quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die gebeuren ook na de eerste lynch.
Goed puntquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij moet op Beach stemmen zodat jij hem niet meer kan inhalen, jwt.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:24 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nou ben ik geen dr. Snuggles maar een doorgesneden keel is iets anders dan een afgehakt hoofd.
Maar liever een héél klein beetje verdacht dan juist verdacht omdat ik niet verdacht word..
ofzo..
Er zijn hier veel meer actief die niet in de lynchlijst staan andersquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:26 schreef Duimelot het volgende:
kijk ik trek mn mond weer open et voila er wordt gestemd
volgens mij is er maar 1 manier om hier niet dood te gaan....
en dat is NIET actief meedoen....
maar ik vind het zo leuk gheghe
Het komt meer door de hints tegen je. Hara of CaLeX is actiever dan jij. Maar die hebben niet of nauwelijks hints en gedragen zich niet zo verdachtquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:26 schreef Duimelot het volgende:
kijk ik trek mn mond weer open et voila er wordt gestemd
volgens mij is er maar 1 manier om hier niet dood te gaan....
en dat is NIET actief meedoen....
maar ik vind het zo leuk gheghe
NOG niet maffia BM maar IK heb je door en ik blijf roepen en tieren tot mijn keel doorgesneden wordtquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Er zijn hier veel meer actief die niet in de lynchlijst staan anders
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
NOG niet maffia BM maar IK heb je door en ik blijf roepen en tieren tot mijn keel doorgesneden wordt
Ik denk ook niet dat er over Hara hints gevonden worden want die gaat dus echt niet killenquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het komt meer door de hints tegen je. Hara of CaLeX is actiever dan jij. Maar die hebben niet of nauwelijks hints en gedragen zich niet zo verdacht
Ja, en bedankt!quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:30 schreef Harajuku. het volgende:
En Tombola was er helemaal niet en die stond bovenaan de lijst.
Je weet hè, dat als je straks gelyncht bent, of afgeschoten door de nachtwaker, en je rol (maffia) staat er, dan weet iedereen dat jij hara steeds verdacht maakte. En is het voor iedereen duidelijk dat ze geen maffia is. Dus eigenlijk help je het dorp hiermeequote:Op vrijdag 24 september 2010 13:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
NOG niet maffia BM maar IK heb je door en ik blijf roepen en tieren tot mijn keel doorgesneden wordt
Wat slim bedacht voor een newb! Heeft je medemafia je dat ingefluisterd?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat er over Hara hints gevonden worden want die gaat dus echt niet killen
zou jij als je maffia was en je hebt een maffia BM dan de BM laten killen met de kans dat deze direct ontmaskerd wordt!?!?!?
Oh, good point. Even quoten for truths.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je weet hè, dat als je straks gelyncht bent, of afgeschoten door de nachtwaker, en je rol (maffia) staat er, dan weet iedereen dat jij hara steeds verdacht maakte. En is het voor iedereen duidelijk dat ze geen maffia is. Dus eigenlijk help je het dorp hiermee
en iemand verdacht maken terwijl er geen hints tegen zijn, is echt wel heel belachelijkquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat er over Hara hints gevonden worden want die gaat dus echt niet killen
zou jij als je maffia was en je hebt een maffia BM dan de BM laten killen met de kans dat deze direct ontmaskerd wordt!?!?!?
Kan me nog een potje herhinneren dat Hara BM en Maffia was. Ik was zo'n beetje de enige die het doorzag, maar omdat ik maar alleen was kon ik er niet veel aan doen... Tsja, toen werd ik vermoord.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar die heeft dan ook echt MEER hints op dr naam staan toch!?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:30 schreef Harajuku. het volgende:
En Tombola was er helemaal niet en die stond bovenaan de lijst.
Neuh. Je hebt singles, je hebt afvallen, je hebt het dure matras. Misschien moet je je eigen hints eens lezen, dan geloof je vast zelf ook dat je mafia bentquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar die heeft dan ook echt MEER hints op dr naam staan toch!?
ik ben gewoon heel actief in Singles er staat iets in de tekst over alleen ofzo en dat wordt aan singles gekoppeld en dan heb ik direct een mega lijst aan hints maar eigenlijk is het er dan toch maar 1?
En dat terwijl ik geeneens single ben ook niet
Aan de andere kant kan je ook pech hebben. Als ze dorp is, kan het heel goed zijn dat de maffia nu hetzelfde doet als met stali. Degene die het hardst de dorpBM verdacht maakt, vermoorden, zodat ze maffia lijkt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, good point. Even quoten for truths.
Ho even!quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar die heeft dan ook echt MEER hints op dr naam staan toch!?
ik ben gewoon heel actief in Singles er staat iets in de tekst over alleen ofzo en dat wordt aan singles gekoppeld en dan heb ik direct een mega lijst aan hints maar eigenlijk is het er dan toch maar 1?
En dat terwijl ik geeneens single ben ook niet
Nou ja, dan lynchen jullie me en zie je dorp en ga ik hard lachen, ook goedquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Aan de andere kant kan je ook pech hebben. Als ze dorp is, kan het heel goed zijn dat de maffia nu hetzelfde doet als met stali. Degene die het hardst de dorpBM verdacht maakt, vermoorden, zodat ze maffia lijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |