Ik wachtte op het goede momentquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:09 schreef CaLeX het volgende:
Nog 13 mensen die niet gestemt hebben .
Schiet niet zo op';)
Verleden tijd dus dat is gelukt, who's it gonna be?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik wachtte op het goede moment![]()
Wilde mezelf eerst even overtuigen
Zie editquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Verleden tijd dus dat is gelukt, who's it gonna be?
Ik had de honeurs wel waar willen nemen als ik nog geleefd hadquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:47 schreef Harajuku. het volgende:
Duimeeeloooot, kom eens terug, ik vind gesprekken met jou amusant.
omdat 'iedereen' (lees hara) beach zo graag aan de schandpaal wil hangen en iedereen haar maar blindelings volgt en ik denk dat hara een maffia BM is....quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:48 schreef Kalkmaar het volgende:
[..]
Waarom zou je Beach willen helpen?
En hoe werkt dat tot nu toe voor je uit?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
omdat 'iedereen' (lees hara) beach zo graag aan de schandpaal wil hangen en iedereen haar maar blindelings volgt en ik denk dat hara een maffia BM is....
en ik graag gewoon tegendraads ben
afentoe even spieken maar ben druk sorryquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:47 schreef Harajuku. het volgende:
Duimeeeloooot, kom eens terug, ik vind gesprekken met jou amusant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pardon? Ik stemde op Tombo en de rest ging allemaal voor Beachquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
omdat 'iedereen' (lees hara) beach zo graag aan de schandpaal wil hangen en iedereen haar maar blindelings volgt en ik denk dat hara een maffia BM is....
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
afentoe even spieken maar ben druk sorry
en ik vind het ook zo leuheuk
Ah mooi, ik wilde je nog ergens om uitlachen maar deed het niet omdat ik bang was dat je newbhartje daar niet tegen zou kunnen. Even opzoeken waar ik om wilde lachen, brb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Houd het een beetje vriendelijk wil jequote:Op vrijdag 24 september 2010 15:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ah mooi, ik wilde je nog ergens om uitlachen maar deed het niet omdat ik bang was dat je newbhartje daar niet tegen zou kunnen. Even opzoeken waar ik om wilde lachen, brb.
niet zo goed hequote:Op vrijdag 24 september 2010 14:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En hoe werkt dat tot nu toe voor je uit?
Btw, waarom denk je precies dat Hara een maffia BM is?
Inderdaad! Vind je ook niet dat ze maar moeten stoppen met naar Hara luisteren, en wat meer naar mij?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
huh, nee jij was toch zo tegen beach enzo????quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Pardon? Ik stemde op Tombo en de rest ging allemaal voor Beach.
Maar je laat geen kans onbenut om even duidelijk te maken dat de hints echt zo perfect op beach slaanquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Pardon? Ik stemde op Tombo en de rest ging allemaal voor Beach.
nee want hara en jij zijn twee handen op 1 buikquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Inderdaad! Vind je ook niet dat ze maar moeten stoppen met naar Hara luisteren, en wat meer naar mij?
Eerst stemde hara op Beach, toen stond beach op 8 stemmen ofzo, en na nieuw bewijs ging hara maar meequote:Op vrijdag 24 september 2010 15:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
huh, nee jij was toch zo tegen beach enzo????
wie was dan tegen beach want dan is die maffia
zie je dus ze stemde wel op beach!?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eerst stemde hara op Beach, toen stond beach op 8 stemmen ofzo, en na nieuw bewijs ging hara maar mee
Ik stem op iemand anders dan haraquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee want hara en jij zijn twee handen op 1 buik
Uiteindelijk. Maar je zegt het tegenovergestelde. Iedereen loopt volgens jou achter hara aan, maar iedereen had al beach gestemd, voor Hara daarop stemdequote:Op vrijdag 24 september 2010 15:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zie je dus ze stemde wel op beach!?
Ik geniet er ook weer vanquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:06 schreef Ladidadida het volgende:
* Ladidadida leunt achterover en geniet
* CaLeX wil wel meegenietenquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:06 schreef Ladidadida het volgende:
Dat wil ik ook, maar ik weet niet hoe het allemaal zit en ik wil meedoen en dan is het toch minder leuk, als je dood bentquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:06 schreef Ladidadida het volgende:
* Stijn doet mee, ook al is hij een medespelerquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:06 schreef Ladidadida het volgende:
maar je praat wel met haar mee en hara heeft gelijk en duim niet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik stem op iemand anders dan hara
srsly, waarom? Ik heb maar 1 hint naar hara gevonden, en die is zo obvious dat hij toch geen hint kan zijn.quote:
Eén PM naar jou omdat jij me zonder redenen blijft betichten van mafia zijn is niet geen kans onbenut laten. Helemaal omdat ze over alle hints gingenquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar je laat geen kans onbenut om even duidelijk te maken dat de hints echt zo perfect op beach slaan
Nee, dat betekent dat jij goede hints tegen hebtquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar je praat wel met haar mee en hara heeft gelijk en duim niet.
Dat betekend dus dat jullie maffia zijn en onderling contact hebben anders kan je gewoonweg niet zeker weten wie gelijk heeft en wie niet!
quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Eén PM naar jou omdat jij me zonder redenen blijft betichten van mafia zijn is niet geen kans onbenut laten. Helemaal omdat ze over alle hints gingen
Ik ben van mening dat jij maffia bent, dan lijkt het me evident dat ik denk dat je ongelijk hebt. Daarbij overlegt dorp ook met elkaar, anders maakt de maffia je afquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar je praat wel met haar mee en hara heeft gelijk en duim niet.
Dat betekend dus dat jullie maffia zijn en onderling contact hebben anders kan je gewoonweg niet zeker weten wie gelijk heeft en wie niet!
Ja.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
onderling gepm over het spel, mag dat!?!?
Sterker nog, ik heb diverse spelers op msnquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
onderling gepm over het spel, mag dat!?!?
Dat is degene die me PMde dat ik vandaag heel erg dood zou zijn, for sure.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
srsly, waarom? Ik heb maar 1 hint naar hara gevonden, en die is zo obvious dat hij toch geen hint kan zijn.
ik vind ze dus niet zo overtuigend als naar anderen toe maar jullie maken er meer van dan het isquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, dat betekent dat jij goede hints tegen hebt
oh dat wist ik helemaal nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij dan eens tegen iemand even goede hints vindtquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vind ze dus niet zo overtuigend als naar anderen toe maar jullie maken er meer van dan het is
en dat is toch precies wat de maffia doet!?!?
op iedereen zijn wel hints te vinden
Wij zoeken hints op heel veel mense, dorp kiest zelf waar ze op stemmen. Ik heb nooit gezegd dat men op die en die moet stemmen, daar zijn ze allemaal helemaal zelf mee begonnen. Dus, eigenlijk zou je het halve dorp mafia kunnen noemen volgens jouw beredenering.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vind ze dus niet zo overtuigend als naar anderen toe maar jullie maken er meer van dan het is
weet je nog vroeger:quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb diverse spelers op msn
Dat was kinkyquote:Re: xD di 15 december 2009 19:19u door UncleErniePS claimt gekke dokter te zijn. Etc is denk ik ook dorp
Op 15 december 2009 19:18 schreef CaLeX het volgende:
klopt, en etc ws ook wel
Alleen PS vertrouw ik niet :p
Op 15 december 2009 19:17 schreef UncleErnie het volgende:
Nou ik heb mezelf gecheckt en kon bijzonder weinig vindenquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh dat wist ik helemaal niet
dan ga ik ook pmmen
PM mij je rol maar, en redenen waarom ik je moet geloven, ik beloof dat ik er met een open mind naar kijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Wie is die gekke uncleErnie? Hij klinkt tof.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:13 schreef CaLeX het volgende:
[..]
weet je nog vroeger:
[..]
Dat was kinky
ja ik sta bovenaan in het lijstjequote:Op vrijdag 24 september 2010 15:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wij zoeken hints op heel veel mense, dorp kiest zelf waar ze op stemmen. Ik heb nooit gezegd dat men op die en die moet stemmen, daar zijn ze allemaal helemaal zelf mee begonnen. Dus, eigenlijk zou je het halve dorp mafia kunnen noemen volgens jouw beredenering.
Er stonden tiiiiiiiiiiig mensen met hints inderdaad, en toch koos men voor jou
En? Je stond ook al bovenaan toen iedereen op Beach ging en de andere helft op Tombo, toen maakte het niets uit dat je bovenaan stondquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja ik sta bovenaan in het lijstje
Dat zegt niets over de volgorde van de verdachtenquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja ik sta bovenaan in het lijstje
ja gouwe gozer, altijd over lekkere wijfen praten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wie is die gekke uncleErnie? Hij klinkt tof.
Ik verdenk jou trouwens nog wel, CaLeX, het spijt me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
dat is dus het probleem, ik voel gewoon aan mn wateren dat Hara maffia is, maar ze is dus BMquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als jij dan eens tegen iemand even goede hints vindt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |