Oh man, als JIJ maffia blijkt!quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:45 schreef Harajuku. het volgende:
Als Tombo mafia blijkt ga ik huilen
Ik weet niet hoor, aangezien ik dood ben enzo, maar Timmmm heeft toch geen twee stemmen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:35 schreef Ladidadida het volgende:
Tombola (3) Beach, timmmmm, CaLeX
Beach (10) Sheepcidus, Susi, -Engel-, huppelmuts, tripack, Kalkmaar, Etc, 08gnot., Hara
Krioro (1) Duimelot
Duimelot (3) Timmmm, Blessed, dorpsoudste
Naast een dorpsoudste hebben we nu ook een dorpsego wat mag stemmenquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, aangezien ik dood ben enzo, maar Timmmm heeft toch geen twee stemmen?
Kan best dat dat al verbeterd is trouwens...
Scherpquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, aangezien ik dood ben enzo, maar Timmmm heeft toch geen twee stemmen?
Kan best dat dat al verbeterd is trouwens...
bla blaquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:55 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Scherp
Tim gaat vanaf nu zelf z'n lijstjes aanvullen.
Oh, je vertrouwt mij?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh man, als JIJ maffia blijkt!![]()
Dan vertrouw ik nooit meer iemand in dit spel
Hoeveel wedden wij dat het bij dorpsbewoner blijftquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:16 schreef Harajuku. het volgende:
Okay Tombo. Vertel mij je rol maar enzo dan zorg ik dat iedereen op Beach gaat stemmen ipv op jou![]()
![]()
Eh ja...quote:
Ja, nu durf ik niet meerquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:16 schreef Harajuku. het volgende:
Okay Tombo. Vertel mij je rol maar enzo dan zorg ik dat iedereen op Beach gaat stemmen ipv op jou![]()
![]()
A.d.h.v. de hints zeg ik: #vote Duimelotquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:55 schreef Ladidadida het volgende:
Tombola (2) Beach, CaLeX
Beach (10) Sheepcidus, Susi, -Engel-, huppelmuts, tripack, Kalkmaar, Etc, 08gnot., Hara
Krioro (1) Duimelot
Duimelot (3) Timmmm, Blessed, dorpsoudste
Waarom nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh ja...Maar nu durf ik niet meer zo goed
[..]
Ja, nu durf ik niet meer
Ik vertrouw niemand meer eigenlijkquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:25 schreef CaLeX het volgende:
Naast het feit dat beach er al 8 voorstaat op het moment
Waarom zou je iemand vertrouwen die jou dood wil hebben als je dorp bent Dombola?
Ik dacht dat het expres wasquote:
no shit sherlock, ga je nog aan de slag met de hints om jezelf te redden?quote:
Nouhouquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:42 schreef CaLeX het volgende:
[..]
no shit sherlock, ga je nog aan de slag met de hints om jezelf te redden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |