erbij, in de wizard is dat ineens 194
Lekker goedkoop?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:41 schreef AlligatorNL het volgende:
Ik weet niet of iemand hier ervaring mee heeft, maar goed niet geschoten altijd mis. Ik heb dus een verzekering genomen voor mijn iPhone voor 7 euro per maand. Lekker goedkoop, kan hem altijd inruilen mocht er wat mee aan de hand zijn voor 30 eurotjes.
Ten eerste, mag ik hem ook gewoon inruilen voor een simpel krasje oid?
Ten tweede, is het ook mogelijk dat ik 'em inruil voor een witte iPhone tegen de tijd dat die uit is? Of ben ik dan verplicht voor een zwarte te gaan?
Ik hoop dat iemand mij hier antwoord op kan geven
Sorry hoor, maar als je je al een iPhone kan veroorloven, moet je niet lopen zeiken over die ¤7 per maand. Maar los daarvan, heb je antwoord op mijn vraag? Btw, aankoopwaarde van een iPhone in Nederland is ¤999,-. Daar gaat je verzekering?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lekker goedkoop?
Unigarant is veel goedkoper, basispremie van 20 euro + 20 euro per jaar (aankoopwaarde 600)
Je hebt nu een zwarte iphone 4 met een verzekering van ¤84 per jaar (:')) en dan verwacht je dat je die iphone een tijd kan gebruiken en dan zomaar kan inruilen voor een witte als die uitkomt? Tuurlijk kan datquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:41 schreef AlligatorNL het volgende:
Ik weet niet of iemand hier ervaring mee heeft, maar goed niet geschoten altijd mis. Ik heb dus een verzekering genomen voor mijn iPhone voor 7 euro per maand. Lekker goedkoop, kan hem altijd inruilen mocht er wat mee aan de hand zijn voor 30 eurotjes.
Ten eerste, mag ik hem ook gewoon inruilen voor een simpel krasje oid?
Ten tweede, is het ook mogelijk dat ik 'em inruil voor een witte iPhone tegen de tijd dat die uit is? Of ben ik dan verplicht voor een zwarte te gaan?
Ik hoop dat iemand mij hier antwoord op kan geven
Je hoeft toch niet te syncen bij een update?quote:Op zondag 10 oktober 2010 10:33 schreef Skv het volgende:
Ik moet nog wachten tot januari.. Dan kan ik pas weer syncen met mijn eigen pc en updaten.
Mja ik weet wel dat je hem gewoon kan vervangen wanneer hij beschadigd is, maar is het ook mogelijk om een witte retour te krijgen?quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:29 schreef Neelix het volgende:
[..]
Je hebt nu een zwarte iphone 4 met een verzekering van ¤84 per jaar (:')) en dan verwacht je dat je die iphone een tijd kan gebruiken en dan zomaar kan inruilen voor een witte als die uitkomt? Tuurlijk kan dat
Shit, hij is uitgesteldquote:Op zondag 10 oktober 2010 14:09 schreef fetss het volgende:
hoe zit het met de jailbreak voor iphone 4? ik dacht dat die vandaag uitkwam?
Maar het is toch nog beta? Ik wacht het wel af allemaalquote:Op zondag 10 oktober 2010 15:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
Limera1n is wel gewoon uit, hoor. Werkt prima.
Da's een unlock en dat kan niet met limera1n.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:30 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
Maar het is toch nog beta? Ik wacht het wel af allemaal. Zonder jailbreak kan ik niks met mijn telefoon, aangezien ik hem simlock vrij moet maken
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |