Waarom niet?quote:Op zondag 26 september 2010 13:30 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ja nee, in theorie klopt het, ware het niet dat casual seks niet werkt bij mij
Zolang je twee pluspunten maar plus genoeg zijn.quote:Op zondag 26 september 2010 13:27 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Natuurlijk wegen die er tegen op! Ik ben harstikke lief! En attent en verzorgend. En een beetje nuts, maar een goede man ziet dat als een pluspunt he.
Ach, een avond genieten is een avond genieten, Engel...quote:Op zondag 26 september 2010 13:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het is makkelijk om een niet zo lekkere kerel te scoren ja...... maar daar doe ik het niet voor.....
[..]
Ben ik een klein beetje verbaasd dat je dit ook vind....![]()
Komt dat misschien omdat je er normaal heel vrij in doet?
quote:Op zondag 26 september 2010 13:28 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een teergevoelig zieltje
Ik las: "*beetjeB maakt fobo aan*"quote:
Ja weet niet, werkt gewoon niet, bites me in the ass every time...quote:
Oke.... zit wat in ......quote:Op zondag 26 september 2010 13:31 schreef El_Matador het volgende:
Ach, een avond genieten is een avond genieten, Engel...
quote:Oh ik heb me prima vermaakt met scharrelen. Maar niet meer hoeven te zoeken en nog betere seks (en veel liefde!) hebben, is het zeker wel waard!
Ja maar ik hap zo graag!quote:Op zondag 26 september 2010 13:32 schreef YipYip het volgende:
[..]jij blijft gewoon happen
![]()
Als ik ook maar het gevoel had dat je zo'n zeikwijf bent,was ik allang weg geweest
Hoe uit dat zich?quote:Op zondag 26 september 2010 13:33 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ja weet niet, werkt gewoon niet, bites me in the ass every time...
Ik ben gewoon te lief, dat zal het zijn
En lieve meisjes kunnen geen one night stand scoren?quote:Op zondag 26 september 2010 13:33 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ja weet niet, werkt gewoon niet, bites me in the ass every time...
Ik ben gewoon te lief, dat zal het zijn
Tuurlijk. En je doet ervaring op. Ook lekker.quote:
Klopt. Al heb ik met mijn vrienden en zusje een iets andere relatie.quote:de plus van een relatie in welke vorm dan ook
Je lenzen nog niet in?quote:Op zondag 26 september 2010 13:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik las: "*beetjeB maakt fobo aan*"
Hij is ingeleverd ja. Of het gelukt is, is een tweedequote:Op zondag 26 september 2010 13:19 schreef YipYip het volgende:
[..]
Is het nog gelukt met die opdracht?
Hoe weet jij dat?quote:
Het enige dat erger is dan een zeikwijf, is een zeikwijf dat een andere zeikwijf begrijpt, gaan samenspannen en vervolgens gaan zeiken..quote:Op zondag 26 september 2010 13:32 schreef YipYip het volgende:
[..]jij blijft gewoon happen
![]()
Als ik ook maar het gevoel had dat je zo'n zeikwijf bent,was ik allang weg geweest
Heb ik geen ervaring mee. Vrienden neuk ik niet mee eerlijk gezegd. Nooit die behoefte gevoeld ook.quote:Op zondag 26 september 2010 13:36 schreef n8n het volgende:
Voordeel van 'friends with benefits'. Intieme sex at will en daarnaast kunnen scharrelen
Oeeh.. do tell alle verhalenquote:Op zondag 26 september 2010 13:38 schreef stbabylon het volgende:
Zo, zijn we weer. Kamasutra was leuk
Ik zeg niet dat ik dat niet kan, ik zeg allleen dat ik me er niet lekker bij voel.quote:Op zondag 26 september 2010 13:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En lieve meisjes kunnen geen one night stand scoren?
Heerlijk toch?
Hey, lang geleden.quote:Op zondag 26 september 2010 13:38 schreef stbabylon het volgende:
Volgend weekend mijn eigen privé kamasutra-beurs!!!quote:Op zondag 26 september 2010 13:38 schreef stbabylon het volgende:
Wat hebbiegedaandan?quote:
De sex was er al, vriendschap kwam laterquote:Op zondag 26 september 2010 13:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb ik geen ervaring mee. Vrienden neuk ik niet mee eerlijk gezegd. Nooit die behoefte gevoeld ook.
Echt stomquote:
En dat weet je van tevoren?quote:Op zondag 26 september 2010 13:39 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik dat niet kan, ik zeg allleen dat ik me er niet lekker bij voel.
Twee avonden wezen stappen. En beide avonden redelijk laat gemaakt en wat gedronken.. en nu merk ik het heel goedquote:
DAT is beter ja!quote:Op zondag 26 september 2010 13:39 schreef n8n het volgende:
[..]
De sex was er al, vriendschap kwam later
Je moet ook niet zoveel drinken...quote:Op zondag 26 september 2010 13:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Twee avonden wezen stappen. En beide avonden redelijk laat gemaakt en wat gedronken.. en nu merk ik het heel goed
1 showtje gezien op het hoofdpodium, mooi gedaan. Vrouw en man, goeie muziek, leuk dansen, verhaal erbij en alles. Stripshow dus he. Daarna al vrij snel door naar het SC. Vooral met z'n tweeën genoten, beetje kijken en bekeken worden. Later nog het Voyeur-gedeelte in (aan de seks kant dus), best wel heul spannend, maar wel lekker. En gratis entree voor de volgende beurs daardoorquote:
En lig je hangend op de bank heb je altijd wat te doenquote:
Ja, ach, dat gebeurt. Aan ons lag het niet.quote:Op zondag 26 september 2010 13:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Echt stom
ik zie je mail wel verschijnen dan
Doen wij nog wel een keer avondje Utrecht binnenkort?
Ooww, twee avonden maar. Kan altijd meerquote:Op zondag 26 september 2010 13:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Twee avonden wezen stappen. En beide avonden redelijk laat gemaakt en wat gedronken.. en nu merk ik het heel goed
Dat had ik de zondagochtend ook..quote:Op zondag 26 september 2010 13:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je moet ook niet zoveel drinken...![]()
Ik heb geen last van een kater! Juist een heerlijk gloeiend na-effect.
Yup!quote:Op zondag 26 september 2010 13:41 schreef n8n het volgende:
[..]
En lig je hangend op de bank heb je altijd wat te doen
Ik ben gewoon zo'n wijze vrouwquote:Op zondag 26 september 2010 13:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?![]()
Nee, ga ik zo maar es doen. Kort nachtje geweest en straks alweer lekker hippie'en in Amsterdam met mijn beste maat.
Klinkt gezelligquote:Op zondag 26 september 2010 13:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
1 showtje gezien op het hoofdpodium, mooi gedaan. Vrouw en man, goeie muziek, leuk dansen, verhaal erbij en alles. Stripshow dus he. Daarna al vrij snel door naar het SC. Vooral met z'n tweeën genoten, beetje kijken en bekeken worden. Later nog het Voyeur-gedeelte in (aan de seks kant dus), best wel heul spannend, maar wel lekker. En gratis entree voor de volgende beurs daardoor
Klopt.quote:Op zondag 26 september 2010 13:42 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ooww, twee avonden maar. Kan altijd meer.
Ik heb het druk.quote:Op zondag 26 september 2010 13:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, klopt, ben pas net weer terug een paar weken, maar ik zie jou ook weinig
quote:Op zondag 26 september 2010 13:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dat weet je van tevoren?![]()
Heb ook ONSjes gehad waarvan ik 's ochtends dacht: WAAROM? Maar 's nachts was het lekker, en daar gaat het om.
Zonde. Je legt jezelf zo onnodige beperkingen op, is mijn mening.quote:
Wanneer is btw die party waar je het in je pm over hadquote:Op zondag 26 september 2010 13:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ach, dat gebeurt. Aan ons lag het niet.![]()
Is goed, ff kijken wanneer.
Niet dus, helaas.quote:Op zondag 26 september 2010 13:44 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wanneer is btw die party waar je het in je pm over had
En 's avonds ben ik dan weer te druk voor Fokquote:Op zondag 26 september 2010 13:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb het druk.![]()
Maar toch redelijk veel gepost laatste tijd. Door mijn werk wel alleen 's avonds.
quote:Op zondag 26 september 2010 13:27 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Natuurlijk wegen die er tegen op! Ik ben harstikke lief! En attent en verzorgend. En een beetje nuts, maar een goede man ziet dat als een pluspunt he.
quote:
Studie?quote:Op zondag 26 september 2010 13:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En 's avonds ben ik dan weer te druk voor Fok
Ok ok..jammer. Dan maar aankomend jaar inderdaad.quote:Op zondag 26 september 2010 13:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet dus, helaas.![]()
Volgend jaar ergens denk ik.
Zo ben ik dan ook wel weerquote:Op zondag 26 september 2010 13:45 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar dat het mag van jou.
Ja, heel jammer. We hadden het goed opgezet, maar ja.quote:Op zondag 26 september 2010 13:47 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ok ok..jammer. Dan maar aankomend jaar inderdaad.
quote:Op zondag 26 september 2010 13:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zonde. Je legt jezelf zo onnodige beperkingen op, is mijn mening.![]()
En die van kloon, denk ik zo.
quote:Op zondag 26 september 2010 13:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als er dan ook nog goed uitziet
![]()
[..]
"Schade"?quote:Op zondag 26 september 2010 13:49 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Nee hoor, ik probeer de schade een beetje beperkt te houden. En ik ben te allen tijde mezelf hoor
in welke hoedanigheid ook
quote:Op zondag 26 september 2010 13:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
1 showtje gezien op het hoofdpodium, mooi gedaan. Vrouw en man, goeie muziek, leuk dansen, verhaal erbij en alles. Stripshow dus he. Daarna al vrij snel door naar het SC. Vooral met z'n tweeën genoten, beetje kijken en bekeken worden. Later nog het Voyeur-gedeelte in (aan de seks kant dus), best wel heul spannend, maar wel lekker. En gratis entree voor de volgende beurs daardoor
AAAAHHH henkiequote:Op zondag 26 september 2010 13:50 schreef Boudibou het volgende:
Zelfs je naaaaaam is moooooi, mooier dan die van iedereen..
Nu moet ik alleen je minpunten nog wetenquote:
Ja maar dat kan ik dus niet zonder dat er gevoel bij zit en zodra er gevoel bij zit, werkt een ONS niet.quote:Op zondag 26 september 2010 13:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Schade"?![]()
Welke schade zit er aan volop genieten?
Precies. Want wat was het plan eigk te bezoeken?quote:Op zondag 26 september 2010 13:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, heel jammer. We hadden het goed opgezet, maar ja.
Doen we dat! Ergens in een warme lente ofzo.
Hij heeft een leuk cafe en zijn politieke ideeen zijn sympathiek, maar zijn muziek vind ik nieso.quote:
Jeugdsentiment, ben het aan het herontdekken. Prachtigquote:Op zondag 26 september 2010 13:48 schreef Evie het volgende:
[..]
deze is mooier![]()
http://www.youtube.com/v/f3iSXqNihs0?fs
Volgende keer zorg ik dat ik zonder twijfel benquote:Op zondag 26 september 2010 13:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ach, dat gebeurt. Aan ons lag het niet.![]()
Is goed, ff kijken wanneer.
Dat houd ik prive.quote:Op zondag 26 september 2010 13:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Precies. Want wat was het plan eigk te bezoeken?
Inderdaad. Outdoor zou wel chill zijn. Noten+zon+meloen is chilll.
Die ga ik zo lang mogelijk verborgen houden natuurlijkquote:Op zondag 26 september 2010 13:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu moet ik alleen je minpunten nog weten
quote:Op zondag 26 september 2010 13:53 schreef n8n het volgende:
[..]
Jeugdsentiment, ben het aan het herontdekken. Prachtig
Dat is prima. Maar we moeten er iets meer hebben...quote:Op zondag 26 september 2010 13:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Volgende keer zorg ik dat ik zonder twijfel benheb je er iig al 1 of 2
ff agenda's trekken dan maar?
Ik kan sowieso geen oordeel vormen van een persoon die ik nog nooit IRL gezien heb. Dusquote:Op zondag 26 september 2010 13:54 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Die ga ik zo lang mogelijk verborgen houden natuurlijk
Friends with benefitsquote:Op zondag 26 september 2010 13:53 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ja maar dat kan ik dus niet zonder dat er gevoel bij zit en zodra er gevoel bij zit, werkt een ONS niet.
Mijn naam?quote:Op zondag 26 september 2010 13:54 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Plaatselijke held. En ik had het over jouw naam Evie..
Van de week een plaatje aangeschaft. Paps draaide dit in een grijs verledenquote:
quote:Op zondag 26 september 2010 13:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat houd ik prive.![]()
Ja, dat sowieso! Goed plan van die meloen ouwe! Dat gaat hem zeker worden! Helemaal top!
boudewijn is altijd fijn!!quote:Op zondag 26 september 2010 13:56 schreef n8n het volgende:
[..]
Van de week een plaatje aangeschaft. Paps draaide dit in een grijs verleden
Nogmaals: als je jezelf dat soort onzinnige cirkelredeneringen blijft opleggen, dan werkt het nooit natuurlijk.quote:Op zondag 26 september 2010 13:53 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ja maar dat kan ik dus niet zonder dat er gevoel bij zit en zodra er gevoel bij zit, werkt een ONS niet.
Ga jij naar Qlimax trouwens?quote:
quote:Op zondag 26 september 2010 13:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nogmaals: als je jezelf dat soort onzinnige cirkelredeneringen blijft opleggen, dan werkt het nooit natuurlijk.
Niet zo zeiken dus.
is ooook altijd zooo mooiquote:Op zondag 26 september 2010 13:56 schreef n8n het volgende:
[..]
Van de week een plaatje aangeschaft. Paps draaide dit in een grijs verleden
Dat het je meer doet dan je lief is......quote:Op zondag 26 september 2010 13:50 schreef El_Matador het volgende:
"Schade"?![]()
Welke schade zit er aan volop genieten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |