Het gaat bij jou niet om enthousiasmequote:Op vrijdag 24 september 2010 13:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ipv op gedrag af te gaan zou ik me vooral op hints richten, je probeerd hier het gedrag van een stelletje enthousiaste newbies te doorgronden
Kijk naar JB die was toch echt dorp maar ook zo enthousiast et voila dood![]()
Maar ok als ik dit zeg is dat ook weer verdacht want of je jezelf nu verdedigd of je juist niets zegt ALLES is verdacht!
Dan verander ik mijn stem nog een keer.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:17 schreef Ladidadida het volgende:
Tombola (6) Hara, Beach, timmmmm, CaLeX, dorpsoudste
Beach (8 ) Sheepcidus, Susi, -Engel-, huppelmuts, tripack, Kalkmaar, Etc, 08gnot.
Krioro (1) Duimelot
niet iedereen heeft dit spel al tig keer gespeeld, ik doe mijn best om hints te zoeken en vond deze juist wel passen. Ik ga wel merken wat er van klopt he. Nou ja niet deze ronde vrees ik of iedereen moet het opeens inzienquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Psshh, die 'hints' zijn gewoon gaar
welk plaatje?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het gaat bij jou niet om enthousiasme
En dat plaatje doet het btw in geen van de topics meer.
Nu geloof ik helemaal dat Tombo dorp isquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niet iedereen heeft dit spel al tig keer gespeeld, ik doe mijn best om hints te zoeken en vond deze juist wel passen. Ik ga wel merken wat er van klopt he. Nou ja niet deze ronde vrees ik of iedereen moet het opeens inzien
hoe dan ook van beach geloof ik het niet zo. Misschien dat ik nog over switch naar tombola als dat doorslaggevend zal zijn dan....
Dat was een algemene opmerking, sorry. Het plaatje uit de OP, maar die doet het alweer zie ikquote:
Ook al is het kansloos, ik ben inmiddels toch van duimelot overtuigd. De hints naar beach vind ik minder sterk, zijn gedrag bijzonder verdacht, tonbolafan heeft duidelijke hints, niet zo verdacht. Duimelot heeft het allebei. Verdacht gedrag en sterke hints.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:17 schreef Ladidadida het volgende:
Tombola (6) Hara, Beach, timmmmm, CaLeX, dorpsoudste
Beach (8 ) Sheepcidus, Susi, -Engel-, huppelmuts, tripack, Kalkmaar, Etc, 08gnot.
Krioro (1) Duimelot
Jouw lijst klopt niet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ook al is het kansloos, ik ben inmiddels toch van duimelot overtuigd. De hints naar beach vind ik minder sterk, zijn gedrag bijzonder verdacht, tonbolafan heeft duidelijke hints, niet zo verdacht. Duimelot heeft het allebei. Verdacht gedrag en sterke hints.
Tombola (5) Hara, Beach, CaLeX, dorpsoudste
Krioro (1) Duimelot
Duimelot (1) timmmmm
Oh fijn, ik moet vanmiddag nog weg dus dan wordt het vanavond dat ik ga stemmenquote:
draaikont!quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nu geloof ik helemaal dat Tombo dorp isGodver
Ik zou voor Duimelot gaan, nachtwaker.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We zoeken en noemen ALLES, maar jij staat nog niet op mijn verdachtenlijstje hoor.
Oh, en ik denk dat nachtwaker Tombo nog even moet laten en Duimelot moet afschieten
Ik zou gewoon een nacht afwachten en zien wat er gelynched wordt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nu geloof ik helemaal dat Tombo dorp isGodver
Ik zou voor Duimelot gaan, nachtwaker.
Jij moet op Beach stemmen zodat jij hem niet meer kan inhalen, jwt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh fijn, ik moet vanmiddag nog weg dus dan wordt het vanavond dat ik ga stemmen
Die gebeuren ook na de eerste lynch.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
[..]
Ik zou gewoon een nacht afwachten en zien wat er gelynched wordt.
Ik vind dat hara net even te snel veel mensen dood wil hebben.....
Ik vermoed dus echt wel een maffia BM en de reden dat er nu zo door die maffia BM naar mij gewezen wordt is dus omdat ik dat roep en gelijk heb![]()
Ik raad dus aan om kills buiten de lynch om even te bewaren tot NA de eerste lynch en eens zien wat BM hara in haar schild voert.....
Ja nee, niet wéérquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan fix je het. En je moet duimelot doodstemmen, want dat doe ik ook.
Nou ben ik geen dr. Snuggles maar een doorgesneden keel is iets anders dan een afgehakt hoofd.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We zoeken en noemen ALLES, maar jij staat nog niet op mijn verdachtenlijstje hoor.
Oh, en ik denk dat nachtwaker Tombo nog even moet laten en Duimelot moet afschieten
godverdomme, wat wil ik jou graag doodquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
[..]
Ik zou gewoon een nacht afwachten en zien wat er gelynched wordt.
Ik vind dat hara net even te snel veel mensen dood wil hebben.....
Ik vermoed dus echt wel een maffia BM en de reden dat er nu zo door die maffia BM naar mij gewezen wordt is dus omdat ik dat roep en gelijk heb![]()
Ik raad dus aan om kills buiten de lynch om even te bewaren tot NA de eerste lynch en eens zien wat BM hara in haar schild voert.....
Laatste lijst gebruiken anders telt je stem gewoon niet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan fix je het. En je moet duimelot doodstemmen, want dat doe ik ook.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die gebeuren ook na de eerste lynch.
Goed puntquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij moet op Beach stemmen zodat jij hem niet meer kan inhalen, jwt.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:24 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nou ben ik geen dr. Snuggles maar een doorgesneden keel is iets anders dan een afgehakt hoofd.
Maar liever een héél klein beetje verdacht dan juist verdacht omdat ik niet verdacht word..
ofzo..
Er zijn hier veel meer actief die niet in de lynchlijst staan andersquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:26 schreef Duimelot het volgende:
kijk ik trek mn mond weer open et voila er wordt gestemd
volgens mij is er maar 1 manier om hier niet dood te gaan....
en dat is NIET actief meedoen....
maar ik vind het zo leuk gheghe
Het komt meer door de hints tegen je. Hara of CaLeX is actiever dan jij. Maar die hebben niet of nauwelijks hints en gedragen zich niet zo verdachtquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:26 schreef Duimelot het volgende:
kijk ik trek mn mond weer open et voila er wordt gestemd
volgens mij is er maar 1 manier om hier niet dood te gaan....
en dat is NIET actief meedoen....
maar ik vind het zo leuk gheghe
NOG niet maffia BM maar IK heb je door en ik blijf roepen en tieren tot mijn keel doorgesneden wordtquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Er zijn hier veel meer actief die niet in de lynchlijst staan anders
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
NOG niet maffia BM maar IK heb je door en ik blijf roepen en tieren tot mijn keel doorgesneden wordt
Ik denk ook niet dat er over Hara hints gevonden worden want die gaat dus echt niet killenquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het komt meer door de hints tegen je. Hara of CaLeX is actiever dan jij. Maar die hebben niet of nauwelijks hints en gedragen zich niet zo verdacht
Ja, en bedankt!quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:30 schreef Harajuku. het volgende:
En Tombola was er helemaal niet en die stond bovenaan de lijst.
Je weet hè, dat als je straks gelyncht bent, of afgeschoten door de nachtwaker, en je rol (maffia) staat er, dan weet iedereen dat jij hara steeds verdacht maakte. En is het voor iedereen duidelijk dat ze geen maffia is. Dus eigenlijk help je het dorp hiermeequote:Op vrijdag 24 september 2010 13:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
NOG niet maffia BM maar IK heb je door en ik blijf roepen en tieren tot mijn keel doorgesneden wordt
Wat slim bedacht voor een newb! Heeft je medemafia je dat ingefluisterd?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat er over Hara hints gevonden worden want die gaat dus echt niet killen
zou jij als je maffia was en je hebt een maffia BM dan de BM laten killen met de kans dat deze direct ontmaskerd wordt!?!?!?
Oh, good point. Even quoten for truths.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je weet hè, dat als je straks gelyncht bent, of afgeschoten door de nachtwaker, en je rol (maffia) staat er, dan weet iedereen dat jij hara steeds verdacht maakte. En is het voor iedereen duidelijk dat ze geen maffia is. Dus eigenlijk help je het dorp hiermee
en iemand verdacht maken terwijl er geen hints tegen zijn, is echt wel heel belachelijkquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat er over Hara hints gevonden worden want die gaat dus echt niet killen
zou jij als je maffia was en je hebt een maffia BM dan de BM laten killen met de kans dat deze direct ontmaskerd wordt!?!?!?
Kan me nog een potje herhinneren dat Hara BM en Maffia was. Ik was zo'n beetje de enige die het doorzag, maar omdat ik maar alleen was kon ik er niet veel aan doen... Tsja, toen werd ik vermoord.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar die heeft dan ook echt MEER hints op dr naam staan toch!?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:30 schreef Harajuku. het volgende:
En Tombola was er helemaal niet en die stond bovenaan de lijst.
Neuh. Je hebt singles, je hebt afvallen, je hebt het dure matras. Misschien moet je je eigen hints eens lezen, dan geloof je vast zelf ook dat je mafia bentquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar die heeft dan ook echt MEER hints op dr naam staan toch!?
ik ben gewoon heel actief in Singles er staat iets in de tekst over alleen ofzo en dat wordt aan singles gekoppeld en dan heb ik direct een mega lijst aan hints maar eigenlijk is het er dan toch maar 1?
En dat terwijl ik geeneens single ben ook niet
Aan de andere kant kan je ook pech hebben. Als ze dorp is, kan het heel goed zijn dat de maffia nu hetzelfde doet als met stali. Degene die het hardst de dorpBM verdacht maakt, vermoorden, zodat ze maffia lijkt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, good point. Even quoten for truths.
Ho even!quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben gewoon heel actief in Singles er staat iets in de tekst over alleen ofzo en dat wordt aan singles gekoppeld en dan heb ik direct een mega lijst aan hints maar eigenlijk is het er dan toch maar 1?
Nou ja, dan lynchen jullie me en zie je dorp en ga ik hard lachen, ook goedquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Aan de andere kant kan je ook pech hebben. Als ze dorp is, kan het heel goed zijn dat de maffia nu hetzelfde doet als met stali. Degene die het hardst de dorpBM verdacht maakt, vermoorden, zodat ze maffia lijkt.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je weet hè, dat als je straks gelyncht bent, of afgeschoten door de nachtwaker, en je rol (maffia) staat er, dan weet iedereen dat jij hara steeds verdacht maakte. En is het voor iedereen duidelijk dat ze geen maffia is. Dus eigenlijk help je het dorp hiermee
Nu ben ik NOG meer in de war!quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Aan de andere kant kan je ook pech hebben. Als ze dorp is, kan het heel goed zijn dat de maffia nu hetzelfde doet als met stali. Degene die het hardst de dorpBM verdacht maakt, vermoorden, zodat ze maffia lijkt.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:32 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Kan me nog een potje herhinneren dat Hara BM en Maffia was. Ik was zo'n beetje de enige die het doorzag, maar omdat ik maar alleen was kon ik er niet veel aan doen... Tsja, toen werd ik vermoord.
DAt boeit dan weer geen flikker voor de hints hè. TAL = Talentenshows = Idols ed = zingen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ho even!![]()
Die muziek-hint is gekoppeld aan mijn posten in TAL, maar daar post ik alleen in de SC dus dat gaat eigenlijk nergens overEN IK BEN GEEN LOEDER!
Tombola heeft er evenveel, bijna evengoed als naar jou. Maar daar heeft Het_Fenomeen meer en betere hints, dus dat verhaaltje gaat al over hem, dus niet over tombola. Jij hebt als enige verschikkelijk veel hints tegen je bij dat verhaaltje.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Dat was één keerquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:32 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Kan me nog een potje herhinneren dat Hara BM en Maffia was. Ik was zo'n beetje de enige die het doorzag, maar omdat ik maar alleen was kon ik er niet veel aan doen... Tsja, toen werd ik vermoord.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ga je nu loze hints bij Tim verzinnen en op hem stemmen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
voorspeld weinig goeds dus
ik kan dus beter mn bek houden en mensen er zelf achter laten komen?
hoe dan ook ik verdenk Timmmm nu ook want die steunt hara veel te veel dat klopt gewoon niet....
Echt? Als zij mafia is zou ze nooit een medelid verdacht maken. Ze maakt mij en Tim nu verdacht dus als zij sterft en mafia blijkt pleit ons dat bijna vrij.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Nu ben ik NOG meer in de war!![]()
![]()
Als jij maffia bent, weet jij wie er allemaal maffia is. Je wil dat het dorp elkaar afmaakt. Als 1 dorpeling de andere steeds verdacht maakt, en die eerste sterft opeens, is 1 subtiele goedgeplaatste opmerking genoeg om het dorp de andere te laten vermoorden.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Nu ben ik NOG meer in de war!![]()
![]()
dat afvallen vind ik dan weer niet sterk en vergezocht en het dure matras deel ik met -engel- en huppelmutsquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Neuh. Je hebt singles, je hebt afvallen, je hebt het dure matras. Misschien moet je je eigen hints eens lezen, dan geloof je vast zelf ook dat je mafia bent
Ik voelde toch nog een kleine overwinning toen uiteindelijk bleek dat jij daadwerkelijk maffia was.quote:
Echt?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
DAt boeit dan weer geen flikker voor de hints hè. TAL = Talentenshows = Idols ed = zingen.
Gaat er dan gewoon om dat je veel in TAL post.
Nou ja, t is niet of of. Als jouw gehele AT TAL is kun je dat algemeen nemen. Ik had ook eens iets met een dier omdat ik veel F&F-topics had. En je hebt ook hints die wel alleen op een TT slaan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt?Okee, ik dacht dat je wel naar de topics moest kijken maar niet naar de posts...
Maar het gaat om de subfora dus
nee ik vind het alleen verdachtquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ga je nu loze hints bij Tim verzinnen en op hem stemmen?
Beach helpen. Medemaffia dus.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee ik vind het alleen verdacht
en ik heb al gestemd enige reden om te wisselen is als ik beach er mee kan helpen
Oh ja, ok, dat snap ikquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Echt? Als zij mafia is zou ze nooit een medelid verdacht maken. Ze maakt mij en Tim nu verdacht dus als zij sterft en mafia blijkt pleit ons dat bijna vrij.
OMG, volgens mij snap ik over 6 rondes het spel pasquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als jij maffia bent, weet jij wie er allemaal maffia is. Je wil dat het dorp elkaar afmaakt. Als 1 dorpeling de andere steeds verdacht maakt, en die eerste sterft opeens, is 1 subtiele goedgeplaatste opmerking genoeg om het dorp de andere te laten vermoorden.
Maffia zijn is leuk!
Ik ben ook gewoon erg goed in maffia zijn hoor.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja, ok, dat snap ik
[..]
OMG, volgens mij snap ik over 6 rondes het spel pas
Hoewel het wel steeds leuker wordt
even quoten.....quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon erg goed in maffia zijn hoor.
Okee, nu ben ik bang voor jequote:Op vrijdag 24 september 2010 13:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon erg goed in maffia zijn hoor.
Uhh, nee?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
even quoten.....
zeg je hier nu niet gewoon dat je maffia bent????
Ik een beetje giechelen. Net als wanneer ik een hetze tegen duimelot start, en ze dorp blijkt te zijn. Dat is me regelmatig overkomenquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:45 schreef Harajuku. het volgende:
Als Tombo mafia blijkt ga ik huilen
Ik ga pas huilen als jij maffia blijkt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:45 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom zou je Beach willen helpen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee ik vind het alleen verdacht
en ik heb al gestemd enige reden om te wisselen is als ik beach er mee kan helpen
Oh man, als JIJ maffia blijkt!quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:45 schreef Harajuku. het volgende:
Ik weet niet hoor, aangezien ik dood ben enzo, maar Timmmm heeft toch geen twee stemmen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:35 schreef Ladidadida het volgende:
Tombola (3) Beach, timmmmm, CaLeX
Beach (10) Sheepcidus, Susi, -Engel-, huppelmuts, tripack, Kalkmaar, Etc, 08gnot., Hara
Krioro (1) Duimelot
Duimelot (3) Timmmm, Blessed, dorpsoudste
Naast een dorpsoudste hebben we nu ook een dorpsego wat mag stemmenquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, aangezien ik dood ben enzo, maar Timmmm heeft toch geen twee stemmen?
Kan best dat dat al verbeterd is trouwens...
Scherpquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, aangezien ik dood ben enzo, maar Timmmm heeft toch geen twee stemmen?
Kan best dat dat al verbeterd is trouwens...
bla blaquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:55 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Scherp
Tim gaat vanaf nu zelf z'n lijstjes aanvullen.
Oh, je vertrouwt mij?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh man, als JIJ maffia blijkt!![]()
Dan vertrouw ik nooit meer iemand in dit spel
Hoeveel wedden wij dat het bij dorpsbewoner blijftquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:16 schreef Harajuku. het volgende:
Okay Tombo. Vertel mij je rol maar enzo dan zorg ik dat iedereen op Beach gaat stemmen ipv op jou![]()
![]()
Eh ja...quote:
Ja, nu durf ik niet meerquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:16 schreef Harajuku. het volgende:
Okay Tombo. Vertel mij je rol maar enzo dan zorg ik dat iedereen op Beach gaat stemmen ipv op jou![]()
![]()
A.d.h.v. de hints zeg ik: #vote Duimelotquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:55 schreef Ladidadida het volgende:
Tombola (2) Beach, CaLeX
Beach (10) Sheepcidus, Susi, -Engel-, huppelmuts, tripack, Kalkmaar, Etc, 08gnot., Hara
Krioro (1) Duimelot
Duimelot (3) Timmmm, Blessed, dorpsoudste
Waarom nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh ja...Maar nu durf ik niet meer zo goed
[..]
Ja, nu durf ik niet meer
Ik vertrouw niemand meer eigenlijkquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:25 schreef CaLeX het volgende:
Naast het feit dat beach er al 8 voorstaat op het moment
Waarom zou je iemand vertrouwen die jou dood wil hebben als je dorp bent Dombola?
Ik dacht dat het expres wasquote:
no shit sherlock, ga je nog aan de slag met de hints om jezelf te redden?quote:
Nouhouquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:42 schreef CaLeX het volgende:
[..]
no shit sherlock, ga je nog aan de slag met de hints om jezelf te redden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |