abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:17:15 #1
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_86786428

Inleiding/Spelregels
We bevinden ons in een dorp waarin een maffiagroep actief is en dorpelingen vermoordt. Deze maffialeden wonen echter ook gewoon in het dorp; het kan dus iedereen van je medespelers zijn. De dorpelingen moeten erachter zien te komen wie er tot de maffia behoren, door hints op te lossen en elke dag iemand (hopelijk een maffialid) te lynchen. Intussen vermoordt de maffia rustig door. Het is de bedoeling om alle maffialeden te vermoorden voordat ze er in grotere getale zijn dan de dorpsmensen.

In principe zijn er dus 2 soorten rollen:
- of je bent maffia
- of je bent dorpsbewoner (eventueel met een speciale rol, zie hieronder)

Eerst zal iedereen een rol toegewezen krijgen via PM. Het is verboden om printscreens van je rol te versturen aan medespelers (indien dit wel gebeurt, aub melden bij de spelleider). Na de rollenverdeling zal er een burgemeester door het dorp gekozen worden via een democratische verkiezing. Iedereen die wil mag zich hiervoor verkiesbaar stellen. De burgemeester zal een aantal bodyguards (speciale rol) krijgen, die zullen voorkomen dat de burgemeester ‘s nachts sterft aan de hand van de maffia. De burgemeester kan wel gelynched worden door het dorp. De burgemeester heeft bij de dorpslynch een stem die extra zwaar telt en kan tevens eenmalig een dubbele dorpslynch instellen! Het is dus belangrijk om een betrouwbare burgemeester te kiezen.

De burgemeester mag dus in één dag naar zijn keuze een dubbele lynch instellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelynched worden door het dorp. Iedereen mag dan op twee mensen stemmen, en de twee mensen met de meeste stemmen worden gelynched. Dit moet voor 14:00 die dag worden aangekondigd worden door de burgemeester.

Wanneer de maffia in de nacht dorpsbewoners heeft vermoord, zal er een verhaal komen waarin aanwijzingen verstopt zitten over de maffialeden. De dorpsleden moeten deze hints ontrafelen, om er zo de maffialeden te vinden en te lynchen. De hints worden gehaald uit de ava’s, fotoboeken en profielen van de maffialeden. Ook worden er hints uit de posthistory gehaald; hierbij wordt echter alleen gekeken naar het topic en niet naar wat de desbetreffende speler daar precies gepost heeft, en wordt slechts gekeken naar de eerste pagina van de posthistory.

's Nachts kunnen de maffialeden en mensen met speciale rollen mij een PM sturen met hun actie voor die nacht. Let er hierbij goed op de tijd: tijdens de nacht dienen alle speciale rollen hun PM voor 20:30 gestuurd te hebben, zodat de overgang om 21:00 kan plaatsvinden. Om 21:00 vindt de nacht- of dagovergang plaats. De eerste dag verkiest men de burgemeester, de uitslag van de verkiezing zal de volgende dag om 21:00 zijn. Op dat moment zal tevens de nacht ingaan, waarin de speciale rollen hun PM’s kunnen sturen naar de spelleider. De uitslag van de nacht zal op het volgende moment om 21:00 bekend worden, waarna de dag weer zal ingaan en de dorpsbewoners aan de slag moeten om de hints op te lossen! Und so weiter!

De hints zitten verstopt in het verhaal van de nacht (het verhaal over de dorpslynch bevat dus geen hints), en verwijzen naar de maffialeden die aan het moorden zijn geweest. Aanwijzingen kunnen overal uit genomen worden; postcount, signature, avatar, etc. Deze teksten/plaatjes/whatever mag je dus ook niet veranderen zolang het spel duurt.

Tijdens de dag zal er iemand gelynched worden door het dorp, n.a.v. de kills van ’s nachts. Hierbij mag iedereen stemmen, in het topic! Om er achter te komen hoe je precies moet stemmen, lees dan even verder bij stemregels.

Als de maffia de overhand krijgt (het dorp heeft niet genoeg stemkracht meer om maffia te lynchen waardoor de maffia gewoon de stad kan uitmoorden), verliest de stad. Het dorp wint als alle maffia dood is. De verhouding dorp-maffia is 5:1.

Stemregels:

1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijvoorbeeld: ”##Ik stem voor Piet.” Zorg ook dat je het lijstje met stemmen even kopieert en je eigen stem toevoegt. Wanneer je alleen zegt te stemmen maar het lijstje niet overneemt en aanvult, telt je stem niet mee.
2. Je mag niet stemmen a lá "Ik stem nu voor Piet, maar als het helpt om Jan te redden stem ik op Henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten: ”##unvote Jan, ##vote Piet”
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is.
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelynched worden.

Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt, is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig.
4. Ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit.

Deadlines
De dag -> nacht-overgang zal elke dag om 21:00 plaatsvinden (tot die tijd mag iedereen stemmen, de PM’s van de speciale rollen moeten om uiterlijk 20:30 binnen zijn). Voor de maffialeden geldt: een PM met daarin de personen die vermoord worden, alsmede door welke maffialeden zij vermoord worden.

Rollen:
Zoals al eerder benoemd, er zijn dus verschillende rollen in het spel. Aan het begin krijgt iedereen een PM met daarin zijn/haar rol. Lees hieronder wat je rol inhoudt:

Dorpsbewoner - Je bent een blije en gelukkige dorpsbewoner, opgeschrikt door de onverwachte moorden! Jouw doel is om de maffia te ontmaskeren, zodat ze het dorp niet kunnen uitmoorden. Dit doe je door de hints uit de nachtkills op te lossen en vervolgens te stemmen op de persoon waarvan jij denkt dat het een maffialid is. Je wint als alle maffia dood is gegaan.

Maffia - Jouw doel is om de stad uit te moorden! Je zult te weten krijgen wie je medemaffialeden zijn. Samen zullen jullie elke dag mij een aantal kills kunnen sturen, waarbij het aantal kills gelijk is aan het aantal maffia gedeeld door twee (naar boven afgerond).

Maffiahoer – Je bent lid van de maffia en gebruikt je mannelijke of vrouwelijk charmes om de maffia te ondersteunen. Elke nacht ga je op pad om een dorpsbewoner naar keuze bezig te houden (PM-en naar spelleider voor 20:30), deze dorpsbewoner zal zijn eventuele speciale rol die nacht niet kunnen uitvoeren. Een speler mag maar één keer lichte zedenbezoek ontvangen.

Rechercheur - Elke dag/nachtcyclus mag je me één van de volgende vragen stellen: of een bepaalde aanwijzing naar een bepaald persoon leidt, of hoeveel maffia er op een bepaald persoon gestemd hebben. Je wint als alle maffia dood is.

Nachtwaker - Je neemt het recht in eigen hand. Je kunt elke avond, behalve de eerste avond, iemand naar eigen keus vermoorden. Let op! Er zal wel een aanwijzing over jou aanwezig zijn bij de nachtkills zodra je iemand vermoordt. Je wint als alle maffia dood is.

Dorpsoudste - Als dorpsoudste geniet je veel respect in het dorp. Bij elke lynch mag je een tweede stem naar de spelleider PM-en. Dit mag ook op een andere persoon zijn dan waarop je in het topic gestemd hebt. De dorpsoudste wint als alle maffia dood zijn.

Velddoctor - Je hebt de mogelijkheid elke avond één iemand te beschermen. Dit zal hem of haar, indien er slechts één maffialid hem/haar als kill heeft opgegeven, beschermen. Indien de maffia twee man stuurt, zullen jullie allebei sterven. Je wint als alle maffia dood is.

Bodyguard - Je bewaakt de burgemeester. Alleen de burgemeester kent je identiteit. Zo lang je leeft kan de burgemeester niet 's nachts vermoord worden. Als bodyguard kun je jezelf niet beschikbaar stellen om verkozen te worden als burgemeester. Je wint als alle maffia dood zijn.

Cupido – Cupido mag zijn pijlen van liefde op 2 personen schieten. Deze personen zullen ongelofelijk verliefd op elkaar worden. Zo verliefd zelfs, dat als de een sterft, de ander ook zal sterven. De geliefden krijgen elkaars rol niet te horen. De Cupido moet voor het einde van de burgemeesterverkiezing naar de spelleider gestuurd hebben wie hij verliefd maakt.

Zombie – Je vindt het belachelijk dat je vermoord bent en je wil graag wraak nemen. Dit doe jij doordat je de kans hebt om na je dood nog iemand te vermoorden. Gelijk na je dood stuur je de spelleider een PM met jouw kill, je mag niet meer spelinhoudelijk meepraten.

Seriemoordenaar – Jij bent een nogal gestoorde persoonlijkheid die de maffia de eer van het moorden niet gunt. Daarom ga je er elke nacht op uit om zelf je slag te slaan. Je vermoordt zowel dorpelingen als maffialeden. Jouw doel is om alleen te eindigen.

Good & Bad cop – Deze twee agenten krijgen allebei een extra hint na de kills en moeten deze zelfstandig oplossen. De rol die je krijgt is cop, je weet dus niet of je de Good of de Bad cop bent. De Good cop krijgt een echte hint die wijst naar een maffialid, de Bad krijgt een hint die nergens op slaat. Je wint als alle maffia dood is!

Deelnemers

1. Timmmmm Profiel | History | Fotoboek
2. ReWout Profiel | History | Fotoboek
3. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek
4. lynda Profiel | History | Fotoboek
5. Susi Profiel | History | Fotoboek
6. Het_Fenomeen Profiel | History | Fotoboek
7. Trevland Profiel | History | Fotoboek
8. Kalkmaar Profiel | History | Fotoboek
9. Huppelmuts Profiel | History | Fotoboek
10. -Engel- Profiel | History | Fotoboek
11. Isdatzo Profiel | History | Fotoboek
12. krioro Profiel | History | Fotoboek
13. JaniesBrownie Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
14. Blessed19 Profiel | History | Fotoboek
15. yosander Profiel | History | Fotoboek
16. Duimelot Profiel | History | Fotoboek
17. Sheepcidus Profiel | History | Fotoboek
18. Beach Profiel | History | Fotoboek
19. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek Cop
20. Etcetera Profiel | History | Fotoboek
21. wendytje Profiel | History | Fotoboek
22. tripack Profiel | History | Fotoboek
23. StijnDa Profiel | History | Fotoboek
24. psaexorp Profiel | History | Fotoboek
25. CaLeX Profiel | History | Fotoboek
26. -SG- Profiel | History | Fotoboek
27. naatje_1 Profiel | History | Fotoboek
28. 08gnoT. Profiel | History | Fotoboek
29. Joe-Momma Profiel | History | Fotoboek
30. Stali Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
31. tombolafan Profiel | History | Fotoboek
32. Rave_NL Profiel | History | Fotoboek

Belangrijke posts:
Dag 1
Nacht 1

HUUUUUUUUH, WAT IS DIT?! Hier heb je een leuke oude ronde om te bekijken:
Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo

Deze OP is hier te vinden

[ Bericht 0% gewijzigd door Ladidadida op 24-09-2010 13:22:27 ]
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:17:44 #2
163094 Ladidadida
pi_86786444
Tombola (6) Hara, Beach, timmmmm, CaLeX, dorpsoudste
Beach (8 ) Sheepcidus, Susi, -Engel-, huppelmuts, tripack, Kalkmaar, Etc, 08gnot.
Krioro (1) Duimelot
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:17:57 #3
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86786450
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:16 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ipv op gedrag af te gaan zou ik me vooral op hints richten, je probeerd hier het gedrag van een stelletje enthousiaste newbies te doorgronden :')
Kijk naar JB die was toch echt dorp maar ook zo enthousiast et voila dood -O-

Maar ok als ik dit zeg is dat ook weer verdacht want of je jezelf nu verdedigd of je juist niets zegt ALLES is verdacht!
Het gaat bij jou niet om enthousiasme :')

En dat plaatje doet het btw in geen van de topics meer.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:18:38 #4
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86786475
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:17 schreef Ladidadida het volgende:
Beach (8 ) Sheepcidus, Susi, -Engel-, huppelmuts, tripack, Kalkmaar, Etc, 08gnot.
Krioro (1) Duimelot
Dan verander ik mijn stem nog een keer.

Tombola (4) Beach, timmmmm, CaLeX, dorpsoudste
Beach (10) Sheepcidus, Susi, -Engel-, huppelmuts, tripack, Kalkmaar, Etc, 08gnot., Hara
Krioro (1) Duimelot
pi_86786487
Okee, ik ben bijgelezen *O*
En ik vind het lastig -O- Ik snap zelfs nog wel dat ik verdacht ben :') (hoewel ik mezelf geen loeder vind ;( )
Tot wanneer kunnen we stemmen? :s)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:19:15 #6
163094 Ladidadida
pi_86786501
Sorry!
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:19:17 #7
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_86786503
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:15 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Psshh, die 'hints' zijn gewoon gaar :')
niet iedereen heeft dit spel al tig keer gespeeld, ik doe mijn best om hints te zoeken en vond deze juist wel passen. Ik ga wel merken wat er van klopt he. Nou ja niet deze ronde vrees ik of iedereen moet het opeens inzien :')

hoe dan ook van beach geloof ik het niet zo. Misschien dat ik nog over switch naar tombola als dat doorslaggevend zal zijn dan....
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:19:35 #8
163094 Ladidadida
pi_86786513
Stemmen kan tot 21:00!
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:19:50 #9
238120 Duimelot
pi_86786521
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:17 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Het gaat bij jou niet om enthousiasme :')

En dat plaatje doet het btw in geen van de topics meer.
welk plaatje?
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:20:10 #10
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86786530
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:19 schreef Duimelot het volgende:

[..]

niet iedereen heeft dit spel al tig keer gespeeld, ik doe mijn best om hints te zoeken en vond deze juist wel passen. Ik ga wel merken wat er van klopt he. Nou ja niet deze ronde vrees ik of iedereen moet het opeens inzien :')

hoe dan ook van beach geloof ik het niet zo. Misschien dat ik nog over switch naar tombola als dat doorslaggevend zal zijn dan....
Nu geloof ik helemaal dat Tombo dorp is :'( Godver

Ik zou voor Duimelot gaan, nachtwaker.
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:20:39 #11
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86786549
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:19 schreef Duimelot het volgende:

[..]

welk plaatje?
Dat was een algemene opmerking, sorry. Het plaatje uit de OP, maar die doet het alweer zie ik :')
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:21:04 #12
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86786560
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:17 schreef Ladidadida het volgende:
Krioro (1) Duimelot
Ook al is het kansloos, ik ben inmiddels toch van duimelot overtuigd. De hints naar beach vind ik minder sterk, zijn gedrag bijzonder verdacht, tonbolafan heeft duidelijke hints, niet zo verdacht. Duimelot heeft het allebei. Verdacht gedrag en sterke hints.

Tombola (5) Hara, Beach, CaLeX, dorpsoudste
Krioro (1) Duimelot
Duimelot (1) timmmmm
Laffe huichelaar
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:21:50 #13
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86786576
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:21 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ook al is het kansloos, ik ben inmiddels toch van duimelot overtuigd. De hints naar beach vind ik minder sterk, zijn gedrag bijzonder verdacht, tonbolafan heeft duidelijke hints, niet zo verdacht. Duimelot heeft het allebei. Verdacht gedrag en sterke hints.

Tombola (5) Hara, Beach, CaLeX, dorpsoudste
Krioro (1) Duimelot
Duimelot (1) timmmmm
Jouw lijst klopt niet.
pi_86786580
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:19 schreef Ladidadida het volgende:
Stemmen kan tot 21:00!
Oh fijn, ik moet vanmiddag nog weg dus dan wordt het vanavond dat ik ga stemmen ^O^
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:22:10 #15
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_86786584
wat een drama toch telkens weer :D
ailuvit *O*
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
pi_86786595
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:20 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

draaikont!

}:|
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:22:51 #17
238120 Duimelot
pi_86786602
quote:

[..]

We zoeken en noemen ALLES, maar jij staat nog niet op mijn verdachtenlijstje hoor.

Oh, en ik denk dat nachtwaker Tombo nog even moet laten en Duimelot moet afschieten :Y
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:20 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik zou gewoon een nacht afwachten en zien wat er gelynched wordt.
Ik vind dat hara net even te snel veel mensen dood wil hebben.....
Ik vermoed dus echt wel een maffia BM en de reden dat er nu zo door die maffia BM naar mij gewezen wordt is dus omdat ik dat roep en gelijk heb 8-)

Ik raad dus aan om kills buiten de lynch om even te bewaren tot NA de eerste lynch en eens zien wat BM hara in haar schild voert.....
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:22:53 #18
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86786603
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:21 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Oh fijn, ik moet vanmiddag nog weg dus dan wordt het vanavond dat ik ga stemmen ^O^
Jij moet op Beach stemmen zodat jij hem niet meer kan inhalen, jwt.
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:23:11 #19
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86786613
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:21 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Jouw lijst klopt niet.
Dan fix je het. En je moet duimelot doodstemmen, want dat doe ik ook.
Laffe huichelaar
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:23:16 #20
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86786615
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:22 schreef Duimelot het volgende:

[..]

[..]

Ik vermoed dus echt wel een maffia BM en de reden dat er nu zo door die maffia BM naar mij gewezen wordt is dus omdat ik dat roep en gelijk heb 8-)

Ik raad dus aan om kills buiten de lynch om even te bewaren tot NA de eerste lynch en eens zien wat BM hara in haar schild voert.....
Die gebeuren ook na de eerste lynch.
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:23:28 #21
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86786620
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:23 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ja nee, niet wéér :{w
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:24:21 #22
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_86786653
quote:

[..]

We zoeken en noemen ALLES, maar jij staat nog niet op mijn verdachtenlijstje hoor.

Oh, en ik denk dat nachtwaker Tombo nog even moet laten en Duimelot moet afschieten :Y
Nou ben ik geen dr. Snuggles maar een doorgesneden keel is iets anders dan een afgehakt hoofd. :P

Maar liever een héél klein beetje verdacht dan juist verdacht omdat ik niet verdacht word..
ofzo.. :P
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:24:23 #23
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86786655
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:22 schreef Duimelot het volgende:

[..]

[..]

godverdomme, wat wil ik jou graag dood
Laffe huichelaar
pi_86786662
## vote Duimelot

Tombola (4) Beach, timmmmm, CaLeX, dorpsoudste
Beach (10) Sheepcidus, Susi, -Engel-, huppelmuts, tripack, Kalkmaar, Etc, 08gnot., Hara
Krioro (1) Duimelot
Duimelot (2) Timmmm, Blessed
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:24:42 #25
163094 Ladidadida
pi_86786664
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:23 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Laatste lijst gebruiken anders telt je stem gewoon niet.
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:24:43 #26
238120 Duimelot
pi_86786667
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:23 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Die gebeuren ook na de eerste lynch.
:D ok ja hey newbie jeweets :@
pi_86786673
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:22 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Jij moet op Beach stemmen zodat jij hem niet meer kan inhalen, jwt.
Goed punt :Y Maar met al dat gedraai wacht ik het af, misschien haalt Duimelot ons alletwee nog wel in en stem ik op haar *O*
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:25:32 #28
163094 Ladidadida
pi_86786696
Dank blessed :)
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:26:02 #29
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86786715
Stuk 1: Slecht in scoren, Hästens, keihard vallen

Duimelot & -engel- & Huppelmuts
AT vol [Singles]
[Singles]Dure matrassen om singles doorheen te trekken - HÄstens

Duimelot:
Favo forum Relaties & Psychologie
Favo FOK!kers de [Singletjes]
[singles] ziekenboeg

- Uit een raam vallen is normaal, van een raam afvallen is raar?
Singles] B staat voor BIER, niet bmi!
[Singles] met lovehendels

Calex
Foto keihard van de trap vallen, foto keihard in water vallen

Joe-Momma
R&P Vriendin met dominante vader - niet scoren
PUB ik heb nodig : versiertrucs. - niet scoren

80tong
k heb nodig : versiertrucs. - kan niet scoren
LIF dieetpillen die je makkelijk kan slikken - afvallen

Blessed19:
SEX Relatie zonder klik in bed? - scoren

Tripack
Vallende avatar - keihard vallen

Stuk 2: muziek, loeder, flits, alles wordt donker/zwart

Tombolala
http://i912.photobucket.com/albums/ac330/tombolafant/uiltje.jpg loeooeoeoeder oeoeoeoe
Liedjes - post veel in TAL
http://i.fok.nl/userpics/235382/235382.jpg?time=1279132702 - flits
[Singles actie] win een FOK! (blind) date in the dark #4 - alles werd zwart

Het_Fenomeen

Duister persoon: Heeft Hitler als ava
Die niet opviel - Zowat niets in zn fobo
verliet als één van de laatsten het feest - post heel veel in nachtbagger en andere nachttopics.
lallend en strompelend - Ik ben brak en ik wil er onmiddelijk vanaf, Waar word jij brak van?
Wat zou jij doen in de cel - IJzeren staven?

Krioro
muziek fanaat die niet opvalt
ondertitel: in for te kill!!??
bodybuild topic ---> ijzerenstang ??

Trevland
struikelen over eigen woorden - zijn spelfouten

Stuk 3: zelfbedachte liederen, brood eten, hoofd van lijf - 2 mafia

Beach:
[s]douche - Nachtbagger #2 nu een stuk schoner
Twee inbrekers in mijn kamer - twee mafia
man neemt hoofd vrouw mee naar kroeg - hoofd van romp gescheiden
topic nachtbaKKer - at broodje

wendytje
MILF - post in OUD
zelfbedachte liedjes - singer-songwriter in fobo
CUL - at brood

rave_nl
Lijk van kind (4) met doorgesneden keel gevonden - weg hoofd

80tong
topic met Subway

psaexorp
Veel muziek topics
Topic Machette - Hoofd van lijf
pi_86786741
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:25 schreef Ladidadida het volgende:
Dank blessed :)
*O*

En nu weer aardig zijn voor elkaar!
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:26:59 #31
238120 Duimelot
pi_86786746
-O- kijk ik trek mn mond weer open et voila er wordt gestemd
volgens mij is er maar 1 manier om hier niet dood te gaan....
en dat is NIET actief meedoen.... :+

maar ik vind het zo leuk gheghe 8)7
pi_86786754
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:24 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Nou ben ik geen dr. Snuggles maar een doorgesneden keel is iets anders dan een afgehakt hoofd. :P

Maar liever een héél klein beetje verdacht dan juist verdacht omdat ik niet verdacht word..
ofzo.. :P

_O- en ik dacht nog wel dat IK goed was in krom denken _O_
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:27:31 #33
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86786767
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:26 schreef Duimelot het volgende:

Er zijn hier veel meer actief die niet in de lynchlijst staan anders :Y
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:29:25 #34
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86786844
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:26 schreef Duimelot het volgende:

Het komt meer door de hints tegen je. Hara of CaLeX is actiever dan jij. Maar die hebben niet of nauwelijks hints en gedragen zich niet zo verdacht
Laffe huichelaar
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:29:50 #35
238120 Duimelot
pi_86786864
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:27 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Er zijn hier veel meer actief die niet in de lynchlijst staan anders :Y
NOG niet maffia BM maar IK heb je door en ik blijf roepen en tieren tot mijn keel doorgesneden wordt :*
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:30:10 #36
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86786878
En Tombola was er helemaal niet en die stond bovenaan de lijst.
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:30:43 #37
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86786896
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:29 schreef Duimelot het volgende:

[..]

NOG niet maffia BM maar IK heb je door en ik blijf roepen en tieren tot mijn keel doorgesneden wordt :*
:'). Nee mij zonder bewijs mafia noemen gaat je helpen.
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:30:52 #38
238120 Duimelot
pi_86786904
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:29 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Het komt meer door de hints tegen je. Hara of CaLeX is actiever dan jij. Maar die hebben niet of nauwelijks hints en gedragen zich niet zo verdacht
Ik denk ook niet dat er over Hara hints gevonden worden want die gaat dus echt niet killen
zou jij als je maffia was en je hebt een maffia BM dan de BM laten killen met de kans dat deze direct ontmaskerd wordt!?!?!?
pi_86786911
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:30 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, en bedankt! :(
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:31:29 #40
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86786931
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:29 schreef Duimelot het volgende:

[..]

Je weet hè, dat als je straks gelyncht bent, of afgeschoten door de nachtwaker, en je rol (maffia) staat er, dan weet iedereen dat jij hara steeds verdacht maakte. En is het voor iedereen duidelijk dat ze geen maffia is. Dus eigenlijk help je het dorp hiermee O+
Laffe huichelaar
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:31:31 #41
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86786934
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:30 schreef Duimelot het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat er over Hara hints gevonden worden want die gaat dus echt niet killen
zou jij als je maffia was en je hebt een maffia BM dan de BM laten killen met de kans dat deze direct ontmaskerd wordt!?!?!?
Wat slim bedacht voor een newb! Heeft je medemafia je dat ingefluisterd?
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:31:59 #42
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86786954
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:31 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Je weet hè, dat als je straks gelyncht bent, of afgeschoten door de nachtwaker, en je rol (maffia) staat er, dan weet iedereen dat jij hara steeds verdacht maakte. En is het voor iedereen duidelijk dat ze geen maffia is. Dus eigenlijk help je het dorp hiermee O+
Oh, good point. Even quoten for truths.
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:32:13 #43
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86786965
quote:

[..]

en iemand verdacht maken terwijl er geen hints tegen zijn, is echt wel heel belachelijk
Laffe huichelaar
pi_86786995
quote:

[..]

Kan me nog een potje herhinneren dat Hara BM en Maffia was. Ik was zo'n beetje de enige die het doorzag, maar omdat ik maar alleen was kon ik er niet veel aan doen... Tsja, toen werd ik vermoord. ;(
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:33:11 #45
238120 Duimelot
pi_86787007
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:30 schreef Harajuku. het volgende:
ja maar die heeft dan ook echt MEER hints op dr naam staan toch!?

ik ben gewoon heel actief in Singles er staat iets in de tekst over alleen ofzo en dat wordt aan singles gekoppeld en dan heb ik direct een mega lijst aan hints maar eigenlijk is het er dan toch maar 1?
En dat terwijl ik geeneens single ben ook niet :')
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:34:02 #46
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86787043
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:33 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ik ben gewoon heel actief in Singles er staat iets in de tekst over alleen ofzo en dat wordt aan singles gekoppeld en dan heb ik direct een mega lijst aan hints maar eigenlijk is het er dan toch maar 1?
Neuh. Je hebt singles, je hebt afvallen, je hebt het dure matras. Misschien moet je je eigen hints eens lezen, dan geloof je vast zelf ook dat je mafia bent :')
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:34:02 #47
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86787044
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:31 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Oh, good point. Even quoten for truths.
Aan de andere kant kan je ook pech hebben. Als ze dorp is, kan het heel goed zijn dat de maffia nu hetzelfde doet als met stali. Degene die het hardst de dorpBM verdacht maakt, vermoorden, zodat ze maffia lijkt.
Laffe huichelaar
pi_86787062
quote:

[..]

Ho even! :o
Die muziek-hint is gekoppeld aan mijn posten in TAL, maar daar post ik alleen in de SC dus dat gaat eigenlijk nergens over :D EN IK BEN GEEN LOEDER! :(
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:34:41 #49
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86787066
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:34 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Aan de andere kant kan je ook pech hebben. Als ze dorp is, kan het heel goed zijn dat de maffia nu hetzelfde doet als met stali. Degene die het hardst de dorpBM verdacht maakt, vermoorden, zodat ze maffia lijkt.
Nou ja, dan lynchen jullie me en zie je dorp en ga ik hard lachen, ook goed :')
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:35:09 #50
163094 Ladidadida
pi_86787081
Tombola (3) Beach, timmmmm, CaLeX
Krioro (1) Duimelot
Duimelot (3) Timmmm, Blessed, dorpsoudste
pi_86787084
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:31 schreef timmmmm het volgende:

[..]

quote:

[..]

Nu ben ik NOG meer in de war! _O- _O- _O-
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:35:24 #52
238120 Duimelot
pi_86787088
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:32 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Kan me nog een potje herhinneren dat Hara BM en Maffia was. Ik was zo'n beetje de enige die het doorzag, maar omdat ik maar alleen was kon ik er niet veel aan doen... Tsja, toen werd ik vermoord. ;(
-O- voorspeld weinig goeds dus :')
ik kan dus beter mn bek houden en mensen er zelf achter laten komen?

hoe dan ook ik verdenk Timmmm nu ook want die steunt hara veel te veel dat klopt gewoon niet....
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:35:41 #53
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86787101
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:34 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ho even! :o
Die muziek-hint is gekoppeld aan mijn posten in TAL, maar daar post ik alleen in de SC dus dat gaat eigenlijk nergens over :D EN IK BEN GEEN LOEDER! :(
DAt boeit dan weer geen flikker voor de hints hè. TAL = Talentenshows = Idols ed = zingen.
Gaat er dan gewoon om dat je veel in TAL post.
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:36:18 #54
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86787115
quote:

[..]

Tombola heeft er evenveel, bijna evengoed als naar jou. Maar daar heeft Het_Fenomeen meer en betere hints, dus dat verhaaltje gaat al over hem, dus niet over tombola. Jij hebt als enige verschikkelijk veel hints tegen je bij dat verhaaltje.
Laffe huichelaar
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:36:29 #55
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86787125
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:32 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Dat was één keer :(
pi_86787129
quote:

[..]

:Y
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:37:03 #57
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86787157
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:35 schreef Duimelot het volgende:

[..]

-O- voorspeld weinig goeds dus :')
ik kan dus beter mn bek houden en mensen er zelf achter laten komen?

hoe dan ook ik verdenk Timmmm nu ook want die steunt hara veel te veel dat klopt gewoon niet....
Ga je nu loze hints bij Tim verzinnen en op hem stemmen? _O-
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:37:57 #58
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86787202
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:35 schreef tombolafan het volgende:

[..]

[..]

Echt? Als zij mafia is zou ze nooit een medelid verdacht maken. Ze maakt mij en Tim nu verdacht dus als zij sterft en mafia blijkt pleit ons dat bijna vrij.
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:38:02 #59
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86787205
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:35 schreef tombolafan het volgende:

[..]

[..]

Als jij maffia bent, weet jij wie er allemaal maffia is. Je wil dat het dorp elkaar afmaakt. Als 1 dorpeling de andere steeds verdacht maakt, en die eerste sterft opeens, is 1 subtiele goedgeplaatste opmerking genoeg om het dorp de andere te laten vermoorden.

Maffia zijn is leuk!
Laffe huichelaar
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:38:21 #60
238120 Duimelot
pi_86787214
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:34 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Neuh. Je hebt singles, je hebt afvallen, je hebt het dure matras. Misschien moet je je eigen hints eens lezen, dan geloof je vast zelf ook dat je mafia bent :')
dat afvallen vind ik dan weer niet sterk en vergezocht en het dure matras deel ik met -engel- en huppelmuts

maar hoe graag ik nog hier mezelf zou willen verdedigen enzo
ik moet er weer vandoor.....

heel veel plezier nog
en tot later :W
pi_86787215
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:36 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dat was één keer :(
Ik voelde toch nog een kleine overwinning toen uiteindelijk bleek dat jij daadwerkelijk maffia was. ;)

Maargoed, als iedereen nu op Duimelot gaat stemmen, dan is er sowieso 1 maffia lid minder!
pi_86787219
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:35 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

DAt boeit dan weer geen flikker voor de hints hè. TAL = Talentenshows = Idols ed = zingen.
Gaat er dan gewoon om dat je veel in TAL post.
Echt? :o Okee, ik dacht dat je wel naar de topics moest kijken maar niet naar de posts... :) Maar het gaat om de subfora dus ^O^
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:39:41 #63
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86787270
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:38 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Echt? :o Okee, ik dacht dat je wel naar de topics moest kijken maar niet naar de posts... :) Maar het gaat om de subfora dus ^O^
Nou ja, t is niet of of. Als jouw gehele AT TAL is kun je dat algemeen nemen. Ik had ook eens iets met een dier omdat ik veel F&F-topics had. En je hebt ook hints die wel alleen op een TT slaan.
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:39:56 #64
238120 Duimelot
pi_86787281
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:37 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ga je nu loze hints bij Tim verzinnen en op hem stemmen? _O-
nee ik vind het alleen verdacht
en ik heb al gestemd enige reden om te wisselen is als ik beach er mee kan helpen
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:41:43 #65
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86787367
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:39 schreef Duimelot het volgende:

[..]

en ik heb al gestemd enige reden om te wisselen is als ik beach er mee kan helpen
Beach helpen. Medemaffia dus.
Laffe huichelaar
pi_86787381
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:37 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Echt? Als zij mafia is zou ze nooit een medelid verdacht maken. Ze maakt mij en Tim nu verdacht dus als zij sterft en mafia blijkt pleit ons dat bijna vrij.
Oh ja, ok, dat snap ik :Y
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:38 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Als jij maffia bent, weet jij wie er allemaal maffia is. Je wil dat het dorp elkaar afmaakt. Als 1 dorpeling de andere steeds verdacht maakt, en die eerste sterft opeens, is 1 subtiele goedgeplaatste opmerking genoeg om het dorp de andere te laten vermoorden.

Maffia zijn is leuk!
OMG, volgens mij snap ik over 6 rondes het spel pas _O-
Hoewel het wel steeds leuker wordt *O*
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:42:46 #67
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86787414
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:41 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Oh ja, ok, dat snap ik :Y
[..]

OMG, volgens mij snap ik over 6 rondes het spel pas _O-
Hoewel het wel steeds leuker wordt *O*
Ik ben ook gewoon erg goed in maffia zijn hoor.
Laffe huichelaar
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:43:43 #68
238120 Duimelot
pi_86787457
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:42 schreef timmmmm het volgende:

[..]

even quoten.....
zeg je hier nu niet gewoon dat je maffia bent????
pi_86787511
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:42 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Okee, nu ben ik bang voor je :o
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:45:26 #70
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86787527
Als Tombo mafia blijkt ga ik huilen
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:46:09 #71
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86787561
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:43 schreef Duimelot het volgende:

[..]

even quoten.....
zeg je hier nu niet gewoon dat je maffia bent????
Uhh, nee?
Laffe huichelaar
pi_86787572
tvp
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:46:50 #73
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86787582
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:45 schreef Harajuku. het volgende:
Ik een beetje giechelen. Net als wanneer ik een hetze tegen duimelot start, en ze dorp blijkt te zijn. Dat is me regelmatig overkomen :D
Laffe huichelaar
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:48:08 #74
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86787634
quote:
Ik ga pas huilen als jij maffia blijkt.
Laffe huichelaar
pi_86787670
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:39 schreef Duimelot het volgende:

[..]

Waarom zou je Beach willen helpen? :W
pi_86787723
quote:
Oh man, als JIJ maffia blijkt! :o
Dan vertrouw ik nooit meer iemand in dit spel _O-
pi_86787803
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:35 schreef Ladidadida het volgende:
Tombola (3) Beach, timmmmm, CaLeX
Krioro (1) Duimelot
Ik weet niet hoor, aangezien ik dood ben enzo, maar Timmmm heeft toch geen twee stemmen? :+

Kan best dat dat al verbeterd is trouwens...
compact en kleverig.
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:53:37 #78
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86787843
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:52 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor, aangezien ik dood ben enzo, maar Timmmm heeft toch geen twee stemmen? :+

Naast een dorpsoudste hebben we nu ook een dorpsego wat mag stemmen :+
Laffe huichelaar
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:55:03 #79
163094 Ladidadida
pi_86787901
Tombola (2) Beach, CaLeX
Krioro (1) Duimelot
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:55:29 #80
163094 Ladidadida
pi_86787917
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:52 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Scherp ;)
Tim gaat vanaf nu zelf z'n lijstjes aanvullen.
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:59:07 #81
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86788059
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:55 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Scherp ;)
Tim gaat vanaf nu zelf z'n lijstjes aanvullen.
bla bla
Laffe huichelaar
  vrijdag 24 september 2010 @ 14:08:07 #82
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_86788418
Hmm hmm
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_86788482
Nog 13 mensen die niet gestemt hebben .

Schiet niet zo op';)
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  vrijdag 24 september 2010 @ 14:14:05 #84
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86788674
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:50 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Oh man, als JIJ maffia blijkt! :o
Dan vertrouw ik nooit meer iemand in dit spel _O-
Oh, je vertrouwt mij?
  vrijdag 24 september 2010 @ 14:16:13 #85
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86788749
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 14:14 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Oh, je vertrouwt mij?
Ze moet wel, ze staat maar een heel klein endje van de dood af
Laffe huichelaar
  vrijdag 24 september 2010 @ 14:16:55 #86
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86788775
Okay Tombo. Vertel mij je rol maar enzo dan zorg ik dat iedereen op Beach gaat stemmen ipv op jou :Y :Y :Y
pi_86788952
Maken jullie gauw iedereen af, dan kan ik weer meedoen, dank je :*
compact en kleverig.
  vrijdag 24 september 2010 @ 14:22:30 #88
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86788992
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 14:16 schreef Harajuku. het volgende:
Okay Tombo. Vertel mij je rol maar enzo dan zorg ik dat iedereen op Beach gaat stemmen ipv op jou :Y :Y :Y
Hoeveel wedden wij dat het bij dorpsbewoner blijft
Laffe huichelaar
pi_86789006
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 14:14 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Oh, je vertrouwt mij?
Eh ja... :@ Maar nu durf ik niet meer zo goed :')
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 14:16 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, nu durf ik niet meer _O-
pi_86789102
Naast het feit dat beach er al 8 voorstaat op het moment :P

Waarom zou je iemand vertrouwen die jou dood wil hebben als je dorp bent Dombola?
pi_86789260
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:55 schreef Ladidadida het volgende:
Tombola (2) Beach, CaLeX
Krioro (1) Duimelot
A.d.h.v. de hints zeg ik: #vote Duimelot

Tombola (2) Beach, CaLeX
Krioro (1) Duimelot
Duimelot (4) Timmmm, Blessed, dorpsoudste, yosander
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  vrijdag 24 september 2010 @ 14:30:07 #92
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86789285
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 14:23 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Eh ja... :@ Maar nu durf ik niet meer zo goed :')
[..]

Ja, nu durf ik niet meer _O-
Waarom niet :( Ik heb je van het schavot gehaald
pi_86789519
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 14:25 schreef CaLeX het volgende:
Naast het feit dat beach er al 8 voorstaat op het moment :P

Waarom zou je iemand vertrouwen die jou dood wil hebben als je dorp bent Dombola?
Ik vertrouw niemand meer eigenlijk _O-
pi_86789653
hihi ik noemde je dombola _O-
  vrijdag 24 september 2010 @ 14:40:19 #95
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86789672
Ja kak man :{w
  vrijdag 24 september 2010 @ 14:40:25 #96
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86789680
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 14:39 schreef CaLeX het volgende:
Ik vind het meer een ebolafan.
Laffe huichelaar
pi_86789744
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 14:39 schreef CaLeX het volgende:
Ik dacht dat het expres was :')
pi_86789798
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 14:41 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik dacht dat het expres was :')
no shit sherlock, ga je nog aan de slag met de hints om jezelf te redden?
pi_86789877
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 14:42 schreef CaLeX het volgende:

[..]

no shit sherlock, ga je nog aan de slag met de hints om jezelf te redden?
Nouhou :') ! Straks, ik ben aan het werk nu, dus kan eigenlijk niet de hele tijd FOK!ken :)
Moet nu weg ook :W
  vrijdag 24 september 2010 @ 14:47:41 #100
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86790010
Duimeeeloooot, kom eens terug, ik vind gesprekken met jou amusant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')