Ja preciesquote:Op zondag 26 september 2010 14:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat het je meer doet dan je lief is......bv of dat het helaas geen genieten is
En dus? Maakt dat uit? Ik was ook verliefd op de meid waarmee ik een ONS had. Zij niet op mij. En daar had ik al heel snel vrede mee hoor.quote:Op zondag 26 september 2010 14:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat het je meer doet dan je lief is......bv of dat het helaas geen genieten is
Dat snap ikquote:Op zondag 26 september 2010 13:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is prima. Maar we moeten er iets meer hebben...
Schreeuw maar een datum, ik zeg wel of ik kan of niet.
Blijkbaar voor mij (en ik durf ook te zeggen voor BB) wel....quote:Op zondag 26 september 2010 14:00 schreef El_Matador het volgende:
En dus? Maakt dat uit? Ik was ook verliefd op de meid waarmee ik een ONS had. Zij niet op mij. En daar had ik al heel snel vrede mee hoor.
Dan ga ik een weekendje weg met knuffelmeisje.quote:Op zondag 26 september 2010 14:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat snap ik
Is 8 of 9 okt heel pijnlijk?
Dat schat je heel goed in engelquote:Op zondag 26 september 2010 14:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Blijkbaar voor mij (en ik durf ook te zeggen voor BB) wel....
Ok, whatever. Ik zeg alleen maar dat het een keuze is. Een keuze die je anders kan maken en van de ervaringen die daarbij horen, leren.quote:Op zondag 26 september 2010 14:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Blijkbaar voor mij (en ik durf ook te zeggen voor BB) wel....
quote:Op zondag 26 september 2010 14:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ok, whatever. Ik zeg alleen maar dat het een keuze is. Een keuze die je anders kan maken en van de ervaringen die daarbij horen, leren.
"Wachten op de ware" is dikke onzin. Juist alle ervaringen ervoor maken je tot een rijk persoon.
Lekkerquote:Op zondag 26 september 2010 14:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan ga ik een weekendje weg met knuffelmeisje.
Ik overdrijf graag.quote:Op zondag 26 september 2010 14:06 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Wachten op de ware is weer het andere uiterste he...
Op een woensdag kan ik niet naar Utreg komen.quote:Op zondag 26 september 2010 14:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lekker
Dan een keer een woensdag? Wil evt ook richting jou komen, als dat makkelijker is?
quote:Op zondag 26 september 2010 14:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik overdrijf graag.![]()
Maar ik ben echt ervan overtuigd dat een beetje losbandig leven heel goed voor je is.![]()
Hoe 'oud' ben je dan welquote:Op zondag 26 september 2010 14:10 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Het losbandige is mij niet vreemd, hé, ik ben geen 18 meer he
Maar het werkt gewoon niet bij me.
niet?quote:Op zondag 26 september 2010 14:10 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Het losbandige is mij niet vreemd, hé, ik ben geen 18 meer he
Maar het werkt gewoon niet bij me.
Dooie nicht.quote:
Donderdag kan overigens ookquote:Op zondag 26 september 2010 14:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op een woensdag kan ik niet naar Utreg komen.
Ja, dat lijkt me sowieso een goed plan. Hippiechillen, hehe.
2 uurtjes van Utreg CS naar Heerlen. En dan word je daar opgepikt.
quote:Op zondag 26 september 2010 14:13 schreef Graseter het volgende:
Omdat niemand er net op reageerde:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil het niet zijn, er is een verschil.quote:Op zondag 26 september 2010 14:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoe 'oud' ben je dan welDat je niet meer losbandig kan zijn...
Lieverd, ik werk in Aachen. En ik vind meeten heel leuk, maar wel als ik dan in Utreg ben, niet speciaal voor 1 avondje 400+ km rijden.quote:Op zondag 26 september 2010 14:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Donderdag kan overigens ookmits ik geen werkgroepheb de dag erna
En klinkt goed
quote:Op zondag 26 september 2010 14:15 schreef Evie het volgende:
[..]
komt vast eens iets niet losbandigs op je pad
Iets niet willen zijn straal je uit. En dat schrikt mannen af. Gewoon relaxed leven dan ontmoet je vanzelf geweldige mensen. En daar zitten vaak genoeg lekkere mannen tussen.quote:Op zondag 26 september 2010 14:15 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ik wil het niet zijn, er is een verschil.
ja hoiquote:Op zondag 26 september 2010 14:15 schreef Evie het volgende:
[..]
komt vast eens iets niet losbandigs op je pad
Ik bedoelde dat ik ook op donderdag kan komenquote:Op zondag 26 september 2010 14:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lieverd, ik werk in Aachen. En ik vind meeten heel leuk, maar wel als ik dan in Utreg ben, niet speciaal voor 1 avondje 400+ km rijden.![]()
En zeker voor een avond waarop niks te neuken valt.![]()
Ik vind het best, doordeweeks in Aachen heb ik vaak tijd.quote:Op zondag 26 september 2010 14:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik ook op donderdag kan komenjij geeft maar een gil als je een keer in Utrecht bent
En dat laatste ligt aan jou![]()
quote:Op zondag 26 september 2010 14:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Iets niet willen zijn straal je uit. En dat schrikt mannen af. Gewoon relaxed leven dan ontmoet je vanzelf geweldige mensen. En daar zitten vaak genoeg lekkere mannen tussen.
Da's niet liev.quote:
major shock.. in Utrecht valt niets te neukenquote:Op zondag 26 september 2010 14:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lieverd, ik werk in Aachen. En ik vind meeten heel leuk, maar wel als ik dan in Utreg ben, niet speciaal voor 1 avondje 400+ km rijden.![]()
En zeker voor een avond waarop niks te neuken valt.![]()
Lenzen nog niet in?quote:Op zondag 26 september 2010 14:19 schreef beetjeB het volgende:
[..]
dus omdat ik zeg dat casual seks bij mij niet werkt, ben ik automatisch niet relaxed.
Oh genoeg.quote:Op zondag 26 september 2010 14:20 schreef Evie het volgende:
[..]
major shock.. in Utrecht valt niets te neuken
quote:Op zondag 26 september 2010 14:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh genoeg.![]()
Maar niet voor mij nu.![]()
Dat leek gisterenavond toch wel anders... Heb daar best wel veel geneuk gezienquote:Op zondag 26 september 2010 14:20 schreef Evie het volgende:
[..]
major shock.. in Utrecht valt niets te neuken
En je hebt ook geen hippiechillhoek waar je eindeloos over kan zagen. Dat is namelijk een pre.quote:Op zondag 26 september 2010 14:19 schreef beetjeB het volgende:
[..]
dus omdat ik zeg dat casual seks bij mij niet werkt, ben ik automatisch niet relaxed.
Datquote:Op zondag 26 september 2010 14:06 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Wachten op de ware is weer het andere uiterste he...
ik las alleen "niet losbandig iemand", voor de rest geen idee waar het over gaat. Maar ik gok dat E_M zijn levensstijl weer aan het promoten is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |