check de nacht post eens goed...quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
srsly, waarom? Ik heb maar 1 hint naar hara gevonden, en die is zo obvious dat hij toch geen hint kan zijn.
Kijk eens goed naar de dikgedrukte letters... Zie je het patroon niet ofzo?quote:Terwijl de regen zachtjes tegen de ramen tikte, maakte Stali zich op om naar bed te gaan. Het feest van de burgemeester had tot laat in de avond geduurd en Stali had gehoopt deze avond eens flink te scoren. Helaas was dat voor de zoveelste keer niet gelukt, en Stali maakte zich op om alleen in haar Hästensbed te kruipen. Ze lag nog maar net in het donker toen ze opeens een geluid in de hoek hoorde. Doodstil lag Stali in bed te luisteren, zich langzaam realiserend dat het geluid steeds dichterbij kwam. Ineens kwamen vanuit het donker twee armen die Stali vastpakten, uit bed trokken en richting het raam duwden. Stali schreeuwde en gilde, maar het mocht niet baten. De onbekende vreemdeling zette haar voor het open raam, schreeuwde: “Ik hoop dat je er keihard van af valt!”, en duwde Stali uit het raam. Stali (dorpsbewoner) brak al haar botten en stief in haar eigen voortuin.
Puntenslijpsel was nog op het dorpsplein en verliet als één van de laatsten het feest. Ze had enorm genoten van de ruige muziek, en lallend en strompelend liep ze terug naar huis. Puntenslijpsel was zich er niet van bewust dat ze gevolgd werd door een duister persoon, die totaal niet opviel. Puntselslijpsel zong nog een lied maar kreeg opeens van achter een klap op haar hoofd. “Heee joooh jij mallllle loeoeoeeder,” probeerde ze nog uit te brengen, terwijl ze struikelde over haar eigen woorden. Ze wilde zich omdraaien maar raakte uit balans en viel op de grond. In een flits zag ze een ijzeren staaf op zich afkomen en daarna werd alles zwart voor haar ogen. Puntenslijpsel (cop) stierf aan inwendige bloedingen midden op straat.
Intussen was JaniesBrownie in haar badkamer bezig, ze wilde nog even gauw een douche nemen voordat ook zij haar bed zou opzoeken. JaniesBrownie poetste haar tanden en ging daarna nog even een broodje eten in de keuken, om vervolgens onder de douche te stappen. Onder de douche zong ze altijd haar zelfbedachte liederen. “Ik ben zo gek op milfjes, milfjes pak ik als ik kan, tralalala”. JaniesBrownie zong zo hard dat ze niet merkte dat twee figuren haar badkamer waren ingekomen. Met een snelle beweging ramde de één de douchedeuren open en trok de ander Janies onder de douche weg. Janies slaakte een gil maar deze werd bruut afgekapt doordat de mob met een mes in één soepele beweging JaniesBrownies (dorpsbewoner) hoofd van haar romp scheidde.
Rust zacht, Stali, Puntenslijpsel en JaniesBrownie…
Ik wachtquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
PM mij je rol maar, en redenen waarom ik je moet geloven, ik beloof dat ik er met een open mind naar kijk.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:18 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ja gouwe gozer, altijd over lekkere wijfen praten.
[ http://img836.imageshack.us/img836/2716/jokertje.jpg&t=1]afbeelding ]
ja togOh ja... Jij staat ook op Tombola. Alle onze verdachten gaan op Tombola, hmmm!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
toen had ik mn bek nog niet open gedaanquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En? Je stond ook al bovenaan toen iedereen op Beach ging en de andere helft op Tombo, toen maakte het niets uit dat je bovenaan stond
Ik lach hardquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:20 schreef ReWout het volgende:
[..]
check de nacht post eens goed...
Harajuku.
[..]
Kijk eens goed naar de dikgedrukte letters... Zie je het patroon niet ofzo?
Wel hoor, jij begon ten tijde van de nachtpost al gek te pratenquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
toen had ik mn bek nog niet open gedaan
volgende ronde doe ik stilzwijgend mee hoor, vind wel leuk zo mee te kletsen maar wil ook wel wat langer in t spel blijven
Ik hoop dat je niet serieus bentquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:20 schreef ReWout het volgende:
[..]
check de nacht post eens goed...
Harajuku.
[..]
Kijk eens goed naar de dikgedrukte letters... Zie je het patroon niet ofzo?
Zie ik er zo uit???quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet serieus bent
quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is dus het probleem, ik voel gewoon aan mn wateren dat Hara maffia is, maar ze is dus BM
en heeft dus echt niet gekilled vannacht dus veel hints zal ik niet vinden (heb echt wel gezocht neem dat van mij aan)
Logisch toch dat de maffia hun maffia BM beschermen en haar niet laten killen!
en wie er verder maffia is!?!?!?
ik heb geen idee, kioro misschien maar weet het niet zeker
en daarom heb ik dus op hem gestemd omdat dat dus een enkele stem is en hij dus niet door een gok en/ of verkeerde inschatting van mij gelynched wordt.
Pas als ik ZEKER weet wie maffia is zal ik ook mee stemmen met een hele meute en iemand mee lynchen dus....
Hoop dat ik mijn manier van spelen duidelijk gemaakt heb!?
vooralsnog vind ik de hints daarheen het sterkste, je was het anderhalf uur geleden nog met mij eensquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh ja... Jij staat ook op Tombola. Alle onze verdachten gaan op Tombola, hmmm!
Ja, maar toen kwamen er nieuwe ontwikkelingen!quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:24 schreef CaLeX het volgende:
[..]
vooralsnog vind ik de hints daarheen het sterkste, je was het anderhalf uur geleden nog met mij eens
verdacht praten, kan dat eigenlijk wel vraag ik me afquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wel hoor, jij begon ten tijde van de nachtpost al gek te praten
Je kunt wel praten, je moet gewoon niet verdacht praten en hints tegen je hebben
welke hints naar beach zjin er dan bijgekomen? En welk verdacht gedrag heeft hij dan verder nog vertoont?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, maar toen kwamen er nieuwe ontwikkelingen!
Waar blijft mijn PM met je rol en waarom ik je zou vertrouwen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
verdacht praten, kan dat eigenlijk wel vraag ik me af
en ik snap niet waarom ik dan verdacht praat en jij niet?
jullie noemen het verdacht dus is dat zo terwijl ik alleen uitleg wat mijn beweegredenen zijn
hoe kan ik dan duidelijk maken dat ik onschuldig ben?
zo vet oneerlijk he![]()
ladidadida de volgende keer wil ik maffia zijn graag! is veel makkelijker
Dat zeggen we al twee topics lang. Je komt met onwaarheden, je beticht mensen zonder elke bewijs, je post nog meer onwaarheden.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
verdacht praten, kan dat eigenlijk wel vraag ik me af
en ik snap niet waarom ik dan verdacht praat en jij niet?
jullie noemen het verdacht dus is dat zo terwijl ik alleen uitleg wat mijn beweegredenen zijn
hoe kan ik dan duidelijk maken dat ik onschuldig ben?
zo vet oneerlijk he![]()
Ik zeg nergens dat er hints naar Beach zijn bijgekomen, jij maakt er zelf van dat het over Beach gaatquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
welke hints naar beach zjin er dan bijgekomen? En welk verdacht gedrag heeft hij dan verder nog vertoont?
Er zijn alleen hints, nota bene van jouw hand, naar Duimelot gekomen, en die heeft zich verdacht gedragen.
waar heb ik dan onwaarheden geschreven!?!?!?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat zeggen we al twee topics lang. Je komt met onwaarheden, je beticht mensen zonder elke bewijs, je post nog meer onwaarheden.
Vooral die onwaarheden terwijl hier overal open en bloot staat hoe het wel zit
We hadden het over verdere ontwikkelingen waardoor jij je stem veranderde. Dan neem ik aan dat er iets veranderd moet zijn in de hints, of in het gedrag. Dat is bij beiden niet het geval.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat er hints naar Beach zijn bijgekomen, jij maakt er zelf van dat het over Beach gaat
Makkelijker dan wat?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:25 schreef Duimelot het volgende:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:18 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ja gouwe gozer, altijd over lekkere wijfen praten.
[ http://img836.imageshack.us/img836/2716/jokertje.jpg&t=1]afbeelding ]
ja togals dit betekent dat je me zojuist een lekker wijf hebt genoemdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GoeiemorgenLevenloos
Het eerste wat ik doe is in bed de pots van vannacht teruglezen
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Ik beticht mensen, jou dus, met bewijs, namelijk de hints. Op gevoel kan je wel dingen roepen, maar dan moet je het mensen niet kwalijk nemen dat ze je niet geloven.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
waar heb ik dan onwaarheden geschreven!?!?!?
noem ze eens op???
jij beschuldigd me daar nu van en DAT is dus een onwaarheid.
dat ik mensen beticht zonder bewijs dat klopt maar ik zeg er dan ook bij dat ik het DENK en VOEL en WAAROM ik dat DENK en VOEL!
Subtieler kan ik het nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
als dit betekent dat je me zojuist een lekker wijf hebt genoemd
GoeiemorgenLevenloos
Het eerste wat ik doe is in bed de pots van vannacht teruglezen
quote:
ja ok duidelijk, mijn foutquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik beticht mensen, jou dus, met bewijs, namelijk de hints. Op gevoel kan je wel dingen roepen, maar dan moet je het mensen niet kwalijk nemen dat ze je niet geloven.
Ik kan nu ook wel zeggen dat ik CaLeX ervan verdenk mob te zijn, en trevland van serialkiller. Maar dat is gevoel, dus daar hebben jullie toch neits aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |