Zonde. Je legt jezelf zo onnodige beperkingen op, is mijn mening.quote:
Wanneer is btw die party waar je het in je pm over hadquote:Op zondag 26 september 2010 13:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ach, dat gebeurt. Aan ons lag het niet.![]()
Is goed, ff kijken wanneer.
Niet dus, helaas.quote:Op zondag 26 september 2010 13:44 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wanneer is btw die party waar je het in je pm over had
En 's avonds ben ik dan weer te druk voor Fokquote:Op zondag 26 september 2010 13:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb het druk.![]()
Maar toch redelijk veel gepost laatste tijd. Door mijn werk wel alleen 's avonds.
quote:Op zondag 26 september 2010 13:27 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Natuurlijk wegen die er tegen op! Ik ben harstikke lief! En attent en verzorgend. En een beetje nuts, maar een goede man ziet dat als een pluspunt he.
quote:
Studie?quote:Op zondag 26 september 2010 13:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En 's avonds ben ik dan weer te druk voor Fok
Ok ok..jammer. Dan maar aankomend jaar inderdaad.quote:Op zondag 26 september 2010 13:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet dus, helaas.![]()
Volgend jaar ergens denk ik.
Zo ben ik dan ook wel weerquote:Op zondag 26 september 2010 13:45 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar dat het mag van jou.
Ja, heel jammer. We hadden het goed opgezet, maar ja.quote:Op zondag 26 september 2010 13:47 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ok ok..jammer. Dan maar aankomend jaar inderdaad.
quote:Op zondag 26 september 2010 13:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zonde. Je legt jezelf zo onnodige beperkingen op, is mijn mening.![]()
En die van kloon, denk ik zo.
quote:Op zondag 26 september 2010 13:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als er dan ook nog goed uitziet
![]()
[..]
"Schade"?quote:Op zondag 26 september 2010 13:49 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Nee hoor, ik probeer de schade een beetje beperkt te houden. En ik ben te allen tijde mezelf hoor
in welke hoedanigheid ook
quote:Op zondag 26 september 2010 13:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
1 showtje gezien op het hoofdpodium, mooi gedaan. Vrouw en man, goeie muziek, leuk dansen, verhaal erbij en alles. Stripshow dus he. Daarna al vrij snel door naar het SC. Vooral met z'n tweeën genoten, beetje kijken en bekeken worden. Later nog het Voyeur-gedeelte in (aan de seks kant dus), best wel heul spannend, maar wel lekker. En gratis entree voor de volgende beurs daardoor
AAAAHHH henkiequote:Op zondag 26 september 2010 13:50 schreef Boudibou het volgende:
Zelfs je naaaaaam is moooooi, mooier dan die van iedereen..
Nu moet ik alleen je minpunten nog wetenquote:
Ja maar dat kan ik dus niet zonder dat er gevoel bij zit en zodra er gevoel bij zit, werkt een ONS niet.quote:Op zondag 26 september 2010 13:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Schade"?![]()
Welke schade zit er aan volop genieten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |