Zo lekker dat de TT niet gelogen is!quote:Op zondag 26 september 2010 13:10 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Plaats er nog meer maar. Space-avonturen van Mata
.
Je ging als een trein zo te horen.

Die uitdaging laat ik wel aan iemand anders overquote:Op zondag 26 september 2010 13:08 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ik noem het liever een uitdaging
 Mij te riskant
 Mij te riskant

Niet?quote:Op zondag 26 september 2010 13:12 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Goedzo. Incestje plegen is niet normaal

Heel verstandigquote:Op zondag 26 september 2010 13:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die uitdaging laat ik wel aan iemand anders overMij te riskant

) en nog knap qua uiterlijk ook: bezet
) en nog knap qua uiterlijk ook: bezet   

Queens of the Stone Agequote:Op zondag 26 september 2010 13:09 schreef little-miss-sunshine het volgende:

quote:Op zondag 26 september 2010 13:06 schreef n8n het volgende:
Deze single heeft dit weekend 2 nachten met 2 verschillende dames in een dezelfde kamer geslapen en niks gedaan
 Dat is of heel respectvol of heel jammer

Dat heet volwassen wordenquote:

Dat eerste heb me geweldig vermaaktquote:Op zondag 26 september 2010 13:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]

Zonde!quote:Op zondag 26 september 2010 13:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, zal snel reageren. Je zorgen zijn niet meer nodig. Want er komen te weinig lui. Jammer. Volgend jaar zomer denk ik.

Grloof je niet.quote:Op zondag 26 september 2010 13:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zo lekker dat de TT niet gelogen is!

Vraag knuffelmeisje maar.quote:

Haha ja dat ben ik welquote:Op zondag 26 september 2010 13:14 schreef YipYip het volgende:
[..]
Een heidentoch nog een pluspuntje

Veel plezierquote:Op zondag 26 september 2010 13:18 schreef Yuki het volgende:
* Yuki zit in de auto richting verjaardag van tante.
Yay

it's the same old story over and over againquote:Op zondag 26 september 2010 13:14 schreef Maharajah het volgende:
Goddamnit, zo frustrerend dat alle echt leuke chicks altijd bezet zijn

Is het nog gelukt met die opdracht?quote:Op zondag 26 september 2010 13:18 schreef Yuki het volgende:
Yay

Dat hoor je eruit te neuken...quote:Op zondag 26 september 2010 13:18 schreef beetjeB het volgende:
... maar ja, als jullie allemaal al vallen over zoiets kleins als mijn zondagochtend humeurtje

Welke dan? Dan kunnen wij zien of die opwegen tegen je minpuntenquote:Op zondag 26 september 2010 13:18 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Haha ja dat ben ik wel
En ik heb nog wel meer pluspunten hoor, maar ja, als jullie allemaal al vallen over zoiets kleins als mijn zondagochtend humeurtje

Ja! Bizar. Maar goed.quote:

Dus jij bent bezetquote:Op zondag 26 september 2010 13:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
it's the same old story over and over again

Gooi even een stuk taart terug naar Utrechtquote:Op zondag 26 september 2010 13:18 schreef Yuki het volgende:
Yay
 .
 .

En er dan nog over door blijven zeuren ook ;')quote:Op zondag 26 september 2010 13:18 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Haha ja dat ben ik wel
En ik heb nog wel meer pluspunten hoor, maar ja, als jullie allemaal al vallen over zoiets kleins als mijn zondagochtend humeurtje

Alles kan kapotquote:Op zondag 26 september 2010 13:14 schreef Maharajah het volgende:
Goddamnit, zo frustrerend dat alle echt leuke chicks altijd bezet zijn

Directquote:Op zondag 26 september 2010 13:20 schreef Myraela het volgende:
Is itttt youuuuuhoeeeeee insideeee my heaaaadddd

quote:Op zondag 26 september 2010 13:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Omdat je gewoon een geweldige meid bent. Die dat verdient.

Doen! Kom je sterker uit.quote:Op zondag 26 september 2010 13:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Pfff.... ga ik wéér janken.....
Echt... moet nog flink aan mijn zelfbeeld werken geloof ik...

Ohquote:Op zondag 26 september 2010 13:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee ..... ik bedoelde het gezeur over dat alle leuke mannen/vrouwen bezet zijn.......

Als dat nou eens zou kunnen..quote:Op zondag 26 september 2010 13:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat hoor je eruit te neuken...

Work in progressquote:

Daarom!quote:Op zondag 26 september 2010 13:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Work in progress
En ik heb nu iemand die me als een prinses behandeld en die zo ontzettend lief voor me is, dat ik er wel aan MOET werken

Als vrouw heb je het makkelijk. Sexy kleden, tieten vooruit en je kan elke man oppikken om seks mee te hebben.quote:

Natuurlijk wegen die er tegen op! Ik ben harstikke lief! En attent en verzorgend. En een beetje nuts, maar een goede man ziet dat als een pluspunt he.quote:Op zondag 26 september 2010 13:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Welke dan? Dan kunnen wij zien of die opwegen tegen je minpunten

Geen fobo is al een minpunt.quote:Op zondag 26 september 2010 13:27 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Natuurlijk wegen die er tegen op! Ik ben harstikke lief! En attent en verzorgend. En een beetje nuts, maar een goede man ziet dat als een pluspunt he.

quote:Op zondag 26 september 2010 13:24 schreef tijnbrein het volgende:
Oh
Maar jij bent wel leuk maar niet bezet.

quote:Op zondag 26 september 2010 13:20 schreef YipYip het volgende:
[..]
En er dan nog over door blijven zeuren ook ;')
 Jij bent gewoon een teergevoelig zieltje
  Jij bent gewoon een teergevoelig zieltje  

Nog een weekje en dan ga ik ook gewoon weer heerlijke seks hebbenquote:

quote:Op zondag 26 september 2010 13:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als vrouw heb je het makkelijk. Sexy kleden, tieten vooruit en je kan elke man oppikken om seks mee te hebben.
Als man kan het ook, maar vergt het iets meer moeite.
Toch blij dat die scharreltijd nu ff over is. Vaste seks is toch lekkerder.
 Ja nee, in theorie klopt het, ware het niet dat casual seks niet werkt bij mij
  Ja nee, in theorie klopt het, ware het niet dat casual seks niet werkt bij mij

Jij begrijpt het!quote:Op zondag 26 september 2010 13:29 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik geloof je. Terecht overigens om te handelen naar je emoties op dat moment
.

Het is makkelijk om een niet zo lekkere kerel te scoren jaquote:Op zondag 26 september 2010 13:27 schreef El_Matador het volgende:
Als vrouw heb je het makkelijk. Sexy kleden, tieten vooruit en je kan elke man oppikken om seks mee te hebben.
 ...... maar daar doe ik het niet voor.....
  ...... maar daar doe ik het niet voor.....Ben ik een klein beetje verbaasd dat je dit ook vind....quote:Toch blij dat die scharreltijd nu ff over is. Vaste seks is toch lekkerder.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |