Matrixxquote:Op zondag 26 september 2010 12:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lekker!
Wij hebben heeeerlijk gestapt gisteren. Mijn nieuwe camera uitgeprobeerd en we zijn prima losgegaan in de Matrixx!
lush?quote:Op zondag 26 september 2010 12:51 schreef Yuki het volgende:
Het is duidelijk wat mata gisteren gedaan heeft
Ik ben inmiddels warm, zoetgeurend en aangekleed
Ieder nummer klinkt toch hetzelfdequote:Op zondag 26 september 2010 12:51 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Matrixxhoe was de line up?!
quote:Op zondag 26 september 2010 12:51 schreef Yuki het volgende:
dat maakt wel degelijk uit.. ik hoor verschil hoorquote:Op zondag 26 september 2010 12:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ieder nummer klinkt toch hetzelfdeDus wat maakt het uit welke DJ er stond?
Inderdaad!quote:Op zondag 26 september 2010 12:51 schreef Yuki het volgende:
Oeh, spannende plannen?quote:Ik ben inmiddels warm, zoetgeurend en aangekleed
- Wildstylezquote:Op zondag 26 september 2010 12:51 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Matrixxhoe was de line up?!
Je kent haar al.quote:Op zondag 26 september 2010 12:53 schreef Boudibou het volgende:
Naais naais. Gelukkig dat 'ie heel is gebleven he.
En knuffelmeisje is je vriendin dan neem ik aan. En ze fokt ook?
quote:Op zondag 26 september 2010 12:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
- Wildstylez
- Technoboy
- Headhunterz
- D-Block & S-Te-Fan
En danseressen, gave lichten, lachen mensen en wij weer als topteam ertussendoor.![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Het begint met een 'n' en eindigt op 'oten kraken'quote:Op zondag 26 september 2010 12:51 schreef Yuki het volgende:
Nope, Palmolive Cashmerequote:
Yipquote:
quote:Op zondag 26 september 2010 12:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Inderdaad!![]()
Wat was dat lekker!![]()
[..]
Oeh, spannende plannen?![]()
Ik ga hippie'en in het Vondelpark vanmiddag.
Die foto!quote:Op zondag 26 september 2010 12:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
- Wildstylez
- Technoboy
- Headhunterz
- D-Block & S-Te-Fan
En danseressen, gave lichten, lachen mensen en wij weer als topteam ertussendoor.![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik ook wel. Alleen ik hou niet van dance.quote:Op zondag 26 september 2010 12:53 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
dat maakt wel degelijk uit.. ik hoor verschil hoor
Dan zijn mannen ongevoelige horken is het niet goed. Zijn ze gevoelig is het ook weer niet goed. Vrouwenquote:Op zondag 26 september 2010 12:54 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Die mannen van tegenwoordig kunnen zo weinig hebben
Heerlijke line-up!quote:Op zondag 26 september 2010 12:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
- Wildstylez
- Technoboy
- Headhunterz
- D-Block & S-Te-Fan
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Als ik mijn metal-bui heb, hou ik ook van metal..quote:Op zondag 26 september 2010 12:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook wel. Alleen ik hou niet van dance.Geef mij maar metal
[..]
Dan zijn mannen ongevoelige horken is het niet goed. Zijn ze gevoelig is het ook weer niet goed. Vrouwen
De truc is aan te voelen wanneer je een hork en wanneer je gevoelig moet zijnquote:Op zondag 26 september 2010 12:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook wel. Alleen ik hou niet van dance.Geef mij maar metal
[..]
Dan zijn mannen ongevoelige horken is het niet goed. Zijn ze gevoelig is het ook weer niet goed. Vrouwen
Ehh.. neequote:
Ja!quote:Op zondag 26 september 2010 12:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Heerlijke line-up!
En een bazenfoto ouwe.
Geen van beiden, maar ze zit hier ook in Singles, na mij idd.quote:Op zondag 26 september 2010 13:00 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ehh.. neeDus jullie hebben elkaar via fok ontmoet of sprak je een chick aan op een hardstyleparty en bleek ze toevallig ook te fokken?
De truc is om door te hebben of een vrouw een zeikerd is ja of neequote:Op zondag 26 september 2010 13:00 schreef beetjeB het volgende:
[..]
De truc is aan te voelen wanneer je een hork en wanneer je gevoelig moet zijn
Ja, zal snel reageren. Je zorgen zijn niet meer nodig. Want er komen te weinig lui. Jammer. Volgend jaar zomer denk ik.quote:
Eens.quote:Op zondag 26 september 2010 13:02 schreef YipYip het volgende:
[..]
De truc is om door te hebben of een vrouw een zeikerd is ja of nee
En wanneer ben je in zo'n bui? Als je boos bent?quote:Op zondag 26 september 2010 12:58 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Als ik mijn metal-bui heb, hou ik ook van metal..
Then I am doomedquote:Op zondag 26 september 2010 13:00 schreef beetjeB het volgende:
[..]
De truc is aan te voelen wanneer je een hork en wanneer je gevoelig moet zijn
Dat dus...quote:Op zondag 26 september 2010 13:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eens.
Vrouwen die zeiken zijn een directe no-go!
quote:Op zondag 26 september 2010 13:02 schreef YipYip het volgende:
[..]
De truc is om door te hebben of een vrouw een zeikerd is ja of nee
Nee, niet noodzakelijk eigenlijk.. Mijn "muziek-buien" dringen zich gewoon aan me op, wanneer het ze schiktquote:Op zondag 26 september 2010 13:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wanneer ben je in zo'n bui? Als je boos bent?![]()
[..]
Then I am doomed
Jij bent gewoon een zeikerdquote:
Alleen onzekere, slappe mannetjes blijven bij dat soort wijven. En dan ook nog 50 jaar ofzo.quote:
Hahahquote:Op zondag 26 september 2010 13:05 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Nee, niet noodzakelijk eigenlijk.. Mijn "muziek-buien" dringen zich gewoon aan me op, wanneer het ze schikt
Faal dus.quote:Op zondag 26 september 2010 13:06 schreef n8n het volgende:
Deze single heeft dit weekend 2 nachten met 2 verschillende dames in een dezelfde kamer geslapen en niks gedaan
Ik zie iemand anders ertussendoorquote:Op zondag 26 september 2010 12:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Bewust, heb er geen spijt van. Uitzicht weet ik niet ben er niet mee bezig geweest, wel te realiseren bij 1 van de 2. In de tussentijd nog ruimte voor ander vermaak dus dat zit sowieso wel snorquote:Op zondag 26 september 2010 13:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Faal dus.![]()
Wel uitzicht op meer?
Ach het is zondag he, ik dacht, laat ik het je eens makkelijk makenquote:Op zondag 26 september 2010 13:06 schreef YipYip het volgende:
[..]
Je zorgt wel erg snel voor een bevestiging![]()
Thanx
Ja. Haar naam weet ik niet meer. Heb een aantal foto's met vrouwen erbij gemaakt en een paar namen in mijn telefoon gezet, maar ja...quote:
Plaats er nog meer maarquote:Op zondag 26 september 2010 13:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja!![]()
Dank je!![]()
Sommige zijn echt te erg. Hij ging weer erg lekker!
Precies,het leven is te kort om bij dat soort vrouwen/mannen te blijven hangenquote:Op zondag 26 september 2010 13:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alleen onzekere, slappe mannetjes blijven bij dat soort wijven. En dan ook nog 50 jaar ofzo.![]()
Nee, geef mij maar een heerlijk onbezorgde meid, die het leven te kort vindt in plaats van te lang.
Omdat je gewoon een geweldige meid bent. Die dat verdient.quote:Op zondag 26 september 2010 12:54 schreef Lotusss het volgende:
![]()
![]()
Echt waar... vraag me af hoe zo'n lieve lekkere man erop komt om verliefd op mij te worden....
Is af en toe nog steeds surrealistisch.
Mooi zo, rondsletten!quote:Op zondag 26 september 2010 13:09 schreef n8n het volgende:
[..]
Bewust, heb er geen spijt van. Uitzicht weet ik niet ben er niet mee bezig geweest, wel te realiseren bij 1 van de 2. In de tussentijd nog ruimte voor ander vermaak dus dat zit sowieso wel snor
Goedzo. Incestje plegen is niet normaalquote:Op zondag 26 september 2010 13:06 schreef n8n het volgende:
Deze single heeft dit weekend 2 nachten met 2 verschillende dames in een dezelfde kamer geslapen en niks gedaan
Nog easy ookquote:Op zondag 26 september 2010 13:09 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ach het is zondag he, ik dacht, laat ik het je eens makkelijk maken
Zo lekker dat de TT niet gelogen is!quote:Op zondag 26 september 2010 13:10 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Plaats er nog meer maar. Space-avonturen van Mata
.
Je ging als een trein zo te horen.
Die uitdaging laat ik wel aan iemand anders overquote:Op zondag 26 september 2010 13:08 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ik noem het liever een uitdaging
Niet?quote:Op zondag 26 september 2010 13:12 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Goedzo. Incestje plegen is niet normaal
Heel verstandigquote:Op zondag 26 september 2010 13:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die uitdaging laat ik wel aan iemand anders overMij te riskant
Queens of the Stone Agequote:Op zondag 26 september 2010 13:09 schreef little-miss-sunshine het volgende:
quote:Op zondag 26 september 2010 13:06 schreef n8n het volgende:
Dat heet volwassen wordenquote:
Dat eerste heb me geweldig vermaaktquote:Op zondag 26 september 2010 13:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is of heel respectvol of heel jammer
Zonde!quote:Op zondag 26 september 2010 13:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, zal snel reageren. Je zorgen zijn niet meer nodig. Want er komen te weinig lui. Jammer. Volgend jaar zomer denk ik.
Grloof je niet.quote:Op zondag 26 september 2010 13:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zo lekker dat de TT niet gelogen is!
Vraag knuffelmeisje maar.quote:
Haha ja dat ben ik welquote:Op zondag 26 september 2010 13:14 schreef YipYip het volgende:
[..]
Een heidentoch nog een pluspuntje
Veel plezierquote:Op zondag 26 september 2010 13:18 schreef Yuki het volgende:
* Yuki zit in de auto richting verjaardag van tante.
Yay
it's the same old story over and over againquote:Op zondag 26 september 2010 13:14 schreef Maharajah het volgende:
Goddamnit, zo frustrerend dat alle echt leuke chicks altijd bezet zijn![]()
Is het nog gelukt met die opdracht?quote:Op zondag 26 september 2010 13:18 schreef Yuki het volgende:
Yay
Dat hoor je eruit te neuken...quote:Op zondag 26 september 2010 13:18 schreef beetjeB het volgende:
... maar ja, als jullie allemaal al vallen over zoiets kleins als mijn zondagochtend humeurtje
Welke dan? Dan kunnen wij zien of die opwegen tegen je minpuntenquote:Op zondag 26 september 2010 13:18 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Haha ja dat ben ik wel![]()
En ik heb nog wel meer pluspunten hoor, maar ja, als jullie allemaal al vallen over zoiets kleins als mijn zondagochtend humeurtje
Ja! Bizar. Maar goed.quote:
Dus jij bent bezetquote:Op zondag 26 september 2010 13:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
it's the same old story over and over again![]()
Gooi even een stuk taart terug naar Utrechtquote:Op zondag 26 september 2010 13:18 schreef Yuki het volgende:
Yay
En er dan nog over door blijven zeuren ook ;')quote:Op zondag 26 september 2010 13:18 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Haha ja dat ben ik wel![]()
En ik heb nog wel meer pluspunten hoor, maar ja, als jullie allemaal al vallen over zoiets kleins als mijn zondagochtend humeurtje
Alles kan kapotquote:Op zondag 26 september 2010 13:14 schreef Maharajah het volgende:
Goddamnit, zo frustrerend dat alle echt leuke chicks altijd bezet zijn![]()
Directquote:Op zondag 26 september 2010 13:20 schreef Myraela het volgende:
Is itttt youuuuuhoeeeeee insideeee my heaaaadddd
quote:Op zondag 26 september 2010 13:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Omdat je gewoon een geweldige meid bent. Die dat verdient.
Doen! Kom je sterker uit.quote:Op zondag 26 september 2010 13:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Pfff.... ga ik wéér janken.....
Echt... moet nog flink aan mijn zelfbeeld werken geloof ik...
Ohquote:Op zondag 26 september 2010 13:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee ..... ik bedoelde het gezeur over dat alle leuke mannen/vrouwen bezet zijn.......
Als dat nou eens zou kunnen..quote:Op zondag 26 september 2010 13:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat hoor je eruit te neuken...![]()
Work in progressquote:
Daarom!quote:Op zondag 26 september 2010 13:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Work in progress
En ik heb nu iemand die me als een prinses behandeld en die zo ontzettend lief voor me is, dat ik er wel aan MOET werken
Als vrouw heb je het makkelijk. Sexy kleden, tieten vooruit en je kan elke man oppikken om seks mee te hebben.quote:
Natuurlijk wegen die er tegen op! Ik ben harstikke lief! En attent en verzorgend. En een beetje nuts, maar een goede man ziet dat als een pluspunt he.quote:Op zondag 26 september 2010 13:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Welke dan? Dan kunnen wij zien of die opwegen tegen je minpunten
Geen fobo is al een minpunt.quote:Op zondag 26 september 2010 13:27 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Natuurlijk wegen die er tegen op! Ik ben harstikke lief! En attent en verzorgend. En een beetje nuts, maar een goede man ziet dat als een pluspunt he.
quote:Op zondag 26 september 2010 13:24 schreef tijnbrein het volgende:
Oh![]()
Maar jij bent wel leuk maar niet bezet.
quote:Op zondag 26 september 2010 13:20 schreef YipYip het volgende:
[..]
En er dan nog over door blijven zeuren ook ;')
Nog een weekje en dan ga ik ook gewoon weer heerlijke seks hebbenquote:
quote:Op zondag 26 september 2010 13:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als vrouw heb je het makkelijk. Sexy kleden, tieten vooruit en je kan elke man oppikken om seks mee te hebben.
Als man kan het ook, maar vergt het iets meer moeite.
Toch blij dat die scharreltijd nu ff over is. Vaste seks is toch lekkerder.
Jij begrijpt het!quote:Op zondag 26 september 2010 13:29 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik geloof je. Terecht overigens om te handelen naar je emoties op dat moment
.
Het is makkelijk om een niet zo lekkere kerel te scoren jaquote:Op zondag 26 september 2010 13:27 schreef El_Matador het volgende:
Als vrouw heb je het makkelijk. Sexy kleden, tieten vooruit en je kan elke man oppikken om seks mee te hebben.
Ben ik een klein beetje verbaasd dat je dit ook vind....quote:Toch blij dat die scharreltijd nu ff over is. Vaste seks is toch lekkerder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |