Tot m,n 30ste plankgas gefeest en toen maar besloten toch iets meer aan miijn carriere te doen.quote:Op zondag 26 september 2010 14:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent 2 jaar ouder ofzo.
Nee, ik zeker niet. Maar zie er jonger uit en leef ook zo. En ondertussen wel met topmanagers uit de oliewereld in veel te dure restaurants eten. Dat vind ik geinig.
voor iemand die sociaal en open beweerd te zijn, heb je verrassend weinig begrip voor andere opvattingen en levensstijlen.quote:Op zondag 26 september 2010 14:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou NIET willen?
Zin hebben is niet altijd een boner hebben he? Ben geen 16 meer.quote:
Er was een vrouw in de 50, met een enorm strak lijf en dito borstenquote:Op zondag 26 september 2010 14:29 schreef Evie het volgende:
[..]
lijkt me zo ranzig van die oude verlepte oma's met hangtieten tot op de knie die neuken met de meest lelijke kerels
Het 1 sluit het ander absoluut niet uit.quote:Op zondag 26 september 2010 14:29 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Tot m,n 30ste plankgas gefeest en toen maar besloten toch iets meer aan miijn carriere te doen.
quote:Op zondag 26 september 2010 14:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zin hebben is niet altijd een boner hebben he? Ben geen 16 meer.
Voor die tijd moet t wel lukkenquote:Op zondag 26 september 2010 14:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
24 oktober vertrek ik naar Mexico. Verder thuis en in Nederland.
Haha, dat is waar. Maar gewoon pijpen is ook genoeg hoor.
hey wel een beetje respect voor mn moeder he?!quote:Op zondag 26 september 2010 14:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er was een vrouw in de 50, met een enorm strak lijf en dito borsten
Handel tijdens de seksquote:Op zondag 26 september 2010 14:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Voor die tijd moet t wel lukken
En ik pijp alleen met wederdienst
Ik heb nooit gezegd dat ik begripvol ben...quote:Op zondag 26 september 2010 14:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
voor iemand die sociaal en open beweerd te zijn, heb je verrassend weinig begrip voor andere opvattingen en levensstijlen.
Er zijn dus mensen die zich daar prettiger bij voelen *shock*
quote:Op zondag 26 september 2010 14:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn we allemaal beesten.quote:
Ik dacht respectvol te zijn toch.quote:Op zondag 26 september 2010 14:31 schreef Evie het volgende:
[..]
hey wel een beetje respect voor mn moeder he?!
Als je het niet te extreem doet klopt dat wel ja..........quote:Op zondag 26 september 2010 14:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het 1 sluit het ander absoluut niet uit.
Mooi.quote:Op zondag 26 september 2010 14:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 september 2010 14:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn we allemaal beesten.
ja ik dacht al,wat ruik ik toch. Ben ik ff blij dat ik het zelf niet wasquote:Op zondag 26 september 2010 14:29 schreef beetjeB het volgende:
Ja, laat ik mijn stinkende oude lijf maar eens onder de douche slepen. Straks die gup ophalen en nog veel rotzooi op te ruimen hier.
quote:Op zondag 26 september 2010 14:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik dacht respectvol te zijn toch.
Ik bef (en pijp...) omdat ik het leuk vind om te doen, niet omdat ik dan erna gepijpt wordt. En dat zie ik andersom ook graag.quote:
Zo eens in de 2 maanden losgaan vind ik nog wel meevallen. Elke week stappen hoeft voor mij idd niet meer. Van de zomer wel, maar dat was met het WK.quote:Op zondag 26 september 2010 14:33 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Als je het niet te extreem doet klopt dat wel ja..........
quote:Op zondag 26 september 2010 14:33 schreef YipYip het volgende:
[..]
ja ik dacht al,wat ruik ik toch. Ben ik ff blij dat ik het zelf niet was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |