Matrixxquote:Op zondag 26 september 2010 12:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lekker!
Wij hebben heeeerlijk gestapt gisteren. Mijn nieuwe camera uitgeprobeerd en we zijn prima losgegaan in de Matrixx!
lush?quote:Op zondag 26 september 2010 12:51 schreef Yuki het volgende:
Het is duidelijk wat mata gisteren gedaan heeft
Ik ben inmiddels warm, zoetgeurend en aangekleed
Ieder nummer klinkt toch hetzelfdequote:Op zondag 26 september 2010 12:51 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Matrixxhoe was de line up?!
quote:Op zondag 26 september 2010 12:51 schreef Yuki het volgende:
dat maakt wel degelijk uit.. ik hoor verschil hoorquote:Op zondag 26 september 2010 12:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ieder nummer klinkt toch hetzelfdeDus wat maakt het uit welke DJ er stond?
Inderdaad!quote:Op zondag 26 september 2010 12:51 schreef Yuki het volgende:
Oeh, spannende plannen?quote:Ik ben inmiddels warm, zoetgeurend en aangekleed
- Wildstylezquote:Op zondag 26 september 2010 12:51 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Matrixxhoe was de line up?!
Je kent haar al.quote:Op zondag 26 september 2010 12:53 schreef Boudibou het volgende:
Naais naais. Gelukkig dat 'ie heel is gebleven he.
En knuffelmeisje is je vriendin dan neem ik aan. En ze fokt ook?
quote:Op zondag 26 september 2010 12:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
- Wildstylez
- Technoboy
- Headhunterz
- D-Block & S-Te-Fan
En danseressen, gave lichten, lachen mensen en wij weer als topteam ertussendoor.![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Het begint met een 'n' en eindigt op 'oten kraken'quote:Op zondag 26 september 2010 12:51 schreef Yuki het volgende:
Nope, Palmolive Cashmerequote:
Yipquote:
quote:Op zondag 26 september 2010 12:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Inderdaad!![]()
Wat was dat lekker!![]()
[..]
Oeh, spannende plannen?![]()
Ik ga hippie'en in het Vondelpark vanmiddag.
Die foto!quote:Op zondag 26 september 2010 12:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
- Wildstylez
- Technoboy
- Headhunterz
- D-Block & S-Te-Fan
En danseressen, gave lichten, lachen mensen en wij weer als topteam ertussendoor.![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik ook wel. Alleen ik hou niet van dance.quote:Op zondag 26 september 2010 12:53 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
dat maakt wel degelijk uit.. ik hoor verschil hoor
Dan zijn mannen ongevoelige horken is het niet goed. Zijn ze gevoelig is het ook weer niet goed. Vrouwenquote:Op zondag 26 september 2010 12:54 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Die mannen van tegenwoordig kunnen zo weinig hebben
Heerlijke line-up!quote:Op zondag 26 september 2010 12:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
- Wildstylez
- Technoboy
- Headhunterz
- D-Block & S-Te-Fan
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Als ik mijn metal-bui heb, hou ik ook van metal..quote:Op zondag 26 september 2010 12:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook wel. Alleen ik hou niet van dance.Geef mij maar metal
[..]
Dan zijn mannen ongevoelige horken is het niet goed. Zijn ze gevoelig is het ook weer niet goed. Vrouwen
De truc is aan te voelen wanneer je een hork en wanneer je gevoelig moet zijnquote:Op zondag 26 september 2010 12:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook wel. Alleen ik hou niet van dance.Geef mij maar metal
[..]
Dan zijn mannen ongevoelige horken is het niet goed. Zijn ze gevoelig is het ook weer niet goed. Vrouwen
Ehh.. neequote:
Ja!quote:Op zondag 26 september 2010 12:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Heerlijke line-up!
En een bazenfoto ouwe.
Geen van beiden, maar ze zit hier ook in Singles, na mij idd.quote:Op zondag 26 september 2010 13:00 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ehh.. neeDus jullie hebben elkaar via fok ontmoet of sprak je een chick aan op een hardstyleparty en bleek ze toevallig ook te fokken?
De truc is om door te hebben of een vrouw een zeikerd is ja of neequote:Op zondag 26 september 2010 13:00 schreef beetjeB het volgende:
[..]
De truc is aan te voelen wanneer je een hork en wanneer je gevoelig moet zijn
Ja, zal snel reageren. Je zorgen zijn niet meer nodig. Want er komen te weinig lui. Jammer. Volgend jaar zomer denk ik.quote:
Eens.quote:Op zondag 26 september 2010 13:02 schreef YipYip het volgende:
[..]
De truc is om door te hebben of een vrouw een zeikerd is ja of nee
En wanneer ben je in zo'n bui? Als je boos bent?quote:Op zondag 26 september 2010 12:58 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Als ik mijn metal-bui heb, hou ik ook van metal..
Then I am doomedquote:Op zondag 26 september 2010 13:00 schreef beetjeB het volgende:
[..]
De truc is aan te voelen wanneer je een hork en wanneer je gevoelig moet zijn
Dat dus...quote:Op zondag 26 september 2010 13:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eens.
Vrouwen die zeiken zijn een directe no-go!
quote:Op zondag 26 september 2010 13:02 schreef YipYip het volgende:
[..]
De truc is om door te hebben of een vrouw een zeikerd is ja of nee
Nee, niet noodzakelijk eigenlijk.. Mijn "muziek-buien" dringen zich gewoon aan me op, wanneer het ze schiktquote:Op zondag 26 september 2010 13:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wanneer ben je in zo'n bui? Als je boos bent?![]()
[..]
Then I am doomed
Jij bent gewoon een zeikerdquote:
Alleen onzekere, slappe mannetjes blijven bij dat soort wijven. En dan ook nog 50 jaar ofzo.quote:
Hahahquote:Op zondag 26 september 2010 13:05 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Nee, niet noodzakelijk eigenlijk.. Mijn "muziek-buien" dringen zich gewoon aan me op, wanneer het ze schikt
Faal dus.quote:Op zondag 26 september 2010 13:06 schreef n8n het volgende:
Deze single heeft dit weekend 2 nachten met 2 verschillende dames in een dezelfde kamer geslapen en niks gedaan
Ik zie iemand anders ertussendoorquote:Op zondag 26 september 2010 12:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Bewust, heb er geen spijt van. Uitzicht weet ik niet ben er niet mee bezig geweest, wel te realiseren bij 1 van de 2. In de tussentijd nog ruimte voor ander vermaak dus dat zit sowieso wel snorquote:Op zondag 26 september 2010 13:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Faal dus.![]()
Wel uitzicht op meer?
Ach het is zondag he, ik dacht, laat ik het je eens makkelijk makenquote:Op zondag 26 september 2010 13:06 schreef YipYip het volgende:
[..]
Je zorgt wel erg snel voor een bevestiging![]()
Thanx
Ja. Haar naam weet ik niet meer. Heb een aantal foto's met vrouwen erbij gemaakt en een paar namen in mijn telefoon gezet, maar ja...quote:
Plaats er nog meer maarquote:Op zondag 26 september 2010 13:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja!![]()
Dank je!![]()
Sommige zijn echt te erg. Hij ging weer erg lekker!
Precies,het leven is te kort om bij dat soort vrouwen/mannen te blijven hangenquote:Op zondag 26 september 2010 13:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alleen onzekere, slappe mannetjes blijven bij dat soort wijven. En dan ook nog 50 jaar ofzo.![]()
Nee, geef mij maar een heerlijk onbezorgde meid, die het leven te kort vindt in plaats van te lang.
Omdat je gewoon een geweldige meid bent. Die dat verdient.quote:Op zondag 26 september 2010 12:54 schreef Lotusss het volgende:
![]()
![]()
Echt waar... vraag me af hoe zo'n lieve lekkere man erop komt om verliefd op mij te worden....
Is af en toe nog steeds surrealistisch.
Mooi zo, rondsletten!quote:Op zondag 26 september 2010 13:09 schreef n8n het volgende:
[..]
Bewust, heb er geen spijt van. Uitzicht weet ik niet ben er niet mee bezig geweest, wel te realiseren bij 1 van de 2. In de tussentijd nog ruimte voor ander vermaak dus dat zit sowieso wel snor
Goedzo. Incestje plegen is niet normaalquote:Op zondag 26 september 2010 13:06 schreef n8n het volgende:
Deze single heeft dit weekend 2 nachten met 2 verschillende dames in een dezelfde kamer geslapen en niks gedaan
Nog easy ookquote:Op zondag 26 september 2010 13:09 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ach het is zondag he, ik dacht, laat ik het je eens makkelijk maken
Zo lekker dat de TT niet gelogen is!quote:Op zondag 26 september 2010 13:10 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Plaats er nog meer maar. Space-avonturen van Mata
.
Je ging als een trein zo te horen.
Die uitdaging laat ik wel aan iemand anders overquote:Op zondag 26 september 2010 13:08 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ik noem het liever een uitdaging
Niet?quote:Op zondag 26 september 2010 13:12 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Goedzo. Incestje plegen is niet normaal
Heel verstandigquote:Op zondag 26 september 2010 13:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die uitdaging laat ik wel aan iemand anders overMij te riskant
Queens of the Stone Agequote:Op zondag 26 september 2010 13:09 schreef little-miss-sunshine het volgende:
quote:Op zondag 26 september 2010 13:06 schreef n8n het volgende:
Dat heet volwassen wordenquote:
Dat eerste heb me geweldig vermaaktquote:Op zondag 26 september 2010 13:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is of heel respectvol of heel jammer
Zonde!quote:Op zondag 26 september 2010 13:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, zal snel reageren. Je zorgen zijn niet meer nodig. Want er komen te weinig lui. Jammer. Volgend jaar zomer denk ik.
Grloof je niet.quote:Op zondag 26 september 2010 13:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zo lekker dat de TT niet gelogen is!
Vraag knuffelmeisje maar.quote:
Haha ja dat ben ik welquote:Op zondag 26 september 2010 13:14 schreef YipYip het volgende:
[..]
Een heidentoch nog een pluspuntje
Veel plezierquote:Op zondag 26 september 2010 13:18 schreef Yuki het volgende:
* Yuki zit in de auto richting verjaardag van tante.
Yay
it's the same old story over and over againquote:Op zondag 26 september 2010 13:14 schreef Maharajah het volgende:
Goddamnit, zo frustrerend dat alle echt leuke chicks altijd bezet zijn![]()
Is het nog gelukt met die opdracht?quote:Op zondag 26 september 2010 13:18 schreef Yuki het volgende:
Yay
Dat hoor je eruit te neuken...quote:Op zondag 26 september 2010 13:18 schreef beetjeB het volgende:
... maar ja, als jullie allemaal al vallen over zoiets kleins als mijn zondagochtend humeurtje
Welke dan? Dan kunnen wij zien of die opwegen tegen je minpuntenquote:Op zondag 26 september 2010 13:18 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Haha ja dat ben ik wel![]()
En ik heb nog wel meer pluspunten hoor, maar ja, als jullie allemaal al vallen over zoiets kleins als mijn zondagochtend humeurtje
Ja! Bizar. Maar goed.quote:
Dus jij bent bezetquote:Op zondag 26 september 2010 13:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
it's the same old story over and over again![]()
Gooi even een stuk taart terug naar Utrechtquote:Op zondag 26 september 2010 13:18 schreef Yuki het volgende:
Yay
En er dan nog over door blijven zeuren ook ;')quote:Op zondag 26 september 2010 13:18 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Haha ja dat ben ik wel![]()
En ik heb nog wel meer pluspunten hoor, maar ja, als jullie allemaal al vallen over zoiets kleins als mijn zondagochtend humeurtje
Alles kan kapotquote:Op zondag 26 september 2010 13:14 schreef Maharajah het volgende:
Goddamnit, zo frustrerend dat alle echt leuke chicks altijd bezet zijn![]()
Directquote:Op zondag 26 september 2010 13:20 schreef Myraela het volgende:
Is itttt youuuuuhoeeeeee insideeee my heaaaadddd
quote:Op zondag 26 september 2010 13:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Omdat je gewoon een geweldige meid bent. Die dat verdient.
Doen! Kom je sterker uit.quote:Op zondag 26 september 2010 13:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Pfff.... ga ik wéér janken.....
Echt... moet nog flink aan mijn zelfbeeld werken geloof ik...
Ohquote:Op zondag 26 september 2010 13:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee ..... ik bedoelde het gezeur over dat alle leuke mannen/vrouwen bezet zijn.......
Als dat nou eens zou kunnen..quote:Op zondag 26 september 2010 13:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat hoor je eruit te neuken...![]()
Work in progressquote:
Daarom!quote:Op zondag 26 september 2010 13:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Work in progress
En ik heb nu iemand die me als een prinses behandeld en die zo ontzettend lief voor me is, dat ik er wel aan MOET werken
Als vrouw heb je het makkelijk. Sexy kleden, tieten vooruit en je kan elke man oppikken om seks mee te hebben.quote:
Natuurlijk wegen die er tegen op! Ik ben harstikke lief! En attent en verzorgend. En een beetje nuts, maar een goede man ziet dat als een pluspunt he.quote:Op zondag 26 september 2010 13:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Welke dan? Dan kunnen wij zien of die opwegen tegen je minpunten
Geen fobo is al een minpunt.quote:Op zondag 26 september 2010 13:27 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Natuurlijk wegen die er tegen op! Ik ben harstikke lief! En attent en verzorgend. En een beetje nuts, maar een goede man ziet dat als een pluspunt he.
quote:Op zondag 26 september 2010 13:24 schreef tijnbrein het volgende:
Oh![]()
Maar jij bent wel leuk maar niet bezet.
quote:Op zondag 26 september 2010 13:20 schreef YipYip het volgende:
[..]
En er dan nog over door blijven zeuren ook ;')
Nog een weekje en dan ga ik ook gewoon weer heerlijke seks hebbenquote:
quote:Op zondag 26 september 2010 13:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als vrouw heb je het makkelijk. Sexy kleden, tieten vooruit en je kan elke man oppikken om seks mee te hebben.
Als man kan het ook, maar vergt het iets meer moeite.
Toch blij dat die scharreltijd nu ff over is. Vaste seks is toch lekkerder.
Jij begrijpt het!quote:Op zondag 26 september 2010 13:29 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik geloof je. Terecht overigens om te handelen naar je emoties op dat moment
.
Het is makkelijk om een niet zo lekkere kerel te scoren jaquote:Op zondag 26 september 2010 13:27 schreef El_Matador het volgende:
Als vrouw heb je het makkelijk. Sexy kleden, tieten vooruit en je kan elke man oppikken om seks mee te hebben.
Ben ik een klein beetje verbaasd dat je dit ook vind....quote:Toch blij dat die scharreltijd nu ff over is. Vaste seks is toch lekkerder.
Waarom niet?quote:Op zondag 26 september 2010 13:30 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ja nee, in theorie klopt het, ware het niet dat casual seks niet werkt bij mij
Zolang je twee pluspunten maar plus genoeg zijn.quote:Op zondag 26 september 2010 13:27 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Natuurlijk wegen die er tegen op! Ik ben harstikke lief! En attent en verzorgend. En een beetje nuts, maar een goede man ziet dat als een pluspunt he.
Ach, een avond genieten is een avond genieten, Engel...quote:Op zondag 26 september 2010 13:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het is makkelijk om een niet zo lekkere kerel te scoren ja...... maar daar doe ik het niet voor.....
[..]
Ben ik een klein beetje verbaasd dat je dit ook vind....![]()
Komt dat misschien omdat je er normaal heel vrij in doet?
quote:Op zondag 26 september 2010 13:28 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een teergevoelig zieltje
Ik las: "*beetjeB maakt fobo aan*"quote:
Ja weet niet, werkt gewoon niet, bites me in the ass every time...quote:
Oke.... zit wat in ......quote:Op zondag 26 september 2010 13:31 schreef El_Matador het volgende:
Ach, een avond genieten is een avond genieten, Engel...
quote:Oh ik heb me prima vermaakt met scharrelen. Maar niet meer hoeven te zoeken en nog betere seks (en veel liefde!) hebben, is het zeker wel waard!
Ja maar ik hap zo graag!quote:Op zondag 26 september 2010 13:32 schreef YipYip het volgende:
[..]jij blijft gewoon happen
![]()
Als ik ook maar het gevoel had dat je zo'n zeikwijf bent,was ik allang weg geweest
Hoe uit dat zich?quote:Op zondag 26 september 2010 13:33 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ja weet niet, werkt gewoon niet, bites me in the ass every time...
Ik ben gewoon te lief, dat zal het zijn
En lieve meisjes kunnen geen one night stand scoren?quote:Op zondag 26 september 2010 13:33 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ja weet niet, werkt gewoon niet, bites me in the ass every time...
Ik ben gewoon te lief, dat zal het zijn
Tuurlijk. En je doet ervaring op. Ook lekker.quote:
Klopt. Al heb ik met mijn vrienden en zusje een iets andere relatie.quote:de plus van een relatie in welke vorm dan ook
Je lenzen nog niet in?quote:Op zondag 26 september 2010 13:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik las: "*beetjeB maakt fobo aan*"
Hij is ingeleverd ja. Of het gelukt is, is een tweedequote:Op zondag 26 september 2010 13:19 schreef YipYip het volgende:
[..]
Is het nog gelukt met die opdracht?
Hoe weet jij dat?quote:
Het enige dat erger is dan een zeikwijf, is een zeikwijf dat een andere zeikwijf begrijpt, gaan samenspannen en vervolgens gaan zeiken..quote:Op zondag 26 september 2010 13:32 schreef YipYip het volgende:
[..]jij blijft gewoon happen
![]()
Als ik ook maar het gevoel had dat je zo'n zeikwijf bent,was ik allang weg geweest
Heb ik geen ervaring mee. Vrienden neuk ik niet mee eerlijk gezegd. Nooit die behoefte gevoeld ook.quote:Op zondag 26 september 2010 13:36 schreef n8n het volgende:
Voordeel van 'friends with benefits'. Intieme sex at will en daarnaast kunnen scharrelen
Oeeh.. do tell alle verhalenquote:Op zondag 26 september 2010 13:38 schreef stbabylon het volgende:
Zo, zijn we weer. Kamasutra was leuk
Ik zeg niet dat ik dat niet kan, ik zeg allleen dat ik me er niet lekker bij voel.quote:Op zondag 26 september 2010 13:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En lieve meisjes kunnen geen one night stand scoren?
Heerlijk toch?
Hey, lang geleden.quote:Op zondag 26 september 2010 13:38 schreef stbabylon het volgende:
Volgend weekend mijn eigen privé kamasutra-beurs!!!quote:Op zondag 26 september 2010 13:38 schreef stbabylon het volgende:
Wat hebbiegedaandan?quote:
De sex was er al, vriendschap kwam laterquote:Op zondag 26 september 2010 13:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb ik geen ervaring mee. Vrienden neuk ik niet mee eerlijk gezegd. Nooit die behoefte gevoeld ook.
Echt stomquote:
En dat weet je van tevoren?quote:Op zondag 26 september 2010 13:39 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik dat niet kan, ik zeg allleen dat ik me er niet lekker bij voel.
Twee avonden wezen stappen. En beide avonden redelijk laat gemaakt en wat gedronken.. en nu merk ik het heel goedquote:
DAT is beter ja!quote:Op zondag 26 september 2010 13:39 schreef n8n het volgende:
[..]
De sex was er al, vriendschap kwam later
Je moet ook niet zoveel drinken...quote:Op zondag 26 september 2010 13:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Twee avonden wezen stappen. En beide avonden redelijk laat gemaakt en wat gedronken.. en nu merk ik het heel goed
1 showtje gezien op het hoofdpodium, mooi gedaan. Vrouw en man, goeie muziek, leuk dansen, verhaal erbij en alles. Stripshow dus he. Daarna al vrij snel door naar het SC. Vooral met z'n tweeën genoten, beetje kijken en bekeken worden. Later nog het Voyeur-gedeelte in (aan de seks kant dus), best wel heul spannend, maar wel lekker. En gratis entree voor de volgende beurs daardoorquote:
En lig je hangend op de bank heb je altijd wat te doenquote:
Ja, ach, dat gebeurt. Aan ons lag het niet.quote:Op zondag 26 september 2010 13:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Echt stom
ik zie je mail wel verschijnen dan
Doen wij nog wel een keer avondje Utrecht binnenkort?
Ooww, twee avonden maar. Kan altijd meerquote:Op zondag 26 september 2010 13:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Twee avonden wezen stappen. En beide avonden redelijk laat gemaakt en wat gedronken.. en nu merk ik het heel goed
Dat had ik de zondagochtend ook..quote:Op zondag 26 september 2010 13:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je moet ook niet zoveel drinken...![]()
Ik heb geen last van een kater! Juist een heerlijk gloeiend na-effect.
Yup!quote:Op zondag 26 september 2010 13:41 schreef n8n het volgende:
[..]
En lig je hangend op de bank heb je altijd wat te doen
Ik ben gewoon zo'n wijze vrouwquote:Op zondag 26 september 2010 13:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?![]()
Nee, ga ik zo maar es doen. Kort nachtje geweest en straks alweer lekker hippie'en in Amsterdam met mijn beste maat.
Klinkt gezelligquote:Op zondag 26 september 2010 13:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
1 showtje gezien op het hoofdpodium, mooi gedaan. Vrouw en man, goeie muziek, leuk dansen, verhaal erbij en alles. Stripshow dus he. Daarna al vrij snel door naar het SC. Vooral met z'n tweeën genoten, beetje kijken en bekeken worden. Later nog het Voyeur-gedeelte in (aan de seks kant dus), best wel heul spannend, maar wel lekker. En gratis entree voor de volgende beurs daardoor
Klopt.quote:Op zondag 26 september 2010 13:42 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ooww, twee avonden maar. Kan altijd meer.
Ik heb het druk.quote:Op zondag 26 september 2010 13:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, klopt, ben pas net weer terug een paar weken, maar ik zie jou ook weinig
quote:Op zondag 26 september 2010 13:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dat weet je van tevoren?![]()
Heb ook ONSjes gehad waarvan ik 's ochtends dacht: WAAROM? Maar 's nachts was het lekker, en daar gaat het om.
Zonde. Je legt jezelf zo onnodige beperkingen op, is mijn mening.quote:
Wanneer is btw die party waar je het in je pm over hadquote:Op zondag 26 september 2010 13:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ach, dat gebeurt. Aan ons lag het niet.![]()
Is goed, ff kijken wanneer.
Niet dus, helaas.quote:Op zondag 26 september 2010 13:44 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wanneer is btw die party waar je het in je pm over had
En 's avonds ben ik dan weer te druk voor Fokquote:Op zondag 26 september 2010 13:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb het druk.![]()
Maar toch redelijk veel gepost laatste tijd. Door mijn werk wel alleen 's avonds.
quote:Op zondag 26 september 2010 13:27 schreef beetjeB het volgende:
[..]
quote:
Studie?quote:Op zondag 26 september 2010 13:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En 's avonds ben ik dan weer te druk voor Fok
Ok ok..jammer. Dan maar aankomend jaar inderdaad.quote:Op zondag 26 september 2010 13:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet dus, helaas.![]()
Volgend jaar ergens denk ik.
Zo ben ik dan ook wel weerquote:Op zondag 26 september 2010 13:45 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar dat het mag van jou.
Ja, heel jammer. We hadden het goed opgezet, maar ja.quote:Op zondag 26 september 2010 13:47 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ok ok..jammer. Dan maar aankomend jaar inderdaad.
quote:Op zondag 26 september 2010 13:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zonde. Je legt jezelf zo onnodige beperkingen op, is mijn mening.![]()
En die van kloon, denk ik zo.
quote:Op zondag 26 september 2010 13:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als er dan ook nog goed uitziet
![]()
[..]
"Schade"?quote:Op zondag 26 september 2010 13:49 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Nee hoor, ik probeer de schade een beetje beperkt te houden. En ik ben te allen tijde mezelf hoor
in welke hoedanigheid ook
quote:Op zondag 26 september 2010 13:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
1 showtje gezien op het hoofdpodium, mooi gedaan. Vrouw en man, goeie muziek, leuk dansen, verhaal erbij en alles. Stripshow dus he. Daarna al vrij snel door naar het SC. Vooral met z'n tweeën genoten, beetje kijken en bekeken worden. Later nog het Voyeur-gedeelte in (aan de seks kant dus), best wel heul spannend, maar wel lekker. En gratis entree voor de volgende beurs daardoor
AAAAHHH henkiequote:Op zondag 26 september 2010 13:50 schreef Boudibou het volgende:
Zelfs je naaaaaam is moooooi, mooier dan die van iedereen..
Nu moet ik alleen je minpunten nog wetenquote:
Ja maar dat kan ik dus niet zonder dat er gevoel bij zit en zodra er gevoel bij zit, werkt een ONS niet.quote:Op zondag 26 september 2010 13:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Schade"?![]()
Welke schade zit er aan volop genieten?
Precies. Want wat was het plan eigk te bezoeken?quote:Op zondag 26 september 2010 13:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, heel jammer. We hadden het goed opgezet, maar ja.
Doen we dat! Ergens in een warme lente ofzo.
Hij heeft een leuk cafe en zijn politieke ideeen zijn sympathiek, maar zijn muziek vind ik nieso.quote:
Jeugdsentiment, ben het aan het herontdekken. Prachtigquote:Op zondag 26 september 2010 13:48 schreef Evie het volgende:
[..]
deze is mooier![]()
http://www.youtube.com/v/f3iSXqNihs0?fs
Volgende keer zorg ik dat ik zonder twijfel benquote:Op zondag 26 september 2010 13:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ach, dat gebeurt. Aan ons lag het niet.![]()
Is goed, ff kijken wanneer.
Dat houd ik prive.quote:Op zondag 26 september 2010 13:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Precies. Want wat was het plan eigk te bezoeken?
Inderdaad. Outdoor zou wel chill zijn. Noten+zon+meloen is chilll.
Die ga ik zo lang mogelijk verborgen houden natuurlijkquote:Op zondag 26 september 2010 13:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu moet ik alleen je minpunten nog weten
quote:Op zondag 26 september 2010 13:53 schreef n8n het volgende:
[..]
Jeugdsentiment, ben het aan het herontdekken. Prachtig
Dat is prima. Maar we moeten er iets meer hebben...quote:Op zondag 26 september 2010 13:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Volgende keer zorg ik dat ik zonder twijfel benheb je er iig al 1 of 2
ff agenda's trekken dan maar?
Ik kan sowieso geen oordeel vormen van een persoon die ik nog nooit IRL gezien heb. Dusquote:Op zondag 26 september 2010 13:54 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Die ga ik zo lang mogelijk verborgen houden natuurlijk
Friends with benefitsquote:Op zondag 26 september 2010 13:53 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ja maar dat kan ik dus niet zonder dat er gevoel bij zit en zodra er gevoel bij zit, werkt een ONS niet.
Mijn naam?quote:Op zondag 26 september 2010 13:54 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Plaatselijke held. En ik had het over jouw naam Evie..
Van de week een plaatje aangeschaft. Paps draaide dit in een grijs verledenquote:
quote:Op zondag 26 september 2010 13:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat houd ik prive.![]()
Ja, dat sowieso! Goed plan van die meloen ouwe! Dat gaat hem zeker worden! Helemaal top!
boudewijn is altijd fijn!!quote:Op zondag 26 september 2010 13:56 schreef n8n het volgende:
[..]
Van de week een plaatje aangeschaft. Paps draaide dit in een grijs verleden
Nogmaals: als je jezelf dat soort onzinnige cirkelredeneringen blijft opleggen, dan werkt het nooit natuurlijk.quote:Op zondag 26 september 2010 13:53 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ja maar dat kan ik dus niet zonder dat er gevoel bij zit en zodra er gevoel bij zit, werkt een ONS niet.
Ga jij naar Qlimax trouwens?quote:
quote:Op zondag 26 september 2010 13:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nogmaals: als je jezelf dat soort onzinnige cirkelredeneringen blijft opleggen, dan werkt het nooit natuurlijk.
Niet zo zeiken dus.
is ooook altijd zooo mooiquote:Op zondag 26 september 2010 13:56 schreef n8n het volgende:
[..]
Van de week een plaatje aangeschaft. Paps draaide dit in een grijs verleden
Dat het je meer doet dan je lief is......quote:Op zondag 26 september 2010 13:50 schreef El_Matador het volgende:
"Schade"?![]()
Welke schade zit er aan volop genieten?
Ja preciesquote:Op zondag 26 september 2010 14:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat het je meer doet dan je lief is......bv of dat het helaas geen genieten is
En dus? Maakt dat uit? Ik was ook verliefd op de meid waarmee ik een ONS had. Zij niet op mij. En daar had ik al heel snel vrede mee hoor.quote:Op zondag 26 september 2010 14:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat het je meer doet dan je lief is......bv of dat het helaas geen genieten is
Dat snap ikquote:Op zondag 26 september 2010 13:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is prima. Maar we moeten er iets meer hebben...
Schreeuw maar een datum, ik zeg wel of ik kan of niet.
Blijkbaar voor mij (en ik durf ook te zeggen voor BB) wel....quote:Op zondag 26 september 2010 14:00 schreef El_Matador het volgende:
En dus? Maakt dat uit? Ik was ook verliefd op de meid waarmee ik een ONS had. Zij niet op mij. En daar had ik al heel snel vrede mee hoor.
Dan ga ik een weekendje weg met knuffelmeisje.quote:Op zondag 26 september 2010 14:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat snap ik
Is 8 of 9 okt heel pijnlijk?
Dat schat je heel goed in engelquote:Op zondag 26 september 2010 14:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Blijkbaar voor mij (en ik durf ook te zeggen voor BB) wel....
Ok, whatever. Ik zeg alleen maar dat het een keuze is. Een keuze die je anders kan maken en van de ervaringen die daarbij horen, leren.quote:Op zondag 26 september 2010 14:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Blijkbaar voor mij (en ik durf ook te zeggen voor BB) wel....
quote:Op zondag 26 september 2010 14:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ok, whatever. Ik zeg alleen maar dat het een keuze is. Een keuze die je anders kan maken en van de ervaringen die daarbij horen, leren.
"Wachten op de ware" is dikke onzin. Juist alle ervaringen ervoor maken je tot een rijk persoon.
Lekkerquote:Op zondag 26 september 2010 14:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan ga ik een weekendje weg met knuffelmeisje.
Ik overdrijf graag.quote:Op zondag 26 september 2010 14:06 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Wachten op de ware is weer het andere uiterste he...
Op een woensdag kan ik niet naar Utreg komen.quote:Op zondag 26 september 2010 14:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lekker
Dan een keer een woensdag? Wil evt ook richting jou komen, als dat makkelijker is?
quote:Op zondag 26 september 2010 14:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik overdrijf graag.![]()
Maar ik ben echt ervan overtuigd dat een beetje losbandig leven heel goed voor je is.![]()
Hoe 'oud' ben je dan welquote:Op zondag 26 september 2010 14:10 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Het losbandige is mij niet vreemd, hé, ik ben geen 18 meer he
Maar het werkt gewoon niet bij me.
niet?quote:Op zondag 26 september 2010 14:10 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Het losbandige is mij niet vreemd, hé, ik ben geen 18 meer he
Maar het werkt gewoon niet bij me.
Dooie nicht.quote:
Donderdag kan overigens ookquote:Op zondag 26 september 2010 14:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op een woensdag kan ik niet naar Utreg komen.
Ja, dat lijkt me sowieso een goed plan. Hippiechillen, hehe.
2 uurtjes van Utreg CS naar Heerlen. En dan word je daar opgepikt.
quote:Op zondag 26 september 2010 14:13 schreef Graseter het volgende:
Omdat niemand er net op reageerde:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil het niet zijn, er is een verschil.quote:Op zondag 26 september 2010 14:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoe 'oud' ben je dan welDat je niet meer losbandig kan zijn...
Lieverd, ik werk in Aachen. En ik vind meeten heel leuk, maar wel als ik dan in Utreg ben, niet speciaal voor 1 avondje 400+ km rijden.quote:Op zondag 26 september 2010 14:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Donderdag kan overigens ookmits ik geen werkgroepheb de dag erna
En klinkt goed
quote:Op zondag 26 september 2010 14:15 schreef Evie het volgende:
[..]
komt vast eens iets niet losbandigs op je pad
Iets niet willen zijn straal je uit. En dat schrikt mannen af. Gewoon relaxed leven dan ontmoet je vanzelf geweldige mensen. En daar zitten vaak genoeg lekkere mannen tussen.quote:Op zondag 26 september 2010 14:15 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ik wil het niet zijn, er is een verschil.
ja hoiquote:Op zondag 26 september 2010 14:15 schreef Evie het volgende:
[..]
komt vast eens iets niet losbandigs op je pad
Ik bedoelde dat ik ook op donderdag kan komenquote:Op zondag 26 september 2010 14:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lieverd, ik werk in Aachen. En ik vind meeten heel leuk, maar wel als ik dan in Utreg ben, niet speciaal voor 1 avondje 400+ km rijden.![]()
En zeker voor een avond waarop niks te neuken valt.![]()
Ik vind het best, doordeweeks in Aachen heb ik vaak tijd.quote:Op zondag 26 september 2010 14:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik ook op donderdag kan komenjij geeft maar een gil als je een keer in Utrecht bent
En dat laatste ligt aan jou![]()
quote:Op zondag 26 september 2010 14:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Iets niet willen zijn straal je uit. En dat schrikt mannen af. Gewoon relaxed leven dan ontmoet je vanzelf geweldige mensen. En daar zitten vaak genoeg lekkere mannen tussen.
Da's niet liev.quote:
major shock.. in Utrecht valt niets te neukenquote:Op zondag 26 september 2010 14:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lieverd, ik werk in Aachen. En ik vind meeten heel leuk, maar wel als ik dan in Utreg ben, niet speciaal voor 1 avondje 400+ km rijden.![]()
En zeker voor een avond waarop niks te neuken valt.![]()
Lenzen nog niet in?quote:Op zondag 26 september 2010 14:19 schreef beetjeB het volgende:
[..]
dus omdat ik zeg dat casual seks bij mij niet werkt, ben ik automatisch niet relaxed.
Oh genoeg.quote:Op zondag 26 september 2010 14:20 schreef Evie het volgende:
[..]
major shock.. in Utrecht valt niets te neuken
quote:Op zondag 26 september 2010 14:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh genoeg.![]()
Maar niet voor mij nu.![]()
Dat leek gisterenavond toch wel anders... Heb daar best wel veel geneuk gezienquote:Op zondag 26 september 2010 14:20 schreef Evie het volgende:
[..]
En je hebt ook geen hippiechillhoek waar je eindeloos over kan zagen. Dat is namelijk een pre.quote:Op zondag 26 september 2010 14:19 schreef beetjeB het volgende:
[..]
dus omdat ik zeg dat casual seks bij mij niet werkt, ben ik automatisch niet relaxed.
Datquote:Op zondag 26 september 2010 14:06 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Wachten op de ware is weer het andere uiterste he...
ik las alleen "niet losbandig iemand", voor de rest geen idee waar het over gaat. Maar ik gok dat E_M zijn levensstijl weer aan het promoten is.quote:
quote:Op zondag 26 september 2010 14:20 schreef Evie het volgende:
[..]
heb ik weer gemist hoorquote:Op zondag 26 september 2010 14:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat leek gisterenavond toch wel anders... Heb daar best wel veel geneuk gezien
Kamasutrabeurs in het Swingerscafe. Neuken met publiek en met andere dan je vaste partner enzo. Ik heb denk ik wel 80 neukende stelletjes gezien.quote:Op zondag 26 september 2010 14:22 schreef Evie het volgende:
[..]
heb ik weer gemist hoorhaha waar was jij?
![]()
Dat is niet zo moeilijk, moet je het alleen ook willenquote:Op zondag 26 september 2010 14:22 schreef Maharajah het volgende:
In utrek nix te nueqcken? In utrek falt genoeg te nueqcken!
Moet het alleen nog wel voor elkaar krijgen![]()
Ieder zijn hobby........quote:Op zondag 26 september 2010 14:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kamasutrabeurs in het Swingerscafe. Neuken met publiek en met andere dan je vaste partner enzo. Ik heb denk ik wel 80 neukende stelletjes gezien.
Uiteraard. En niet alleen die van mij hoor.quote:Op zondag 26 september 2010 14:22 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik las alleen "niet losbandig iemand", voor de rest geen idee waar het over gaat. Maar ik gok dat E_M zijn levensstijl weer aan het promoten is.
omgquote:Op zondag 26 september 2010 14:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kamasutrabeurs in het Swingerscafe. Neuken met publiek en met andere dan je vaste partner enzo. Ik heb denk ik wel 80 neukende stelletjes gezien.
Hoe kan je dat nou NIET willen?quote:Op zondag 26 september 2010 14:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk, moet je het alleen ook willen
Ik gok toch dat je wel een stukje jonger bent dan ik. Na een tijdje heb je het wel gehad met plankgas feesten.quote:Op zondag 26 september 2010 14:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uiteraard. En niet alleen die van mij hoor.
Topquote:Op zondag 26 september 2010 14:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind het best, doordeweeks in Aachen heb ik vaak tijd.
Dat is waar. Maar daar heb ik dan ook geen spijt van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Hmm, lijkt me wel grappig om te zien, maar word er niet geil van en meedoen zou me al helemaal niks lijken.quote:Op zondag 26 september 2010 14:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hetzelfde land als jij.quote:
Dat kan wel eens..quote:Op zondag 26 september 2010 14:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou NIET willen?
Jij bent 2 jaar ouder ofzo.quote:Op zondag 26 september 2010 14:25 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik gok toch dat je wel een stukje jonger bent dan ik. Na een tijdje heb je het wel gehad met plankgas feesten.
Ik werd er zeker geil van. En ik denk dat de meeste mensen het wel zouden worden hoor. Meedoen is idd iets heel anders.quote:Op zondag 26 september 2010 14:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hmm, lijkt me wel grappig om te zien, maar word er niet geil van en meedoen zou me al helemaal niks lijken.
Op een volle dansvloer is spannender...
Niet voor alle mannen en alle vrouwen.quote:Op zondag 26 september 2010 14:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat kan wel eens..![]()
Misschien ligt dat anders voor mannen
Zagen die swingers er een beetje uit dan? Of veel oud verlept volk?quote:Op zondag 26 september 2010 14:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik werd er zeker geil van. En ik denk dat de meeste mensen het wel zouden worden hoor. Meedoen is idd iets heel anders.
quote:Op zondag 26 september 2010 14:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet voor alle mannen en alle vrouwen.
Maar kloon en ik hebben altijd zin!
quote:Op zondag 26 september 2010 14:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
TopZit jij voorlopig daar of moet je nog naar t buitenland?
Je weet niet wat je mist24 oktober vertrek ik naar Mexico. Verder thuis en in Nederland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, dat is waar. Maar gewoon pijpen is ook genoeg hoor.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Er liep/zat/lag van alles. Van 18 tot achter in de 60. En ja, er liepen ook niet echt mooie mensen bij, maar zelfs dat had iets geils, omdat het zo open en eerlijk gebeurde. En er waren voldoende erg mooie mensen om te compenserenquote:Op zondag 26 september 2010 14:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zagen die swingers er een beetje uit dan? Of veel oud verlept volk?
lijkt me zo ranzig van die oude verlepte oma's met hangtieten tot op de knie die neuken met de meest lelijke kerelsquote:Op zondag 26 september 2010 14:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zagen die swingers er een beetje uit dan? Of veel oud verlept volk?
Tot m,n 30ste plankgas gefeest en toen maar besloten toch iets meer aan miijn carriere te doen.quote:Op zondag 26 september 2010 14:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent 2 jaar ouder ofzo.
Nee, ik zeker niet. Maar zie er jonger uit en leef ook zo. En ondertussen wel met topmanagers uit de oliewereld in veel te dure restaurants eten. Dat vind ik geinig.
voor iemand die sociaal en open beweerd te zijn, heb je verrassend weinig begrip voor andere opvattingen en levensstijlen.quote:Op zondag 26 september 2010 14:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou NIET willen?
Zin hebben is niet altijd een boner hebben he? Ben geen 16 meer.quote:
Er was een vrouw in de 50, met een enorm strak lijf en dito borstenquote:Op zondag 26 september 2010 14:29 schreef Evie het volgende:
[..]
lijkt me zo ranzig van die oude verlepte oma's met hangtieten tot op de knie die neuken met de meest lelijke kerels
Het 1 sluit het ander absoluut niet uit.quote:Op zondag 26 september 2010 14:29 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Tot m,n 30ste plankgas gefeest en toen maar besloten toch iets meer aan miijn carriere te doen.
quote:Op zondag 26 september 2010 14:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zin hebben is niet altijd een boner hebben he? Ben geen 16 meer.
Voor die tijd moet t wel lukkenquote:Op zondag 26 september 2010 14:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
24 oktober vertrek ik naar Mexico. Verder thuis en in Nederland.
Haha, dat is waar. Maar gewoon pijpen is ook genoeg hoor.
hey wel een beetje respect voor mn moeder he?!quote:Op zondag 26 september 2010 14:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er was een vrouw in de 50, met een enorm strak lijf en dito borsten
Handel tijdens de seksquote:Op zondag 26 september 2010 14:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Voor die tijd moet t wel lukken
En ik pijp alleen met wederdienst
Ik heb nooit gezegd dat ik begripvol ben...quote:Op zondag 26 september 2010 14:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
voor iemand die sociaal en open beweerd te zijn, heb je verrassend weinig begrip voor andere opvattingen en levensstijlen.
Er zijn dus mensen die zich daar prettiger bij voelen *shock*
quote:Op zondag 26 september 2010 14:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn we allemaal beesten.quote:
Ik dacht respectvol te zijn toch.quote:Op zondag 26 september 2010 14:31 schreef Evie het volgende:
[..]
hey wel een beetje respect voor mn moeder he?!
Als je het niet te extreem doet klopt dat wel ja..........quote:Op zondag 26 september 2010 14:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het 1 sluit het ander absoluut niet uit.
Mooi.quote:Op zondag 26 september 2010 14:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 september 2010 14:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn we allemaal beesten.
ja ik dacht al,wat ruik ik toch. Ben ik ff blij dat ik het zelf niet wasquote:Op zondag 26 september 2010 14:29 schreef beetjeB het volgende:
Ja, laat ik mijn stinkende oude lijf maar eens onder de douche slepen. Straks die gup ophalen en nog veel rotzooi op te ruimen hier.
quote:Op zondag 26 september 2010 14:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik dacht respectvol te zijn toch.
Ik bef (en pijp...) omdat ik het leuk vind om te doen, niet omdat ik dan erna gepijpt wordt. En dat zie ik andersom ook graag.quote:
Zo eens in de 2 maanden losgaan vind ik nog wel meevallen. Elke week stappen hoeft voor mij idd niet meer. Van de zomer wel, maar dat was met het WK.quote:Op zondag 26 september 2010 14:33 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Als je het niet te extreem doet klopt dat wel ja..........
quote:Op zondag 26 september 2010 14:33 schreef YipYip het volgende:
[..]
ja ik dacht al,wat ruik ik toch. Ben ik ff blij dat ik het zelf niet was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |