Het gaat bij jou niet om enthousiasmequote:Op vrijdag 24 september 2010 13:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ipv op gedrag af te gaan zou ik me vooral op hints richten, je probeerd hier het gedrag van een stelletje enthousiaste newbies te doorgronden
Kijk naar JB die was toch echt dorp maar ook zo enthousiast et voila dood![]()
Maar ok als ik dit zeg is dat ook weer verdacht want of je jezelf nu verdedigd of je juist niets zegt ALLES is verdacht!
Dan verander ik mijn stem nog een keer.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:17 schreef Ladidadida het volgende:
Tombola (6) Hara, Beach, timmmmm, CaLeX, dorpsoudste
Beach (8 ) Sheepcidus, Susi, -Engel-, huppelmuts, tripack, Kalkmaar, Etc, 08gnot.
Krioro (1) Duimelot
niet iedereen heeft dit spel al tig keer gespeeld, ik doe mijn best om hints te zoeken en vond deze juist wel passen. Ik ga wel merken wat er van klopt he. Nou ja niet deze ronde vrees ik of iedereen moet het opeens inzienquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Psshh, die 'hints' zijn gewoon gaar
welk plaatje?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het gaat bij jou niet om enthousiasme
En dat plaatje doet het btw in geen van de topics meer.
Nu geloof ik helemaal dat Tombo dorp isquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niet iedereen heeft dit spel al tig keer gespeeld, ik doe mijn best om hints te zoeken en vond deze juist wel passen. Ik ga wel merken wat er van klopt he. Nou ja niet deze ronde vrees ik of iedereen moet het opeens inzien
hoe dan ook van beach geloof ik het niet zo. Misschien dat ik nog over switch naar tombola als dat doorslaggevend zal zijn dan....
Dat was een algemene opmerking, sorry. Het plaatje uit de OP, maar die doet het alweer zie ikquote:
Ook al is het kansloos, ik ben inmiddels toch van duimelot overtuigd. De hints naar beach vind ik minder sterk, zijn gedrag bijzonder verdacht, tonbolafan heeft duidelijke hints, niet zo verdacht. Duimelot heeft het allebei. Verdacht gedrag en sterke hints.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:17 schreef Ladidadida het volgende:
Tombola (6) Hara, Beach, timmmmm, CaLeX, dorpsoudste
Beach (8 ) Sheepcidus, Susi, -Engel-, huppelmuts, tripack, Kalkmaar, Etc, 08gnot.
Krioro (1) Duimelot
Jouw lijst klopt niet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ook al is het kansloos, ik ben inmiddels toch van duimelot overtuigd. De hints naar beach vind ik minder sterk, zijn gedrag bijzonder verdacht, tonbolafan heeft duidelijke hints, niet zo verdacht. Duimelot heeft het allebei. Verdacht gedrag en sterke hints.
Tombola (5) Hara, Beach, CaLeX, dorpsoudste
Krioro (1) Duimelot
Duimelot (1) timmmmm
Oh fijn, ik moet vanmiddag nog weg dus dan wordt het vanavond dat ik ga stemmenquote:
draaikont!quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nu geloof ik helemaal dat Tombo dorp isGodver
Ik zou voor Duimelot gaan, nachtwaker.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We zoeken en noemen ALLES, maar jij staat nog niet op mijn verdachtenlijstje hoor.
Oh, en ik denk dat nachtwaker Tombo nog even moet laten en Duimelot moet afschieten
Ik zou gewoon een nacht afwachten en zien wat er gelynched wordt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nu geloof ik helemaal dat Tombo dorp isGodver
Ik zou voor Duimelot gaan, nachtwaker.
Jij moet op Beach stemmen zodat jij hem niet meer kan inhalen, jwt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh fijn, ik moet vanmiddag nog weg dus dan wordt het vanavond dat ik ga stemmen
Die gebeuren ook na de eerste lynch.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
[..]
Ik zou gewoon een nacht afwachten en zien wat er gelynched wordt.
Ik vind dat hara net even te snel veel mensen dood wil hebben.....
Ik vermoed dus echt wel een maffia BM en de reden dat er nu zo door die maffia BM naar mij gewezen wordt is dus omdat ik dat roep en gelijk heb![]()
Ik raad dus aan om kills buiten de lynch om even te bewaren tot NA de eerste lynch en eens zien wat BM hara in haar schild voert.....
Ja nee, niet wéérquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan fix je het. En je moet duimelot doodstemmen, want dat doe ik ook.
Nou ben ik geen dr. Snuggles maar een doorgesneden keel is iets anders dan een afgehakt hoofd.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We zoeken en noemen ALLES, maar jij staat nog niet op mijn verdachtenlijstje hoor.
Oh, en ik denk dat nachtwaker Tombo nog even moet laten en Duimelot moet afschieten
godverdomme, wat wil ik jou graag doodquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
[..]
Ik zou gewoon een nacht afwachten en zien wat er gelynched wordt.
Ik vind dat hara net even te snel veel mensen dood wil hebben.....
Ik vermoed dus echt wel een maffia BM en de reden dat er nu zo door die maffia BM naar mij gewezen wordt is dus omdat ik dat roep en gelijk heb![]()
Ik raad dus aan om kills buiten de lynch om even te bewaren tot NA de eerste lynch en eens zien wat BM hara in haar schild voert.....
Laatste lijst gebruiken anders telt je stem gewoon niet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan fix je het. En je moet duimelot doodstemmen, want dat doe ik ook.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die gebeuren ook na de eerste lynch.
Goed puntquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij moet op Beach stemmen zodat jij hem niet meer kan inhalen, jwt.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:24 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nou ben ik geen dr. Snuggles maar een doorgesneden keel is iets anders dan een afgehakt hoofd.
Maar liever een héél klein beetje verdacht dan juist verdacht omdat ik niet verdacht word..
ofzo..
Er zijn hier veel meer actief die niet in de lynchlijst staan andersquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:26 schreef Duimelot het volgende:
kijk ik trek mn mond weer open et voila er wordt gestemd
volgens mij is er maar 1 manier om hier niet dood te gaan....
en dat is NIET actief meedoen....
maar ik vind het zo leuk gheghe
Het komt meer door de hints tegen je. Hara of CaLeX is actiever dan jij. Maar die hebben niet of nauwelijks hints en gedragen zich niet zo verdachtquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:26 schreef Duimelot het volgende:
kijk ik trek mn mond weer open et voila er wordt gestemd
volgens mij is er maar 1 manier om hier niet dood te gaan....
en dat is NIET actief meedoen....
maar ik vind het zo leuk gheghe
NOG niet maffia BM maar IK heb je door en ik blijf roepen en tieren tot mijn keel doorgesneden wordtquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Er zijn hier veel meer actief die niet in de lynchlijst staan anders
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
NOG niet maffia BM maar IK heb je door en ik blijf roepen en tieren tot mijn keel doorgesneden wordt
Ik denk ook niet dat er over Hara hints gevonden worden want die gaat dus echt niet killenquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het komt meer door de hints tegen je. Hara of CaLeX is actiever dan jij. Maar die hebben niet of nauwelijks hints en gedragen zich niet zo verdacht
Ja, en bedankt!quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:30 schreef Harajuku. het volgende:
En Tombola was er helemaal niet en die stond bovenaan de lijst.
Je weet hè, dat als je straks gelyncht bent, of afgeschoten door de nachtwaker, en je rol (maffia) staat er, dan weet iedereen dat jij hara steeds verdacht maakte. En is het voor iedereen duidelijk dat ze geen maffia is. Dus eigenlijk help je het dorp hiermeequote:Op vrijdag 24 september 2010 13:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
NOG niet maffia BM maar IK heb je door en ik blijf roepen en tieren tot mijn keel doorgesneden wordt
Wat slim bedacht voor een newb! Heeft je medemafia je dat ingefluisterd?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat er over Hara hints gevonden worden want die gaat dus echt niet killen
zou jij als je maffia was en je hebt een maffia BM dan de BM laten killen met de kans dat deze direct ontmaskerd wordt!?!?!?
Oh, good point. Even quoten for truths.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je weet hè, dat als je straks gelyncht bent, of afgeschoten door de nachtwaker, en je rol (maffia) staat er, dan weet iedereen dat jij hara steeds verdacht maakte. En is het voor iedereen duidelijk dat ze geen maffia is. Dus eigenlijk help je het dorp hiermee
en iemand verdacht maken terwijl er geen hints tegen zijn, is echt wel heel belachelijkquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat er over Hara hints gevonden worden want die gaat dus echt niet killen
zou jij als je maffia was en je hebt een maffia BM dan de BM laten killen met de kans dat deze direct ontmaskerd wordt!?!?!?
Kan me nog een potje herhinneren dat Hara BM en Maffia was. Ik was zo'n beetje de enige die het doorzag, maar omdat ik maar alleen was kon ik er niet veel aan doen... Tsja, toen werd ik vermoord.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar die heeft dan ook echt MEER hints op dr naam staan toch!?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:30 schreef Harajuku. het volgende:
En Tombola was er helemaal niet en die stond bovenaan de lijst.
Neuh. Je hebt singles, je hebt afvallen, je hebt het dure matras. Misschien moet je je eigen hints eens lezen, dan geloof je vast zelf ook dat je mafia bentquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar die heeft dan ook echt MEER hints op dr naam staan toch!?
ik ben gewoon heel actief in Singles er staat iets in de tekst over alleen ofzo en dat wordt aan singles gekoppeld en dan heb ik direct een mega lijst aan hints maar eigenlijk is het er dan toch maar 1?
En dat terwijl ik geeneens single ben ook niet
Aan de andere kant kan je ook pech hebben. Als ze dorp is, kan het heel goed zijn dat de maffia nu hetzelfde doet als met stali. Degene die het hardst de dorpBM verdacht maakt, vermoorden, zodat ze maffia lijkt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, good point. Even quoten for truths.
Ho even!quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben gewoon heel actief in Singles er staat iets in de tekst over alleen ofzo en dat wordt aan singles gekoppeld en dan heb ik direct een mega lijst aan hints maar eigenlijk is het er dan toch maar 1?
Nou ja, dan lynchen jullie me en zie je dorp en ga ik hard lachen, ook goedquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Aan de andere kant kan je ook pech hebben. Als ze dorp is, kan het heel goed zijn dat de maffia nu hetzelfde doet als met stali. Degene die het hardst de dorpBM verdacht maakt, vermoorden, zodat ze maffia lijkt.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je weet hè, dat als je straks gelyncht bent, of afgeschoten door de nachtwaker, en je rol (maffia) staat er, dan weet iedereen dat jij hara steeds verdacht maakte. En is het voor iedereen duidelijk dat ze geen maffia is. Dus eigenlijk help je het dorp hiermee
Nu ben ik NOG meer in de war!quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Aan de andere kant kan je ook pech hebben. Als ze dorp is, kan het heel goed zijn dat de maffia nu hetzelfde doet als met stali. Degene die het hardst de dorpBM verdacht maakt, vermoorden, zodat ze maffia lijkt.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:32 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Kan me nog een potje herhinneren dat Hara BM en Maffia was. Ik was zo'n beetje de enige die het doorzag, maar omdat ik maar alleen was kon ik er niet veel aan doen... Tsja, toen werd ik vermoord.
DAt boeit dan weer geen flikker voor de hints hè. TAL = Talentenshows = Idols ed = zingen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ho even!![]()
Die muziek-hint is gekoppeld aan mijn posten in TAL, maar daar post ik alleen in de SC dus dat gaat eigenlijk nergens overEN IK BEN GEEN LOEDER!
Tombola heeft er evenveel, bijna evengoed als naar jou. Maar daar heeft Het_Fenomeen meer en betere hints, dus dat verhaaltje gaat al over hem, dus niet over tombola. Jij hebt als enige verschikkelijk veel hints tegen je bij dat verhaaltje.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Dat was één keerquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:32 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Kan me nog een potje herhinneren dat Hara BM en Maffia was. Ik was zo'n beetje de enige die het doorzag, maar omdat ik maar alleen was kon ik er niet veel aan doen... Tsja, toen werd ik vermoord.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ga je nu loze hints bij Tim verzinnen en op hem stemmen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
voorspeld weinig goeds dus
ik kan dus beter mn bek houden en mensen er zelf achter laten komen?
hoe dan ook ik verdenk Timmmm nu ook want die steunt hara veel te veel dat klopt gewoon niet....
Echt? Als zij mafia is zou ze nooit een medelid verdacht maken. Ze maakt mij en Tim nu verdacht dus als zij sterft en mafia blijkt pleit ons dat bijna vrij.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Nu ben ik NOG meer in de war!![]()
![]()
Als jij maffia bent, weet jij wie er allemaal maffia is. Je wil dat het dorp elkaar afmaakt. Als 1 dorpeling de andere steeds verdacht maakt, en die eerste sterft opeens, is 1 subtiele goedgeplaatste opmerking genoeg om het dorp de andere te laten vermoorden.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Nu ben ik NOG meer in de war!![]()
![]()
dat afvallen vind ik dan weer niet sterk en vergezocht en het dure matras deel ik met -engel- en huppelmutsquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Neuh. Je hebt singles, je hebt afvallen, je hebt het dure matras. Misschien moet je je eigen hints eens lezen, dan geloof je vast zelf ook dat je mafia bent
Ik voelde toch nog een kleine overwinning toen uiteindelijk bleek dat jij daadwerkelijk maffia was.quote:
Echt?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
DAt boeit dan weer geen flikker voor de hints hè. TAL = Talentenshows = Idols ed = zingen.
Gaat er dan gewoon om dat je veel in TAL post.
Nou ja, t is niet of of. Als jouw gehele AT TAL is kun je dat algemeen nemen. Ik had ook eens iets met een dier omdat ik veel F&F-topics had. En je hebt ook hints die wel alleen op een TT slaan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt?Okee, ik dacht dat je wel naar de topics moest kijken maar niet naar de posts...
Maar het gaat om de subfora dus
nee ik vind het alleen verdachtquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ga je nu loze hints bij Tim verzinnen en op hem stemmen?
Beach helpen. Medemaffia dus.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee ik vind het alleen verdacht
en ik heb al gestemd enige reden om te wisselen is als ik beach er mee kan helpen
Oh ja, ok, dat snap ikquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Echt? Als zij mafia is zou ze nooit een medelid verdacht maken. Ze maakt mij en Tim nu verdacht dus als zij sterft en mafia blijkt pleit ons dat bijna vrij.
OMG, volgens mij snap ik over 6 rondes het spel pasquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als jij maffia bent, weet jij wie er allemaal maffia is. Je wil dat het dorp elkaar afmaakt. Als 1 dorpeling de andere steeds verdacht maakt, en die eerste sterft opeens, is 1 subtiele goedgeplaatste opmerking genoeg om het dorp de andere te laten vermoorden.
Maffia zijn is leuk!
Ik ben ook gewoon erg goed in maffia zijn hoor.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja, ok, dat snap ik
[..]
OMG, volgens mij snap ik over 6 rondes het spel pas
Hoewel het wel steeds leuker wordt
even quoten.....quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon erg goed in maffia zijn hoor.
Okee, nu ben ik bang voor jequote:Op vrijdag 24 september 2010 13:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon erg goed in maffia zijn hoor.
Uhh, nee?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
even quoten.....
zeg je hier nu niet gewoon dat je maffia bent????
Ik een beetje giechelen. Net als wanneer ik een hetze tegen duimelot start, en ze dorp blijkt te zijn. Dat is me regelmatig overkomenquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:45 schreef Harajuku. het volgende:
Als Tombo mafia blijkt ga ik huilen
Ik ga pas huilen als jij maffia blijkt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:45 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom zou je Beach willen helpen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee ik vind het alleen verdacht
en ik heb al gestemd enige reden om te wisselen is als ik beach er mee kan helpen
Oh man, als JIJ maffia blijkt!quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:45 schreef Harajuku. het volgende:
Ik weet niet hoor, aangezien ik dood ben enzo, maar Timmmm heeft toch geen twee stemmen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:35 schreef Ladidadida het volgende:
Tombola (3) Beach, timmmmm, CaLeX
Beach (10) Sheepcidus, Susi, -Engel-, huppelmuts, tripack, Kalkmaar, Etc, 08gnot., Hara
Krioro (1) Duimelot
Duimelot (3) Timmmm, Blessed, dorpsoudste
Naast een dorpsoudste hebben we nu ook een dorpsego wat mag stemmenquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, aangezien ik dood ben enzo, maar Timmmm heeft toch geen twee stemmen?
Kan best dat dat al verbeterd is trouwens...
Scherpquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, aangezien ik dood ben enzo, maar Timmmm heeft toch geen twee stemmen?
Kan best dat dat al verbeterd is trouwens...
bla blaquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:55 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Scherp
Tim gaat vanaf nu zelf z'n lijstjes aanvullen.
Oh, je vertrouwt mij?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh man, als JIJ maffia blijkt!![]()
Dan vertrouw ik nooit meer iemand in dit spel
Hoeveel wedden wij dat het bij dorpsbewoner blijftquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:16 schreef Harajuku. het volgende:
Okay Tombo. Vertel mij je rol maar enzo dan zorg ik dat iedereen op Beach gaat stemmen ipv op jou![]()
![]()
Eh ja...quote:
Ja, nu durf ik niet meerquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:16 schreef Harajuku. het volgende:
Okay Tombo. Vertel mij je rol maar enzo dan zorg ik dat iedereen op Beach gaat stemmen ipv op jou![]()
![]()
A.d.h.v. de hints zeg ik: #vote Duimelotquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:55 schreef Ladidadida het volgende:
Tombola (2) Beach, CaLeX
Beach (10) Sheepcidus, Susi, -Engel-, huppelmuts, tripack, Kalkmaar, Etc, 08gnot., Hara
Krioro (1) Duimelot
Duimelot (3) Timmmm, Blessed, dorpsoudste
Waarom nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh ja...Maar nu durf ik niet meer zo goed
[..]
Ja, nu durf ik niet meer
Ik vertrouw niemand meer eigenlijkquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:25 schreef CaLeX het volgende:
Naast het feit dat beach er al 8 voorstaat op het moment
Waarom zou je iemand vertrouwen die jou dood wil hebben als je dorp bent Dombola?
Ik dacht dat het expres wasquote:
no shit sherlock, ga je nog aan de slag met de hints om jezelf te redden?quote:
Nouhouquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:42 schreef CaLeX het volgende:
[..]
no shit sherlock, ga je nog aan de slag met de hints om jezelf te redden?
Ik wachtte op het goede momentquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:09 schreef CaLeX het volgende:
Nog 13 mensen die niet gestemt hebben .
Schiet niet zo op';)
Verleden tijd dus dat is gelukt, who's it gonna be?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik wachtte op het goede moment![]()
Wilde mezelf eerst even overtuigen
Zie editquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Verleden tijd dus dat is gelukt, who's it gonna be?
Ik had de honeurs wel waar willen nemen als ik nog geleefd hadquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:47 schreef Harajuku. het volgende:
Duimeeeloooot, kom eens terug, ik vind gesprekken met jou amusant.
omdat 'iedereen' (lees hara) beach zo graag aan de schandpaal wil hangen en iedereen haar maar blindelings volgt en ik denk dat hara een maffia BM is....quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:48 schreef Kalkmaar het volgende:
[..]
Waarom zou je Beach willen helpen?
En hoe werkt dat tot nu toe voor je uit?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
omdat 'iedereen' (lees hara) beach zo graag aan de schandpaal wil hangen en iedereen haar maar blindelings volgt en ik denk dat hara een maffia BM is....
en ik graag gewoon tegendraads ben
afentoe even spieken maar ben druk sorryquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:47 schreef Harajuku. het volgende:
Duimeeeloooot, kom eens terug, ik vind gesprekken met jou amusant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pardon? Ik stemde op Tombo en de rest ging allemaal voor Beachquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
omdat 'iedereen' (lees hara) beach zo graag aan de schandpaal wil hangen en iedereen haar maar blindelings volgt en ik denk dat hara een maffia BM is....
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
afentoe even spieken maar ben druk sorry
en ik vind het ook zo leuheuk
Ah mooi, ik wilde je nog ergens om uitlachen maar deed het niet omdat ik bang was dat je newbhartje daar niet tegen zou kunnen. Even opzoeken waar ik om wilde lachen, brb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Houd het een beetje vriendelijk wil jequote:Op vrijdag 24 september 2010 15:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ah mooi, ik wilde je nog ergens om uitlachen maar deed het niet omdat ik bang was dat je newbhartje daar niet tegen zou kunnen. Even opzoeken waar ik om wilde lachen, brb.
niet zo goed hequote:Op vrijdag 24 september 2010 14:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En hoe werkt dat tot nu toe voor je uit?
Btw, waarom denk je precies dat Hara een maffia BM is?
Inderdaad! Vind je ook niet dat ze maar moeten stoppen met naar Hara luisteren, en wat meer naar mij?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
huh, nee jij was toch zo tegen beach enzo????quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Pardon? Ik stemde op Tombo en de rest ging allemaal voor Beach.
Maar je laat geen kans onbenut om even duidelijk te maken dat de hints echt zo perfect op beach slaanquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Pardon? Ik stemde op Tombo en de rest ging allemaal voor Beach.
nee want hara en jij zijn twee handen op 1 buikquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Inderdaad! Vind je ook niet dat ze maar moeten stoppen met naar Hara luisteren, en wat meer naar mij?
Eerst stemde hara op Beach, toen stond beach op 8 stemmen ofzo, en na nieuw bewijs ging hara maar meequote:Op vrijdag 24 september 2010 15:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
huh, nee jij was toch zo tegen beach enzo????
wie was dan tegen beach want dan is die maffia
zie je dus ze stemde wel op beach!?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eerst stemde hara op Beach, toen stond beach op 8 stemmen ofzo, en na nieuw bewijs ging hara maar mee
Ik stem op iemand anders dan haraquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee want hara en jij zijn twee handen op 1 buik
Uiteindelijk. Maar je zegt het tegenovergestelde. Iedereen loopt volgens jou achter hara aan, maar iedereen had al beach gestemd, voor Hara daarop stemdequote:Op vrijdag 24 september 2010 15:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zie je dus ze stemde wel op beach!?
Ik geniet er ook weer vanquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:06 schreef Ladidadida het volgende:
* Ladidadida leunt achterover en geniet
* CaLeX wil wel meegenietenquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:06 schreef Ladidadida het volgende:
Dat wil ik ook, maar ik weet niet hoe het allemaal zit en ik wil meedoen en dan is het toch minder leuk, als je dood bentquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:06 schreef Ladidadida het volgende:
* Stijn doet mee, ook al is hij een medespelerquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:06 schreef Ladidadida het volgende:
maar je praat wel met haar mee en hara heeft gelijk en duim niet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik stem op iemand anders dan hara
srsly, waarom? Ik heb maar 1 hint naar hara gevonden, en die is zo obvious dat hij toch geen hint kan zijn.quote:
Eén PM naar jou omdat jij me zonder redenen blijft betichten van mafia zijn is niet geen kans onbenut laten. Helemaal omdat ze over alle hints gingenquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar je laat geen kans onbenut om even duidelijk te maken dat de hints echt zo perfect op beach slaan
Nee, dat betekent dat jij goede hints tegen hebtquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar je praat wel met haar mee en hara heeft gelijk en duim niet.
Dat betekend dus dat jullie maffia zijn en onderling contact hebben anders kan je gewoonweg niet zeker weten wie gelijk heeft en wie niet!
quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Eén PM naar jou omdat jij me zonder redenen blijft betichten van mafia zijn is niet geen kans onbenut laten. Helemaal omdat ze over alle hints gingen
Ik ben van mening dat jij maffia bent, dan lijkt het me evident dat ik denk dat je ongelijk hebt. Daarbij overlegt dorp ook met elkaar, anders maakt de maffia je afquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar je praat wel met haar mee en hara heeft gelijk en duim niet.
Dat betekend dus dat jullie maffia zijn en onderling contact hebben anders kan je gewoonweg niet zeker weten wie gelijk heeft en wie niet!
Ja.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
onderling gepm over het spel, mag dat!?!?
Sterker nog, ik heb diverse spelers op msnquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
onderling gepm over het spel, mag dat!?!?
Dat is degene die me PMde dat ik vandaag heel erg dood zou zijn, for sure.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
srsly, waarom? Ik heb maar 1 hint naar hara gevonden, en die is zo obvious dat hij toch geen hint kan zijn.
ik vind ze dus niet zo overtuigend als naar anderen toe maar jullie maken er meer van dan het isquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, dat betekent dat jij goede hints tegen hebt
oh dat wist ik helemaal nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij dan eens tegen iemand even goede hints vindtquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vind ze dus niet zo overtuigend als naar anderen toe maar jullie maken er meer van dan het is
en dat is toch precies wat de maffia doet!?!?
op iedereen zijn wel hints te vinden
Wij zoeken hints op heel veel mense, dorp kiest zelf waar ze op stemmen. Ik heb nooit gezegd dat men op die en die moet stemmen, daar zijn ze allemaal helemaal zelf mee begonnen. Dus, eigenlijk zou je het halve dorp mafia kunnen noemen volgens jouw beredenering.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vind ze dus niet zo overtuigend als naar anderen toe maar jullie maken er meer van dan het is
weet je nog vroeger:quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb diverse spelers op msn
Dat was kinkyquote:Re: xD di 15 december 2009 19:19u door UncleErniePS claimt gekke dokter te zijn. Etc is denk ik ook dorp
Op 15 december 2009 19:18 schreef CaLeX het volgende:
klopt, en etc ws ook wel
Alleen PS vertrouw ik niet :p
Op 15 december 2009 19:17 schreef UncleErnie het volgende:
Nou ik heb mezelf gecheckt en kon bijzonder weinig vindenquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh dat wist ik helemaal niet
dan ga ik ook pmmen
PM mij je rol maar, en redenen waarom ik je moet geloven, ik beloof dat ik er met een open mind naar kijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Wie is die gekke uncleErnie? Hij klinkt tof.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:13 schreef CaLeX het volgende:
[..]
weet je nog vroeger:
[..]
Dat was kinky
ja ik sta bovenaan in het lijstjequote:Op vrijdag 24 september 2010 15:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wij zoeken hints op heel veel mense, dorp kiest zelf waar ze op stemmen. Ik heb nooit gezegd dat men op die en die moet stemmen, daar zijn ze allemaal helemaal zelf mee begonnen. Dus, eigenlijk zou je het halve dorp mafia kunnen noemen volgens jouw beredenering.
Er stonden tiiiiiiiiiiig mensen met hints inderdaad, en toch koos men voor jou
En? Je stond ook al bovenaan toen iedereen op Beach ging en de andere helft op Tombo, toen maakte het niets uit dat je bovenaan stondquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja ik sta bovenaan in het lijstje
Dat zegt niets over de volgorde van de verdachtenquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja ik sta bovenaan in het lijstje
ja gouwe gozer, altijd over lekkere wijfen praten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wie is die gekke uncleErnie? Hij klinkt tof.
Ik verdenk jou trouwens nog wel, CaLeX, het spijt me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
dat is dus het probleem, ik voel gewoon aan mn wateren dat Hara maffia is, maar ze is dus BMquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als jij dan eens tegen iemand even goede hints vindt
check de nacht post eens goed...quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
srsly, waarom? Ik heb maar 1 hint naar hara gevonden, en die is zo obvious dat hij toch geen hint kan zijn.
Kijk eens goed naar de dikgedrukte letters... Zie je het patroon niet ofzo?quote:Terwijl de regen zachtjes tegen de ramen tikte, maakte Stali zich op om naar bed te gaan. Het feest van de burgemeester had tot laat in de avond geduurd en Stali had gehoopt deze avond eens flink te scoren. Helaas was dat voor de zoveelste keer niet gelukt, en Stali maakte zich op om alleen in haar Hästensbed te kruipen. Ze lag nog maar net in het donker toen ze opeens een geluid in de hoek hoorde. Doodstil lag Stali in bed te luisteren, zich langzaam realiserend dat het geluid steeds dichterbij kwam. Ineens kwamen vanuit het donker twee armen die Stali vastpakten, uit bed trokken en richting het raam duwden. Stali schreeuwde en gilde, maar het mocht niet baten. De onbekende vreemdeling zette haar voor het open raam, schreeuwde: “Ik hoop dat je er keihard van af valt!”, en duwde Stali uit het raam. Stali (dorpsbewoner) brak al haar botten en stief in haar eigen voortuin.
Puntenslijpsel was nog op het dorpsplein en verliet als één van de laatsten het feest. Ze had enorm genoten van de ruige muziek, en lallend en strompelend liep ze terug naar huis. Puntenslijpsel was zich er niet van bewust dat ze gevolgd werd door een duister persoon, die totaal niet opviel. Puntselslijpsel zong nog een lied maar kreeg opeens van achter een klap op haar hoofd. “Heee joooh jij mallllle loeoeoeeder,” probeerde ze nog uit te brengen, terwijl ze struikelde over haar eigen woorden. Ze wilde zich omdraaien maar raakte uit balans en viel op de grond. In een flits zag ze een ijzeren staaf op zich afkomen en daarna werd alles zwart voor haar ogen. Puntenslijpsel (cop) stierf aan inwendige bloedingen midden op straat.
Intussen was JaniesBrownie in haar badkamer bezig, ze wilde nog even gauw een douche nemen voordat ook zij haar bed zou opzoeken. JaniesBrownie poetste haar tanden en ging daarna nog even een broodje eten in de keuken, om vervolgens onder de douche te stappen. Onder de douche zong ze altijd haar zelfbedachte liederen. “Ik ben zo gek op milfjes, milfjes pak ik als ik kan, tralalala”. JaniesBrownie zong zo hard dat ze niet merkte dat twee figuren haar badkamer waren ingekomen. Met een snelle beweging ramde de één de douchedeuren open en trok de ander Janies onder de douche weg. Janies slaakte een gil maar deze werd bruut afgekapt doordat de mob met een mes in één soepele beweging JaniesBrownies (dorpsbewoner) hoofd van haar romp scheidde.
Rust zacht, Stali, Puntenslijpsel en JaniesBrownie…
Ik wachtquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
PM mij je rol maar, en redenen waarom ik je moet geloven, ik beloof dat ik er met een open mind naar kijk.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:18 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ja gouwe gozer, altijd over lekkere wijfen praten.
[ http://img836.imageshack.us/img836/2716/jokertje.jpg&t=1]afbeelding ]
ja togOh ja... Jij staat ook op Tombola. Alle onze verdachten gaan op Tombola, hmmm!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
toen had ik mn bek nog niet open gedaanquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En? Je stond ook al bovenaan toen iedereen op Beach ging en de andere helft op Tombo, toen maakte het niets uit dat je bovenaan stond
Ik lach hardquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:20 schreef ReWout het volgende:
[..]
check de nacht post eens goed...
Harajuku.
[..]
Kijk eens goed naar de dikgedrukte letters... Zie je het patroon niet ofzo?
Wel hoor, jij begon ten tijde van de nachtpost al gek te pratenquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
toen had ik mn bek nog niet open gedaan
volgende ronde doe ik stilzwijgend mee hoor, vind wel leuk zo mee te kletsen maar wil ook wel wat langer in t spel blijven
Ik hoop dat je niet serieus bentquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:20 schreef ReWout het volgende:
[..]
Harajuku.
[..]
Zie ik er zo uit???quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet serieus bent
quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is dus het probleem, ik voel gewoon aan mn wateren dat Hara maffia is, maar ze is dus BM
en heeft dus echt niet gekilled vannacht dus veel hints zal ik niet vinden (heb echt wel gezocht neem dat van mij aan)
Logisch toch dat de maffia hun maffia BM beschermen en haar niet laten killen!
en wie er verder maffia is!?!?!?
ik heb geen idee, kioro misschien maar weet het niet zeker
en daarom heb ik dus op hem gestemd omdat dat dus een enkele stem is en hij dus niet door een gok en/ of verkeerde inschatting van mij gelynched wordt.
Pas als ik ZEKER weet wie maffia is zal ik ook mee stemmen met een hele meute en iemand mee lynchen dus....
Hoop dat ik mijn manier van spelen duidelijk gemaakt heb!?
vooralsnog vind ik de hints daarheen het sterkste, je was het anderhalf uur geleden nog met mij eensquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh ja... Jij staat ook op Tombola. Alle onze verdachten gaan op Tombola, hmmm!
Ja, maar toen kwamen er nieuwe ontwikkelingen!quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:24 schreef CaLeX het volgende:
[..]
vooralsnog vind ik de hints daarheen het sterkste, je was het anderhalf uur geleden nog met mij eens
verdacht praten, kan dat eigenlijk wel vraag ik me afquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wel hoor, jij begon ten tijde van de nachtpost al gek te praten
Je kunt wel praten, je moet gewoon niet verdacht praten en hints tegen je hebben
welke hints naar beach zjin er dan bijgekomen? En welk verdacht gedrag heeft hij dan verder nog vertoont?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, maar toen kwamen er nieuwe ontwikkelingen!
Waar blijft mijn PM met je rol en waarom ik je zou vertrouwen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
verdacht praten, kan dat eigenlijk wel vraag ik me af
en ik snap niet waarom ik dan verdacht praat en jij niet?
jullie noemen het verdacht dus is dat zo terwijl ik alleen uitleg wat mijn beweegredenen zijn
hoe kan ik dan duidelijk maken dat ik onschuldig ben?
zo vet oneerlijk he![]()
ladidadida de volgende keer wil ik maffia zijn graag! is veel makkelijker
Dat zeggen we al twee topics lang. Je komt met onwaarheden, je beticht mensen zonder elke bewijs, je post nog meer onwaarheden.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
verdacht praten, kan dat eigenlijk wel vraag ik me af
en ik snap niet waarom ik dan verdacht praat en jij niet?
jullie noemen het verdacht dus is dat zo terwijl ik alleen uitleg wat mijn beweegredenen zijn
hoe kan ik dan duidelijk maken dat ik onschuldig ben?
zo vet oneerlijk he![]()
Ik zeg nergens dat er hints naar Beach zijn bijgekomen, jij maakt er zelf van dat het over Beach gaatquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
welke hints naar beach zjin er dan bijgekomen? En welk verdacht gedrag heeft hij dan verder nog vertoont?
Er zijn alleen hints, nota bene van jouw hand, naar Duimelot gekomen, en die heeft zich verdacht gedragen.
waar heb ik dan onwaarheden geschreven!?!?!?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat zeggen we al twee topics lang. Je komt met onwaarheden, je beticht mensen zonder elke bewijs, je post nog meer onwaarheden.
Vooral die onwaarheden terwijl hier overal open en bloot staat hoe het wel zit
We hadden het over verdere ontwikkelingen waardoor jij je stem veranderde. Dan neem ik aan dat er iets veranderd moet zijn in de hints, of in het gedrag. Dat is bij beiden niet het geval.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat er hints naar Beach zijn bijgekomen, jij maakt er zelf van dat het over Beach gaat
Makkelijker dan wat?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:25 schreef Duimelot het volgende:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:18 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ja gouwe gozer, altijd over lekkere wijfen praten.
[ http://img836.imageshack.us/img836/2716/jokertje.jpg&t=1]afbeelding ]
ja togals dit betekent dat je me zojuist een lekker wijf hebt genoemdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GoeiemorgenLevenloos
Het eerste wat ik doe is in bed de pots van vannacht teruglezen
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Ik beticht mensen, jou dus, met bewijs, namelijk de hints. Op gevoel kan je wel dingen roepen, maar dan moet je het mensen niet kwalijk nemen dat ze je niet geloven.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
waar heb ik dan onwaarheden geschreven!?!?!?
noem ze eens op???
jij beschuldigd me daar nu van en DAT is dus een onwaarheid.
dat ik mensen beticht zonder bewijs dat klopt maar ik zeg er dan ook bij dat ik het DENK en VOEL en WAAROM ik dat DENK en VOEL!
Subtieler kan ik het nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
als dit betekent dat je me zojuist een lekker wijf hebt genoemd
GoeiemorgenLevenloos
Het eerste wat ik doe is in bed de pots van vannacht teruglezen
quote:
ja ok duidelijk, mijn foutquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik beticht mensen, jou dus, met bewijs, namelijk de hints. Op gevoel kan je wel dingen roepen, maar dan moet je het mensen niet kwalijk nemen dat ze je niet geloven.
Ik kan nu ook wel zeggen dat ik CaLeX ervan verdenk mob te zijn, en trevland van serialkiller. Maar dat is gevoel, dus daar hebben jullie toch neits aan.
Wie wil er nou subtiel?quote:
Voor mijn gevoel ben ik ook soms een serialkiller, maar dat telt hier nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik beticht mensen, jou dus, met bewijs, namelijk de hints. Op gevoel kan je wel dingen roepen, maar dan moet je het mensen niet kwalijk nemen dat ze je niet geloven.
Ik kan nu ook wel zeggen dat ik CaLeX ervan verdenk mob te zijn, en trevland van serialkiller. Maar dat is gevoel, dus daar hebben jullie toch neits aan.
Stem dan op basis van de hints! bijvoorbeeld Beach heeft meer hints tegen zich dan onze blauwe vrind.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja ok duidelijk, mijn fout
maar 1) ik beticht Hara en zeg er dus duidelijk bij dat t een gevoel is met als doel: de fun van het spelik moet toch iets
2) hara BM is en ze dus door de rest van de maffia beschermd wordt en dus niet heeft gekilled dus betichten op hints heeft geen zin.
ECHTER!!!!! omdat ik die zekerheid mis en het puur gevoel is stem ik wel niet op haar maar is mijn stem op iemand waar verder niemand op stemt zodat mijn stem verder dus waardeloos blijft!
Want dat zou ik dan oneerlijk vinden om iemand uit het spel te stemmen puur op gevoel!
Ze is pas 20 uur dood, dan voelt het toch nog warm aan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wie wil er nou subtiel?
PS, je bent mieters geil, voor een dooie. Je zou er necrofilie van overwegen.
een Dexter!?!?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel ben ik ook soms een serialkiller, maar dat telt hier niet
Anders in de magnetronquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:37 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ze is pas 20 uur dood, dan voelt het toch nog warm aan?
Ja, ik onthoud dat niet allemaal hoor. Maar bijvoorbeeld dat ik als eerst op Beach ging.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
waar heb ik dan onwaarheden geschreven!?!?!?
noem ze eens op???
jij beschuldigd me daar nu van en DAT is dus een onwaarheid.
dat ik mensen beticht zonder bewijs dat klopt maar ik zeg er dan ook bij dat ik het DENK en VOEL en WAAROM ik dat DENK en VOEL!
ewwwwquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:37 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ze is pas 20 uur dood, dan voelt het toch nog warm aan?
ja maar ik dacht dus echt dat Hara beach dood wilde en alleen daarom al wilde ik niet op beach stemmenquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Stem dan op basis van de hints! bijvoorbeeld Beach heeft meer hints tegen zich dan onze blauwe vrind.
Stem dan, als je zelf niets kan vinden, op basis van het gezamelijk gemaakte lijstje hints.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar ik dacht dus echt dat Hara beach dood wilde en alleen daarom al wilde ik niet op beach stemmen
alleen nu wordt er gezegd dat hara tombola dood wilde en niet beach!?
hoe dan ook ik weet het niet zeker meer en dus doe ik een schadeloze vote, ik heb tot 21:00 toch om nog te veranderen!!?
Ben ondertussen zelf nog hints aan het zoeken maar ik vind dat echt rete moeilijk eigenlijk!
daar voel je niets van lieverdquote:
Stem op jezelf! Dan weet je in ieder geval zeker dat je maffia hebtquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar ik dacht dus echt dat Hara beach dood wilde en alleen daarom al wilde ik niet op beach stemmen
alleen nu wordt er gezegd dat hara tombola dood wilde en niet beach!?
hoe dan ook ik weet het niet zeker meer en dus doe ik een schadeloze vote, ik heb tot 21:00 toch om nog te veranderen!!?
Ben ondertussen zelf nog hints aan het zoeken maar ik vind dat echt rete moeilijk eigenlijk!
nah ik was daar eigenlijk gewoon van overtuigd, je wilde toch ook perse beach dood? wat ik zo gelezen had was je telkens de hints van beach aan het promoten dat ze zo keigooed waren!?!?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik onthoud dat niet allemaal hoor. Maar bijvoorbeeld dat ik als eerst op Beach ging.
ja maar als ik dan op beach stem en dalijk blijkt het echt dopr he dan sla ik mezelf zo voor de kop want dan heb ik hara (en waarschijnlijk jou!?!?) recht in de kaarten gespeeld....quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Stem dan, als je zelf niets kan vinden, op basis van het gezamelijk gemaakte lijstje hints.
Mijn stem stond gewoon bij Tombola. OP basis van de gezamelijke hints stonden tombo en beach bovenaan EN LET OP WAT IK HIER GA SCHRIJVEN:quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah ik was daar eigenlijk gewoon van overtuigd, je wilde toch ook perse beach dood? wat ik zo gelezen had was je telkens de hints van beach aan het promoten dat ze zo keigooed waren!?!?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar als ik dan op beach stem en dalijk blijkt het echt dopr he dan sla ik mezelf zo voor de kop want dan heb ik hara (en waarschijnlijk jou!?!?) recht in de kaarten gespeeld....
Kijk gewoon zelf objectief naar de mogelijke oplossingen, en stem op wat jij het meest vindt kloppen. Ongeacht wat anderen stemmen. Ik kan je verzekeren dat je in ieder geval tot een betere keus dan Krio komt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar als ik dan op beach stem en dalijk blijkt het echt dopr he dan sla ik mezelf zo voor de kop want dan heb ik hara (en waarschijnlijk jou!?!?) recht in de kaarten gespeeld....
ja maar voor mijn gevoel ben jij gewoon de aanstichterquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mijn stem stond gewoon bij Tombola. OP basis van de gezamelijke hints stonden tombo en beach bovenaan EN LET OP WAT IK HIER GA SCHRIJVEN:
En dat zei het halve dorp, niet alleen ik. En toch blijf je mij maar neerhalen.
Dan moet je met je gevoel de posts eens gaan lezen, de feiten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar voor mijn gevoel ben jij gewoon de aanstichter
maar ok, ik heb nu alwel 3x mijn beweegredenen hier geschreven, is nu wel weer even welletjes geweest!
ik vind krio zelf ook niet de beste keus hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kijk gewoon zelf objectief naar de mogelijke oplossingen, en stem op wat jij het meest vindt kloppen. Ongeacht wat anderen stemmen. Ik kan je verzekeren dat je in ieder geval tot een betere keus dan Krio komt.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:46 schreef timmmmm het volgende:
O, en als beach maffia blijkt, met je krampachtige pogingen hem te verdedigen, zorg ik er hoogstpersoonlijk voor dat jij de volgende bent.
ik ben omquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:20 schreef ReWout het volgende:
[..]
Harajuku.
[..]
Dus je gaat gewoon op een onschuldige burger stemmen met het doel die te doden omdat jij zonder wat voor bewijs dan ook mij niet vertrouwt?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vind krio zelf ook niet de beste keus hoor
en beach wel een beetje MAARRRRRRRR dat gaat toch niet samen met hara enzo...
en mn gevoel over hara is best zo heftig...
maar ok ik moet zo weer even er vandoor en weet niet of ik tussendoor weer tijd heb
dus pas toch even mn stem aan, wel zo eerlijk dan, en waarschijnlijk is beach toch wel dood met of zonder mijn stem
Even het lijstje erbijpakken en veranderen dan. Ik hoop van harte dat beach dorp blijkt, want dan geloof ik in je onschuld. Als hij maffia is, jij ook.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vind krio zelf ook niet de beste keus hoor
en beach wel een beetje MAARRRRRRRR dat gaat toch niet samen met hara enzo...
en mn gevoel over hara is best zo heftig...
maar ok ik moet zo weer even er vandoor en weet niet of ik tussendoor weer tijd heb
dus pas toch even mn stem aan, wel zo eerlijk dan, en waarschijnlijk is beach toch wel dood met of zonder mijn stem
Dat zou best kunnen, maar je lot hangt van zijn rol afquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar ik weet t helemaal niet zeker van beach, alles draait om Hara bij mij
Ja, het is allang duidelijk dat jouw enige doel hier is om mij dood te krijgen, dat je daarvoor onschuldige burgers uit te weg moet ruimen neem je maar voor lief. En de enige die daar baat bij heeft is de mafia.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar ik weet t helemaal niet zeker van beach, alles draait om Hara bij mij
Nou, niet helemaal hequote:Op vrijdag 24 september 2010 15:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, maar je lot hangt van zijn rol af
Als Beach maffia is, ben je wel gek als je daarna niet op duimelot stemt. en de nachtwaker is wel gek als hij haar dan laat leven. Als Beach maffia is, maakt het me niet uit of ik de komende 48 uur dag en nacht moet lobbien, dan gaat ze eraan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nou, niet helemaal heDat is wat jij vindt.
Als Beach wordt gelynched blijft Duimelot bij mij gewoon verdachte hoor.
Dat zegt ie toch? Hij zegt dat zij voor hem niet ineens dorp en veilig is als Beach dorp blijkt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als Beach maffia is, ben je wel gek als je daarna niet op duimelot stemt. en de nachtwaker is wel gek als hij haar dan laat leven. Als Beach maffia is, maakt het me niet uit of ik de komende 48 uur dag en nacht moet lobbien, dan gaat ze eraan.
Ja maar het gaat erom, wat als Beach geen maffia isquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als Beach maffia is, ben je wel gek als je daarna niet op duimelot stemt. en de nachtwaker is wel gek als hij haar dan laat leven. Als Beach maffia is, maakt het me niet uit of ik de komende 48 uur dag en nacht moet lobbien, dan gaat ze eraan.
O, dat vatte ik niet. Dan ga ik naar de nieuwe hints kijken, als daar ook maar een paar richting haar bijzijn, dan is het ook exit.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja maar het gaat erom, wat als Beach geen maffia is?
Dat klinkt beter danquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
O, dat vatte ik niet. Dan ga ik naar de nieuwe hints kijken, als daar ook maar een paar richting haar bijzijn, dan is het ook exit.
quote:Ik hoop van harte dat beach dorp blijkt, want dan geloof ik in je onschuld. Als hij maffia is, jij ook.
Ik geloof ook dat hara onschuldig is, als er hints in haar richting wijzen, lynch ik haar met hetzelfde gemak hoor.quote:
Ik hoop dat je mafia bent, dan ben ik toch wel zo hard vrijgepleit dat ze me bijna op handen en voeten zullen gaan dragenquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:57 schreef Duimelot het volgende:
Wat beach wel is weet ik niet, lekker dubbel nu trouwens, ik hoop geen maffia (om wat timmm zegt) maar sja maffia zou beter zijn
Maar ok, ik ben er vandoor nu! tot later
Tenzij het allemaal taktiek was, medemaffia is al door de mand gevallen, laten we daarmee het vertrouwen in de maffiaburgemeester opkrikken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik hoop dat je mafia bent, dan ben ik toch wel zo hard vrijgepleit dat ze me bijna op handen en voeten zullen gaan dragen
Al die drama tegen mij heeft toch heel goed meegeholpenquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:59 schreef timmmmm het volgende:
Ik hou er gewoon van, het dilemma waar Duimelot nu in zit. Ik ben briljant
Dat zou dom zijn want iedereen stemt op Beachquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tenzij het allemaal taktiek was, medemaffia is al door de mand gevallen, laten we daarmee het vertrouwen in de maffiaburgemeester opkrikken.
Ik was ook niet van plan any time soon een newb van maffiaintelligentie te beschuldigen, en als zij begint, moet je wel meedoen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat zou dom zijn want iedereen stemt op BeachDan had ik met Beach moeten gaan dansen.
Hahaha, alsof ik mij ga laten leiden door een newb, wat?quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik was ook niet van plan any time soon een newb van maffiaintelligentie te beschuldigen, en als zij begint, moet je wel meedoen.
Als zij ergens mee begint, moet je wel meedoen, anders is het nog verdachterquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hahaha, alsof ik mij ga laten leiden door een newb, wat?
No way. "Ik ga niet met jou in discussie hierover als je weigert met bewijzen te komen, doei."quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als zij ergens mee begint, moet je wel meedoen, anders is het nog verdachter
Ik neem aan dat alles in de OP meedoet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:09 schreef Sheepcidus het volgende:
Zit er nu eigenlijk een serial kiiller in het spel want die heeft niets gedaan gisteren?
Ja, de rollen uit de OP doen mee.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:09 schreef Sheepcidus het volgende:
Zit er nu eigenlijk een serial kiiller in het spel want die heeft niets gedaan gisteren?
Zo leuk dat ik zelfs in mijn sociale psychologie klas nog mee zit te lezen op mijn Apple speelgoedquote:
4 teveel jostiequote:Op vrijdag 24 september 2010 16:28 schreef timmmmm het volgende:
Wie heeft er zoveel stervendehoerenkankermmen achter mijn naam gezet? HET ZIJN ER VIJF
NEGEN TERWIJL HET ER VIJF MOETEN ZIJN! De dader dient sowieso gelyncht te worden.quote:
Volgens mij bedoelt ie dat die 5 van jou 4 teveel isquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
NEGEN TERWIJL HET ER VIJF MOETEN ZIJN! De dader dient sowieso gelyncht te worden.
HET ZIJN ER VIJF HET MOETEN ER VIJF ZIJN. Mijn MMMMMen zijn HEILIGquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ie dat die 5 van jou 4 teveel is
Dat is primaquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
HET ZIJN ER VIJF HET MOETEN ER VIJF ZIJN. Mijn MMMMMen zijn HEILIG
quote:
Met je kont door de helftquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gelukkig is een halve kont van jou nog steeds groter dan de mijne
Hihihi, leuk garpje.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:26 schreef psaexorp het volgende:
het was wel even twijfelen tussen krioro en harajaku, bij beiden erg goede hints ook
Tombola (2) Beach, CaLeX
Beach (12) Sheepcidus, Susi, -Engel-, huppelmuts, tripack, Kalkmaar, Etc, 08gnot., Hara, Timmmmmmm, Duimelot
Hara (1) ReWout
Duimelot (7) Blessed, dorpsoudste, yosander, StijnDa, Isdatzo, krio, psaexorp
ben er ook nog evenquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:30 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben er weer, e nog niets nieuws dus.
Iets met ontopic blijven aubquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:32 schreef CaLeX het volgende:
[..]
iets met pics en didnt happen
en niet van jou Timmnmm
Als je vandaag overleeft ga je wel in de nacht, little miss sunshine!quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ben er ook nog even
en wat niets nieuws, de enige twee mensen waarvan ik hints heb gepost moeten ook meteen maar op me stemmen![]()
ik ga zo als een schaap achter de rest aan lopen als ik vandaag overleef
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je vandaag overleeft ga je wel in de nacht, little miss sunshine!
Het zal de mafia dan ook niet zijn die jou in de nacht vermoordt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is dat een heus dreigement!?!?!
mijn gedachte was eigenlijk dat als ik de dag overleef ik de nacht ook overleef omdat de maffia vast denkt dat het dorp mij zelf wel gaat lynchen is het niet vandaag dan wel morgen.....
nah de kans is klein dat ze er mee gelynched wordt maar t mag welquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Heeft het wel zin om op de BM te stemmen nu?
huh???quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het zal de mafia dan ook niet zijn die jou in de nacht vermoordt.
Welja. "Ik stem op Hara omdat ze blauw is en dat vertrouw ik nooit" zal vast aardig wat mensen over de streep trekken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Heeft het wel zin om op de BM te stemmen nu?
hey dat zijn mijn soort uitspraken, bewaar die nu voor mij wil jequote:Op vrijdag 24 september 2010 17:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Welja. "Ik stem op Hara omdat ze blauw is en dat vertrouw ik nooit" zal vast aardig wat mensen over de streep trekken.
Nee, die staat in mijn inbox,quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hey dat zijn mijn soort uitspraken, bewaar die nu voor mij wil je
oh er zijn er meer zoals ik!?quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, die staat in mijn inbox,.
Ja, dat ze het na dit gebeuren met jou nog doet terwijl het halve dorp jou nu verdenktquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh er zijn er meer zoals ik!?
hoe is het mogelijk
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat ze het na dit gebeuren met jou nog doet terwijl het halve dorp jou nu verdenkt
Ik noem het liever "niet slim"quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tenminste een die niet in jouw valse valletje trapt en gewoon voor de eerlijkheid gaat
of het slim is is een tweede daar zeg ik verder dus niets overquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik noem het liever "niet slim"
Als jij snel dood bent én dorp blijkt zullen we weten of het "niet slim" isquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
of het slim is is een tweede daar zeg ik verder dus niets over
oh ik doelde meer op of je nu eerlijk bent of niet, als je te veel te hard roept ben je toch doodquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als jij snel dood bent én dorp blijkt zullen we weten of het "niet slim" is
Precies! "niet slim"quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh ik doelde meer op of je nu eerlijk bent of niet, als je te veel te hard roept ben je toch dood
ik ben het nu nog levende bewijs
maar ze kan me dus beter niet volgen dat is dan niet slim
ja jij bent ook wel lief en doet goed je bestquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:48 schreef Harajuku. het volgende:
Maar ik vind je wel leuk, Duimelot.
Volg je gevoelquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:02 schreef lynda het volgende:
Tombola (2) Beach, CaLeX
Beach (12) Sheepcidus, Susi, -Engel-, huppelmuts, tripack, Kalkmaar, Etc, 08gnot., Hara, Timmmmmmm, Duimelot
Hara (1) ReWout
Duimelot (8) Blessed, dorpsoudste, yosander, StijnDa, Isdatzo, krio, psaexorp, lyndai dont know what to do
Sjo, aardig wat mensen van Tombola naar Duimelot gegaanquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:02 schreef lynda het volgende:
Tombola (2) Beach, CaLeX
Hara (1) ReWout
Duimelot (8) Blessed, dorpsoudste, yosander, StijnDa, Isdatzo, krio, psaexorp, lyndai dont know what to do
Wat veul spelersquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:37 schreef -SG- het volgende:
Zo thuis, hints gezocht. Wat andere meningen hier gelezen. En mijn stem gaat ook naar beach.
###Vote beach
Tombola (2) Beach, CaLeX
Beach (123) Sheepcidus, Susi, -Engel-, huppelmuts, tripack, Kalkmaar, Etc, 08gnot., Hara, Timmmmmmm, Duimelot, -SG-
Hara (1) ReWout
Duimelot (8) Blessed, dorpsoudste, yosander, StijnDa, Isdatzo, krio, psaexorp, lynda
quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:41 schreef -SG- het volgende:
Nee, maare hara, even serieus. Ik vind het niet leuk dat je mijn quote veranderd! Wat moet iedereen nu wel niet denken?
Ja dat ja!quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:41 schreef -SG- het volgende:
Ik weet dat ik veel typfouten maak, Hara 4 president!
Doe iets met in for the kill.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:46 schreef Ladidadida het volgende:
Zo eens even bedenken hoe men dood zal gaan
Herkenbaar. Het is echt zo rot om dood te zijn.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Womp womp ik heb zoveel meningen en ik moet mijn mond houden NIET EERLIJK
quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:59 schreef Rave_NL het volgende:
Hmmm, ik denk dat ik nu wel weet wie ik het liefst gelynched zie worden.
Lang ging mijn gedachten uit naar Tombo, omdat alle aanwijzingen daar naar wijzen. Maar hetzelfde geldt natuurlijk natuurlijk ook voor het_fenomeen.
Tombo staat nog steeds hoog in mijn lijstje, maar door gedrag lijkt het steeds meer op Duimelot te lijken, maar hetzelfde kun je zeggen over Timmmmm.
Toch is er maar eentje waar ik echt een slecht gevoel bij heb, en dat is Hara.
Ze kan bij mij met een ongelooflijk vage link op de proppen komen om mij verdacht te maken, maar zij lijkt wel de enige die genoeg effort steekt in het maken van overzichtelijke lijstjes die de rest blijkbaar voor zoete koek slikken. Maar dan is het uiteraard logisch dat je zelf in dat lijstje ontbreekt, juist om jezelf zo veel mogelijk buiten schot te houden...
Ik verklaar hierbij dat Hara een maffiaburgermeesteres is, en als ik dat met de dood moet bekopen dan weten jullie dat ik gelijk zal krijgen...
###vote Hara
Tombola (2) Beach, CaLeX
Beach (123) Sheepcidus, Susi, -Engel-, huppelmuts, tripack, Kalkmaar, Etc, 08gnot., Hara, Timmmmmmm, Duimelot, -SG-
Hara (2) ReWout, Rave_NL
Duimelot (8) Blessed, dorpsoudste, yosander, StijnDa, Isdatzo, krio, psaexorp, lynda
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nog maar 122 stemmen voor Hara en ze wordt gelynched!!!1!
Joh, we zoeken naar alles en iedereen en alles en iedereen wordt genoemd. Er is niemand die jou verdenkt met die ene TT hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:59 schreef Rave_NL het volgende:
Hmmm, ik denk dat ik nu wel weet wie ik het liefst gelynched zie worden.
Lang ging mijn gedachten uit naar Tombo, omdat alle aanwijzingen daar naar wijzen. Maar hetzelfde geldt natuurlijk natuurlijk ook voor het_fenomeen.
Tombo staat nog steeds hoog in mijn lijstje, maar door gedrag lijkt het steeds meer op Duimelot te lijken, maar hetzelfde kun je zeggen over Timmmmm.
Toch is er maar eentje waar ik echt een slecht gevoel bij heb, en dat is Hara.
Ze kan bij mij met een ongelooflijk vage link op de proppen komen om mij verdacht te maken, maar zij lijkt wel de enige die genoeg effort steekt in het maken van overzichtelijke lijstjes die de rest blijkbaar voor zoete koek slikken. Maar dan is het uiteraard logisch dat je zelf in dat lijstje ontbreekt, juist om jezelf zo veel mogelijk buiten schot te houden...
Ik verklaar hierbij dat Hara een maffiaburgermeesteres is, en als ik dat met de dood moet bekopen dan weten jullie dat ik gelijk zal krijgen...
###vote Hara
Tombola (2) Beach, CaLeX
Hara (2) ReWout, Rave_NL
Misschien pakken we de maffia snel en mogen jullie weer meedoenquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:01 schreef Stali het volgende:
[..]
Herkenbaar. Het is echt zo rot om dood te zijn..
Heb wel genoten van die lynch uit #42 zoals in de OP staat.
Ok, lieverds, vandaag krijgen jullie een lesje in overleven. Als je niet wil dat de maffia je doodmaakt, moet je dit soort uitspraken mijden.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:59 schreef Rave_NL het volgende:
Dat kan niemand zeggen want we spelen nooit met zulke lange rondes.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:06 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Misschien pakken we de maffia snel en mogen jullie weer meedoenLijkt me best kut om er zo snel uit te liggen en te moeten toekijken
Hoe lang duurt het meestal voor er een winnaar is?
Beter geef je ze even een les over hints.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ok, lieverds, vandaag krijgen jullie een lesje in overleven. Als je niet wil dat de maffia je doodmaakt, moet je dit soort uitspraken mijden.
Als je over iemand zegt, EN ALS IK NU VERMOORD WORD, IS DIE EN DIE MAFFIA!!!!!1!!!!!111!, dan maakt het niet uit of die persoon maffia is of niet, want als die persoon geen maffia is, word je toch vermoord. Want als maffia wil je dat het dorp elkaar vermoord. Dus als je dan de persoon vermoord die zegt, als ik vermoord word, is die en die maffia!!!!111!!!, heb je daar een dorp mee dood, en een dorp mee verdacht.
wil je levend blijven dus, lieve kindjes, zeg dat soort dingen toch niet.
Met zoveel deelnemers bedoel je? Of dat er nu 24 uur voor een dag en 24 voor een nacht staat (toch?)quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat kan niemand zeggen want we spelen nooit met zulke lange rondes.
Jij bent de man (figure of speech, dear) van de hints, ik van het inleven in maffia.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat kan niemand zeggen want we spelen nooit met zulke lange rondes.
[..]
Beter geef je ze even een les over hints.
Ja dat laatste! Volgens mij normaal een weekje of zo? En nu nog meer spelers en meer tijd.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:11 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Met zoveel deelnemers bedoel je? Of dat er nu 24 uur voor een dag en 24 voor een nacht staat (toch?)
Ja dat blijkt. Hij denkt dat ik hem verdacht probeer te maken met één TTquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij bent de man (figure of speech, dear) van de hints, ik van het inleven in maffia.
Nee, maar ik vind het alleen opvallend dat niemand de moeite neemt om jouw TT's door te spitten..quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Joh, we zoeken naar alles en iedereen en alles en iedereen wordt genoemd. Er is niemand die jou verdenkt met die ene TT hoor
Als iedereen naar wie je hints op het lijstje hebt, je dood wil maken, blijft beach in ieder geval levenquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:26 schreef Harajuku. het volgende:
Stuk 1: Slecht in scoren, Hästens, keihard vallen
Duimelot & -engel- & Huppelmuts
AT vol [Singles]
[Singles]Dure matrassen om singles doorheen te trekken - HÄstens
Duimelot:
Favo forum Relaties & Psychologie
Favo FOK!kers de [Singletjes]
[singles] ziekenboeg
- Uit een raam vallen is normaal, van een raam afvallen is raar?
Singles] B staat voor BIER, niet bmi!
[Singles] met lovehendels
Calex
Foto keihard van de trap vallen, foto keihard in water vallen
Joe-Momma
R&P Vriendin met dominante vader - niet scoren
PUB ik heb nodig : versiertrucs. - niet scoren
80tong
k heb nodig : versiertrucs. - kan niet scoren
LIF dieetpillen die je makkelijk kan slikken - afvallen
Blessed19:
SEX Relatie zonder klik in bed? - scoren
Tripack
Vallende avatar - keihard vallen
Stuk 2: muziek, loeder, flits, alles wordt donker/zwart
Tombolala
http://i912.photobucket.com/albums/ac330/tombolafant/uiltje.jpg loeooeoeoeder oeoeoeoe
Liedjes - post veel in TAL
http://i.fok.nl/userpics/235382/235382.jpg?time=1279132702 - flits
[Singles actie] win een FOK! (blind) date in the dark #4 - alles werd zwart
Het_Fenomeen
Duister persoon: Heeft Hitler als ava
Die niet opviel - Zowat niets in zn fobo
verliet als één van de laatsten het feest - post heel veel in nachtbagger en andere nachttopics.
lallend en strompelend - Ik ben brak en ik wil er onmiddelijk vanaf, Waar word jij brak van?
Wat zou jij doen in de cel - IJzeren staven?
Krioro
muziek fanaat die niet opvalt
ondertitel: in for te kill!!??
bodybuild topic ---> ijzerenstang ??
Trevland
struikelen over eigen woorden - zijn spelfouten
Stuk 3: zelfbedachte liederen, brood eten, hoofd van lijf - 2 mafia
Beach:
[s]douche - Nachtbagger #2 nu een stuk schoner
Twee inbrekers in mijn kamer - twee mafia
man neemt hoofd vrouw mee naar kroeg - hoofd van romp gescheiden
topic nachtbaKKer - at broodje
wendytje
MILF - post in OUD
zelfbedachte liedjes - singer-songwriter in fobo
CUL - at brood
rave_nl
Lijk van kind (4) met doorgesneden keel gevonden - weg hoofd
80tong
topic met Subway
psaexorp
Veel muziek topics
Topic Machette - Hoofd van lijf
Het is zeker te laat om te editten?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ok, lieverds, vandaag krijgen jullie een lesje in overleven. Als je niet wil dat de maffia je doodmaakt, moet je dit soort uitspraken mijden.
Als je over iemand zegt, EN ALS IK NU VERMOORD WORD, IS DIE EN DIE MAFFIA!!!!!1!!!!!111!, dan maakt het niet uit of die persoon maffia is of niet, want als die persoon geen maffia is, word je toch vermoord. Want als maffia wil je dat het dorp elkaar vermoord. Dus als je dan de persoon vermoord die zegt, als ik vermoord word, is die en die maffia!!!!111!!!, heb je daar een dorp mee dood, en een dorp mee verdacht.
wil je levend blijven dus, lieve kindjes, zeg dat soort dingen toch niet.
En hoe de fuck maakt het mij verdacht dat het dorp!!!! niet naar mij kijktquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:14 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het alleen opvallend dat niemand de moeite neemt om jouw TT's door te spitten..
maar je snapt de gedachtegang?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:15 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Het is zeker te laat om te editten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |