Waarom niet?quote:Op zondag 26 september 2010 13:30 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ja nee, in theorie klopt het, ware het niet dat casual seks niet werkt bij mij

Zolang je twee pluspunten maar plus genoeg zijn.quote:Op zondag 26 september 2010 13:27 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Natuurlijk wegen die er tegen op! Ik ben harstikke lief! En attent en verzorgend. En een beetje nuts, maar een goede man ziet dat als een pluspunt he.

Ach, een avond genieten is een avond genieten, Engel...quote:Op zondag 26 september 2010 13:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het is makkelijk om een niet zo lekkere kerel te scoren ja...... maar daar doe ik het niet voor.....
[..]
Ben ik een klein beetje verbaasd dat je dit ook vind....
Komt dat misschien omdat je er normaal heel vrij in doet?

quote:Op zondag 26 september 2010 13:28 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een teergevoelig zieltje
 jij blijft gewoon happen
 jij blijft gewoon happen  

Ik las: "*beetjeB maakt fobo aan*"quote:

Ja weet niet, werkt gewoon niet, bites me in the ass every time...quote:

Oke.... zit wat in ......quote:Op zondag 26 september 2010 13:31 schreef El_Matador het volgende:
Ach, een avond genieten is een avond genieten, Engel...
quote:Oh ik heb me prima vermaakt met scharrelen. Maar niet meer hoeven te zoeken en nog betere seks (en veel liefde!) hebben, is het zeker wel waard!
 de plus van een relatie in welke vorm dan ook
  de plus van een relatie in welke vorm dan ook

Ja maar ik hap zo graag!quote:Op zondag 26 september 2010 13:32 schreef YipYip het volgende:
[..]jij blijft gewoon happen

Als ik ook maar het gevoel had dat je zo'n zeikwijf bent,was ik allang weg geweest

Hoe uit dat zich?quote:Op zondag 26 september 2010 13:33 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ja weet niet, werkt gewoon niet, bites me in the ass every time...
Ik ben gewoon te lief, dat zal het zijn

En lieve meisjes kunnen geen one night stand scoren?quote:Op zondag 26 september 2010 13:33 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ja weet niet, werkt gewoon niet, bites me in the ass every time...
Ik ben gewoon te lief, dat zal het zijn

Tuurlijk. En je doet ervaring op. Ook lekker.quote:
Klopt. Al heb ik met mijn vrienden en zusje een iets andere relatie.quote:de plus van een relatie in welke vorm dan ook

Je lenzen nog niet in?quote:Op zondag 26 september 2010 13:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik las: "*beetjeB maakt fobo aan*"

Hij is ingeleverd ja. Of het gelukt is, is een tweedequote:Op zondag 26 september 2010 13:19 schreef YipYip het volgende:
[..]
Is het nog gelukt met die opdracht?

Hoe weet jij dat?quote:

Het enige dat erger is dan een zeikwijf, is een zeikwijf dat een andere zeikwijf begrijpt, gaan samenspannen en vervolgens gaan zeiken..quote:Op zondag 26 september 2010 13:32 schreef YipYip het volgende:
[..]jij blijft gewoon happen

Als ik ook maar het gevoel had dat je zo'n zeikwijf bent,was ik allang weg geweest

Heb ik geen ervaring mee. Vrienden neuk ik niet mee eerlijk gezegd. Nooit die behoefte gevoeld ook.quote:Op zondag 26 september 2010 13:36 schreef n8n het volgende:
Voordeel van 'friends with benefits'. Intieme sex at will en daarnaast kunnen scharrelen

Oeeh.. do tell alle verhalenquote:Op zondag 26 september 2010 13:38 schreef stbabylon het volgende:
Zo, zijn we weer. Kamasutra was leuk

Ik zeg niet dat ik dat niet kan, ik zeg allleen dat ik me er niet lekker bij voel.quote:Op zondag 26 september 2010 13:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En lieve meisjes kunnen geen one night stand scoren?
Heerlijk toch?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |