Ja, zal snel reageren. Je zorgen zijn niet meer nodig. Want er komen te weinig lui. Jammer. Volgend jaar zomer denk ik.quote:
Eens.quote:Op zondag 26 september 2010 13:02 schreef YipYip het volgende:
[..]
De truc is om door te hebben of een vrouw een zeikerd is ja of nee
En wanneer ben je in zo'n bui? Als je boos bent?quote:Op zondag 26 september 2010 12:58 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Als ik mijn metal-bui heb, hou ik ook van metal..
Then I am doomedquote:Op zondag 26 september 2010 13:00 schreef beetjeB het volgende:
[..]
De truc is aan te voelen wanneer je een hork en wanneer je gevoelig moet zijn
Dat dus...quote:Op zondag 26 september 2010 13:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eens.
Vrouwen die zeiken zijn een directe no-go!
quote:Op zondag 26 september 2010 13:02 schreef YipYip het volgende:
[..]
De truc is om door te hebben of een vrouw een zeikerd is ja of nee
Nee, niet noodzakelijk eigenlijk.. Mijn "muziek-buien" dringen zich gewoon aan me op, wanneer het ze schiktquote:Op zondag 26 september 2010 13:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wanneer ben je in zo'n bui? Als je boos bent?![]()
[..]
Then I am doomed
Jij bent gewoon een zeikerdquote:
Alleen onzekere, slappe mannetjes blijven bij dat soort wijven. En dan ook nog 50 jaar ofzo.quote:
Hahahquote:Op zondag 26 september 2010 13:05 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Nee, niet noodzakelijk eigenlijk.. Mijn "muziek-buien" dringen zich gewoon aan me op, wanneer het ze schikt
Faal dus.quote:Op zondag 26 september 2010 13:06 schreef n8n het volgende:
Deze single heeft dit weekend 2 nachten met 2 verschillende dames in een dezelfde kamer geslapen en niks gedaan
Ik zie iemand anders ertussendoorquote:Op zondag 26 september 2010 12:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En danseressen, gave lichten, lachen mensen en wij weer als topteam ertussendoor.![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Bewust, heb er geen spijt van. Uitzicht weet ik niet ben er niet mee bezig geweest, wel te realiseren bij 1 van de 2. In de tussentijd nog ruimte voor ander vermaak dus dat zit sowieso wel snorquote:Op zondag 26 september 2010 13:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Faal dus.![]()
Wel uitzicht op meer?
Ach het is zondag he, ik dacht, laat ik het je eens makkelijk makenquote:Op zondag 26 september 2010 13:06 schreef YipYip het volgende:
[..]
Je zorgt wel erg snel voor een bevestiging![]()
Thanx
Ja. Haar naam weet ik niet meer. Heb een aantal foto's met vrouwen erbij gemaakt en een paar namen in mijn telefoon gezet, maar ja...quote:
Plaats er nog meer maarquote:Op zondag 26 september 2010 13:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja!![]()
Dank je!![]()
Sommige zijn echt te erg. Hij ging weer erg lekker!
Precies,het leven is te kort om bij dat soort vrouwen/mannen te blijven hangenquote:Op zondag 26 september 2010 13:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alleen onzekere, slappe mannetjes blijven bij dat soort wijven. En dan ook nog 50 jaar ofzo.![]()
Nee, geef mij maar een heerlijk onbezorgde meid, die het leven te kort vindt in plaats van te lang.
Omdat je gewoon een geweldige meid bent. Die dat verdient.quote:Op zondag 26 september 2010 12:54 schreef Lotusss het volgende:
![]()
![]()
Echt waar... vraag me af hoe zo'n lieve lekkere man erop komt om verliefd op mij te worden....
Is af en toe nog steeds surrealistisch.
Mooi zo, rondsletten!quote:Op zondag 26 september 2010 13:09 schreef n8n het volgende:
[..]
Bewust, heb er geen spijt van. Uitzicht weet ik niet ben er niet mee bezig geweest, wel te realiseren bij 1 van de 2. In de tussentijd nog ruimte voor ander vermaak dus dat zit sowieso wel snor
Goedzo. Incestje plegen is niet normaalquote:Op zondag 26 september 2010 13:06 schreef n8n het volgende:
Deze single heeft dit weekend 2 nachten met 2 verschillende dames in een dezelfde kamer geslapen en niks gedaan
Nog easy ookquote:Op zondag 26 september 2010 13:09 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ach het is zondag he, ik dacht, laat ik het je eens makkelijk maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |