Precies. Want wat was het plan eigk te bezoeken?quote:Op zondag 26 september 2010 13:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, heel jammer. We hadden het goed opgezet, maar ja.
Doen we dat! Ergens in een warme lente ofzo.
Hij heeft een leuk cafe en zijn politieke ideeen zijn sympathiek, maar zijn muziek vind ik nieso.quote:
Jeugdsentiment, ben het aan het herontdekken. Prachtigquote:Op zondag 26 september 2010 13:48 schreef Evie het volgende:
[..]
deze is mooier![]()
http://www.youtube.com/v/f3iSXqNihs0?fs
Volgende keer zorg ik dat ik zonder twijfel benquote:Op zondag 26 september 2010 13:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ach, dat gebeurt. Aan ons lag het niet.![]()
Is goed, ff kijken wanneer.
Dat houd ik prive.quote:Op zondag 26 september 2010 13:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Precies. Want wat was het plan eigk te bezoeken?
Inderdaad. Outdoor zou wel chill zijn. Noten+zon+meloen is chilll.
Die ga ik zo lang mogelijk verborgen houden natuurlijkquote:Op zondag 26 september 2010 13:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu moet ik alleen je minpunten nog weten
quote:Op zondag 26 september 2010 13:53 schreef n8n het volgende:
[..]
Jeugdsentiment, ben het aan het herontdekken. Prachtig
Dat is prima. Maar we moeten er iets meer hebben...quote:Op zondag 26 september 2010 13:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Volgende keer zorg ik dat ik zonder twijfel benheb je er iig al 1 of 2
ff agenda's trekken dan maar?
Ik kan sowieso geen oordeel vormen van een persoon die ik nog nooit IRL gezien heb. Dusquote:Op zondag 26 september 2010 13:54 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Die ga ik zo lang mogelijk verborgen houden natuurlijk
Friends with benefitsquote:Op zondag 26 september 2010 13:53 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ja maar dat kan ik dus niet zonder dat er gevoel bij zit en zodra er gevoel bij zit, werkt een ONS niet.
Mijn naam?quote:Op zondag 26 september 2010 13:54 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Plaatselijke held. En ik had het over jouw naam Evie..
Van de week een plaatje aangeschaft. Paps draaide dit in een grijs verledenquote:
quote:Op zondag 26 september 2010 13:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat houd ik prive.![]()
Ja, dat sowieso! Goed plan van die meloen ouwe! Dat gaat hem zeker worden! Helemaal top!
boudewijn is altijd fijn!!quote:Op zondag 26 september 2010 13:56 schreef n8n het volgende:
[..]
Van de week een plaatje aangeschaft. Paps draaide dit in een grijs verleden
Nogmaals: als je jezelf dat soort onzinnige cirkelredeneringen blijft opleggen, dan werkt het nooit natuurlijk.quote:Op zondag 26 september 2010 13:53 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ja maar dat kan ik dus niet zonder dat er gevoel bij zit en zodra er gevoel bij zit, werkt een ONS niet.
Ga jij naar Qlimax trouwens?quote:
quote:Op zondag 26 september 2010 13:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nogmaals: als je jezelf dat soort onzinnige cirkelredeneringen blijft opleggen, dan werkt het nooit natuurlijk.
Niet zo zeiken dus.
is ooook altijd zooo mooiquote:Op zondag 26 september 2010 13:56 schreef n8n het volgende:
[..]
Van de week een plaatje aangeschaft. Paps draaide dit in een grijs verleden
Dat het je meer doet dan je lief is......quote:Op zondag 26 september 2010 13:50 schreef El_Matador het volgende:
"Schade"?![]()
Welke schade zit er aan volop genieten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |