Even het lijstje erbijpakken en veranderen dan. Ik hoop van harte dat beach dorp blijkt, want dan geloof ik in je onschuld. Als hij maffia is, jij ook.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vind krio zelf ook niet de beste keus hoor
en beach wel een beetje MAARRRRRRRR dat gaat toch niet samen met hara enzo...
en mn gevoel over hara is best zo heftig...
maar ok ik moet zo weer even er vandoor en weet niet of ik tussendoor weer tijd heb
dus pas toch even mn stem aan, wel zo eerlijk dan, en waarschijnlijk is beach toch wel dood met of zonder mijn stem
Dat zou best kunnen, maar je lot hangt van zijn rol afquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar ik weet t helemaal niet zeker van beach, alles draait om Hara bij mij
Ja, het is allang duidelijk dat jouw enige doel hier is om mij dood te krijgen, dat je daarvoor onschuldige burgers uit te weg moet ruimen neem je maar voor lief. En de enige die daar baat bij heeft is de mafia.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar ik weet t helemaal niet zeker van beach, alles draait om Hara bij mij
Nou, niet helemaal hequote:Op vrijdag 24 september 2010 15:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, maar je lot hangt van zijn rol af
Als Beach maffia is, ben je wel gek als je daarna niet op duimelot stemt. en de nachtwaker is wel gek als hij haar dan laat leven. Als Beach maffia is, maakt het me niet uit of ik de komende 48 uur dag en nacht moet lobbien, dan gaat ze eraan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nou, niet helemaal heDat is wat jij vindt.
Als Beach wordt gelynched blijft Duimelot bij mij gewoon verdachte hoor.
Dat zegt ie toch? Hij zegt dat zij voor hem niet ineens dorp en veilig is als Beach dorp blijkt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als Beach maffia is, ben je wel gek als je daarna niet op duimelot stemt. en de nachtwaker is wel gek als hij haar dan laat leven. Als Beach maffia is, maakt het me niet uit of ik de komende 48 uur dag en nacht moet lobbien, dan gaat ze eraan.
Ja maar het gaat erom, wat als Beach geen maffia isquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als Beach maffia is, ben je wel gek als je daarna niet op duimelot stemt. en de nachtwaker is wel gek als hij haar dan laat leven. Als Beach maffia is, maakt het me niet uit of ik de komende 48 uur dag en nacht moet lobbien, dan gaat ze eraan.
O, dat vatte ik niet. Dan ga ik naar de nieuwe hints kijken, als daar ook maar een paar richting haar bijzijn, dan is het ook exit.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja maar het gaat erom, wat als Beach geen maffia is?
Dat klinkt beter danquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
O, dat vatte ik niet. Dan ga ik naar de nieuwe hints kijken, als daar ook maar een paar richting haar bijzijn, dan is het ook exit.
quote:Ik hoop van harte dat beach dorp blijkt, want dan geloof ik in je onschuld. Als hij maffia is, jij ook.
Ik geloof ook dat hara onschuldig is, als er hints in haar richting wijzen, lynch ik haar met hetzelfde gemak hoor.quote:
Ik hoop dat je mafia bent, dan ben ik toch wel zo hard vrijgepleit dat ze me bijna op handen en voeten zullen gaan dragenquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:57 schreef Duimelot het volgende:
Wat beach wel is weet ik niet, lekker dubbel nu trouwens, ik hoop geen maffia (om wat timmm zegt) maar sja maffia zou beter zijn
Maar ok, ik ben er vandoor nu! tot later
Tenzij het allemaal taktiek was, medemaffia is al door de mand gevallen, laten we daarmee het vertrouwen in de maffiaburgemeester opkrikken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik hoop dat je mafia bent, dan ben ik toch wel zo hard vrijgepleit dat ze me bijna op handen en voeten zullen gaan dragen
Al die drama tegen mij heeft toch heel goed meegeholpenquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:59 schreef timmmmm het volgende:
Ik hou er gewoon van, het dilemma waar Duimelot nu in zit. Ik ben briljant
Dat zou dom zijn want iedereen stemt op Beachquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tenzij het allemaal taktiek was, medemaffia is al door de mand gevallen, laten we daarmee het vertrouwen in de maffiaburgemeester opkrikken.
Ik was ook niet van plan any time soon een newb van maffiaintelligentie te beschuldigen, en als zij begint, moet je wel meedoen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat zou dom zijn want iedereen stemt op BeachDan had ik met Beach moeten gaan dansen.
Hahaha, alsof ik mij ga laten leiden door een newb, wat?quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik was ook niet van plan any time soon een newb van maffiaintelligentie te beschuldigen, en als zij begint, moet je wel meedoen.
Als zij ergens mee begint, moet je wel meedoen, anders is het nog verdachterquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hahaha, alsof ik mij ga laten leiden door een newb, wat?
No way. "Ik ga niet met jou in discussie hierover als je weigert met bewijzen te komen, doei."quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als zij ergens mee begint, moet je wel meedoen, anders is het nog verdachter
Ik neem aan dat alles in de OP meedoet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:09 schreef Sheepcidus het volgende:
Zit er nu eigenlijk een serial kiiller in het spel want die heeft niets gedaan gisteren?
Ja, de rollen uit de OP doen mee.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:09 schreef Sheepcidus het volgende:
Zit er nu eigenlijk een serial kiiller in het spel want die heeft niets gedaan gisteren?
Zo leuk dat ik zelfs in mijn sociale psychologie klas nog mee zit te lezen op mijn Apple speelgoedquote:
4 teveel jostiequote:Op vrijdag 24 september 2010 16:28 schreef timmmmm het volgende:
Wie heeft er zoveel stervendehoerenkankermmen achter mijn naam gezet? HET ZIJN ER VIJF
NEGEN TERWIJL HET ER VIJF MOETEN ZIJN! De dader dient sowieso gelyncht te worden.quote:
Volgens mij bedoelt ie dat die 5 van jou 4 teveel isquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
NEGEN TERWIJL HET ER VIJF MOETEN ZIJN! De dader dient sowieso gelyncht te worden.
HET ZIJN ER VIJF HET MOETEN ER VIJF ZIJN. Mijn MMMMMen zijn HEILIGquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ie dat die 5 van jou 4 teveel is
Dat is primaquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
HET ZIJN ER VIJF HET MOETEN ER VIJF ZIJN. Mijn MMMMMen zijn HEILIG
quote:
Met je kont door de helftquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gelukkig is een halve kont van jou nog steeds groter dan de mijne
Hihihi, leuk garpje.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:26 schreef psaexorp het volgende:
het was wel even twijfelen tussen krioro en harajaku, bij beiden erg goede hints ook
Tombola (2) Beach, CaLeX
Beach (12) Sheepcidus, Susi, -Engel-, huppelmuts, tripack, Kalkmaar, Etc, 08gnot., Hara, Timmmmmmm, Duimelot
Hara (1) ReWout
Duimelot (7) Blessed, dorpsoudste, yosander, StijnDa, Isdatzo, krio, psaexorp
ben er ook nog evenquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:30 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben er weer, e nog niets nieuws dus.
Iets met ontopic blijven aubquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:32 schreef CaLeX het volgende:
[..]
iets met pics en didnt happen
en niet van jou Timmnmm
Als je vandaag overleeft ga je wel in de nacht, little miss sunshine!quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ben er ook nog even
en wat niets nieuws, de enige twee mensen waarvan ik hints heb gepost moeten ook meteen maar op me stemmen![]()
ik ga zo als een schaap achter de rest aan lopen als ik vandaag overleef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |