Ik neem aan dat alles in de OP meedoet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:09 schreef Sheepcidus het volgende:
Zit er nu eigenlijk een serial kiiller in het spel want die heeft niets gedaan gisteren?
Ja, de rollen uit de OP doen mee.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:09 schreef Sheepcidus het volgende:
Zit er nu eigenlijk een serial kiiller in het spel want die heeft niets gedaan gisteren?
Zo leuk dat ik zelfs in mijn sociale psychologie klas nog mee zit te lezen op mijn Apple speelgoedquote:
4 teveel jostiequote:Op vrijdag 24 september 2010 16:28 schreef timmmmm het volgende:
Wie heeft er zoveel stervendehoerenkankermmen achter mijn naam gezet? HET ZIJN ER VIJF
NEGEN TERWIJL HET ER VIJF MOETEN ZIJN! De dader dient sowieso gelyncht te worden.quote:
Volgens mij bedoelt ie dat die 5 van jou 4 teveel isquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
NEGEN TERWIJL HET ER VIJF MOETEN ZIJN! De dader dient sowieso gelyncht te worden.
HET ZIJN ER VIJF HET MOETEN ER VIJF ZIJN. Mijn MMMMMen zijn HEILIGquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ie dat die 5 van jou 4 teveel is
Dat is primaquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
HET ZIJN ER VIJF HET MOETEN ER VIJF ZIJN. Mijn MMMMMen zijn HEILIG
quote:
Met je kont door de helftquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gelukkig is een halve kont van jou nog steeds groter dan de mijne
Hihihi, leuk garpje.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:26 schreef psaexorp het volgende:
het was wel even twijfelen tussen krioro en harajaku, bij beiden erg goede hints ook
Tombola (2) Beach, CaLeX
Beach (12) Sheepcidus, Susi, -Engel-, huppelmuts, tripack, Kalkmaar, Etc, 08gnot., Hara, Timmmmmmm, Duimelot
Hara (1) ReWout
Duimelot (7) Blessed, dorpsoudste, yosander, StijnDa, Isdatzo, krio, psaexorp
ben er ook nog evenquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:30 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben er weer, e nog niets nieuws dus.
Iets met ontopic blijven aubquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:32 schreef CaLeX het volgende:
[..]
iets met pics en didnt happen
en niet van jou Timmnmm
Als je vandaag overleeft ga je wel in de nacht, little miss sunshine!quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ben er ook nog even
en wat niets nieuws, de enige twee mensen waarvan ik hints heb gepost moeten ook meteen maar op me stemmen![]()
ik ga zo als een schaap achter de rest aan lopen als ik vandaag overleef
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |