quote:Op zondag 26 september 2010 14:20 schreef Evie het volgende:
[..]
major shock.. in Utrecht valt niets te neuken
heb ik weer gemist hoorquote:Op zondag 26 september 2010 14:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat leek gisterenavond toch wel anders... Heb daar best wel veel geneuk gezien
Kamasutrabeurs in het Swingerscafe. Neuken met publiek en met andere dan je vaste partner enzo. Ik heb denk ik wel 80 neukende stelletjes gezien.quote:Op zondag 26 september 2010 14:22 schreef Evie het volgende:
[..]
heb ik weer gemist hoorhaha waar was jij?
![]()
Dat is niet zo moeilijk, moet je het alleen ook willenquote:Op zondag 26 september 2010 14:22 schreef Maharajah het volgende:
In utrek nix te nueqcken? In utrek falt genoeg te nueqcken!
Moet het alleen nog wel voor elkaar krijgen![]()
Ieder zijn hobby........quote:Op zondag 26 september 2010 14:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kamasutrabeurs in het Swingerscafe. Neuken met publiek en met andere dan je vaste partner enzo. Ik heb denk ik wel 80 neukende stelletjes gezien.
Uiteraard. En niet alleen die van mij hoor.quote:Op zondag 26 september 2010 14:22 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik las alleen "niet losbandig iemand", voor de rest geen idee waar het over gaat. Maar ik gok dat E_M zijn levensstijl weer aan het promoten is.
omgquote:Op zondag 26 september 2010 14:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kamasutrabeurs in het Swingerscafe. Neuken met publiek en met andere dan je vaste partner enzo. Ik heb denk ik wel 80 neukende stelletjes gezien.
Hoe kan je dat nou NIET willen?quote:Op zondag 26 september 2010 14:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk, moet je het alleen ook willen
Ik gok toch dat je wel een stukje jonger bent dan ik. Na een tijdje heb je het wel gehad met plankgas feesten.quote:Op zondag 26 september 2010 14:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uiteraard. En niet alleen die van mij hoor.
Topquote:Op zondag 26 september 2010 14:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind het best, doordeweeks in Aachen heb ik vaak tijd.
Dat is waar. Maar daar heb ik dan ook geen spijt van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Hmm, lijkt me wel grappig om te zien, maar word er niet geil van en meedoen zou me al helemaal niks lijken.quote:Op zondag 26 september 2010 14:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hetzelfde land als jij.quote:
Dat kan wel eens..quote:Op zondag 26 september 2010 14:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou NIET willen?
Jij bent 2 jaar ouder ofzo.quote:Op zondag 26 september 2010 14:25 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik gok toch dat je wel een stukje jonger bent dan ik. Na een tijdje heb je het wel gehad met plankgas feesten.
Ik werd er zeker geil van. En ik denk dat de meeste mensen het wel zouden worden hoor. Meedoen is idd iets heel anders.quote:Op zondag 26 september 2010 14:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hmm, lijkt me wel grappig om te zien, maar word er niet geil van en meedoen zou me al helemaal niks lijken.
Op een volle dansvloer is spannender...
Niet voor alle mannen en alle vrouwen.quote:Op zondag 26 september 2010 14:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat kan wel eens..![]()
Misschien ligt dat anders voor mannen
Zagen die swingers er een beetje uit dan? Of veel oud verlept volk?quote:Op zondag 26 september 2010 14:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik werd er zeker geil van. En ik denk dat de meeste mensen het wel zouden worden hoor. Meedoen is idd iets heel anders.
quote:Op zondag 26 september 2010 14:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet voor alle mannen en alle vrouwen.
Maar kloon en ik hebben altijd zin!
quote:Op zondag 26 september 2010 14:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
TopZit jij voorlopig daar of moet je nog naar t buitenland?
Je weet niet wat je mist24 oktober vertrek ik naar Mexico. Verder thuis en in Nederland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, dat is waar. Maar gewoon pijpen is ook genoeg hoor.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Er liep/zat/lag van alles. Van 18 tot achter in de 60. En ja, er liepen ook niet echt mooie mensen bij, maar zelfs dat had iets geils, omdat het zo open en eerlijk gebeurde. En er waren voldoende erg mooie mensen om te compenserenquote:Op zondag 26 september 2010 14:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zagen die swingers er een beetje uit dan? Of veel oud verlept volk?
lijkt me zo ranzig van die oude verlepte oma's met hangtieten tot op de knie die neuken met de meest lelijke kerelsquote:Op zondag 26 september 2010 14:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zagen die swingers er een beetje uit dan? Of veel oud verlept volk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |