Ik wil het niet zijn, er is een verschil.quote:Op zondag 26 september 2010 14:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoe 'oud' ben je dan welDat je niet meer losbandig kan zijn...
Lieverd, ik werk in Aachen. En ik vind meeten heel leuk, maar wel als ik dan in Utreg ben, niet speciaal voor 1 avondje 400+ km rijden.quote:Op zondag 26 september 2010 14:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Donderdag kan overigens ookmits ik geen werkgroepheb de dag erna
En klinkt goed
quote:Op zondag 26 september 2010 14:15 schreef Evie het volgende:
[..]
komt vast eens iets niet losbandigs op je pad
Iets niet willen zijn straal je uit. En dat schrikt mannen af. Gewoon relaxed leven dan ontmoet je vanzelf geweldige mensen. En daar zitten vaak genoeg lekkere mannen tussen.quote:Op zondag 26 september 2010 14:15 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ik wil het niet zijn, er is een verschil.
ja hoiquote:Op zondag 26 september 2010 14:15 schreef Evie het volgende:
[..]
komt vast eens iets niet losbandigs op je pad
Ik bedoelde dat ik ook op donderdag kan komenquote:Op zondag 26 september 2010 14:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lieverd, ik werk in Aachen. En ik vind meeten heel leuk, maar wel als ik dan in Utreg ben, niet speciaal voor 1 avondje 400+ km rijden.![]()
En zeker voor een avond waarop niks te neuken valt.![]()
Ik vind het best, doordeweeks in Aachen heb ik vaak tijd.quote:Op zondag 26 september 2010 14:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik ook op donderdag kan komenjij geeft maar een gil als je een keer in Utrecht bent
En dat laatste ligt aan jou![]()
quote:Op zondag 26 september 2010 14:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Iets niet willen zijn straal je uit. En dat schrikt mannen af. Gewoon relaxed leven dan ontmoet je vanzelf geweldige mensen. En daar zitten vaak genoeg lekkere mannen tussen.
Da's niet liev.quote:
major shock.. in Utrecht valt niets te neukenquote:Op zondag 26 september 2010 14:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lieverd, ik werk in Aachen. En ik vind meeten heel leuk, maar wel als ik dan in Utreg ben, niet speciaal voor 1 avondje 400+ km rijden.![]()
En zeker voor een avond waarop niks te neuken valt.![]()
Lenzen nog niet in?quote:Op zondag 26 september 2010 14:19 schreef beetjeB het volgende:
[..]
dus omdat ik zeg dat casual seks bij mij niet werkt, ben ik automatisch niet relaxed.
Oh genoeg.quote:Op zondag 26 september 2010 14:20 schreef Evie het volgende:
[..]
major shock.. in Utrecht valt niets te neuken
quote:Op zondag 26 september 2010 14:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh genoeg.![]()
Maar niet voor mij nu.![]()
Dat leek gisterenavond toch wel anders... Heb daar best wel veel geneuk gezienquote:Op zondag 26 september 2010 14:20 schreef Evie het volgende:
[..]
major shock.. in Utrecht valt niets te neuken
En je hebt ook geen hippiechillhoek waar je eindeloos over kan zagen. Dat is namelijk een pre.quote:Op zondag 26 september 2010 14:19 schreef beetjeB het volgende:
[..]
dus omdat ik zeg dat casual seks bij mij niet werkt, ben ik automatisch niet relaxed.
Datquote:Op zondag 26 september 2010 14:06 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Wachten op de ware is weer het andere uiterste he...
ik las alleen "niet losbandig iemand", voor de rest geen idee waar het over gaat. Maar ik gok dat E_M zijn levensstijl weer aan het promoten is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |